Pakko kirjautua tännekkin foorumiin vaikken enää itse juurikaan juttuja käytä, mutta kuitenkin yli 200 luomua ja labraa on aikanaan kahlannut läpi. toiset toimi toiset ei. Yrtti ylitse muiden aina, eikä muilla ilman yrttiä mitää teekään.
Mutta asiaan:
Olkaa varovaisaia noiden punaisten hofmannien annostelun kans. yks kaveri kuoli otettuaan 6 noita ja virtaa.
Toisaalta toinen kaveri söi koko 5*5 eli 25kpl arkin+nipsuja+lakkaa+viinaa+piriä muutaman tunnin sisään. trippas 3 päivää. katselin itse hieman kauhuissani tuota touhua.
blotteri on saman näköinen ku legendsaarinen hoffmannin fillari blotteri mutta vuori joka on aidossa vihreä, on näissä punainen.....jahka pääsen skannerille niin laitan kuvan. Mulla kun on vaan valokuva, kuten sanottua ei tule juurikaan enää mitään uutuuksia napsittua:)
Nyt vasta selvis toi että noi sisältää bromodfää. en ole itse kokeillut noita punaisia fillareita, kun oon kuullu ettei toimi, ja jotkut taas on sanonu että toimii.. ja tosiaan 1 kaveri kuoli.
et semmoista. 2cb-flytä joskus kombotin 2-ce:n kanssa ja menin kylpylään, oli sairaan hauska reissu. Toisen kerran kokeilin samaa komboa, niin ilta tuntui 30-vuodelta, ja ajatus katkesi noin minuutin välein. yleisolo oli hyvä, mutta kun aika katkeili, ja unohti lauseen yms, niin enpä tiedä oliko se lopulta kivaa.
eipä noita PEA-johdannaisia (paitsi luomuna. esim meskaliinit yms) oikein hutsi kiskoa.
2-ce kokeilin joskus hihaan 4 mg. hjuuhhhuuuh mikä nousu, kasvot kiristyi saatanallisiksi, ja kun visuaalit lyö shulginin asteikolla 2 tai jopa 3 tasolle 15 sekunnissa niin ei enää ikinä piikkiä ei. mutta tulipahan tyhymänä kokeeltua...
Miten kauan 5-MEO-dimetyylitryptamiini säilyy?
Kaverilla olis sitä tuos joku 0,1. mulla oli aikanaan paljon vähemmän, mutta omani oli valkoista, tämä ruskehtavaa... voisiko olla jatkettu? kokemuksia ruskeasta 5meodmt:stä
Huvittais vaan hieman vielä kokeilla, kun edellisestä jo vuosia aikaa, ja sadoista tripeistä hienoin ja paras....
Paahdoin silloin muutaman anadenatheran siemenen, joiden sekaan jauhoin dmtn, ja lasibongilla ilman vettä pienen hasanipin säestyksellä kerralla keuhkoon, traustalla ozric tentacles. hitin jälkeen makuulle, ja hetken kuluttua maailman kauneimmassa kaleidoskoopissa lentelyä kolminkertaisella valonnopeudella ozricin tahtiin...wiiiuuuuhhh..
Njopas tuli läppää, ja olis kyllä lisääki ja kysyttävääkin.. mutta ehkä kysyn jonku toisen topicin alla ayahuasca-kokemuksistanne, ja itseä kiinnostais kokeilla 5-meo-dmt oraalisesti harmalan kera, ja pitäis kysymäni jotta onko vaikutus verrattavis ayahuasca-"oloihin"?
jaa wrote:
Olkaa varovaisaia noiden punaisten hofmannien annostelun kans. yks kaveri kuoli otettuaan 6 noita ja virtaa.
Toisaalta toinen kaveri söi koko 5*5 eli 25kpl arkin+nipsuja+lakkaa+viinaa+piriä muutaman tunnin sisään. trippas 3 päivää. katselin itse hieman kauhuissani tuota touhua.
