Unitopic

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
h.s.t.

Re: Unitopic

Post by h.s.t. »

Ahab wrote:Juuri päiväunilla monesti menee unet oudommiksi kuin sitten varsinaiseen yöaikaan.
Totta!
Thoxium

Post by Thoxium »

Näin unessa että kävin apteekissa, sanoin myyjälle "neljä dxmiä, kiitos". Niin se sanoi joo ei nää ole vielä reseptillä, että reseptivapaita. No ostin ne, tämän jälkeen kävin paikallisten piripäiden luona kysymässä piriä, sanoin saisko testiviivat, niin se otti jostain leivinpaperista tosi puhdasta piriä, se sanoi ettei tätä paljoo tarvii vetää, niin otin ihan pienen kokkarellisen peukun päälle ja vedin nenään, tän jälkeen sitten heräsin. Vähän vitutti :| Aamulla viellä luulin oikeasti että olin jossain välissä käynyt ostamassa neljä resilaria, ja olin jo jee, vois ottaa 1200mg tänään, sit muistinki että oli unta...
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

mut älä ala putsii nokittaan. :?
when the going gets weird, the weird turn pro.
Thoxium

Post by Thoxium »

skirtfeber wrote:mut älä ala putsii nokittaan. :?
No ei nyt tietenkään vakituisesti, parit viivat kerran tai pari kuukaudessa tuskin tekee pahaa?

Oon nähny unessa myös että pyysin mutsiltani lupaa tykittää heroiinia, muistan että heti ku meni mäntä alas niin lähti kuva pitkäks aikaa pois, sitten heräsin n. 6h (unessa) päästä ja oli tosi raskas fiilis, sanoin joo en toista kertaa vedä oli sen verran hyvää kamaa. :lol:
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

Thoxium wrote:
skirtfeber wrote:mut älä ala putsii nokittaan. :?
No ei nyt tietenkään vakituisesti, parit viivat kerran tai pari kuukaudessa tuskin tekee pahaa?
hyvää nenäverenvuotoa!

vedä mielummi pommina.
when the going gets weird, the weird turn pro.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Näin viime yönä ensimmäisen LUCID unen,yritin siinä jotain muijaa vissiinki,sen jätkä kaveri alko aukoo päätä,en vissii halunnu unes liian kovaa sitä muijaa,tönäsin sitä jätkää niin että se jäi roikkuun sillan reunaan,sit se huusi siel ja olin yhtäkkii et "mitä vittuu onks tää unta vai todellista,äkkii pitää jeesaa tota jätkää!"sit kokeilin et tippuisko se jotenki,niin se sano"puhalla mua päi niin näät"sit kokeilin ja se putos,totesin että uni :D :D
Uni oli melko lyhyt.Sit oli sellanen tilanne et kaverinkaa piti hommata auto,ja muistin unessa että jossain oli sanottu että"jos haluat jotain tarpeeksi lujaa,kuvittele se taskuusi tai taaksesi"sitten ajattelin autoo,taskus ei avaimia mut just meiän eteen oli valoihin pysäköity auto,jossa oli jonkinlaiset näytöt ikkunoissa,josta näki kuskin ja toisen henkilön.Juoksin avaamaan oven,ja ulos tuli 2 noin.11.vuotista tyttöä :lol: näytöt olivat poliiseja varten ja niissä näkyi 2 noin 20v tyttöä.Lähdin sitten ajamaan autolla ja kelasin et hei,mun ei tarvi vaihtaa vaihdetta ja päätin juoda autossa.Sitten vedin housut alas,pidin jalalla kaasua pohjassa mutten ohjannut autoa,kuseskelin ympäri autoa :D :D :D sitten heräsin siihen etten vain olisi kussut sänkyyni(onneksi en)koska muistan että pienenä näin unta että olin kusella ja olin sit kussu sänkyyn..
:D semmonen uni,noi on erittäin mukavia,lucid-unet.Kohta pitää koittaa uusiks :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Meksikossa riehuvasta hurrikaanista tuli mieleen, että olen nähnyt aika useinkin unia tornadoista ja raivoavista myrskyistä joiden keskellä yritän selviytyä. Melko usein olen nähnyt aika apokalyptisiäkin unia, erinäisten luonnonkatastrofien tai sodan aiheuttamia kauhuskenaarioita. Esimerkiksi yläasteella näin unta että menin ihan tavalliseen tapaan kouluun, jossa sitten julistettiin hätätila ja kaikkien oli pakkauduttava liikuntasaliin suojaan, vaikka kaikki tiesi siinä vaiheessa että kuolema kuittaa. Heräsin, kun ydinpommin aiheuttama tulimeri oli syöksymässä käytäviä pitkin kohti. Hullun todentuntuisia nämäkin unet aina olleet, brrrr.
Thoxium

