Eetteri
-
HamBuusi
- Karvakuono
Re: Eetteri
siis joo kyllä mää sen tiesin että butaani on tosi vaarallista (ja säälittävää) mutta minulle ainakin tuli samallaiset lievät näkö ja kuulo hallusinaatiot 
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson
-
tRip
- Moderator
Eetteri on vähän sellasta ainetta, et se on vitun jännää ku sitä on.. mut-ja siit haluu mahollisimman nopeesti eroon;-
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
HamBuusi
- Karvakuono
nii se on kyllä aika outoa.. ostin testauksen vuoksi yhden CRC motorstartterin ja käytin sen n. puoleenväliin ja nakkasin sen parvekkeelta metsään kun ei haluttanut jotenkin enää
no siitä meni joku 3 tuntia ni siellä minä ryömin umpihangessa etsimässä sitä pulloa
kyllähän minä sen löysin ja tyhjensin loppuun asti 
-
bUkkA
Mikset osta eetteriä? Kai se tulee halvemmaksiki..HamBuusi wrote:nii se on kyllä aika outoa.. ostin testauksen vuoksi yhden CRC motorstartterin ja käytin sen n. puoleenväliin ja nakkasin sen parvekkeelta metsään kun ei haluttanut jotenkin enääno siitä meni joku 3 tuntia ni siellä minä ryömin umpihangessa etsimässä sitä pulloa
-
HamBuusi
- Karvakuono
"ostin testauksen vuoksi.."
siis yleensä ostan aina mutta kun pitää ostaa puolenlitran pulloissa ja eikä ole aina niinpaljoa rahaa 
-
miymau
- Lepakko
Jostain kumman syystä nauroin tolle ihan hysteerisesti 10min, vieläkin hihityttää.Awttu wrote:käy niinkuin sinun kuvassa <-Overdosering wrote:Monesti ollaan kaverin kanssa mietitty eetterin hankkimista. Eikös tällä ole helvetin
alhainen leimahduspiste? Vai mikä olikaan, eli syttyy tosi helposti.
Sieluni silmin voin vaan kuvitella mitä tän käytöstä sisällä seuraisi..
-Vois polttaa röökin..."
-ÄLÄ SYT.....!!!
-WHUMPS!
Ja mäkin haluan eetteriä.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
Uke
- LD50
On testattu. Ei räjähtäny meillä ainakaan tuo röökin polttaminen. Ei kaverit ees tullu ajatelleeks että sehän saattais vaikka aiheuttaa pientä tulta, mut ei mitään sit tullu.miymau wrote:Jostain kumman syystä nauroin tolle ihan hysteerisesti 10min, vieläkin hihityttää.Awttu wrote:käy niinkuin sinun kuvassa <-Overdosering wrote:Monesti ollaan kaverin kanssa mietitty eetterin hankkimista. Eikös tällä ole helvetin
alhainen leimahduspiste? Vai mikä olikaan, eli syttyy tosi helposti.
Sieluni silmin voin vaan kuvitella mitä tän käytöstä sisällä seuraisi..
-Vois polttaa röökin..."
-ÄLÄ SYT.....!!!
-WHUMPS!
Ja mäkin haluan eetteriä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Bebanten
- Karvakuono
Ainakin 70-80 lukujen kuorma-autoissa ja työkoneissa on usein eetteri-kylmäkäynnistysjärjestelmä. Olen ostanut joskus Caterpillar pyöräkoneeseen uuden eetteripullon. Olisiko ollut 2-3 litraa, metallinen jauhesammuttimen näköinen metallipullo kierreliittimellä, hinta oli muistaakseni 45 euroa ja 100% eetteriä.
Tuoksu on tullut tutuksi kovilla pakkasilla noita vehkeitä käynnistellessä ja se kamala meteli ja kolina mikä kuuluu moottorista kun se eetterillä räjäytetään käyntiin..
Myydään ihan kyselemättä tuon alan varaosaliikkeistä. Se että onko tuo eetteri päihdekäyttöön sopivaa, en osaa sanoa, satuinpahan ketjun lukemaan ja tuli mieleeen..