No huhhuh! onhan se hyvä varottaa annostelusta, mutta tuskin kukaan täysin selväjärkinen rouskii kuus lappua, tai jopa 25 yhtään mitään kerralla. Ei vittu mitä touhua huhhuh.
jaa wrote:Pakko kirjautua tännekkin foorumiin vaikken enää itse juurikaan juttuja käytä, mutta kuitenkin yli 200 luomua ja labraa on aikanaan kahlannut läpi. toiset toimi toiset ei. Yrtti ylitse muiden aina, eikä muilla ilman yrttiä mitää teekään.
Mutta asiaan:
blotteri on saman näköinen ku legendsaarinen hoffmannin fillari blotteri mutta vuori joka on aidossa vihreä, on näissä punainen.....jahka pääsen skannerille niin laitan kuvan. Mulla kun on vaan valokuva, kuten sanottua ei tule juurikaan enää mitään uutuuksia napsittua:)
Nyt vasta selvis toi että noi sisältää bromodfää. en ole itse kokeillut noita punaisia fillareita, kun oon kuullu ettei toimi, ja jotkut taas on sanonu että toimii.. ja tosiaan 1 kaveri kuoli.
et semmoista. 2cb-flytä joskus kombotin 2-ce:n kanssa ja menin kylpylään, oli sairaan hauska reissu. Toisen kerran kokeilin samaa komboa, niin ilta tuntui 30-vuodelta, ja ajatus katkesi noin minuutin välein. yleisolo oli hyvä, mutta kun aika katkeili, ja unohti lauseen yms, niin enpä tiedä oliko se lopulta kivaa.
eipä noita PEA-johdannaisia (paitsi luomuna. esim meskaliinit yms) oikein hutsi kiskoa.
2-ce kokeilin joskus hihaan 4 mg. hjuuhhhuuuh mikä nousu, kasvot kiristyi saatanallisiksi, ja kun visuaalit lyö shulginin asteikolla 2 tai jopa 3 tasolle 15 sekunnissa niin ei enää ikinä piikkiä ei. mutta tulipahan tyhymänä kokeeltua...
Kaverilla olis sitä tuos joku 0,1. mulla oli aikanaan paljon vähemmän, mutta omani oli valkoista, tämä ruskehtavaa... voisiko olla jatkettu? kokemuksia ruskeasta 5meodmt:stä
Huvittais vaan hieman vielä kokeilla, kun edellisestä jo vuosia aikaa, ja sadoista tripeistä hienoin ja paras....
Paahdoin silloin muutaman anadenatheran siemenen, joiden sekaan jauhoin dmtn, ja lasibongilla ilman vettä pienen hasanipin säestyksellä kerralla keuhkoon, traustalla ozric tentacles. hitin jälkeen makuulle, ja hetken kuluttua maailman kauneimmassa kaleidoskoopissa lentelyä kolminkertaisella valonnopeudella ozricin tahtiin...wiiiuuuuhhh..
Njopas tuli läppää, ja olis kyllä lisääki ja kysyttävääkin.. mutta ehkä kysyn jonku toisen topicin alla ayahuasca-kokemuksistanne, ja itseä kiinnostais kokeilla 5-meo-dmt oraalisesti harmalan kera, ja pitäis kysymäni jotta onko vaikutus verrattavis ayahuasca-"oloihin"?
jaa
Itse en saanut tuosta 5-meo-dmt:stä mitään oikein irti.Huono olo,ahdistunut tukala..Ja visuaalinen shownkin aika heikko..Tai sitten olen imenyt jotai rotanmyrkkyä ja minua on kustu linssiin mutta mut...On kyllä ollu kaverilla kovat setit..RipRip.
jaa wrote:
Kaverilla olis sitä tuos joku 0,1. mulla oli aikanaan paljon vähemmän, mutta omani oli valkoista, tämä ruskehtavaa... voisiko olla jatkettu?
Voisi olla freebasea enemmin kuin jatkettua. Huonoksi (ainakin väriltään) mennyttä freebasea.
