Psykedeelit ja seksi?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Boilder
Lepakko

Re: Psykedeelit ja seksi?

Post by Boilder »

vahvempien deelien kanssa en ole koittanu, mutta 2c-i/2c-e päissä kyllä melko mielenkiintoisesti kiehtovaa :P mutta ei kyllä olis onnistunu ilman viagaran avustusta :D
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

mun mielest sellanen himmee rynkytys on hirveetä deeleissä.
sellanen söpö halittelu ja paijaus ja hellyys on kyl kivaa. :>
. . . (--) °
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Mushruumis wrote:mun mielest sellanen himmee rynkytys on hirveetä deeleissä.
ei sitä deeleissä tarvii himmeesti rynkyttää vaikka viagaraa maistaiskin..voi sitä nätistikkin ottaa rynkyttää :D
-A.O.Spare
Uke
LD50

Post by Uke »

Boilder wrote:
ei sitä deeleissä tarvii himmeesti rynkyttää vaikka viagaraa maistaiskin..voi sitä nätistikkin ottaa rynkyttää :D
nii...tai sit vaa pikkasen sillei dippailee.. ja silittelee :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Uke wrote:
Boilder wrote:
nii...tai sit vaa pikkasen sillei dippailee.. ja silittelee :mrgreen:
juurikin niin uke :DD
-A.O.Spare
frapathea

Post by frapathea »

Otin eilen jälleen LSD:tä (kai jotain 3-400mic) poikaystäväni kanssa. Maatiin alasti sängyllä ja poikaystävä kosketteli mun vatsaa ja jalkoja. Sain lukemattomia hillitsemättömiä hallitsemattomia kokovartalo-orgasmeja. Genitaalikosketusta ei siis tilanteeseen liittynyt juurikaan, mitä nyt muistaakseni alussa aivan lyhyesti suuseksiä poikaystävältä minulle, mutta orgasmit tulivat muiden ruuminosien silittelemisestä ja hieromisesta. Siin teille psyke_deeli_seksii saatana!
frapathea

Post by frapathea »

Mergesin topicit psykedeelit ja seksi sekä seksi + LSD. Eiköhän nämä mene yhteen ihan nätisti.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

No eiköhän, katoin just itekin kun tsiigailin näitä uusia topikkeja et aha, tossahan on taas yks huumeplusseksitopikki, miksei laita niitä vaan yhteen kasaan.. Mut jees, hyva hyva.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
frapathea

Post by frapathea »

Ha haa! Otin eilen happoo. Oon tehny viimeiaikoina sellast jännää juttuu, et kierrätän sillai jännäst sellasii fiiliksii. Yleist C5-fiilistelyy, jos se sanoo mitää. Homma meni vähän överiks LSD-nousuis, ja sainkin varmaan puolen tunnin ajan jokaisesta liikkeestä loputtoman lujia orgasmeja, ja tää kaikki siit, et makasin hetken paikallani ja keskityin keräämään ekstaattisia aistimuksia. Muuten kiva, mutku käy jossai vaiheessa vähä tuskalliseks kouristella puhekyvyttömänä lattialla ja laueta miljoona kertaa siit hyvästä, et sattuu koskemaan lattiaan. Sit vapisin pitkään lakanoiden seassa ja joka värähdyksellä lakanat orgasmoivat mua. En pystyny ees liikkuu. Mä en osaa händlää omii voimiani.

Myöhemmin päädyin harrastamaan erittäin rajua ja kiihkeää seksiä selväpäisen poikaystäväni kanssa. Ajattelin, et mun kohtu lähtis irti, ku sen kyrpä näky vatsasta läpi. Se oli myös hyvin rakastavaa ja hellää. Helvetti, en mä osaa enää ottaa happoa tulematta loputtoman kiimaiseks. Emmä tajuu, mite kukaa muu ei muka diggaa psykedeeliseksii. Mut, no, mä taidan kyl olla seksuaalisesti aika vapautunu, oke. Kanzii kuitenki ja kokeilla, jos mutl kysytää! Seksi on oiva taikuuden muoto, tottahan toki te nyt sen tiedätte. Ihmeit tapahtuu.

Asioita joita tulee tehdä ennen kuolemaa -listastani ruksattiin eilen: anaaliseksi ihan helvetin hapois. Rokkas.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Hih sä frapa tunnut todella NAUTTIVAN haposta :razz:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
frapathea

Post by frapathea »

peltsi wrote:Hih sä frapa tunnut todella NAUTTIVAN haposta :razz:
Mm. On kyl tän kesän aikana noussu iha toisii ulottuvuuksiin se sellainen. Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun happopäis pystyi juttelemaan, olemaan iloisehko, maalailemaan ja heittelemään filosofioit. Nykyjään menee nii syvälle, et suorastaa tuskallise ihanaa.

