Ensikertalaisen psykedeeli?
-
liukuri
- Karvakuono
Re: Ensikertalaisen psykedeeli?
Semmonen kymysys, että mitäköhän suosittelette "ensikertalaiselle" (silokkeja, ja kärppäriä koittanut mutta sellaisilla määrin että vaikutukset olleet todella laimeat, hieman jonkunlaista muutosta tuolla pääkopassa
) Olisi semmonen hyvin ajatuksia käsittelevä trippi hakusessa, jossa voisi sukeltaa oman päänsä sisään tai jotain
Niin millä tuollaiselle pääsisi ja vahvistaako paukku trippiä millä tavalla? Voisi sitten jos joku tietty deeli tulee esille niin alkaa tutustua siihen ja sitten joku kaunispäivä katsoa kunnolla
Ymmärsiköhän joku mitä hain takaa, kun en tiedä selitetäänkö "tarpeeni" nuin 
As high as i am i cant never get enought
-
King Ink
- LD50
Suosittelen sieniä, suomalaisia silokkeja 1-2 grammaa, eli olisko n. 25-60 kappaletta. En voi puhua muiden puolesta, mutta oma ensikosketukseni psykedeeleihin oli hyvin lempeä, vaikkakin melko voimakas. 40 kappaletta nautin itse keräämiäni sieniä.
Kannabis vahvistaa kyllä, must aika hitosti. En suosittele pilvee tripillä ekalle kerralle, se saattaa keikauttaa laivan aika pahastikin ympäri. Ja ehkä eka trippi olis hyvä ottaa vähän maltillisemmin? Mulla ei oo yhtäkään hyvää kokemusta pilven sotkemisesta psykedeeleihin. Ja jos tahtoo polttaa, niin vasta ihan lopputripistä, laskuissa tyyliin, niin jos menee sotkuks niin ei koko trippi. Tosin mulla ei oo ollut koskaan suurempa tolea kannabikseen, ja se on aina pärähtänyt selväänkin päähän liikaa.
Happo voisi olla myös hyvä ensikosketus. Vähänniinku, kumpi susta ajatuksena kiehtoo enemmän? Ei tietenkään voi ihan näin yleistää, mut tunnetko enemmän vetoo luonnonläheisiin meininkeihin vai.. ? LSD jättää imo paremman kontrollin, sienet vie mukanaan.
Kannabis vahvistaa kyllä, must aika hitosti. En suosittele pilvee tripillä ekalle kerralle, se saattaa keikauttaa laivan aika pahastikin ympäri. Ja ehkä eka trippi olis hyvä ottaa vähän maltillisemmin? Mulla ei oo yhtäkään hyvää kokemusta pilven sotkemisesta psykedeeleihin. Ja jos tahtoo polttaa, niin vasta ihan lopputripistä, laskuissa tyyliin, niin jos menee sotkuks niin ei koko trippi. Tosin mulla ei oo ollut koskaan suurempa tolea kannabikseen, ja se on aina pärähtänyt selväänkin päähän liikaa.
Happo voisi olla myös hyvä ensikosketus. Vähänniinku, kumpi susta ajatuksena kiehtoo enemmän? Ei tietenkään voi ihan näin yleistää, mut tunnetko enemmän vetoo luonnonläheisiin meininkeihin vai.. ? LSD jättää imo paremman kontrollin, sienet vie mukanaan.
-
liukuri
- Karvakuono
No koitetaan vaikka sitten molemmat jossain kohtaan niin tietää ainakin
Ja jos ei natsaa nii sit jatkais seikkailua ja ettis sitä... pystyykö tuota trippien tapahtumia oppia kontrolloimaan? ajatuksia tuntemuksia? et jos pystyyky ehkä jossain kohtaa valitsemaan "matkakohteen" ja käsitellä vaikka yhtä asiaa tripin ajan?
-
SynaKine
- Psykonautti
Se voi olla ekalla tripillä vaikeaa, jos trippi on erittäin immersoivaa laatua. Kyllä sitä pystyy keskittymään eri asioihin ja ohjaamaan mielenlaatua erilaisiin maisemiin, jos jokin tietty aihe tai teema ei innosta. Mutta jos ja kun trippi vie mennessään, olet aikalailla itsesi armoilla. Toki myös se, että miten hyvin pystyy ylipäänsä keskittymään yhteen asiaan. Joillakin tuntuu deelit parantavan keskittymistä huimasti ja joillain tuntuu, että viimeisetkin rippeet keskittymiskyvystä häviävät. 