Tietoa noista (uusista?) millenium hofmannin pyöristä ?, vuori on tässä painatuksessa keltainen ja vuosiluku 2000.. tuskin sitä itteään sisältää kumminkaan koska toimii kohtuu pitkään..
^Mahtaako mikää niistä mahtua lappuun toimivalla annoksella? Ainakin erowidin mukaan puhutaan kymmenistä-sadoista milligrammoista. Eikä niiden pitäisi vaikuttaa niin pitkään. Noi fillarilaput keltasella vuorella kun toimii melkosesti pidempään kuin happo. Oliskohan kyseessä tämän vuoden trendihuume bromodragonfly?
Juu, piperatsiinit kannattaa alkuunsakki unohtaa. Veikkailisin itsekkin tota bromodrgnfly.. helvetti ku on liiakseen rc blottereita liikkeellä.
Tuo kissanmatolääke juttu kuulostaa vähinttäänkin mielenkiintoiselta..
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
onko ihan hulluutta lähteä happomatkalle ilman sen suurempia psykedeelikokemuksia ? (lukuunottamatta pientä salviamatkaa ja hieman vajaiksi jääneitä sienimatkoja)
Harold wrote:onko ihan hulluutta lähteä happomatkalle ilman sen suurempia psykedeelikokemuksia ? (lukuunottamatta pientä salviamatkaa ja hieman vajaiksi jääneitä sienimatkoja)
Kyllä happoa voi ottaa vaikka ei olisi mitään aikaisempaa kokemusta. Kannattaa ennemmin miettiä omaa vallitsevaa mielentilaa (hyvähuono?) ja tietty asettaa matka hyvään paikkaan.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Kellään kokemusta Bromo dragonfly blotterista, missä on kuvana lohikäärme. Lapuissa on 1000ug. Meinasimme laittaa kaverini kanssa lapun puoliksi http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... dose.shtml Kiinnostaa vaan, että kumpaanko dosage kastiin bromo kuuluu kun katsoo tuota taulukkoa.
Onko Bromo Dragonfly mielestänne psykedeeli millä ei kannata aloittaa? Ja touhuun kannattaa muutenkin varmaan varata koko viikonloppu.
bol wrote:Kellään kokemusta Bromo dragonfly blotterista, missä on kuvana lohikäärme. Lapuissa on 1000ug. Meinasimme laittaa kaverini kanssa lapun puoliksi http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... dose.shtml Kiinnostaa vaan, että kumpaanko dosage kastiin bromo kuuluu kun katsoo tuota taulukkoa.
Onko Bromo Dragonfly mielestänne psykedeeli millä ei kannata aloittaa? Ja touhuun kannattaa muutenkin varmaan varata koko viikonloppu.
Muuten henkisesti kovin rankka matka ei pitäisi olla, mutta kestonsa puolesta voi alkaa ruveta tympiin pidemmän päälle, eli jos et jarruja karsasta niin suosittelisin otaan muutaman nappulan kaiken varalle(ei toki kannata syödä jos ei koe tarvetta).
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Kiitos pikaisesta vastauksesta. Itekkin aika paljon tehnyt researchia kyseisestä päihteestä ja ihan mukava kokemus voi olla tulossa. Ainut miinuspuoli on juuri toi kesto. Onneksi löytyy xanoreita, jos ei ala uni maittamaan.
Kyllä se on aika helposti siedettävä kokemus. Suosittelen ottamaan mahdollisimman aamusta. On se omalla tavallaan psykedeelinen mutta aika kauas se jää jostain sienien psykedeelisyydestä imo. Mä en ainakaan pysty bromoissa kauheesti syömään, paitsi jotain banaania ja muuta yhtä kevyttä. Viimeks otin 1mg ja alko illasta mennä aika heikkoon kuntoon kun ei vaan pystynyt syömään. Kannattaa ehkä syödä paria tuntia ennen sitä tai jotain mutta raskas ruoka mahassa ei ole kiva nousuissa.