Tuoksu on tullut tutuksi kovilla pakkasilla noita vehkeitä käynnistellessä ja se kamala meteli ja kolina mikä kuuluu moottorista kun se eetterillä räjäytetään käyntiin..
Myydään ihan kyselemättä tuon alan varaosaliikkeistä. Se että onko tuo eetteri päihdekäyttöön sopivaa, en osaa sanoa, satuinpahan ketjun lukemaan ja tuli mieleeen..
-
Anusvittu
- Karvakuono
Kerrohhan yksi liike, missä myytäisiin tätä tavaraa. Tai edes millä hakusanalla googletan.Bebanten wrote:Ainakin 70-80 lukujen kuorma-autoissa ja työkoneissa on usein eetteri-kylmäkäynnistysjärjestelmä. Olen ostanut joskus Caterpillar pyöräkoneeseen uuden eetteripullon. Olisiko ollut 2-3 litraa, metallinen jauhesammuttimen näköinen metallipullo kierreliittimellä, hinta oli muistaakseni 45 euroa ja 100% eetteriä.
Tuoksu on tullut tutuksi kovilla pakkasilla noita vehkeitä käynnistellessä ja se kamala meteli ja kolina mikä kuuluu moottorista kun se eetterillä räjäytetään käyntiin..![]()
-
IommiSG
- Psykonautti
Vähäisestä mielenkiinnosta johtuen tiedustelua onko tässä mitään perää ja kokeilujen tuloksia?NarkkiParkki wrote:Eetterin voi erotella siitä starttispraysta. Suora kopiointi yhdestä Erowidin experiencestä:
"I began doing ether in 2003 or so using the water extraction method. Quickly I mastered the method by doing the following. I took a Gatorade squirt bottle, sprayed starting fluid in it (preferably Snap brand, second Prestone), poured the rest with water. Then shake vigorously for a few minutes. Turn the bottle upside down with the cap closed, and the ether and solvents then seperate. The ether is basically clear, the other is a nasty white liquid. Open the top, pour the solvent, and it's there."
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
- Tony Iommi of Black Sabbath
-
Neste
- OD
Varmaankin suurin osa työkoneiden varaosia myyvistä liikkeistäAnusvittu wrote:Kerrohhan yksi liike, missä myytäisiin tätä tavaraa. Tai edes millä hakusanalla googletan.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Jussi
- Apteekki
Joo kannattaa olla sytkärit piilossa.. Kerran kaveri luuli eetteripulloa bongiksi ja kipinätki tuli jo sytkäristä, mutta ihme ja kumma ei räjähtänyt.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
zrrl
- Apteekki
Mites, vieläkö apteekista saapi eetteriä vai tarjotaanko etikkaeetteriä tms. tilalle?
-
Jussi
- Apteekki
Tuli hengitettyä dietyylieetteriä aika paljon. En siitä jaksa sen enempää selittää, mutta tajusin kuinka erilaisissa mielentiloissa ihmiset voivat olla, joten väh. sille tasolle pääsin dissosiaatiossa. Ja oli kalliin hinnan arvoista tavaraa vaikka näin lyhyesti vaikutuksista kerroin.
Laskuissa poltin aika paljon budia ja join vähän alkoholia. Sit tärisin lattialla ja olin niin kujalla etten erottanu tärinää sydämen pulssista. Pelasin varmemman päälle ja asetin kuumotukset sydämen suhteen, tuntu myös että lähtee rinnasta irti. Tenox auttoi tähän, mutta tärinät tuli vielä kerran takaisin, kun mietin yhtään mitään edellisiä tapahtumia..
Laskuissa poltin aika paljon budia ja join vähän alkoholia. Sit tärisin lattialla ja olin niin kujalla etten erottanu tärinää sydämen pulssista. Pelasin varmemman päälle ja asetin kuumotukset sydämen suhteen, tuntu myös että lähtee rinnasta irti. Tenox auttoi tähän, mutta tärinät tuli vielä kerran takaisin, kun mietin yhtään mitään edellisiä tapahtumia..