-
liukuri
- Karvakuono
Tuota mietinkin. Otaksuinkin että jos se on mahdollista niin saan ehkä varautua "harjoittelemaan"
Ja tämä tieto olikin minkä halusin tietää ennen "oikealle" tripille lähtemistä, koska jos tuo olisi mahdotonta/vaatisi pitki harjoittelun joka tapauksessa niin tuskin parimmin enään näihin tutustuihin. Katsotaan sitten samalla mitä uusia "haluja" deeleistä löydänkään vai haluanko mitään sitten 
-
rlsmooth
- Apteekki
King inkiltä hyviä pointteja. Mä tosin suosittelen paukkua ihan varauksettomasti tripille. Ite oon tähän mennessä jokaisell tripil ensi trippiä myöten poltellu hatsia, vaikeammalta tuntus kuvitella, et millane on trippi ilman kannabista. Oon yrittäny kokeilla, mutta aina jossain vaiheessa iskee suunnaton mielihalu hiisata;) Fiiliksen mukaan on mun neuvo, se ei voi kovin mönkään mennä silloin!..
-
hheiz
- Karvakuono
Ikinä ei ole sienet ja deelit kiinnostaneet oikein, lähinnä kuumottanut ajatus. No nyt sitten metsäfestivaaleilla tarjottiin niin nollat taulussa otin 1-2grammaa thaikkuja. Alla oli myös savuja,lakua sekä alkoholia. Vähän ennen nousuja poltin vielä mukavat savut. Sitten psy-alueelle reivaamaan, samaan aikaan alko sienet nousemaan. Mikään ikinä ei oo ollut niin hienoa, samanlaista tai yhtä kovaa euforiaa en ole ikinä mistään kemikaalista tai mistään saanut. Se oli niin "puhdasta" Kaikki oli niin hienoa. No trippi kääntyi aika pahaksi kun lähdettiin käymään syvä-stagella. En nyt jaksa tässä alkaa selostamaan, joskus kirjoitan jonku näkösen stoorin koko tripistä.
Paikka ainakin oli ihan väärä ekalle kerralle! Huhuhh sitä matkaa pois leirintäalueelle!!! Unohtumaton kokemus ja paras trippi ikinä silti.
Eli sienet on ihan hyvä ekat kertalaiselle. AIKA JA PAIKKA on tärkeintä! Eikä muita huumeita mukaan. Eikä varsinkaan kannata yrittää tiputtaa ihteään bentsoilla jos menee liian pahaks trippi, nimim. ei uskalla nukkua. Sekä joku selvä kaveri joka osaa rauhotella.
Paikka ainakin oli ihan väärä ekalle kerralle! Huhuhh sitä matkaa pois leirintäalueelle!!! Unohtumaton kokemus ja paras trippi ikinä silti.
Eli sienet on ihan hyvä ekat kertalaiselle. AIKA JA PAIKKA on tärkeintä! Eikä muita huumeita mukaan. Eikä varsinkaan kannata yrittää tiputtaa ihteään bentsoilla jos menee liian pahaks trippi, nimim. ei uskalla nukkua. Sekä joku selvä kaveri joka osaa rauhotella.
-
King Ink
- LD50
Poltteletko miten paljon? Tuntuu, et jengi jotka muutenkin hiisaa enemmän, kokee kannabiksen lisän hyvänä deeleissä. Kuntaas tolettomilla se pistää pään ihan mutkalle. Ainakin ihmiset keiden kanssa mie oon puhunut asiasta.rlsmooth wrote:Mä tosin suosittelen paukkua ihan varauksettomasti tripille. Ite oon tähän mennessä jokaisell tripil ensi trippiä myöten poltellu hatsia, vaikeammalta tuntus kuvitella, et millane on trippi ilman kannabista. Oon yrittäny kokeilla, mutta aina jossain vaiheessa iskee suunnaton mielihalu hiisata;)
Jep! Kannattaa tehdä tripillä niinkuin tuntuu parhaalta, muistaa vaan varoa vähän, mut koheltaa kaikkee mikä tuntuu hauskalta, kokeilee asioita.rlsmooth wrote:Fiiliksen mukaan on mun neuvo, se ei voi kovin mönkään mennä silloin!