Mut mikäs täs edelleenkään maailmankaikkeutta nussies.

Sain muuten myös voimakkait orgasmeja alavatsan hieromisest, taas. Poikaystävän kämppis katto vierestä, että mitä hittoa sä sille teet, ku se hiveli mun vatsaa ja mä huusin ku joukkoraiskattava lutka.
Parast.
Parast.
Tähän ollaan pyritty, nyt tääl ollaan.
Rokkaa.
peltsi
OD

Post by peltsi »

frapathea wrote:
peltsi wrote:Hih sä frapa tunnut todella NAUTTIVAN haposta :razz:
Mm. On kyl tän kesän aikana noussu iha toisii ulottuvuuksiin se sellainen. Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun happopäis pystyi juttelemaan, olemaan iloisehko, maalailemaan ja heittelemään filosofioit. Nykyjään menee nii syvälle, et suorastaa tuskallise ihanaa.

Mut mikäs täs edelleenkään maailmankaikkeutta nussies.

Sain muuten myös voimakkait orgasmeja alavatsan hieromisest, taas. Poikaystävän kämppis katto vierestä, että mitä hittoa sä sille teet, ku se hiveli mun vatsaa ja mä huusin ku joukkoraiskattava lutka.
Parast.
Parast.
Tähän ollaan pyritty, nyt tääl ollaan.
Rokkaa.
Respect! Kyllä sä silloinkin muistaakseni nautit haposta ja ehkä olen jopa itse nähnyt että saat orgasmin happoillessa!? Tai ainaki läheltä liippas :D
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
frapathea

Post by frapathea »

peltsi wrote:ehkä olen jopa itse nähnyt että saat orgasmin happoillessa!? Tai ainaki läheltä liippas :D
Ai se kaleidoskooppivisuaaliöveri? Ei iha sama. Mä oikeesti sätkin pitkin lattioita ja törmäilen seiniin ja oon tajunnan hämärtymisen rajamailla happo-kokovartalo-orgasmeis.
Nii et kuvittele se näkemäs potenssiin kymmenen, sit aletaan ehkä liikkuu niilmain.
Kaverit tos viimekski vähä huhuili ja kyseli jo, et pitäiskö kutsuu ambulanssi :DDDDDD Pyöri vähä silmät pääs ja vapina oli sitä luokkaa, et. :DDDDDD
Pitäis varmaa alkaa huomautella porukalle, et mä en osaa hapois muuta ku nautintoöyskätä kaikest.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

frapathea wrote: Pyöri vähä silmät pääs ja vapina oli sitä luokkaa, et. :DDDDDD
Pitäis varmaa alkaa huomautella porukalle, et mä en osaa hapois muuta ku nautintoöyskätä kaikest.
no siis juuri näin.

Mä ite tykkäsin monesti just vain vetää isoja annoksia ne antaa jotain uutta.
Nykyään vähentänyt, tylsistyttää, jotenkin kun on liian fraktaaleissa niin ei onnistu puuhaan kaikkee kivaa, tekee vaihtelua..

Pitää tässä joku päivä taas kyllä kokeilla jotain isommalla isommalla annoksella, pitäis jaksaa hommata depsua, niin sitten lähtis kunnolla.
frapathea

Post by frapathea »

Meitsi ei tarvii ees isompii annoksii. Joku parisataa mikkii happoo vetää jo iha öyskät päälle. Täällast se on olla frapsu. Övereis laiffist, övereis kaikest. Myös omniseksuaalisuus toimii.
Baah
Karvakuono

Post by Baah »

frapathea wrote:Meitsi ei tarvii ees isompii annoksii. Joku parisataa mikkii happoo vetää jo iha öyskät päälle. Täällast se on olla frapsu. Övereis laiffist, övereis kaikest. Myös omniseksuaalisuus toimii.
Kunhan et ole övereis ittestäs :roll:
frapathea

Post by frapathea »

Baah wrote:
frapathea wrote:Meitsi ei tarvii ees isompii annoksii. Joku parisataa mikkii happoo vetää jo iha öyskät päälle. Täällast se on olla frapsu. Övereis laiffist, övereis kaikest. Myös omniseksuaalisuus toimii.
Kunhan et ole övereis ittestäs :roll:
Ai kuin?

