Övereiden jälkeen
-
rainbowfocus
- Tuppisuu
Övereiden jälkeen
Tervehdys.
8.1.2010 päätimme ystväni kanssa lähteä viihteelle alkoholin kanssa. Lähdin baarista yksin noin kahden aikaan yöllä eräälle toiselle ystävälleni. Kaverini oli sanomiensa mukaan ottanut 2 netistä tilattavia sanotaanko synteettisiä essoja, koska eivät olleet essoja, mutta vaikuttivat lähes samalla tavalla. Pyysin häneltä yhden esson ja tunnin päästä sanoinkuvaamattoman hyvä olo alkoi. Puhuimme 4h elämästä ja siitä miten ihmisten tulee elää, aika meni tosiaan todella nopeasti ja 06.15 päätimme poltella hieman JWH18:ta.
Nyt koko olo muuttui, näimme molemmat toisemme erilaisina hahmoina, välillä pelottavilta ja välillä miellyttäviltä. Kuitenkin tiesimme trippaavamme, mutta emme ymmärtäneet miten yksi hitti synteettistä voi viedä jalat alta ja paiskata lattian läpi toiseen ulottuvuuteen. Päätimme mennä takaisin valoisaan suihkuhuoneeseen ja ystävästäni tuli vainoharhainen. Hän luuli että minulla oli aina jokin paha taka-ajatus, mutta sain puhuttua hänelle järkeä.
Koko trippi oli hieman sekava. Puhuimme kaikista asioista mitän päähämme tuli "Ne intiaanit siellä sun päässä, niitä pitää kuunnella. -Mut minkä takia, mähän päätän mitä teen. -Mut onhan niil intiaaneil kans joku merkitys". Välillä havahduimme ja nauroimme että puhuimme aivan mitä sattuu, olisi pitänyt äänittää ne keskustelut.
No anyway. Nyt tripin alusta on aikaa 36h ja vieläkin ajatus juoksee, tai ajatukseni yrittävät aina kumota toisen ajatukseni. Toisin sanoen olen kriittinen omille ajatuksilleni, en niele omia ajatuksiani ellen pysty perustelemaan niitä kunnolla itselleni. Tai sanotaan että on yksi minä ja pienempi minä. Yksi minä sanoo vaikka että tämä olo on aivan normaali tripin jälkeen ja se menee pois päivässä tai parissa. Pienempi minä rupeaa kyselemään kokoajan miksi ja miksi asiat on näin.
Onko kenelläkään muulla ollut samaa? Olo lähtee pois kun pelaan tai teen jotain mihin pitää keskittyä, mutta palaa kun lopetan pelaamisen ja ajattelen "Noniin, nyt se lähti pois".
Edit: Nyt on jo paljon selkeämpi olo. Sitä ihmettelen että mikä aine aiheutti suuret pupillit? Eihän ekstaasi alkoholi tai synteettinenpilvi aiheuta itsessään suuria pupilleja? Vai onko Igor jatkanut päihteitäni jollain muulla?
8.1.2010 päätimme ystväni kanssa lähteä viihteelle alkoholin kanssa. Lähdin baarista yksin noin kahden aikaan yöllä eräälle toiselle ystävälleni. Kaverini oli sanomiensa mukaan ottanut 2 netistä tilattavia sanotaanko synteettisiä essoja, koska eivät olleet essoja, mutta vaikuttivat lähes samalla tavalla. Pyysin häneltä yhden esson ja tunnin päästä sanoinkuvaamattoman hyvä olo alkoi. Puhuimme 4h elämästä ja siitä miten ihmisten tulee elää, aika meni tosiaan todella nopeasti ja 06.15 päätimme poltella hieman JWH18:ta.
Nyt koko olo muuttui, näimme molemmat toisemme erilaisina hahmoina, välillä pelottavilta ja välillä miellyttäviltä. Kuitenkin tiesimme trippaavamme, mutta emme ymmärtäneet miten yksi hitti synteettistä voi viedä jalat alta ja paiskata lattian läpi toiseen ulottuvuuteen. Päätimme mennä takaisin valoisaan suihkuhuoneeseen ja ystävästäni tuli vainoharhainen. Hän luuli että minulla oli aina jokin paha taka-ajatus, mutta sain puhuttua hänelle järkeä.
Koko trippi oli hieman sekava. Puhuimme kaikista asioista mitän päähämme tuli "Ne intiaanit siellä sun päässä, niitä pitää kuunnella. -Mut minkä takia, mähän päätän mitä teen. -Mut onhan niil intiaaneil kans joku merkitys". Välillä havahduimme ja nauroimme että puhuimme aivan mitä sattuu, olisi pitänyt äänittää ne keskustelut.
No anyway. Nyt tripin alusta on aikaa 36h ja vieläkin ajatus juoksee, tai ajatukseni yrittävät aina kumota toisen ajatukseni. Toisin sanoen olen kriittinen omille ajatuksilleni, en niele omia ajatuksiani ellen pysty perustelemaan niitä kunnolla itselleni. Tai sanotaan että on yksi minä ja pienempi minä. Yksi minä sanoo vaikka että tämä olo on aivan normaali tripin jälkeen ja se menee pois päivässä tai parissa. Pienempi minä rupeaa kyselemään kokoajan miksi ja miksi asiat on näin.
Onko kenelläkään muulla ollut samaa? Olo lähtee pois kun pelaan tai teen jotain mihin pitää keskittyä, mutta palaa kun lopetan pelaamisen ja ajattelen "Noniin, nyt se lähti pois".
Edit: Nyt on jo paljon selkeämpi olo. Sitä ihmettelen että mikä aine aiheutti suuret pupillit? Eihän ekstaasi alkoholi tai synteettinenpilvi aiheuta itsessään suuria pupilleja? Vai onko Igor jatkanut päihteitäni jollain muulla?