Varsinkin ghanja tuo jonkinasteisen psykedeelisyyden esiin bromossa.. Selkeästi psykedeelisempiä ajatuksia kelailee mielessään mitä pelkällä pilvellä tai pelkällä bromolla.
Helpottaa myös kaikinpuolin kokemusta.
Loppuvaiheessa saa jopa visuaalit rävähtämään uuteen kukoistukseen.
Suosittelen siis tosiaan varaamaan pilveä mukaan.
Usein myös se jokin loiventava bentso/opiaatti ennen nukkumaanmenoa kruunaa kokemuksen, kun pääsee vihdoin nukkumaan.
Itsellä varsinkaan kun savut ei toimi unilääkkeenä.
tRip wrote:Varsinkin ghanja tuo jonkinasteisen psykedeelisyyden esiin bromossa.. Selkeästi psykedeelisempiä ajatuksia kelailee mielessään mitä pelkällä pilvellä tai pelkällä bromolla.
Koska pilvi on jo itsessään hyvin psykedeelistä, niin voisiko olla mahdollista että pilvi tuo psykedeelisyyden mihin tahansa kokemukseen, oli tuo kokemus itsessään psykedeelinen tai ei? Synergia on luonnollisesti sitä suurempi mitä kauempana pajautuksen kanssa otettavan substanssin aiheuttama olotila on arkitietoisuudesta.
Mielestäni ganjuli vaan sekoittaa hyvät dehallusinogeenien vaikutukset. Tuo sellaisen epämääräisen psykoottisen manian siihen. Gets you stoned, eli tosi sekaisin. Sokaistaa.
Tosin välillä sen on juuri se, mitä haetaan. Eikä se välttämättä niinkään sokaistumista ole aina, enemmänkin syviä tiloja, josta puuttuu kontrolli.
Jos pajautus vaikuttaa liian radikaalisti, niin yksi vaihtoehto on tietysti ottaa vähemmän. Jos vieläkin, niin vielä vähemmän. On taitolaji osata polttaa tarpeeksi vähän.
tRip wrote:Varsinkin ghanja tuo jonkinasteisen psykedeelisyyden esiin bromossa.. Selkeästi psykedeelisempiä ajatuksia kelailee mielessään mitä pelkällä pilvellä tai pelkällä bromolla.
Koska pilvi on jo itsessään hyvin psykedeelistä, niin voisiko olla mahdollista että pilvi tuo psykedeelisyyden mihin tahansa kokemukseen, oli tuo kokemus itsessään psykedeelinen tai ei? Synergia on luonnollisesti sitä suurempi mitä kauempana pajautuksen kanssa otettavan substanssin aiheuttama olotila on arkitietoisuudesta.
Tai, hä. Ehkä?
Voi olla että ghanja tuo psykedeliaa mihin tahansa mielentilaan..
Uskoisin, että nuo toimivat enemmänkin synergisesti ajatteluun. Ehkä..
Kalastaja wrote:Mielestäni ganjuli vaan sekoittaa hyvät dehallusinogeenien vaikutukset. Tuo sellaisen epämääräisen psykoottisen manian siihen. Gets you stoned, eli tosi sekaisin. Sokaistaa.
Tosin välillä sen on juuri se, mitä haetaan. Eikä se välttämättä niinkään sokaistumista ole aina, enemmänkin syviä tiloja, josta puuttuu kontrolli.
Ghanja tekee kaikesta hieman psykoottissävytteistä..
Tuo syvyyttä asioihin, mutta luo myös pilvenkaltaisen verhon ympärille, ettei kykene näkemään asioita niin kirkkaasti.
Ehkä se on se mistä pidän. Ehkä..
Ayrenum wrote:Jos pajautus vaikuttaa liian radikaalisti, niin yksi vaihtoehto on tietysti ottaa vähemmän. Jos vieläkin, niin vielä vähemmän. On taitolaji osata polttaa tarpeeksi vähän.