Todellaki oon.

Ei pysty lopettaa itsensä nussimist.
frapathea

Post by frapathea »

Hölö pölö pölö pölö. Hölötipölötipöö.
Shiva_Shakti4.jpg
Tantra like Yoga or Zen, is a path to enlightenment, which has its roots in India. It is nicknamed the "science of ecstasy" and focuses on heightening and prolonging the special awareness and rapport that exists between lovers during lovemaking. This view holds that the greatest source of energy in the universe is sexual, and places high value on ritualized intercourse. Sexual orgasm is seen as a cosmic and divine experience.
Vetäkää happoa ja nussikaa hitaasti! Yes! Yes! Seuraukset: ihmeellisiä!
logo-t-Shiva-Shakti.jpg
Så där..!
hir
Psykonautti

Post by hir »

“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
naponen
OD

Re: Seksi + LSD?

Post by naponen »

UltraViolet wrote:En tiijä tosta kun ei ole pippeliä, mutta ainakin pimpin nuolenta tuntu aika miellyttävältä..
FUCK YEAH MAN! :mrgreen:
rela
Tuppisuu

Post by rela »

Muutaman kerran tullut yritettyä, ainakin kerran onnistuneesti.
Ongelmana ollut usein, että aluks tuntuu hyvältä ja sitten se alkaakin nyt äkkiä tuntumaan ahdistavalta, huonolta, ällöltä tms. Tai sitten vain loppuu mielenkiinto, eikä jaksa enää keskittyä... En kyllä ikinä haluisi harrastaa seksia deeleissä, ellei toinenkin ole deeleissä tai vähintään ymmärrä olo tilaani erittäin hyvin.
Feya
OD

Re: Seksi + LSD?

Post by Feya »

naponen wrote:
UltraViolet wrote:En tiijä tosta kun ei ole pippeliä, mutta ainakin pimpin nuolenta tuntu aika miellyttävältä..
FUCK YEAH MAN! :mrgreen:
Sanos muuta.. MDMA nousuissa se on niin taivaallista. :love:

Ja happoseksi.. huhhuh. Ei se tunnu enää panemiselta, vaan joltain paljon enemmän. Olisi se sitten lempeän hidasta tai niin raakaa, että veri lentää, se tuntuu aina yhtä eläimellistä ja kauniilta - se tuntuu ihan aidosti "elämän" tarkoitukselta, olisi tuo sanonta kuinka kliseinen tahansa. Sitä voi jatkaa tuntikausia, aika unohtuu, jäljelle jää vaan loputtoman harmoninen liike.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Itsellä ei deeleissä seksi hirveesti kiinnosta/innosta. Ehkä pienemmillä annoksilla jotain vauhdikkaampia phenyjä, mutta tryptamiinien kanssa ei lainkaan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Psyket ja seksi on ihan awesome combo kyllä.

Monesti auttaa selkeämmin keskittymään siihen, mitä kommunikoi toiselle fyysisesti.

Ylipäätään kiehtoo ajatus ajatusten välittämisestä kosketuksella ja tietynlaisella "näkymättömällä" ruumiinkielellä. En tosin ole koskaan suoraan ottanut asiakseni konfirmoida, miten viestini on mennyt perille, koska saattaisi tavallaan pilata koko jutun jujun..

Toisaalta välitön palaute tuntuu antavan voimakasta varmistusta vuoropuhelun tomimisen puolesta. Toisaalta on kiehtova ajatus, että tässä meidän vuoropuhelussa voimme tulkita ja kertoa toisillemme mitä haluamme ja että meillä voi olla täysin erilaiset näkymät asian sisältöön ja silti rakastelullinen vuoropuhelumme oskilloi niin harmonisesti, ettei eroa itsen ja toisen välillä ole.

Sama varmaankin pätee vaikka ihan "tavallisessa" keskustelussakin, mutta mielikuvien yhteneväisyyteen (eli informaation hashaamiseen) on äärimmäisen helppo työkalu, sen kun pyytää kumppanilta selvitystä siitä miten kulloinenkin data on hänelle saapunut.

Asia onkin lievästi vaikeampi, kun on käyttänyt ison osan vuorokaudesta toisen palvomiseen jumalattarena ja pyrkinyt saamaan hänet ymmärtämään, oskilloimalla kipuja ja orgastisia nautintoja leikkien niiden kaipuulla ja äärimmäisellä saturaatiolla, mikä tämä hetki ja paikka universumissa on, miten se ei ole massan ja energian valtakunnassa, vaan miten se on juuri sinun, miten koko maailma koostuu sinusta, vaikka se on minun kutoma unelmani.

