Ehkä vielä, sitten joskus
The DXM topic
-
tajunalle
- Lepakko
Re: The DXM topic
Osaa muuten olla aika sekava päihde. Pää menee aivan sekaisin ja jälkeenpäin ei pahemmin muista mitään mitä oli tullut tehtyä lähinnä unen tapaisia fläsyjä tulee joskus mieleen. En itse tiedä yhtään onko hyvä vai huono, mutta kiinnostava ainakin. Miinuksena tulee täydellinen sekavuus ja jälkeenpäin aivan vitunmoinen päänsärky. Plussana tulee, että on melko erikoinen ja mielenkiintoinen, mutta ehkä ei ole minulle tarkoitettu.
-
RoboPoski
- Lepakko
Voipi olla että Resilaarit tulevaisuudessa jää minun osalta apteekin hyllyille. Reilun vuoden sitä tuli testailtua. Loppuvaiheilla dxm aiheutti pirullista unettomuutta ja tripit oli raskaita ja ahdistavia. No eihän se mitään terveysjuomaa olekka noin yliannosteltuna et katsotaan jäänkö paljosta paitsi.
Ja ylihuomena oon kuitenkin täälä kertomassa trippistooria elämäni dxm-tripistä.
Ja ylihuomena oon kuitenkin täälä kertomassa trippistooria elämäni dxm-tripistä.
-
gaia
- Kameleontti
-
miymau
- Lepakko
Mut eikös apteekin väki vähä kato pitkään ku ostaa puhditettua bensaa, sitruunahappoa ja resilaria?
Neki varmaan tajuu että ku puhdistettua bensaa ostaa nii sillo yleensä erottelee jtn...?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
MadHatter
- Psykonautti
^No voi hyvin katsoakkin. Onneksi apteekista ei tarvitse muuta kuin sen resilarin. Bensaksi sopii esim zippobensa, hapoks vaikka c-vitamiinitabletti.
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Huomasin tänää, että ressun hinta on noussut 7,14€ :arrow: 7,95 :evil:
You know the mind has a thousand eyes..
-
miymau
- Lepakko
MadHatter wrote:^No voi hyvin katsoakkin. Onneksi apteekista ei tarvitse muuta kuin sen resilarin. Bensaksi sopii esim zippobensa, hapoks vaikka c-vitamiinitabletti.
Käykö oikeesti zippobensa? Just kattelin ku monta putelii niit himas, aattelin et käyköhä tää mut aattelin sit et ostaa vaa apteekist etten iha kaikkia aineita korvaa jollai ihmeellisellä x)
-
sxoxyvg
- OD
-
TaraK
- Karvakuono
Robo meidän, joka olet dextroversessä.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun maailmasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin dextroversessä.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen dexmimme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä ruumiiseemme,
vaan päästä meidät dissosiaatioon.
Sillä Sinun on dextroverse
ja dexmi ja kunnia iänkaikkisesti.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun maailmasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin dextroversessä.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen dexmimme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä ruumiiseemme,
vaan päästä meidät dissosiaatioon.
Sillä Sinun on dextroverse
ja dexmi ja kunnia iänkaikkisesti.
Last edited by TaraK on Tue 25 Mar 2008, 00:45, edited 1 time in total.
-
Darw
- Psykonautti
Joo täälläpäin on kolmessa apteekissa (saman kadun varrella) kaikissa vissiin eri hinta.. En kyllä nyt muista paljonko halvimmillaan oli, liekö 7,40 ja mittakuppi kaupan päälle. Toisessa vissiin 7,98 eikä kuppia saanut kuin eri hinnasta.5-meo-EMT wrote:Huomasin tänää, että ressun hinta on noussut 7,14€ :arrow: 7,95 :evil:
Askel viimeinen pudottaa
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Huh.. En kyllä enää IKINÄ tee tätä sitruunahapon kanssa, maku oli niin hirveä että huhhuh..
-
RoboPoski
- Lepakko
-
peili
- Psykonautti
Nautin tota muutama päivä sitten 320mg 83 kiloiseen ruhooni ja placebo oli ainoa vaikutus minkä siitä sain. Onkohan mennyt erottelu reisille vai miksi ei toimi? Olen myös noin kuukausi sitten testannut tätä 100mg annoksella ja vaikutukset olivat identtiset.
-
Darw
- Psykonautti
600 mg 47 kiloon on täällä ihan normaali setti. 300 mg ei täälläkään oikein havaittavia deelisiä vaikutuksia, joten saattaa olla että annos on vaan ollut liian pieni.. En toki kiistä että erottelussa olisi ollut jotain pielessä (vaikka blondikin nykyään osaa) tai ettei substanssi vaan siulla toimi.peili wrote:Nautin tota muutama päivä sitten 320mg 83 kiloiseen ruhooni ja placebo oli ainoa vaikutus minkä siitä sain. Onkohan mennyt erottelu reisille vai miksi ei toimi? Olen myös noin kuukausi sitten testannut tätä 100mg annoksella ja vaikutukset olivat identtiset.