-
Jussi
- Apteekki
Hengitin 4-5 päivää sitten purkitettua dietyylieetteriä. Vaikutuksesta tuli mieleen bensan imppaus. Ja alkoi oksettaa. Ehkäpä aine reagoi pullossa olevan hapen kanssa ja muuttuu. Ei kannata säilyttää pullossa, jonka tilavuus on paljon eetterin määrää suurempi, ettei siis pulloon jää ilmaa. Nousuissa psykedeelisempää tällä kertaa, jännä. Loput ei mene mun keuhkoihin enää, vain uus eetteri kelpaa
Kiinnostava teksti http://www.textfiles.com/occult/ethyl-ac.txt
-
Harold
- Kameleontti
ja tulikin sitten vastaan
vähän ku miedompi poppers, ilman hirveetä päänjomotusta...
oli vaan pullonpohjat niin kaverit sano ettei ihan täyteen fiilikseen päässyt kun sitä pitäis vähä enempi nuuhkia jotta pääsis EETTERIHUMALAAN!
muita liuottimia tosiaan tota poppersia lukuunottamatta ei oo tullukaan tesmattua, vai onko lakkakin sit liuotin
oli vaan pullonpohjat niin kaverit sano ettei ihan täyteen fiilikseen päässyt kun sitä pitäis vähä enempi nuuhkia jotta pääsis EETTERIHUMALAAN!
muita liuottimia tosiaan tota poppersia lukuunottamatta ei oo tullukaan tesmattua, vai onko lakkakin sit liuotin
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
PORBOT
- Apteekki
Onko tän imppaaminen yhtä vaarallista kuin kaikkien muidenkin impattavien aineiden imppaaminen?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
testeri420
- OD
Jussi wrote:Hengitin 4-5 päivää sitten purkitettua dietyylieetteriä. Vaikutuksesta tuli mieleen bensan imppaus. Ja alkoi oksettaa. Ehkäpä aine reagoi pullossa olevan hapen kanssa ja muuttuu. Ei kannata säilyttää pullossa, jonka tilavuus on paljon eetterin määrää suurempi, ettei siis pulloon jää ilmaa. Nousuissa psykedeelisempää tällä kertaa, jännä. Loput ei mene mun keuhkoihin enää, vain uus eetteri kelpaa![]()
Eetteri
Vink vink..kasta rättiin ja veä happee(vai eetteriä) rätin läpi.....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Hitler
- Apteekki
-
porter
Jännä aine tämä kyllä! otti mämmin päälle niin huomas aina että havahtuu jostain sohvan pohjalta, että mitä täällä tapahtuu 
-
Toveri
- Karvakuono
Mites tämä?
http://www.snoy.fi/kayttoturvatiedottee ... rosoli.pdf ?
Sisältääkö edes eetteriä?
Noissa ei juurikaan lue eetteristä, ei CRC 5-56ssa eikä tuossa, jotka kuitenkin oletin lähes samaksi tuotteeksi.
http://www.snoy.fi/kayttoturvatiedottee ... rosoli.pdf ?
Sisältääkö edes eetteriä?
Noissa ei juurikaan lue eetteristä, ei CRC 5-56ssa eikä tuossa, jotka kuitenkin oletin lähes samaksi tuotteeksi.
-
Neste
- OD
Eiköhän se tuossa pdf:ssä lukisi jos niin olisiToveri wrote:Sisältääkö edes eetteriä?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Ununnilium
- Lepakko
Ois 100ml eetteriä vielä turhan panttina, kun ei ite pysty oikeen käyttämään... Ei sovellu ns. normaalille arkiaktiiviselle ihmiselle, kun hengitys löyhkää kolmatta päivää.
-
philange
- Tuppisuu
Eikös tuossa CRC:ssä ole muita suht epäterveellisiä jutskia kans?HamBuusi wrote:nii se on kyllä aika outoa.. ostin testauksen vuoksi yhden CRC motorstartterin ja käytin sen n. puoleenväliin ja nakkasin sen parvekkeelta metsään kun ei haluttanut jotenkin enääno siitä meni joku 3 tuntia ni siellä minä ryömin umpihangessa etsimässä sitä pulloa
-
paarmasisti
- Apteekki
Eikö apteekista saa eetteriä "pätevällä syyllä"?
En kyl tiä pitääkö joka apteekki moista varastossa - epäilen.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
philange
- Tuppisuu
Saa. Perhosten keräys tai eetterin ostaminen polttoaineeksi radio-ohjattavaan autoon on kelpo selitys. Ja eetteri on ilmeisesti lääkkeiden valmistuksessa suhteellisen käytetty liuotin, eli esimerkiksi Yliopiston apteekeissa sitä pitäisi olla saatavilla. Mut jossain sitä saa helposti ja jossain joutuu kiertelemään saadakseen etheriä.
-
jopasjota
- Psykonautti
Mäpä tiedän yhden startterin, mikä on 100% dietyylieetteriä, neljän desin pullo maksaa jotain 6-7€.
Mäpä kurkkaan merkin tosta nopsaan.
Juu, lukee vaan: KING spray starter.
Ja sisältää 100% dietyylieetteriä, ja myös toimii, niin ku eetteri.
Joskus kokeilin jotain muuta vastaavaa ja ei tullu ku pää kipeäksi, ekat eetterit otin apteekkitavarasta.
Tuo on tuo mitä nyt on, niin ihan just samanlaista ku apteekista.
Tosiaan on semmoinen disso, että oksat pois. Pamahtaa kuin joku 10* salvia!...
Mäpä kurkkaan merkin tosta nopsaan.
Juu, lukee vaan: KING spray starter.
Ja sisältää 100% dietyylieetteriä, ja myös toimii, niin ku eetteri.
Joskus kokeilin jotain muuta vastaavaa ja ei tullu ku pää kipeäksi, ekat eetterit otin apteekkitavarasta.
Tuo on tuo mitä nyt on, niin ihan just samanlaista ku apteekista.
Tosiaan on semmoinen disso, että oksat pois. Pamahtaa kuin joku 10* salvia!...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
Lautturi
- Lepakko
Pikkasen kaamee myrkky
Siis oikeesti ottaisin mielummin nuijanukutuksen kuin eetterianestesian.
Vaikka miten nuuhkuilla sivistyneesti koitin, niin tasot asettui joko nollaan tai siihen että joku paukutti kattilankansia yhteen hullun raivolla (oma pää välissä).
Ja se lemu, purjo toiseen potenssiin.
Kidutusta, ei päihdettä.
Kauheaa!
Siis oikeesti ottaisin mielummin nuijanukutuksen kuin eetterianestesian.
Vaikka miten nuuhkuilla sivistyneesti koitin, niin tasot asettui joko nollaan tai siihen että joku paukutti kattilankansia yhteen hullun raivolla (oma pää välissä).
Ja se lemu, purjo toiseen potenssiin.
Kidutusta, ei päihdettä.
Kauheaa!
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
Lautturi
- Lepakko
En oo näköjään ainoo
Siis oikeesti, vähän ku ois saanu tykistöltä ryöpyn päähänsä.
"Minulta leikattiin vuonna 1969 umpisuoli eetterinukutuksessa. Heräilyvaiheessa ensimmäinen muistikuvani oli päässä oleva painajaismainen meteli. Siitä lähtien minua on vaivannut jatkuva korvien sointi. Epäilen eetterinukutuksella olevan jotakin tekemistä korvien soimisen kanssa."
yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/laakariarkisto/eetterinukutus.htm
Siis oikeesti, vähän ku ois saanu tykistöltä ryöpyn päähänsä.
"Minulta leikattiin vuonna 1969 umpisuoli eetterinukutuksessa. Heräilyvaiheessa ensimmäinen muistikuvani oli päässä oleva painajaismainen meteli. Siitä lähtien minua on vaivannut jatkuva korvien sointi. Epäilen eetterinukutuksella olevan jotakin tekemistä korvien soimisen kanssa."
yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/laakariarkisto/eetterinukutus.htm
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
-
Psychonautilus
Täältä sais parin desin pulloissa normikaupoista. Ei oo tehny mieli testata, tipautan itseni ennemmin Levozinilla kuin eetterillä.