Kissanminttu+budilehtisekoitus = Aivan tajuton nousu!

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
peijakas
Karvakuono

Kissanminttu+budilehtisekoitus = Aivan tajuton nousu!

Post by peijakas »

Terve taas ihmiset. Taidan alkaa uskomaan näihin vaihtoehtohöpöhöpöruohoihin. Ulkomailta yrttilähetyksen mukana ostin kissalleni kissanminttua ison säkin, ja, jo ihan senkin takia, että voi sitten itse pienet kokeilla jo ihan pelkästä uteliaisuudesta (ja niin varmaan joo). Kuitenkin. Olen muutaman kerran polttanut kissanminttua ihan sellaisenaan, sekä kombottanut ruohon kanssa, mutta mitään kovempaa jumia lukuunottamatta, ei yrtti ole tarjonnut mitään ihmeellistä.

Nyt kuitenkin latasin jämäkän jointin, johon heitin hyvää ruohoa, n.0.1g kukkaa ja kissanminttua.
Kävelin parvekkeelle, polttelin sitä ja hieman oli siinä rajoilla, etten yskinyt aivoja pihalle :lol:
Mutta sitten budin liiallisen maun hälvettyä alkoi jointtia polttaa ihan hulluna. Huomasin siinä vaiheessa, että
nyt mennään...mutta ihmeellisen virkeenä?!
Aivan käsittämätöntä liitorataa suoraan yläviistoon ja meno jatkuu vaan. Tämä menee jo psykedeeliseksi :twisted:

Ps. Mulla joku pakko tarve kirjottaa tänne jotain turhanpäiväistä, mutta kai tuo menee aitona kokemuksena ;)
MissPsychedelic
Psykonautti

Re: Kissanminttu+budilehtisekoitus = Aivan tajuton nousu!

Post by MissPsychedelic »

Mikähän tuossa kissanmintussa toimii? Mulla ei ainakaan toimi mitenkään mutta monilta olen kuullut että pärähtää :o
45/44/43/42
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

onko muuten kissanminttu laillista? Kerkesin jo tilata kissalle tota mut nyt vasta tajusit että täähän voi olla laitonta suomessa...
Eihän tuon ihmiseen pitäis toimia millään tavalla.
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

Kyllähän sitä ihan suomestakin saa ostettua, eli ei laitonta sentään.
45/44/43/42
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Pahimmat narkit kasvattaa kissanminttunsa itse, pihalla hirvee puska. :lol: Tosin (alunperin) kissalle.
Sry kun oli vanha topic, mut ei oo parempaakaan tekemistä tähän aikaan kuin kirjotella tänne. ._____.
edit: Ja vielä offtopic. :o