Kuvittele tilanne, villien huutojen ja alkuräjähdykselle kunniaa tekevien orgasmien saattelemana pitäisi saada selitettyä jokin edellisen kaltainen ajatus ja tiedustella miten mahdoit käsittää tämän minun pointtini?

Yllättyisit kuinka yleinen keskusteluntappaja on, kun osa tarinasta on kerrottu iso- ja etuvarpaiden välissä sijainneelle mielikuvitusklitorikselle.

En epäile, etteikö viesti menisi perille tasan sata prosenttisesti, mutta olisi hienoa tietää minkälainen se viesti on.

Asiaa myöskin vaikeuttaa se sula mahdottomuus, etten pysty itsekkään kertomaan ja kysymään asiaa muutoin, kuin sillä alkuperäisellä tavalla, mikä tämän konfirmaation idean sytytti. Tuskin tästä näennäisen epäsäännöllisestä ajatusten pulpahtelusta saa mitenkään pitävää kuvaa siitä mitä en tohtisi yrittää pukea sanoiksi, muutoin kuin täällä.

Mutjoo, väsyttää ja mulla on jo ikävä jumalattareni lämpöä..

Siteeratakseni lapsuudesta minun mieleeni tähän hätään jostain syystä tupsahtanutta hahmoa, Leo Eläintä,

"Kosketelkaa toisianne!"

Ainiin.. Ja ettei menis ihan ot:ksi, seksi bromoissa voi olla oikein mahtavaa. Henk. koht. se puuduttaa muo fyysisesti, jolloin saa työskennellä hieman enemmän tarpeellisen paisuvaiskudoksen paineen saavuttamiseksi. Stondista saa myös refreshaa välillä, mut muuten kaikki on mahtavuutta. Ja emt, oikeastaan on hyvä, että saa väillä muistutuksen siitä, ettei sukupuolielimet oikeasti ole niin isossa osassa rakastelussa, kuin mihin ne monasti nostetaan.

<3
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tofupekoni wrote: Ylipäätään kiehtoo ajatus ajatusten välittämisestä kosketuksella ja tietynlaisella "näkymättömällä" ruumiinkielellä. En tosin ole koskaan suoraan ottanut asiakseni konfirmoida, miten viestini on mennyt perille, koska saattaisi tavallaan pilata koko jutun jujun..
Kyllä sillä on suurikin merkitys mitä tunnetilaa välittää toiselle ihmiselle.
Must kyse on enemmänkin tunnetasolla olevasta asiasta, kuin ajatuksen tasolla. Tai toki, ajatuksissamme välitämme myös tunteitamme. Sanattomassa viestinnässä tulee esiin perimmäiset tunteemme. Vrt. Sanot jotain, muttet tarkoita sitä, etkä myöskään välitä siinä sitä tunnetta jota sanot.

Suureltaosinhan tämä on juurikin sitä "näkymätöntä" energiaa.
"Kosketelkaa toisianne!"
Ihan jo halaamisella on suuri (positiivinen) voima.
..muistutuksen siitä, ettei sukupuolielimet oikeasti ole niin isossa osassa rakastelussa, kuin mihin ne monasti nostetaan.
Mä nautin melkeinpä enemmän rakastelussa toisen hyväilystä, kuin itse suorittamisesta.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Bromo drgfly ku olin kiskonu ja paneksittiin menemään nii muistan että oi aika huippua kyllä.
Siitä tulee jotenki jännät sävärit. Sillei erillailla ku tavallisesti taikka joku 6 tunnin opiaattimaratoni, mikä sinänsä kyllä on iha jees.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
rissu
Karvakuono

Post by rissu »

2C-D + mdma combolla orgasmi pärähti aivoihin äärettömällä euforiapiikillä ja sydän taisi hakata vähintään 600 kierrosta sekunnissa. Pelotti melkein laueta kun pelkäsin, että sydän pettää! :love:
Sillä hetkellä kun "sain" pimeni vaan silmissä hetkeksi muutamiksi sekunneiksi ja kehon valtas älytön euforia millasta en oo kokenu edes ekoissa mdma nousuissa. (otin n. 250mg putsia mdma ekalla kerralla :) )
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Mulla on ollut pieniä vaikeuksia saada tuo bromo ns. "kunnolla" toimimaan, siten että vaikutukset olisi ihan "in your face", eikä niitä tarvitsisi sillätavoin etsiskellä.

