----- tyhjää -----
istutaan sohvalla ja kattelen keittiön pöydän kasveja. niistä muodostuu kaiken maailman menninkäsiä jotka tanssii. niitten takana pöydän penkillä istuu joku pienipäinen punkkari tyttö, joka aluksi kait flirttaili minulle mutta sitten ei enää. suutuin sille muka ja huusin että 'mitä sää punkkari siellä niissä ruukuissa oikeen kasvatat?!' ja siis olin koko ajan täysin tajuissani sen asian suhteen että ne on vaan halluja, oli kiva vaan leikitellä niillä ja ruokkia omaa mielikuvitusta
----- tyhjää -----
menin kattomaan tietsikan ruutua ja kaikki palkit kivasti liikkui paikoiltaan, mutta se oli ihan tylsää. jä lähin hyppelemään kait keittiöön päin.
----- tyhjää -----
olin jossain olohuoneessa ja tajusin etten ollu nähny kavereitani pitkään aikaan. no aivan sama. hyppelehdin siellä pimeässä koska liikkuminen tuntui niin kivalta, kuin lipuisi ja leijuisi samalla kun vaappuu. jossain vaiheessa juoksin sitä keittiön ja olohuoneen erottava seinää ympäri ja näin vilauksen jotain vaaleaa juoksevan nurkan taakse. mielikuvitukseni toimi taas: sehän oli erään kaverini poikaystävä! sitten leikittiin hippaa sen kanssa vähän aikaa vaikken nähnytkään sitä vaankuin kahesti vilukselta.
----- tyhjää -----
meen kattomaan miten toinen kavereistani jaksaa. huone on hämärä niin tottakait minun hallut ja mieli kuvitus taas räjähtää: sänky on täynnä ihmisiä, kaveri oudosti mutkalla niiden välissä. näen selvästi yhden kasvotkin mutta kun oikein keskityin huomasin että se oli vaan tyyny (ihme että tyyppi oli niin kalpea). kaikki ne ihmiset liikkuu ja pyörii lakanoittensa välissä. päätän sitten laittaa valot päälle ja eihän siellä mitään ole. menen nukkumaan.