Ja heizzin maininta ajasta ja paikasta on tärkee tosiaan, hyvä ympäristö niin ulkopuoliset tekijät ei aiheuta ongelmia.
-
rlsmooth
- Apteekki
No siis sehän siinä just kaiketi onkin, että päivittäin ku polttaa hatsia ja muutenkin se oli eka laiton päihde mitä testas, niin ei sitä kai pitänyt mitenkään erikoisena jos yhdistelee deeleihin tai mihin tahansa kuosiin. Mut oon kyl aika pitkälti samoilla linjoilla sun kanssa Kink, tyynnemmil vesil varmasti eka kertalaisen liikutaan, jos sen hatsin jättää aluks pois. Polttelee sit lopputripistä , jos tekee mieli !
-
MantaRay
Kyllä toi 25-i-nbome tuntu ainakin helkkarin helpolta näin ensikertalaiselle.
-
zerk
4-HO-MET olis mun valinta jos pitäis jollekin kaverille suositella ensideeliä. Tosi lepposa, kaunis ja hellä deeli.
-
abogiz
- Karvakuono
Oman kokemuksen pohjalta suosittelisin jo mainittua 25i-nbomea pienellä annostuksella tai sitten 2c-b:tä, ei stronginakaan annosteltuna tuntunut kovin pahalta deeliltä jälkimmäinen, toki kokemusta tripeistä oli jo alla jonkin verran. Oma ensikosketus oli 300µg LSD-lappu psykefestareilla, en suosittele
En silti sano että happo ois oikeella set & settingillä huono ensikertalaisen deeli, mutta tripin kesto voi olla vähän liikaa kyllä ekalle kerralle imo. Ja muutenkin kuten tässäkin tais joku tai varmaan useempikin mainita että set & setting on se tärkein juttu mihin kannattaa aina kiinnittää huomiota.
-
horna
- Kameleontti
Matala annos sieniä, tai tryffeleitä esim. 15g(1,5-2g kuivattuna) cubensis tai 10g tryffeleitä. Kemian puolelta matala annos 4-aco-dmt (10mg). Kaikki nuo ovat melkolailla verrattavissa toisiinsa ja tuollaisilla pienillä annoksilla pääsee melko helposti perille siitä mitä deeleillä on annettavaa juuri sinulle vai sopivatko lainkaan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
mindtransferral
- Psykonautti
Itse soin pienen määrän sieniä ja kyllä oli mukava trippi. Sen jälkeen kokeilin LSD ja oli ihan eri maailma! Mutta itse suosittelen sieniä ensikertalaisille.
The journey begins...
-
Feya
- OD
aMT on aika oiva psykedeeli ensikertalaiselle. n. 50mg annoksilla saa sopivan miedon tripin, joka painottuu juuri sille sisäiselle puolelle, ajatuksenjuoksun muuttumiselle, empatialla ja euforialla höystettynä. Kovin visuaalinen se ei kuitenkaan ole, ja moni ensikertalainen, joka ei tiedä psykedeliasta muuta kuin mitä on nähnyt värikkäissä 70-luvun kuvissa ja elokuvissa, luultavasti odottaa näkevänsä paljon kaikkia siistejä juttuja.
Oon kuullut ihmisten ihmettelevän, että miksi tää ei toimi ja mulla on vaan tosi epämukava olo, kun he odottivat värikästä pläjystä ja saivatkin vain raotettua ovea omiin monimutkaisiin ajatuksiin tunteisiin.
Toinen hyvä ensideeli on toki se perus LSD. Yhdestä hitistä (olettaen, ettei se ole ihan paska), saa sopivan annoksen sekä visuaalisuutta että absurdia assosiaatioita ja erikoisia oivalluksia.
Oon kuullut ihmisten ihmettelevän, että miksi tää ei toimi ja mulla on vaan tosi epämukava olo, kun he odottivat värikästä pläjystä ja saivatkin vain raotettua ovea omiin monimutkaisiin ajatuksiin tunteisiin.
Toinen hyvä ensideeli on toki se perus LSD. Yhdestä hitistä (olettaen, ettei se ole ihan paska), saa sopivan annoksen sekä visuaalisuutta että absurdia assosiaatioita ja erikoisia oivalluksia.