Post by Thoxium »

ootteko koskaan halunnu jäähä siihe uneen jonka näitte? sit aamulla ku herää siitä niin on helvetinmoinen vitutu herätä siihen todellisuuteen missä elää. Pitää koittaa saavuuttaa se uni.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Thoxium wrote:ootteko koskaan halunnu jäähä siihe uneen jonka näitte? sit aamulla ku herää siitä niin on helvetinmoinen vitutu herätä siihen todellisuuteen missä elää. Pitää koittaa saavuuttaa se uni.
Joo, kuulostaa kyllä tutulta! :)
Image
artemisia absinthium
Apteekki

Thoxium wrote:ootteko koskaan halunnu jäähä siihe uneen jonka näitte? sit aamulla ku herää siitä niin on helvetinmoinen vitutu herätä siihen todellisuuteen missä elää. Pitää koittaa saavuuttaa se uni.
voi kyllä, niin monta kertaa.. heräät ja on sellanen olo et EIH.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Jep jep, monet kerrat on tullut herättyä tuollaiseen. On se kyllä vituttavaa kun on erittäin fantasiamaiset unet kesken ja herää todellisuuteen että mitä vittua. Sitten harmittaa.. Pafffiipaffiii
spasm
OD

Post by spasm »

Hah! Taas amanita-unia.. :shock:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
frapathea

Post by frapathea »

Näin unta missä kuljin faijan kanssa sellasella jättimäisellä peltoalueella ja etsittiin semejä mutta löydettiin vaan jotain TOSI isoja rumia sieniä. Se maisema oli kyllä nätti ja paljon sieniä muttei mitä etsittiin. Sitten kask vanhaa sukulaistätiä puki mut, ja sit menin kauppaan missä pari tuttua lauloi Tuomo Prättälää karaokemasiinalla ja sitten pelasin tnassipeliä joka oli ihan feikki ja palkinnoksi sain Paris Hiltonin puhuvan koiran ja joku nörtti antoi mulle huume-kapseleita kun pelasin niin huonosti. Se raastoi niitä, sitten maistoin palan ja heräsin ja mulla oli sen huumeen maku vielä suussa...
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Lucid unia olen harjoitellut nyt muutamia kuukausia, ehkä jo puoli vuotta. Yhtäkään en ole vielä onnistunut kokemaan, mutta unien näkeminen on kehittynyt niin että muistan lähes joka päivä unet hyvin ja paljon selkeämmin kuin ennen. Myös huumeilu on siirtynyt mukaan uniin, jännää kun voi unissaan poltella kannabista ja alkaa hihittelemään sille että hihittelee sille että hihittelee... Kerran poltin DMT:tä unessa ja pääsin jonkinlaiselle tripille, lensin liilan ja sinisen välissä alaspäin tooodella kovalla vauhdilla ja kaikenlaisia esineitä ja hahmoja vilisti ympärillä. Viime yönä näin unta missä puhuin kaverini kanssa lucid unista :D
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
artemisia absinthium
Apteekki

Piti ihan naurahtaa ääneen kun heräsin - näin unta että olin lusikka. Ruostumatonta terästä, Hackmanin lusikka. Lusikka tuhansien muiden lusikoiden joukossa, mutta olin NIIN onnellinen.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Nyt yht'äkkiä en taas muista oikein uniani. Aian herätessä muistan jotain sekavaa nähneeni, mutta se luisuu pois mielestä äkkiä :?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olen muutamana yönä havahtunut naureskelemaan.. hymähtelemään itsekseni.
Jäänyt hyvä mieli noiden jälkeen, vaikken tiedä oikeastaan mille oikeastaan olen naurahdellut.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
h.s.t.