Hmm. eipä ainakaan omalle kohdalle tunnu oikein sopivan. Deelejen kanssa ei hirveästi ole tullut polteltua, mutta muuten sitten. Ei se annoksesta niinkään ole kiinni. Samat vaikutukset eri vahvuudessa vain. Vähän kuin musiikki: ei se radikaalisti musiikkia muuta jos säätää äänenvoimakkuutta.
Ganja on aika tylsää loppupeleissä, vaikka siinä jotain hienouksia onkin. Itsellä mukavat piirteet rajoittuvat pääasiassa aistien välittämän informaation erilaiseen havainnointiin. Tunto- ja kuulokivaa. Muuten tulee aika hatara, oikeastaan sumuinen olo, ja pienen hetkeen jälkeen onkin jo ihan jumissa, eikä silti halua mennä nukkumaan.
trip wrote:-- Tuo syvyyttä asioihin, mutta luo myös pilvenkaltaisen verhon ympärille, ettei kykene näkemään asioita niin kirkkaasti.
Kalastaja wrote:Hmm. eipä ainakaan omalle kohdalle tunnu oikein sopivan. Deelejen kanssa ei hirveästi ole tullut polteltua, mutta muuten sitten.
Juu, en minäkään kyllä hirveän usein viitsi deeleissä polttaa, osittain tuosta tRipin mainitsemasta syystä. Mutta paremmin kuitenkin tuntuu toimivan kun polttaa tarpeeksi vähän, jos polttaa. Ymmärrän kyllä, jos ei silti tee mieli polttaa.
Vähän kuin musiikki: ei se radikaalisti musiikkia muuta jos säätää äänenvoimakkuutta.
Pakko sanoa, että muusikkona olen tästä täysin eri mieltä. Erilaiset volyymit tuovat musiikista täysin erilaisia piirteitä ja ominaisuuksia esiin. Tämän huomaa etenkin musiikkia tuottaessa, mutta myös kuunnellessa, enenevässä määrin kun kuuntelee analyyttisella korvalla.
Ganja on aika tylsää loppupeleissä, vaikka siinä jotain hienouksia onkin. Itsellä mukavat piirteet rajoittuvat pääasiassa aistien välittämän informaation erilaiseen havainnointiin. Tunto- ja kuulokivaa. Muuten tulee aika hatara, oikeastaan sumuinen olo, ja pienen hetkeen jälkeen onkin jo ihan jumissa, eikä silti halua mennä nukkumaan.
Mielenkiintoista kyllä kuinka eri tavoin se vaikuttaa eri ihmisiin. Vai onkohan kyse enemmänkin vaikutusten erilaisista tulkinnoista, erilaisista suhtautumistavoista koettuun. Tiedä häntä. Itse kyllä koen korvaamattomana kannabiksen alitajuntaa avaavan ominaisuuden. Joka tuntuu vahvistuvan aina trippien jälkeen pitkäksi aikaa.
Olen kyllä tosiaan samoilla linjoilla tuosta tRipin määritelmästä. Muihin deeleihin verrattuna pilvi on usvaisempaa.
Ayrenum wrote:Jos pajautus vaikuttaa liian radikaalisti, niin yksi vaihtoehto on tietysti ottaa vähemmän. Jos vieläkin, niin vielä vähemmän. On taitolaji osata polttaa tarpeeksi vähän.
Pitkän lueskelun jälkeen päätin itsekkin rekisteröityä tänne. elikkäs...
Oon nyt löytänyt tällaisia Hofman biker lappuja http://www.blotterart.net/gallery/LSD/H ... _Ride_1943
En oo ennen happoa kokeillut joten en tiiä oliko näissä sitä oikeeta happoa tai jotai RC:tä. Lappu itsessään ei juurikaan maistunut millekkään ja vaikutukset alkoivat tuntua joskus ekan tunnin jälkeen. Ja tuntuu että LSD vaikuttaa vieläkin vaikka happoilusta on jo melkein kulunut viikko.
Last edited by Meediogod on Wed 21 Nov 2007, 15:49, edited 1 time in total.