Askel viimeinen pudottaa
-
sxoxyvg
- OD
Kyllä 600mg jossain pitäisi tuntua. Kuulostaisi siltä että erottelu tosiaan mennyt reisille.
E: Vois opetella lukemaan.
E: Vois opetella lukemaan.
Last edited by sxoxyvg on Wed 26 Mar 2008, 01:37, edited 1 time in total.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Darw
- Psykonautti
Jep, kyllä 600 mg toimii ihan odotetusti, muttei kuitenkaan ole vielä liikaa.
Askel viimeinen pudottaa
-
peili
- Psykonautti
Minä otin 320mg ja Darw tuon 600mg vaikka onkin 36kg minua kevyempi. Koitan ottaa nämä hommat varovasti joten millä annoksella yrittäisin seuraavaksi, 450mg? Suoraan 600mg:aan en viitsi annosta nostaa.sxoxyvg wrote:Kyllä 600mg jossain pitäisi tuntua. Kuulostaisi siltä että erottelu tosiaan mennyt reisille.
-
growy
- Kameleontti
Jep,ota seuraavaksi 450,luulis jo toimivan. Jos aiot erotella enemmän kerralla,ota sitten "buustiksi" n.200mg siltä varalta etteikö toimisi.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Usoda
- LD50
Viime viikolla tuli nautittua 500mg pulverimuodossa.
Ensimmäinen kerta kun en oksentanut yli 400mg annoksesta, luultavasti ressusta eroteltu deksmi vaan "liian hapokasta" vatsalle.
Ensimmäinen kerta kun en oksentanut yli 400mg annoksesta, luultavasti ressusta eroteltu deksmi vaan "liian hapokasta" vatsalle.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
growy
- Kameleontti
Itellä oli myös joskus sama ongelma,laatta lensi väkisin n.yli 350mg annoksilla. Lopulta siihen sitten tottui,tai mistäs sitä tietää mikä sen minulle aiheutti.. :?Usoda wrote:luultavasti ressusta eroteltu deksmi vaan "liian hapokasta" vatsalle.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
RoboPoski
- Lepakko
Sama mulla. Pulverista(600mg) ei tullu pavoinvointia(paitsi henkistä ku nousut meni vähän yli hilseen) mutta joskus jopa 450mg eroteltua dxm:ia laittaa laatan pyttyyn. Oon myös lantrannu eroteltua litkua ihan reilullakin kädellä ja sillonkin on laatta lentäny. Mittasin joskus erotellun litkun ph:n ja oli jotain 4-5 luokkaa. C-poretabletilla eroteltuna. Sitruunahappo saattaa olla vahvempaa.
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
-
growy
- Kameleontti
I have been doing DXM every single day for about a year and a half now. When I wake up in the morning I usually take around 20-30 Robogels, and then around the middle of the day (3:00pm) I will take 30-50 more. When it gets to be around 11pm I usually drink an average of 7-10 shots of Vodka or just a 12 pack of beer. The alcohol seems to get the DXM out of my body quicker, also I get drunk a lot more easily and quicker.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Onhan tuo ideana ja filosofisena pohdinnan kohteena aika hauska, että siellä täällä asuu ihmisiä jotka ovat jatkuvasti täysin sekaisin ja joiden maailma näyttää kovin erilaiselta, mutta heidän olemassaoloaan poikkeavana tajuntana ei huomata, koska se ei näy ratkaisevasti ulospäin.
-
miymau
- Lepakko
Iy hyi saatana. Nyt join jonku... 180mg tota erottelemattomana ku ei ruokasoodaa nyt himasta löydy enkä jaksa minnekkää raahautuu. Hyi hemmetti että oli pahaa! Ja tää oli Redol Compia, ei Resrilaria. Hyhhhhyh. Nyt on nälkä mutten viitti syödä jos ei vaikutakaa sit täytee mahaa.
Edit: tästä tulee hirveen heikko ja tärisyttävä olo :S
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Oookkonä koukussa?miymau wrote:Iy hyi saatana. Nyt join jonku... 180mg tota erottelemattomana ku ei ruokasoodaa nyt himasta löydy enkä jaksa minnekkää raahautuu. Hyi hemmetti että oli pahaa! Ja tää oli Redol Compia, ei Resrilaria. Hyhhhhyh. Nyt on nälkä mutten viitti syödä jos ei vaikutakaa sit täytee mahaa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
miymau
- Lepakko
En. ainakaa tietääkseni..Tofupekoni wrote:Oookkonä koukussa?miymau wrote:Iy hyi saatana. Nyt join jonku... 180mg tota erottelemattomana ku ei ruokasoodaa nyt himasta löydy enkä jaksa minnekkää raahautuu. Hyi hemmetti että oli pahaa! Ja tää oli Redol Compia, ei Resrilaria. Hyhhhhyh. Nyt on nälkä mutten viitti syödä jos ei vaikutakaa sit täytee mahaa.
-
bol
- Kameleontti
Ensimmäinen DXM-kokeilu on takana ja pakko myöntää, että aine yllätti minut ja kaverini täysin. Odotimme psykedeelisiä vaikutuksia, mutta ne olivatkin ihan vääriä odotuksia. Kokemus meni todella nopeasti ja vaikutuksen alaisena olomme oli alussa hieman tukala. Euforia rauhoitti mukavasti. Ehkä tripin loputtua vasta osaa ajatella, että mitä pitää odottaa seuraavalla kerralla. Eniten minua ihmetyttää, miten jotkut osaavat kuvata trippinsä, koska itse olin todella sekavassa tilassa.
Parasta tässä on varmasti tämä afterglow. Olo on kerrassaan IHMEELLISEN MAINION rakastava. Ulkona on todella kaunista, musiikki on kaunista ja suusta tulee niin "luovaa" ajattelua, että itseäkin ihmetyttää. Nautiskelen
Parasta tässä on varmasti tämä afterglow. Olo on kerrassaan IHMEELLISEN MAINION rakastava. Ulkona on todella kaunista, musiikki on kaunista ja suusta tulee niin "luovaa" ajattelua, että itseäkin ihmetyttää. Nautiskelen
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Ihan aluksi haluan tehdä selväksi, etten halua nalkuttaa, vittuilla tai jeesustella. Ehkä tää posti on enemmän mulle jälkiselvittelyä, kuin sulle vittuilua, mutta lue vaan, ei se tee harmia.miymau wrote:En. ainakaa tietääkseni..Tofupekoni wrote:Oookkonä koukussa?miymau wrote:Iy hyi saatana. Nyt join jonku... 180mg tota erottelemattomana ku ei ruokasoodaa nyt himasta löydy enkä jaksa minnekkää raahautuu. Hyi hemmetti että oli pahaa! Ja tää oli Redol Compia, ei Resrilaria. Hyhhhhyh. Nyt on nälkä mutten viitti syödä jos ei vaikutakaa sit täytee mahaa.
Siinäpä se. Ongelma onkin siinä, ettei sitä koskaan tiedä. Yks ensimmäisistä merkeistä on just toi, ettei jaksa odottaa otollista, luonnollisesti syntyvää, sopivaa hetkeä, paikkaa ja/tai erottelun mahdollisuutta. Eli täytyy:
A. Raivata väkisin paikka kalenterista, vaikka oikeasti tärkeiden asioden tieltä/oikeasti tärkeiden henkilöiden kustannuksella.
B. Ei ole paikkaa trippailla, eli täytyy mennä säästä riippumatta ulos tripittelee tai jonnekkin ei otolliselle yleisellle paikalle, kuten juottola (kiinnijäämisen riski) tai bileet (ymmärtämättömien tuttujen tiukkapipoisuus factori suositeltavaa ottaa huomioon).
C. Ei ole aineksia, paikkaa tai aikaa erotella ja vedetään raakana lärviin.
Yks hyvä merkki on kanssa se, että kuinka iso prosentti kämpän kuona-aineista (roskasta) on lääkemittoja, resilar pulloja ja tyhjiä zippo-bensa tölkkejä.
Ite oon huomannu nämä kaikki merkit jossain vaiheessa ja ottanu vähän etäisyyttä, mutta en tietenkään liikaa. Itsehillintä on avain. Ens viikolla taittaa olla taas pitkästä aikaa resilartrippailuiltamat!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Dexma
- Moderator
Juups... Itselläni taas neljän päivän putki kun tänään otan taas... Tripit kyllä vedän kotona ja raaka-aineet ovat paikalla, mutta tällähetkellä raha riittää ainoastaan juuri ja juuri ruokaan... Muu meneekin sitten kurkusta alas...Tofupekoni wrote:[
Siinäpä se. Ongelma onkin siinä, ettei sitä koskaan tiedä. Yks ensimmäisistä merkeistä on just toi, ettei jaksa odottaa otollista, luonnollisesti syntyvää, sopivaa hetkeä, paikkaa ja/tai erottelun mahdollisuutta. Eli täytyy:
A. Raivata väkisin paikka kalenterista, vaikka oikeasti tärkeiden asioden tieltä/oikeasti tärkeiden henkilöiden kustannuksella.
B. Ei ole paikkaa trippailla, eli täytyy mennä säästä riippumatta ulos tripittelee tai jonnekkin ei otolliselle yleisellle paikalle, kuten juottola (kiinnijäämisen riski) tai bileet (ymmärtämättömien tuttujen tiukkapipoisuus factori suositeltavaa ottaa huomioon).
C. Ei ole aineksia, paikkaa tai aikaa erotella ja vedetään raakana lärviin.:
Yks hyvä merkki on kanssa se, että kuinka iso prosentti kämpän kuona-aineista (roskasta) on lääkemittoja, resilar pulloja ja tyhjiä zippo-bensa tölkkejä.
Ite oon huomannu nämä kaikki merkit jossain vaiheessa ja ottanu vähän etäisyyttä, mutta en tietenkään liikaa. Itsehillintä on avain. Ens viikolla taittaa olla taas pitkästä aikaa resilartrippailuiltamat!
Toisaalta dexmi on kivaa, ja uskon, että tällä saa itsensä hulluksi jos osaa...