Post by h.s.t. »

artemisia absinthium wrote:Piti ihan naurahtaa ääneen kun heräsin - näin unta että olin lusikka. Ruostumatonta terästä, Hackmanin lusikka. Lusikka tuhansien muiden lusikoiden joukossa, mutta olin NIIN onnellinen.
Kuulostaa täydelliseltä unelta! heh! :D
artemisia absinthium
Apteekki

Image
onnellinen lusikka
spasm
OD

Post by spasm »

:D
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Voi luoja mikä uni kun erehdyin päikkärit nukkukaan.

Siis siinä oli kiimainen vuohi jolla oli ihan hirvee meno päällä. Välillä oltiin Stokiksessa (joka olikin jotenkin Venäjällä) ja välillä Helsingissä, espalla ja kalliossa, jossain oudossa baarissa, kaikkea muutakin tapahtui, mutta päällimmäisenä muistan vaan sen että kaveri oli ostanut vuohen ja alkuinnostuksen jälkeen luopuikin siitä kun sille tuli kiima-aika ja sitä ei pidätellyt mitään. Se vuohi meni tuhatta ja sataa pitkin katuja ja koitin roikkua talutushihnan kanssa perässä (ja olla varovainen koska kaveri sanoi ettei kiimaisen vuohen taakse saa ikinä mennä vaan on pysyttävä rinnalla) Hitto kun se veti ja olin jatkuvasti että ihan kohta se karkaa ja sitten joudun vastaamaan seurauksista. Oli ihan hiton painostava uni.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Näin taas härön pvault-unen. Olin jossain helvetin korvessa, jonkin järven rannalla olevalla sokkeloisella poulla. Siellä oli vaultista ainakin Trip, HST ja Kalastaja. Löydettiin joku omituinen männynkävyn ja lakan risteytykseltä näyttävä kasvi ja kaikille oli päivänselvää että se oli DMT-pitoinen kasvi, josta pystyi tekemään ayahuascaa. Kukaan ei kuitenkaan muistanut ohjeita. Olimme kaikki hyvin amatöörimäisiä ja turhautuneita. Lopulta päätimme polttaa kasvin jotta pääsisimme tripille. Senkin teimme hyvin fiksulla tavalla, eli pidimme kahvia pihdeissä ja sytytimme sytkärillä palamaan, sitten hengitimme savua, jokainen ehti saada ehkä yhdet hatsit sillä kasvi roihahti nopeasti.

Pidin savua pitkään keuhkoissa ja odotin jonkin aikaa. Kohta todellisuus alkoikin vähän hytkyä, nytkyä ja vääntyillä lupaavasti, ja tuntui että tämähän lähtee toimimaan vissiin ihan kunnolla. No sitten se katosi samantien. Kaikkia vitutti.

Kiintoisa oli se efekti vääntyilevästä todellisuudesta, kylläkin.
Thoxium

Post by Thoxium »

Tänään näin kyllä taas helvetin hienon unen, olin jossain metikössä ja kävelin meren rannalle, sieltä sitten näkyi New York, Ranska ja monet muut isot valtiot, Eiffelin torni näkyi ja sitten New Yorkin pilvenpiirtäjiä, sit myös Helsinki näkyi. Uin sitten vettä pitkin New Yorkiin, ja se sitten muuttui jossain vaiheessa Helsinkiksi. Taas yks unista mihi olis mielellään jääny 8)
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Yks yö näin unta että taivaalla oli aika matalalla kymmenen kuuta ja taivaankansia oli muutama jotka liikuskeli siellä kuiden takana. Yritin ottaa mun kännykällä kuvaa ja vitutti ettei ollu kamera mukana, sit kysyin isiltä mitä tää tarkottaa. Se sano että maailma on nyt ollu olemassa 150 miljardia vuotta ja kymmenen kuuta tarkottaa että 7500 vuoden päästä tulee maailmanloppu. Olin tosi ahdistunu ja mietin loppu-unen ajan että mitä tässä muka enää ehtii sit tehdä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Näin eilen unta, että oltiin sodassa Venäjää vastaan. Minäkin olin siellä, mutta en oikeastaan tiedä missä roolissa. Kauhuissani vaan katselin kun Venäläiset marssivat sankoin joukoin panssarivaunuin Suomeen, todella kauhuissani.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