Nyt viime kerralla se todella päätti toimia ja olen kovin kiitollinen tästä kokemuksesta. Annostus oli ehkä hieman liioitellut 12 000ug.

Tyttöseni otti jotain >1000ug. Joka on hänelle varmaankin medium strong annos, hän kun on niin äärimmäisen reseptiivinen psykoaktiivisille aineille.

Rakastelu oli hurja ja mahtava kokemus, roolimme sekoittuivat aivan täysin ja sulautuivat yhteen. Ihana tunne, kun halu tyydyttää toista tuntuu äärimmäisenä tyydytyksenä ja siitä syntyy looppi, silmukka, kierre, ns. "noidankehä" joka lopulta sulkeutuu. Samanhenkinen ilmiö, kuin jos ääni alkaa kiertää kaiuttimien ja mikrofonin välillä.

Jossain kohtaa oli pakko heittää lasi kylmää vettä päälle, että sai pienen hengähdystauon, jotta pystyi taas jatkamaan kahta intensiivisemmin.

Tuntui olevan fyysisesti äärimmäisen raskasta, mutta luotin siihen että kestän. Se nyt tietysti johtui pääosin annoksen suuruudesta. Ruumiinlämpö nousi luullakseni aika korkeaksi ja sydän tykytti todella kovaa. Veden juomisen unohtaminen olisi voinut olla kohtalokasta. Myös verensokerista oli pidettävä pidemmänpäälle huolta, koska en ollut syönyt kunnolla pitkään aikaan. Toisaalta, minulla on vahva sydän, joka jaksaa tykyttää. Pelkoa oli mahdoton tuntea, kun rakkaus oli niin voimakkaasti kaiken yllä.

Olen ääröttämän kiitollinen siitä, että minulla on näin mahtava rakastaja. Heittäydyin täysin hänen armoilleen ja hän otti minut kovaa ja täydellisesti. Mahdoton kuvitella, että kukaan voisi ikinä peitota minun rakastajaani, joskaan sillä nyt ei ole mitään väliä. Vaikea antaa hänelle hänen ansaitsemaa arvostusta sanoin, sanat eivät voi mitenkään riittää siihen. Vertauskohtiakin maailmasta on äärimmäisen vaikea löytää.

Jos satut lukemaan tämän, Olet täydellinen, rakkaudenjumalattareni.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
kissaeläin
Psykonautti

Post by kissaeläin »

Tofupekoni wrote:Olen ääröttämän kiitollinen siitä, että minulla on näin mahtava rakastaja. Heittäydyin täysin hänen armoilleen ja hän otti minut kovaa ja täydellisesti. Mahdoton kuvitella, että kukaan voisi ikinä peitota minun rakastajaani, joskaan sillä nyt ei ole mitään väliä. Vaikea antaa hänelle hänen ansaitsemaa arvostusta sanoin, sanat eivät voi mitenkään riittää siihen. Vertauskohtiakin maailmasta on äärimmäisen vaikea löytää.
Kylläpäs on kauniisti kirjoitettu :love:
Olen täysin samaa mieltä rakkaastani, sua parempaa ei ole <3

Seksi psykedeeleissä on todella jotain sellaista mitä on hankala kuvata sanoin. Se pitää kokea. Juuri se yhteensulautumisen tunne, se hetki kun tuntuu ettei missään ole olemassa mitään muuta kuin se kiemurteleva ja kuuma, täydellisesti yhteensopivat ruumiit kiinni toisissaan, tekemässä toisilleen juuri sitä mistä molemmat nauttii. Se on kaunista.
Take care of your body. It’s the only place you have to live.
Landmark

Post by Landmark »

Deeliseksi on kyllä jotain niin <3
Kun on vielä oikea ihminen kehen luottaa 100% niin siinä mennään kyllä niin syvälle että.
Hapoissa ihanan lempeää rakastelua upeilla orgasmeilla kun taas bromo kerroilla saattoi mennä helpostikkin +6 tuntia vähän rankempaa seksiä harrastellessa. Pari kesää sitten kun tuli noita bromoaja nautittua suht useasti niin voi jösses, nousut kun alkoi nii iski armoton panetus ja tuntu kuin joku olis kaatanut ämpärillisen vettä haarojen väliin. :D Yhdenkin session päätteeksi mieheke päätti vielä leikitellä mulla ja otti pienen siveltimen ja siveli sillä mua eri ruumiinosista ja jopa siitä sai tajuttomat orgasmit! Ai että :love:
Sienissä taas hommat on menny vähän enemmän sähläämiseks.