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä ensikertalaisen psykedeeli voi olla aika pitkälti mikä vain, jos set and setting on kunnossa. Annoskin saa olla yllättävän iso, jos ei ole sosiaalisia paineita mun mielestä.
Mut ehkä jotain perus sääntöjä vois kaikkialle pistää.
-mahollisimman pieni bodyloadi mipti, ho-met, happo
tai sit fenyistä 2c-c,i, e... Oikeastaan fenetyliamiineilla on aika varma onnistuminen, kuhan ei vain ota 2c-t-2 tai jotain muuta vastaavaa... Jos on pitkän matkan deeli niin sit kandee varata tietenkin jotain helpottavaa loppuilloille.
Oon muistaakseni joskus antanut kohtuuttoman annoksen aco-dmteetä tai dpteetä ensi kertalaiselle ja kiitteli kovasti kokemuksesta... Monet "hipit" saattavat posauttaa dmt tripin tai ayahuasca tripin ensikerralle... Se on niin mun mielestä kiinni suhtautumisesta ja set and settingistä....
Hitto, muuten tulee outside olo, kun porukka puhuu noista nbmoe what ever kemuista. Vaik noitakin vois hommata niin silti ei oo jaksanut kokeilla...
muistakaa lapset.
set and setting.
in tripping..
Hitto mäkin haluun luoda orgia set and settingin ja ja ja... joo.
Mut ehkä jotain perus sääntöjä vois kaikkialle pistää.
-mahollisimman pieni bodyloadi mipti, ho-met, happo
tai sit fenyistä 2c-c,i, e... Oikeastaan fenetyliamiineilla on aika varma onnistuminen, kuhan ei vain ota 2c-t-2 tai jotain muuta vastaavaa... Jos on pitkän matkan deeli niin sit kandee varata tietenkin jotain helpottavaa loppuilloille.
Oon muistaakseni joskus antanut kohtuuttoman annoksen aco-dmteetä tai dpteetä ensi kertalaiselle ja kiitteli kovasti kokemuksesta... Monet "hipit" saattavat posauttaa dmt tripin tai ayahuasca tripin ensikerralle... Se on niin mun mielestä kiinni suhtautumisesta ja set and settingistä....
Hitto, muuten tulee outside olo, kun porukka puhuu noista nbmoe what ever kemuista. Vaik noitakin vois hommata niin silti ei oo jaksanut kokeilla...
muistakaa lapset.
set and setting.
in tripping..
Hitto mäkin haluun luoda orgia set and settingin ja ja ja... joo.
-
zerk
Voin olla vapaaehtoisena mukana.Dexma wrote: Hitto mäkin haluun luoda orgia set and settingin ja ja ja... joo.
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
LSD. Ei tarvitse edes miettiä kahdesti. LSD:ssä on täysi kontrolli koko tripistä. LSD-trippiä ei voi kusta. Sienet vie mukanaan ja tutkareilla ei oo hyvä aloittaa.
-
zerk
Miksei? Onhan happokin tutkari.Kemikaalijeesus wrote: tutkareilla ei oo hyvä aloittaa.
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
Kuumotustilanne + "juu ei tästä aineesta oikein tiedetä mitään" = ???zerk wrote:Miksei? Onhan happokin tutkari.Kemikaalijeesus wrote: tutkareilla ei oo hyvä aloittaa.
Toki onhan niitä aika turvalliseksi todettuja tutkareitakin kuten 2C-X perhe.
-
snusmumrik
- Psykonautti
Sienet tottakai, joku 2-3 g silokkeja on hyvä. Sillä saa jo käsityksen mitä oikea psykedelia on 
Sienillä on just sopiva vaikutusaika. Ensikertalaiselle LSD voi olla liian pitkäkestoinen.
Sienissä on myös tarpeeksi mind-fuckia joten siitä saa hyvän käsityksen mitä psykedelia on. Sitä trippiä ei ole tarkoitus ohjata vaan antaa sienten vaan viedä ja katsoo mitä tapahtuu. Myös se että sieni tripit eivät yleensä ole helppoja on positiivinen asia. Silloin tajuaa heti ensimmäisestä kerrasta alkaen että deelejä pitää kunnioittaa.
Itse suosittelen ensikertalaiselle melko isoa annosta. Pitää vain tehdä selväksi mitä kaikkea voi tapahtua ja että deelit eivät ole tarkoitettu pelkästään viihteilyyn vaan tripillä voi tapahtua aika mullistavia asioita. Toki pitää myös tuntea ihmisen niin hyvin että uskoo että sen psyyke kestää rankankin tripin.
Sienillä on just sopiva vaikutusaika. Ensikertalaiselle LSD voi olla liian pitkäkestoinen.
Sienissä on myös tarpeeksi mind-fuckia joten siitä saa hyvän käsityksen mitä psykedelia on. Sitä trippiä ei ole tarkoitus ohjata vaan antaa sienten vaan viedä ja katsoo mitä tapahtuu. Myös se että sieni tripit eivät yleensä ole helppoja on positiivinen asia. Silloin tajuaa heti ensimmäisestä kerrasta alkaen että deelejä pitää kunnioittaa.
Itse suosittelen ensikertalaiselle melko isoa annosta. Pitää vain tehdä selväksi mitä kaikkea voi tapahtua ja että deelit eivät ole tarkoitettu pelkästään viihteilyyn vaan tripillä voi tapahtua aika mullistavia asioita. Toki pitää myös tuntea ihmisen niin hyvin että uskoo että sen psyyke kestää rankankin tripin.
-
rlsmooth
- Apteekki
Toi olis meikänkin suositus nykyään. Mut sit löytyy kyllä edelleen näitä kavereita, jotka ovat tripanneet yli 30x ja eivät ole ikinä maininneetkaan mistään syvällisistä ajatuksista, viihteen vuoksi kuulemma!:o
-
zerk
Ethän sä voi koskaan tietää sitäkään onko siinä lapussa happoa vai jotain ihan muuta.Kemikaalijeesus wrote:Kuumotustilanne + "juu ei tästä aineesta oikein tiedetä mitään" = ???zerk wrote:Miksei? Onhan happokin tutkari.Kemikaalijeesus wrote: tutkareilla ei oo hyvä aloittaa.
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
No nyt ollaa jännän äärellä. Mistä kukaan voi ikinä tietää minkään olevan sitä, mitä pitäisi? Hapossahan se nyt on vielä helppoa vrt. random pulverit. Bluelight EADD LSD availability discussion. Jos ei kuitenkaa mitää hoffmanneja syö niin sieltä löytää infon sen hetkisestä blottereista. Ainahan voi testata yhden ja pitäiskin ennenkuin viskoo kourallisen niitä.zerk wrote:Ethän sä voi koskaan tietää sitäkään onko siinä lapussa happoa vai jotain ihan muuta.
Bluelightia on oikeesti tullu luettua urakalla. Lähes joka langassa on juttua kuinka henkilö x joutui sairaalaan normaalista startteridosesta tutkaria y.
-
zerk
Et sä silti voi tietää mitä siinä sun lapussasi on. Viittasin tuohon sun kommenttiin kuumotuksista. Kyllä mä enemmän luotan jonkin luottovendorin lähettämään tutkarideeliin kuin kadulta ostettuun happolappuun.Kemikaalijeesus wrote:No nyt ollaa jännän äärellä. Mistä kukaan voi ikinä tietää minkään olevan sitä, mitä pitäisi? Hapossahan se nyt on vielä helppoa vrt. random pulverit. Bluelight EADD LSD availability discussion. Jos ei kuitenkaa mitää hoffmanneja syö niin sieltä löytää infon sen hetkisestä blottereista. Ainahan voi testata yhden ja pitäiskin ennenkuin viskoo kourallisen niitä.zerk wrote:Ethän sä voi koskaan tietää sitäkään onko siinä lapussa happoa vai jotain ihan muuta.
Bluelightia on oikeesti tullu luettua urakalla. Lähes joka langassa on juttua kuinka henkilö x joutui sairaalaan normaalista startteridosesta tutkaria y.
Ja eihän ikinä mitään tutkaria oteta mitään normaalia startteridosea sitä ensin testaamatta sub mg annoksella. Perusjuttuja.
