Kehitäppä itsellesi esim. dissosiaatiohäiriö, niin taatusti saat oloja. En lupaa välttämättä hyviä oloja, mutta oloja kumminkin. Jos se ei miellytä, niin ainahan voit kääntyä uskoon.magiclymagical wrote:Tän oon huomannu ihan arkipäivässä ja omissa kaveripiireissäDexma wrote: Hauskaa on ollut huomata kans se, että monille jutut jotka oli vuosii sit erikoisii niin on tänään aika monelle normipäiviä
"söin 3 dosee äsidii vittu tää oli elämän siistein juttu" dexma 6 vuotta sit
"söin 3 dosee äsidii, kattellut täs youtuubii kokopäivän.. vois vetää lainin pirii ja syödä viimeiset xanorit, kun on vähän liian tärinä olo.... Jos vaik yrittäis vähän syödä jotain, huomenna ois kiva olla selvinpäin".... minä nykyänä...![]()
. Mistähä löytäis uuden elämän siisteimmän jutun? Pitäiskö rakastuu? Se pärähtää ainaki, mut sit tulee nii vitun paskat laskut ja viekkarit kestää kuukausia. Mikä vittu tässä elämässä enää toimii?
Mä en ole koskaan vetänyt mitään psykedeelejä, mutta nyt on alkanut jossain määrin kiinnostamaan kokeilla esim. sieniä. Oon hirveän skeptinen sen suhteen, että ne vois tarjota mulle jotain uutta ja positiivista, kun mä leijun pää pilvissä selvinpäinkin. Mm. viime yönä ihailin eräällä padolla ohijuoksutusta ja jouduin voimakkaan tunnereaktion valtaan. Kuohuva vesi oli niin pakahduttavan suurta ja täynnä voimaa ja energiaa, että en meinannu kestää sitä. Tirautin pari kyyneltä tämän ohijuoksutuksen vuoksi.
My point is miten jotkut sienet voisivat parantaa tällaisia kokemuksia? Oon hieman skeptinen, mutta samalla utelias ja mielenkiinnolla otan vastaan mitä tuleman pitää, jos tässä joskus trippailemaan pääsen