Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
muzroom
Tuppisuu

Re: Spice / Spice Gold

Post by muzroom »

Helvetin moinen pöhinä aamulla, jonkinäköset visuaalit, kova jumitus. En oo ainakaa samanlaisia kannabiksesta saanu....
1979
Tuppisuu

Post by 1979 »

Tjooh, pitänee kyllä kattella josko jonkun toisen valmistajan tuotetta uskaltautus testailemaan. Goldia muutaman pussin poltelleena ja nyt silver-pussia tuhotessa on jotenkin alkanu väsymään tohon seuraavan päivän krapulamaiseen olotilaan ja itseasiassa silveristä sain melkein pahemmat krapulat. Makukin näissä on aika paska kyllä polttaessa. Diamondin kuitenkin vielä testaan kun sen vahvuutta on kovasti kehuttu.
Liekköhän noista Senceistä, Smokeista jne. on krapulattomaks korvikkeeks, onko testanneita? Mitenkähän lie ton Smoken kanssa kun ei oo paketinkylkeen listattu ainesosalistaa.. Ei sillä vaikka Suomeen tulis perille, mutta jotenkin kuumottaa vetää tietämättä ties mitä sontaa, vaikka voihan se olla (ja liekkö jopa osittain onkin) Spicessakin paskapuhetta tuo lista.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

On aika hirveän makuista tuo savu. Olen nyt hiisaillu kohta perjantaista asti tavallista Spiceä ja nyt on kauhea yskä ja kurkku kipee. Bongilla polttaminen vaan pahentaa tilannetta, ei pysty hengittään sitä savua ku yskittää niin vitusti :E Mut kyl se toimii sit ku ehtii yskiä pahimmat alta pois. Kaveri poltti ekaa kertaa ko. ainetta, yski myös hirveesti ja 10 min polttamisesta sen ekat sanat oli jotain epäselvää ja että aika hidastuu ja hirvee hihitys ;D
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

sxoxyvg wrote: Nyt sitten Goldia testanneena sanon että jos Spice Gold EI sisällä jotain kannabinoidia(aminoalkyyli-indoli ryhmä on tarkempi veikkaukseni), lupaan imeä Thoxiumin pippeliä.
Suolalla vai ilman? Ei sieltä vaan taida mitään löytyä.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
Thoxium

Post by Thoxium »

Mä rasvailen jo dikkiäni.
chibbo

Post by chibbo »

http://www.southparkzone.com/episodes/1 ... nland.html Tää jakso opetti mulle et pitää varoo mitä lupaa
Exodus
Karvakuono

Post by Exodus »

Melkoiset salaliittoteoriat pisti päähän tämä substanssi. :foil:
1979
Tuppisuu

Post by 1979 »

Tjooh, diamond testattu ja eipä tartte enää noita kevyempia spiceja hommailla, mikäli spiceja enää hommailen. Sen verran laadukkaamman olotilan sai pienelläkin annostuksella aikaan. Ei tarvinnu koomassa jumia sohvalla, vaan pää pysy tosi hyvin pelissä mukana ja kykeni oikeesti toimimaan. Krapulakin tuntuu toistaseks ainakin miedommalta ja aamutoimet on pystyny hoitamaan paremmin kun silver-/goldkrapulassa. Mielummin tämän krapulan kärsin kun alkoholikrapulan kyllä.
Mutta on mielestäni extrasijoituksen arvoista, koska itelläni ainakin riitti hyvään meininkiin todella paljon goldia pienempi annostus.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Nyt on EX-SES testattu ja sanon, että on pahemmin jumittavaa kuin Spicet! Toisaalta voi olla myös tämä "tottumattomuus" uuteen pilveen (sama kuin SG:n kanssa).

Nyt olis kanssa toi Sence testattavana! Paketointi on tehty erilailla ku näissä muissa. tämän kuoren sisällä on minigrip pussi jossa on ruohot. Tämä on ilmeisesti ainakin Timantin kovaa -vahvuudeltaan :mrgreen: :lol:

Ainakin EX-SESitä tulee "aamujumitukset" suurella-annoksella, jota jotkut kutsuvat krapulaksi.
Herbsman
Karvakuono

Post by Herbsman »

Reilu viikko sitten kaverin kanssa polteltiin molemmat 1,5 pesällistä: oivallinen pilvi koko illaksi, nauratti ja oli muutenkin siistiä. Loistavaa viihdettä.