-
Infitialis
- Apteekki
Ja aina voi kuumotella sen olevan jotain muuta vaikka olisikin happoa...zerk wrote:Ethän sä voi koskaan tietää sitäkään onko siinä lapussa happoa vai jotain ihan muuta.Kemikaalijeesus wrote:Kuumotustilanne + "juu ei tästä aineesta oikein tiedetä mitään" = ???zerk wrote: Miksei? Onhan happokin tutkari.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
Harmillisesti kovin moni ei tuota tee. Voitko itsekään sanoa, että olet jokaiselle uudelle erälle tehny allergiatestin ja sitten nostanut doset pienestä aina odottaen 2 viikkoa ennen seuraavaa kokeilua.zerk wrote: Et sä silti voi tietää mitä siinä sun lapussasi on. Viittasin tuohon sun kommenttiin kuumotuksista. Kyllä mä enemmän luotan jonkin luottovendorin lähettämään tutkarideeliin kuin kadulta ostettuun happolappuun.
Ja eihän ikinä mitään tutkaria oteta mitään normaalia startteridosea sitä ensin testaamatta sub mg annoksella. Perusjuttuja.
Kyllä itsekin luotan enemmän vendorilta saatuun tavaraan kuin katukaupasta tulleeseen. Ei ne vendorinkaa kamat pakolla ole mitään puhtainta. Siinä on ihmettelemistä, kun joka erässä vaihtuu tavaran väri ja haju. Muistamme kaikki varmaan tapauksen, missä Bromoa myytiin 2C-E:nä ja ko. puljun pitäjäkin itse kuoli siihen. Epäilen suuresti, että noilla liikkeille olisi itsellään laadunvalvontaa. Tavara tulee suoraan Kiinasta ja laaduntarkkailu tapahtuu lukemalla asiakaspalautetta.
True dat. Muistan itse ekan happo kerran, kun otin yksin. Paskan marjat se blotteri mikään mauton ollu.Infitialis wrote: Ja aina voi kuumotella sen olevan jotain muuta vaikka olisikin happoa...
Kunhan vain perustelin oman mielipiteeni asiaan. Tässä ketjussa on 6 sivua omia mielipiteitä ja näkökantoja asiaan. Ensikosketuksen deeleihin voi hoitaa käytännössä millä tahansa kunhan tripin valmistelu on tehty hyvin. Vaikuttaa hyvin paljon aikooko tripata yksin vai kaverin kanssa. Onko kaveri kokenut konkari vai onko molemmat ensikertalaisia. Mistä tavara on peräisin? Joku ihmesäätö vai luotettavasta lähteestä. Epäilen suuresti, että ensikertalainen tilaa suoraa vendorilta ekat settinsä. Toki voi löytyä muutama yksittäinen tapaus. Yhtälailla löytyy porukkaa, jotka on kuosaillu vuosikymmenen eikä vieläkään osaa tilata omia settejään.
-
SadPanda
- LD50
tähän väliin pieni kevennys, suosittelen lämpimästi mdpv:tä ensikertalaisen psykedeeliksi, mutta kannattaa ottaa tietoa aineesta ja valvoa ainaki se viikio
D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
porter
taikka kuningas alkoholiki o iha kova sana! kovin disso ja tsaikedeeli samaan aikaanSadPanda wrote:tähän väliin pieni kevennys, suosittelen lämpimästi mdpv:tä ensikertalaisen psykedeeliksi, mutta kannattaa ottaa tietoa aineesta ja valvoa ainaki se viikioD
-
Pen
- OD
Kaverille ois tarkotus deelejä syöttää tossa jossain vaiheessa ja mietiskelen 25i-nBOMEn ja 4-AcO-DMT:n väliltä..
Tossa 4-AcO-DMTssä ne tosi euforiset nousut on se juttu ja muutenkin jotenkin lempeä deeli.
25i myöskään ei kauhean vaikealta tunnu mielestäni ja varsinkin kuuloaistia toi tuntuu herkistävän/parantavan eniten. Millään muulla subtanssilla en oo musiikista nauttinut niin paljon.
Mutta kumpi ois teidän valinta? Lisäksi 2C -sarjaa ja eri DOxeja löytyisi mutta jotenkin en usko noiden olevan niin hyvä vaihtoehto.
Tossa 4-AcO-DMTssä ne tosi euforiset nousut on se juttu ja muutenkin jotenkin lempeä deeli.
25i myöskään ei kauhean vaikealta tunnu mielestäni ja varsinkin kuuloaistia toi tuntuu herkistävän/parantavan eniten. Millään muulla subtanssilla en oo musiikista nauttinut niin paljon.
Mutta kumpi ois teidän valinta? Lisäksi 2C -sarjaa ja eri DOxeja löytyisi mutta jotenkin en usko noiden olevan niin hyvä vaihtoehto.