-
rainbowfocus
- Tuppisuu
Re: Övereiden jälkeen
Onko tämä luulotautia? Pelkäänkö tulevani hulluksi vai johtuuko kaikki masennuksesta ja ahdistuksesta? Olisi kiva saada joltain samaa kokeneelta kommentteja. Olo on karmea kun huomaa että oma ajatus juoksee, niin automaattisesti joku sanoo sisälläni "Ei normaalit ihmiset ajattele näin". Mutta mitä on hulluus ja mitä luulosairaus? Pystyn olemaan ihan normaalisti ihmisten kanssa ja kun on jotain tekemistä. Yksin jäädessäni ajatus rupeaa juoksemaan ja kehittelen itselleni kaikenmaailman hulluusteorioita. Perhanan ahdistavaa. Toisaalta tiedostan että kaikki johtuu omista pahoista ajatuksista. Ennen oli tämmönen fiilis ekan tripin aikana, nyt tää paska fiilis vaivaa vieläkin. Voi vittu mitäpä menin pelleilemään.
Jotta nämä päivät ennen kuin taas latvoissa näkyy valoa, tuntuisi helpommilta, taidan kirjoittaa paperille ajatuksia. Mistä tämä voisi johtua?
Jotta nämä päivät ennen kuin taas latvoissa näkyy valoa, tuntuisi helpommilta, taidan kirjoittaa paperille ajatuksia. Mistä tämä voisi johtua?
-
lahke
et mun mielestä oo tulossa hulluksi, vaan yksilöksi =) "normaalit ihmiset" on vaan tylsää massaa
-
Dexma
- Moderator
Ei mitään hätää.,..
-
horna
- Kameleontti
Nettikaupoista tilattavat nappulat eivät todellakaan ole essoja, eli todennäköisesti popsitte jotain tutkimuskemikaalia + suurta määrää kofeiinia. Melko useissa "legal high" pillereissä on mefedronea, mikä aiheuttaa melko euforisen olon. Tutkarit yhdistettynä JWHn kanssa voi hyvinkin aiheuttaa lievää flippaamista, eli ei mitään stressiä kyllä se siitä helpottaa. Ei välttämättä kannata vetää mitään uudelleen ennen kuin olo tuntuu jälleen normaalilta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
sxoxyvg
- OD
Tuo "esso"-nappula se vaan kummittelee, kunnon unet niin avot.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Dexma
- Moderator
Joo juuri näin..sxoxyvg wrote:Tuo "esso"-nappula se vaan kummittelee, kunnon unet niin avot.
hei oikeasti ottakaa ees selvää mitä ootte vetänyt...
Ne ei oo essoja jos ne ei oo EEEEMELEITÄ!
-
Anonyymi
Paremminkin: ottakaa selvää mitä olette vetemässä.Dexma wrote:Hei oikeasti ottakaa ees selvää mitä ootte vetänyt...
Ne ei oo essoja jos ne ei oo EEEEMELEITÄ!
-- Anonyymi, mulkku.
Last edited by Anonyymi on Tue 12 Jan 2010, 00:06, edited 1 time in total.
-
zan
- Apteekki
^^ heh anonyymilta hyvä pointti :heh: , joo ei hätää et oo hulluksi tulossa, sitä myös kutsutaan osaltaan ajatuksenriennoksi. oisit yhen mummon imovanen säästäny tälle yölle niin saisit nukuttua kunnolla (jos sillä nukkuu).
-
SadPanda
- LD50
hehezan wrote:^^ . oisit yhen mummon imovanen säästäny tälle yölle niin saisit nukuttua kunnolla (jos sillä nukkuu).
Edit: emmä kyllä tiijä voiko noita LEGALHIGH pillereitä sanoo stimuiksi. random mössöö ne on..yök eine ainakaa synteettisiä essoja oo
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
counterculture
- Karvakuono
Millainen on aloittajan tilanne nykyään?
Olotila kuulosti mielestäni ihan normaalilta, epävarman ja hämmentyneen ihmisen mielentilalta vahvan kokemuksen jälkeen. Totta kai se hämmentää ja laittaa ajatuksen kulkemaan 'normaalia' vilkkaammin ja 'vääristyneemmin' kun on kohdannut tilanteen, jollaista on vaikea kuvitella olevan olemassakaan. Ja kyllä, ekstaasi laajentaa pupillit ihan yksinäänkin.
Olotila kuulosti mielestäni ihan normaalilta, epävarman ja hämmentyneen ihmisen mielentilalta vahvan kokemuksen jälkeen. Totta kai se hämmentää ja laittaa ajatuksen kulkemaan 'normaalia' vilkkaammin ja 'vääristyneemmin' kun on kohdannut tilanteen, jollaista on vaikea kuvitella olevan olemassakaan. Ja kyllä, ekstaasi laajentaa pupillit ihan yksinäänkin.
-
rainbowfocus
- Tuppisuu
Koulusta tuli hyvät paperit ja opiskelupaikka tuli. Kylhän ne olot läks silloin aikoinaan, tosin joutu käymää lääkäriltä hakemas unilääkkeitä nukkumiseen.
-
counterculture
- Karvakuono
Hyvä että normalisoitui, niin siinä yleensä käy. :-)
-
gaia
- Kameleontti
Jeps, ensimmäisten vahvojen kokemusten jälkeen olo voi hyvinkin olla niinkuin pisaralla valtameressä. Ensimmäisen DXM kokemukseni jälkeen elin n. viikon todellisuuden ja epätodellisuuden rajamailla. Tai näin ainakin luulin =)
Vai toimiiko?