Lähiaikoina pakko testata, olisko tästä isompina annoksina meditatiivisempaan meininkiin. Josko tästä ihan jonkinlaista kevyttä psykedeliaa irtoaisi. Meinasin syödä parin pesällisen verran ja sitten tunnin päästä, kun syöty alkaa vaikuttaa, vetää kunnon pesällisen älystä, että saa nousemaan nopeasti. Pian pitäis syödyn ja poltetun vaikuttaa yhtä aikaa. Alkoholia varalle ja laskuihin, mikäli tuntuu siltä, että tulee tarvis. Saas nähdä, mitä tästäkin tulee. Raporttia jossain vaiheessa.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Syötynä / juotuna vois itekki tässä lähiaikoina kokeilla kunhan paketti vaan saapuu.

Hieman pelottaa limakalvojen kuivuminen, välillä ihan polttaessakkin suu on ah niin kuiva vaikka kuinka joisi. Varsinkin kun menee nukkumaan vaikutuksen alaisena, mikä tässä tapauksessa olisi sitten varmaan melko pakollista. Saas nähdä.
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

eipä ainakaan kannabiksen kohdalla syötynä kuivu suu.

en sit tiedä miten spaissin kanssa, mut veikkaisin samantyylistä, koska on kuitenkin niin samaa settiä.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

od79 wrote: Juomista kannattaa sohvan nurkkaan varata ja paljon, jano ei lähde, ei vaikka kuin toivot.
Tämän "janon" päättelin viittavan suun kuivumiseen. Sinänsähän tuota on turha spekuloida kun joka tapauksessa varmaan tulee teet vetästyä.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Huh testasin tuota Spice diamondia ja oli vähän turhan rajua tavaraa. Tuntui että kuolee janoon. Vettä meni varmaan 2 litraa tunnissa ja kusta ei tullut juuri ollenkaan. Mihin kaikki vesi kerääntyi sitä en tiedä. Hirveä jumitus fiilis, mutta voi johtua että olin inhottavien ihmisten ympäröimä jotka tuntuivat tarkoituksellisesti kiusata minua. Eivät tienneet että olin ottanut "mautetta" näkivät vain kun join alkoholia. Luulivat varmaan että olin hirveässä kännissä. Voisiko tuo alkoholi pahentaa tämän huonoja puolia kuten tuo janon ja kuivuuden tunne?
Herbsman
Karvakuono

Post by Herbsman »

osu_ja_uppos wrote:Huh testasin tuota Spice diamondia ja oli vähän turhan rajua tavaraa. Tuntui että kuolee janoon. Vettä meni varmaan 2 litraa tunnissa ja kusta ei tullut juuri ollenkaan. Mihin kaikki vesi kerääntyi sitä en tiedä. Hirveä jumitus fiilis, mutta voi johtua että olin inhottavien ihmisten ympäröimä jotka tuntuivat tarkoituksellisesti kiusata minua. Eivät tienneet että olin ottanut "mautetta" näkivät vain kun join alkoholia. Luulivat varmaan että olin hirveässä kännissä. Voisiko tuo alkoholi pahentaa tämän huonoja puolia kuten tuo janon ja kuivuuden tunne?
Voipi olla, itellä paljon miellyttävämmät vaikutukset ilman etanolia: ei janota eikä kuivaa suuta, silmät ei punoita. Muutenkin parempi fiilis ja pehmeempi, rennompi olo.
Keinonen

Post by Keinonen »

Mistä tuota Spicea saisi vähimmillä ongelmilla hankittua? Aina ollut kamalasti ongelmia rekisteröitymisen sun muun suhteen... :|
Last edited by Keinonen on Sat 16 Aug 2008, 02:47, edited 1 time in total.
Ram1t

Post by Ram1t »

Täällä ei valitettavasti saa mainita kauppojen nimiä :(.. Joten voisit editoida tuon viestisi :). Mutta kokeilepas googlella euroopan alueelta, esim. hollannissa on varmasti monia smartshoppeja joista saat tilattua. Varmaahan noitten saapuminen ei ole koskaan mutta hieman jännitystä elämään vai? :D
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Tulossa 2,4 gemmiä silveriä ja 0,4 goldia. Äidille ens viikolla tilaukseen 3g Diamondia. :D
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Toi Sence on lähes dissosiatiivinen alkholin kanssa, suurilla annoksilla. Eilen ku menin nukkumaan tuntu ku olisin voinu lähteä lentoon, myös aistiharhoja/kaikenlaisia värejä ym.

Ainakin tuo Mexican Tarragon on psykedeelinen kasvi, josta pitäisi tulla samanlaisia efektejä ku peyote kaktuksesta.
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

Onko tämä nyt laitonta vai ei? Alkuketjussa puhuttiin että lootus olisi pistetty lääkeainelistalle, mutta ei sitä tuossa listassa näkynyt (http://www.nam.fi/laaketeollisuus/luoki ... keluettelo).