jesuiitta wrote:Näin eilen unta, että oltiin sodassa Venäjää vastaan. Minäkin olin siellä, mutta en oikeastaan tiedä missä roolissa. Kauhuissani vaan katselin kun Venäläiset marssivat sankoin joukoin panssarivaunuin Suomeen, todella kauhuissani.
Mun mielestä on äärimmäisen vittumaista tuo hallitus/mikälie-valtakoneiston pelottelutaktiikka, kaikki lehdet täyteen jotain ihme kauhukertomuksia "MAAILMA SORTUU OMG!" Myös kaikenlainen kansan väheksyntä ja muu munaton sortaminen on todella rasittavaa. Tämä maa on muuttunut paljon vammasemmaksi 90-luvusta, junttius saapuu pääkaupunkiin.

Toivottavasti suuriosa näyttää keskisormea tuollaiselle mentaaliselle steriloinnille. Ihan kuin maailmassa ei muuta olisi.. jessus.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Näin unta että vaultti oli muuttunut sellaiseksi sekavaksi vbulletin portaaliksi josta ei edes löytynyt linkkiä itse foorumille. :shock:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Menin muutama tunti sitten makoilemaan lepäilemään ja pistin silmät kiinni ja yritin pysyä hereillä mut silti levätä.
Jossain vaiheessa aloin nähdä kaikenlaisia valveunia. (näitä tapahtuu tosi harvoin mulle luonnostaan) :shock:
Yhdessä unessa olin jossain kauheassa tuubassa sellaisessa paikassa jossa kukaan muu ei olisi saanut asiasta tietää ja yritin lähteä sieltä pois... mutta poislähtiessä kaikki muuttui huonoksi komediaelokuvaksi (ovenkahvat irtoilee yms..).
Jännää tuossa oli että unen pystyi itse katkaisemaan ja aloittamaan uuden jos haluaa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
growy
Kameleontti

Post by growy »

Viime yönä kiva,sekava uni. Pyöräilin siinä omalla paikkakunnallani,joka oli silti erikoisen näköinen mutta tunnistin sen kumminkin. Olin siinä pikkuveljeni kanssa ja ajoin sellasella fillarilla mis oli kukkia korissa ja olin siinä jonki tason "hippi" unessa oli kauhee nälkä mut en voinu syödä ku niitä kukkia korista :D sit olin jossai talolla (tuntu jotenki tutulta talolta,ja jotenki kuumotti olla siellä,kuumotettiin vissii et omistaja tulee) otettaa talosta resilar pullo ja lähettii nopeesti pois. Ku poljettii pois,mun mutsi näki mut ja alko mesoon jotain et miks raahaat broidias mukana "hömpötyksissäs?söisit välillä etkä vaa pelleilis!!" mitä vittua :D loppu-unta en oikeen muista,mut sitte ku heräsin,oli vitunmoinen nälkä..Unet on kivoja, Varsinki LUCID:it!!! myös sekavat häröilyunet on siistei.. Makeita unia kaikille :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Thoxium

Post by Thoxium »

Oli taas vaihteeks jännä uni. Siihen liittyi veronkiertoo ja rahanpesuu, sit pari murhaa. Loppupuolella jollakin oli todisteita murhista, sit se piti pistää kylmäks. Sit tuliki ajojahti 8)
Hehe hyviä tommoset, eipähän oo tylsää nukkuessa :razz: