Elikkä Panacod seikkailu. Tai no, seikkailu ja seikkailu. Ehkä joku pitää tätä mielenkiintoisena.
18:50 heitin 6 panacodia ( 500mg parasetamooli / 30mg kodeiini ) naamaan. HUOM: Olen 177cm/140kg, eli iso ihminen. Nautin samalla myös Batteryä, joka tosin ei varmaan hirveästi tee koska juon sitä melko usein. Polttelen myös röökiä jos nyt ihan tarkkoja ollaan.
19:09 Pää tuntuu lämpimältä. Painavalta. Hauskalta. Tuli mieleen, että taidanpa kyllä tehdä sen erottelun jatkossa. Ei nyt huvittaisi maksaa tällä tappaa. Lukaisin ohjeet, ja sen ei pitäisi olla vaikeaa. Toivottavasti vaan jääkaappi on tarpeeks kylmä. Toisaalta on talvi
Pää tuntuu hauskemmalta ja hauskemmalta.
19:15 Alkaa olemaan hauska olo. Rento, omituinen. Ei paha mutta ei euforinen. Mussutan kepappia.
19:34 Olo on vähän sama kuin olisi just ollut hieronnassa ja tullut saunasta. Kävin WoWissa healerina pelaamassa dungeonin. Onnistui ihan hyvin. Ei ole sillain sekava olo mutta luonnottoman rento... omituista kylläkin, että jännitän koko ajan, siis kehoa.
19:50 Päätä kutittaa. Syöminen vähän vaikeaa. Ei siksi, että olisi paha olo mutta kun suu ei tahdo mussuttaa. Ei tämä ole mikään ikävä olo mutta olen näitä "kokeillaanpas miltä tuntuu katsoa tää filmi, pelata tätä peliä, piirtää, tohuta tai tehdä jotain kun vedän ainetta X" tyyppejä. Jos olisin näitä "lötköttelempä sängyssä ja kuuntelen musiikkia ja kattelen vaikka laavalamppua" tyyppejä niin voisin nauttia tästä ehkä enemmän.
On vähän kylmä, ajatus sänkyyn käpertymisestä tuntuu ihan mukavalta mutta kun olisi WoWissa raidi myöhemmin... ja haluan väkertää koneella jotain.
Auttaa muuten kyllä siihen, että ei tee diapameja mieli nyt. Perhanan lääkäriltä pyysin niitä ekan kerran yli vuoteen, etten Joulun aikana saa paniikkikohtauksia mutta se antoi mulle vaan 30 kpl. Ne meni jo, ja osittain ihan oikeaankin tarpeeseen. Sattui muutama juttu jotka olisi pistäneet hermot repeämispisteeseen, jos en olisi ollut mukavasti pamipäissäni.
Tekisi mieli päästä saunaan. Tää olis muuten aika mahtavaa mennä kylpylään nytten ^_^ Höyrysauna ja poreallas, ai jai.
Jännitän edelleen :S omituista.
20:10 Olo pysyy samana. Jännitän, mutta on silti rento olo. Tykkään oikeastaan enemmän kuin pameista. Miksi se mun lääkäri ei voi antaa mulle näitä ahistukseen
Kasvoja kuumottaa. Eihän tämä kyllä mitään ihmeellistä ainetta ole. Voi kun olisi kannabista...
20:20 Alkaa kyllä nukuttamaan vallan mahdottomasti. On aika tööt olo. Niin kuin sanoin aiemmin, vähän niin kuin olisi just tullut saunasta, ja olis tosi uninen. Saas nähdä miten WoW:in raidi sujuu.
Musiikkina Boards of Canadaa.
Aika kuluu hiljaa.
Röyksoppin Eple on kanssa mukavan kuuloinen kuten aina.
En nyt muuta jaksa tehdä kuin lueskella tätä Panacod threadiä.
20:30 Jatkamme rentoutuneen jännittyneenä, tosin tuntuu, että alkaa laskeutua. Joku tuossa mainitsi kutinasta ja näppylöistä. Itselleni tulee sama juttu, ja joskus sitä googlasin ja netti kertoili tarinoita, että tämä olisi melko harvinainen yliherkkyys parasetamolille. Toinen hyvä syy erotella ( sittenpähän selviää ).
Sen sanon, että on mukavaa kun järki pysyy kuitenkin päässä. Toisaalta tekisi mieli koettaa 'syventää' tätä oloa, mutta tiedän, ettei kannata enää alkaa heittämään naamaan enempää tabuja. Useammastakin syystä. Stilnoct, Opamox, Diapam, Xanor äkkiseltään tulee mieleen ja niiden kanssa tuppasi aina käymään niin, että järki ja huoli pois ja aivan liikaa nappeja naamaan pitkin iltaa. Stilkkareiden kanssa etenkin tämä oli helvetin huono idea. En enää edes suostu niitä ottamaan lääkäriltä, vaikka se niitä joskus vielä tarjoileekin. Edelleen ihmettelen miten helposti niitä saa, ja miten ne mun mielestä on varmaan pahimpia/vaarallisimpia aineita mitä on mulle tullut vastaan. Ei myrkkyjen takia vaan just siksi, että järki lähtee.
20:31 Mietiskelen, että olisiko pitänyt ottaa pullo Resilaria apteekista messiin. Panacodit kun tekee sen ummetuksen. Jos heittäis sitten Resilaria erottelemattomana naamaan hoitais ummetusta sorbitolilla ja combottais kodeiinia dexmillä
( Toisaalta erottelematon Resilar, yök ). En oo DXM:llä leikkinyt vuosiin tosin. Sain traumat kun katsoin Osmosis Jonesia kerran trippaillessa ja sitten aloin visioimaan/tuntemaan/kokemaan kuinka pikkuiset ihme solut ja mömmiäiset vilisee mun kehon sisällä. Meni vähän liian pitkälle.
20:44 Alkaa jotenkin olla taas selvempi olo, tosin väsynyt. Mulla on vielä se 94 tablettia jäljellä. Taidanpa jatkossa erotella ja kokeilla isompaa annosta. Ja sitten kyllä myöskin kokeilen sitä sängyssä lötköttelyä. Pitäsi ehkä olla joku kiva leffa sitä varten, kun en ihan toimettomana pysty olemaan. Ehdotuksia? Hmm, en oo Burtonin Alice in Wonderlandiä vielä nähnyt...
20:55 Olisipa joku, jonka lämpöiseen syliin käpertyä.
21:00 Jos puhun ääneen ( höpisen usein yksinäni - selvinkin päin... enemmänkin oikeastaan selvinpäin ), ääneni tuntuu/kuulostaa kummalta. Ääneni tulee jostain kauempaa kuin sen pitäisi.
21:13 Pitää tätäkin kokeilla ja vetää pippuria naamaan seuraavalla kerralla. Siitä nyt ei haittaa ole. Edelleen väsynyt mutta ei enää kovin tukkoisa, ehkä ihan hyvä koska kohta on raidi. Tuntuu muuten siltä, että nauraminen olisi nyt erityisen mukavaa. Mutta kun minua ei paljoa naurata kun olen tämmöinen tatti.
Oi, kylmä maitokaakao maistuu nannalta.
21:40 Raidi aika. Uninen mutta melko selväpäinen olo, eiköhän tämä tästä.
Tupakkaa ei ole hirveästi tehnyt mieli koko aikana :S
21:53 Alan taas tuntea myös kipua taas. Ja muuten, WoWin raidi encounteri on mulle uusi ( Deathbringer Saurfang 10-man ). Mitae vittua xD En tajua yhtään ja tää pöhnä ei auta.
22:40 Olo jo melkein normaali jos ei liiku, vain uninen. Vähän vielä rennohko ja... hutera?
Pomokin meni raidissa nurin, ja varsin siististi.
Nyt kalastamaan ja kuuntelemaan musaa WoWissa, mukavan rauhallista touhua, sitten sänkyyn.
Että semmonen reissu. En nyt tiedä saiko kukaan tuosta hirveesti irti, kun eihän nämä Panakoodit niin jänniä ole. Rentoutumiseen mukavia. Tulis tosiaan mieleen, et saunan jälkeen / aikana vois tuntua aika kudalta.
Ei kyllä mua hirveesti euforisoinut nää, mitä ihmettelin. Siis tuli mukava olo mutta ei euforinen. Ja sit tää jännittäminen on kans kumma. Voi tosin johtua siitä, että kämppä on vähän viileä ja tuntuu, että nää napit alkaa kuumottamaan vähäsen.
Jatkanen tätä raporttia myöhemmin kun tässä parin päivän päästä pelleilen vähän lisää vaikka niiden mustapippureiden kanssa.
Maitokaakao maistui kyllä erityisen hyvältä.