Silti tätä on jäänyt tulliin?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Adrenochrome wrote:Onko tämä nyt laitonta vai ei? Alkuketjussa puhuttiin että lootus olisi pistetty lääkeainelistalle, mutta ei sitä tuossa listassa näkynyt (http://www.nam.fi/laaketeollisuus/luoki ... keluettelo).
Ks. myös luokittelupäätökset.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

Touchet wrote: Ks. myös luokittelupäätökset.
Pikaisella silmäilyllä ei tuollakaan näitä ainesosia näkynyt.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Kyllähän tuo gold ainakin kovaa pärisi. Silmät punoitti ihan perkeleesti. Mukavan jumin aiheutti.
Meinas tuntua, että ei koskaan laske... Ihan asiallinen setti. Hirveät mässyt.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Miarai
Tuppisuu

Post by Miarai »

Olen tätä Spice Goldia muutaman kerran testaillut.
Sanoisin että vastaa hyvin pilveä vaikutuksiltaan, mutta peruspolttoa voimakkaammat visuaalit ja panetus.
Jano iski samaten, mässyjä ei minkäänlaisia.
Jos teet samat kuin minä ja seikkailet esim. hississä alaspäin ja tuijotat samalla peilistä naamaasi, voi se joko iskeä hirveän paniikin tai todennäköisemmin hirveät naurut.
Last edited by Miarai on Thu 21 Aug 2008, 12:56, edited 1 time in total.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Tänään pitkästä aikaa Goldia, ku oon poltellu muiden firmojen vaihtoehtopilviä.

On vaan tää Goldi se kuningas näistä kokeilleistani. Tässä on jotenkin eniten sitä "letkeyttä" jota pilvessä kuuluukin olla. Timanttia tilaan seuraavalla kerralla ja lisää Goldia. :razz: :razz: :razz:
RL
Psykonautti

Post by RL »

Tätäkin tuli koitettua erään festarin ohessa, muistaakseni normispicea sekä jopa diamondia (?) polteltiin. Olin silloin aika humalassa ja kellokin oli ties mitä, joten se toimi kunnolla. Kaikki oli jonkin aikaa kovin outoa, ja ikäänkuin etäännyin todellisuudesta. Siinä nauratti ja olo oli vähän kuin kunnon pilvessä, ja jossain vaiheessa aloin vainottelemaan ihan kunnolla. En taida vieläkään tietää, mitä siellä oikein tapahtui.

Kummaa kammaa.
ommmm
Dive
Karvakuono

Post by Dive »

Olis kiva tuota goldia tai diamondia kokeilla,
mutta ei ole ikää tilata tuolta everyonedoesitista...
Varmaan pitää laittaa äipälle paketti tulemaan :lol:
Onkos kukaan tuolta EDITistä tilannut?
Kauan kestää suunnilleen saapua?
Tuleeks se suoraan posti luukusta jos on sen verran pienoinen paketti vai pitääkö noutaa jostain?
Kiitän ja kumarran vastauksista jo etukäteen :)
Image
Peto

Post by Peto »

Dive wrote:Olis kiva tuota goldia tai diamondia kokeilla,
mutta ei ole ikää tilata tuolta everyonedoesitista...
Varmaan pitää laittaa äipälle paketti tulemaan :lol:
Onkos kukaan tuolta EDITistä tilannut?
Kauan kestää suunnilleen saapua?
Tuleeks se suoraan posti luukusta jos on sen verran pienoinen paketti vai pitääkö noutaa jostain?
Kiitän ja kumarran vastauksista jo etukäteen :)

Pienet tilaukset tulee suoraan kotia :) esim muutama pussukka spiceä. Tulee todella nopeasti.. monesti oon tiistai yöllä laitellu tilaust menee ja perjantaiks on tullu polteltavaa :mrgreen:
postikulutki muuman euron jos ei oo mitää painavaa tulossa.
Dive
Karvakuono

Post by Dive »

Pienet tilaukset tulee suoraan kotia :) esim muutama pussukka spiceä. Tulee todella nopeasti.. monesti oon tiistai yöllä laitellu tilaust menee ja perjantaiks on tullu polteltavaa :mrgreen:
postikulutki muuman euron jos ei oo mitää painavaa tulossa.
Keheheh,
kiitos vastauksista :)
Taidankin laittaa tuon kolmen geen pussukan tulemaan tänään :lol:
Kumman nopeasti nuo tilaukset saapuvat :o
Onkos tää spice kenenkään mielestä millään tavalla addiktoivaa,
onko kukaan tesmannut tuota diamondia, onko paljonkin vahvempaa kuin goldi?
Image
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Spice gold pärähtää aika levottomasti. vedin äsken uutukaisella lasipiipullani hitit, reilun pesällisen spice goldia ja vähän normi spiceä päälle :) ja nyt on ihan vitun jumis. värit kirkastu ja korvissa äänen taajjuus muuttui. 1200 mics on hieno.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen