LSD / RC-lappu topic
-
xxx-men
- Kameleontti
Re: LSD / RC-lappu topic
Just sain noita etelästä pari kpl testereiksi. Jotkut väitti hapoksi jotkut taas tutkariksi. Mulla sama homma että testataan ensin onko happoa vai ei. Mutta eipä hintakaan oo paha 6e/kpl.
-
_FOOL_
- Apteekki
Vähän offia tähän väliin.Kalastaja wrote: Toi on kyl jännä. Siis toi, että hapoksi sanotaan muutakin kuin lsd.tä. Nyt kun mietin, niin olen itsekin monesti törmännyt ihmisiin jokta kutsuu kaikkia psykedeelejä yleisnimellä "happo". Johtuu just siitä että ne on sivistymättömiä piittaamattomia typeryksiä. Ei ne pahoja oo, mut tyhmiä. Ei osaa ettiä oikeeta tietoa, vaan menee jollain sekavilla huhupuheilla ja yrittää omalla puutteellisella ajatelullaan sit muodostaa jotain kokonaiskuvaa.
Jotkut oppimattomat ninmittäin myyvät harmala + mimosaa Ayahuascana. Sit ton virheellisen nimityksen myötä virheellinen informaatio leviää ja niiden jotka jotakin korrektista nimittämisestä tietävät teilataan turhan tarkkoina dogmaatikkoina. Eiks tää olekkaan ihan ok, kun kieli muuttuu kulttuurin myötä, jne...?
-
xxx-men
- Kameleontti
spasm wrote:Onko kukaan törmännyt lähiaikoina lappuihin joissa tuo 'cheshire cat' (liisa ihmemaassa..) joka on myös dexman avatar?..
En oo varma oliko noi nyt niitä missä sanottiin olevan jotain DOI:ta..
edit: laput on siis niitä pieniä.
toisaalta ostin niitä vähän testiksi, joka saa näyttää ostanko enemmän.
Jokos oot testannu lappus? Mieitin että jos on jotain tutkaria niin jätän syömäti.
-
Charly
- Karvakuono
Itse testaan tänää puolikkaat näitä kissoja ystäväni kanssa. Mahtaakohan puolikkaasta olla tarpeeksi hmm... senhän näkeepi
Illalla vois kirjotella tuntemuksia
Illalla vois kirjotella tuntemuksia
-
spasm
- OD
Testasin joo. Haposta oli ainakin kaukana. Yhdellä lapulla mentiin ainakin 24h.xxx-men wrote:spasm wrote:Onko kukaan törmännyt lähiaikoina lappuihin joissa tuo 'cheshire cat' (liisa ihmemaassa..) joka on myös dexman avatar?..
En oo varma oliko noi nyt niitä missä sanottiin olevan jotain DOI:ta..
edit: laput on siis niitä pieniä.
toisaalta ostin niitä vähän testiksi, joka saa näyttää ostanko enemmän.
Jokos oot testannu lappus? Mieitin että jos on jotain tutkaria niin jätän syömäti.
Aattelin että jotain DOI:ta (tms. DOx).
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Charly
- Karvakuono
Joo äläkää syökö näit... 
-
Kalastaja
Hheheh. Caught me._FOOL_ wrote:Vähän offia tähän väliin.Kalastaja wrote: Toi on kyl jännä. Siis toi, että hapoksi sanotaan muutakin kuin lsd.tä. Nyt kun mietin, niin olen itsekin monesti törmännyt ihmisiin jokta kutsuu kaikkia psykedeelejä yleisnimellä "happo". Johtuu just siitä että ne on sivistymättömiä piittaamattomia typeryksiä. Ei ne pahoja oo, mut tyhmiä. Ei osaa ettiä oikeeta tietoa, vaan menee jollain sekavilla huhupuheilla ja yrittää omalla puutteellisella ajatelullaan sit muodostaa jotain kokonaiskuvaa.
Jotkut oppimattomat ninmittäin myyvät harmala + mimosaa Ayahuascana. Sit ton virheellisen nimityksen myötä virheellinen informaatio leviää ja niiden jotka jotakin korrektista nimittämisestä tietävät teilataan turhan tarkkoina dogmaatikkoina. Eiks tää olekkaan ihan ok, kun kieli muuttuu kulttuurin myötä, jne...?
Mut joo, ei se oo ok. Ei huascan kanssa, ei LSD:n kanssa, eikä minkään muunkaan kanssa.
-
Aukikco
- OD
Hymyilytti, Fool. Kiitos :D
-
holetsekki
- Karvakuono
-
xxx-men
- Kameleontti
Taitaapi jäädä ottamatta nuo. Koska ei jaksa enään tutkari reissailua.
Edit. Poistelin turhia sanoja.
Edit. Poistelin turhia sanoja.
Last edited by xxx-men on Sun 25 Jan 2009, 03:46, edited 1 time in total.
-
spasm
- OD
Mikäli on samoja lappuja mitä itellä oli niin ei oo bromoo.
Mut pitkään kesti joo. DOx on mun tuomio (faktaa ei ole).
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
holetsekki
- Karvakuono
Jotain HC myrkkyä niissä kumminkin olispasm wrote:Mikäli on samoja lappuja mitä itellä oli niin ei oo bromoo.
Mut pitkään kesti joo. DOx on mun tuomio (faktaa ei ole).
Tuola pelkässä LSD topicissa joku selitti jossain kohtaa että puhtaita LSD siivuja olis...
-
dredi
- LD50
Onhan niitä.että puhtaita LSD siivuja olis...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
holetsekki
- Karvakuono
dredi wrote:Onhan niitä.että puhtaita LSD siivuja olis...:idea:
Niiin noita cheshire catejä?? Kö? :idea: :?:
-
xxx-men
- Kameleontti
Pitäsköhän se nyt sittenkin hommata ja testata oikein kahdella näin maanantain kunniaksi. 
-
dredi
- LD50
Eip.Niiin noita cheshire catejä?? Kö? :idea: :?:
Rolling stones, Dancing shiva ja bicycle hoffman. Kaikissa on ollut happoa, enemmän tai vähemmän.
-
r2g
- Tuppisuu
Söiks kukaa noit shivoja tääl hesan alueella joskus joulukuus, ne oli vitun stydejä 200 mikkii, ainakin ensikertalaiselle..
joo kuulema ei ollu mitää tutkimiskemikaaleja vaa iha puhdast happoo... oli kyl aika sairas trippi
joo kuulema ei ollu mitää tutkimiskemikaaleja vaa iha puhdast happoo... oli kyl aika sairas trippi
-
dredi
- LD50
Joo söin, eikä kyllä varmasti ole 200 mikkisiä. 100-120, ehkä tsägällä 150. Ihan hyvää puhdasta happoa tosin, jotta ei voi valittaa.
-
sienisalaatti
- Karvakuono
En ole vähään aikaan lappuja/sokeripaloja/tippoja jne ottanut mutta viimeksi 2008 kesällä otin parikin kertaa lappuja joissa tuntui ihan LSD-25 olevan. Muissa lapuissa on ollut joko DOC, DOI, DOM jne kemikaali tai sit tämä bromo. DOx:n kyllä huomaa jo siitä että vaikutukset alkavat 2-3tunnin päästä lapun nauttimisesta ja itse lappu hieman tuntuu "syövyttävältä" suussa. Matkan kestokin oli mulla siinä 30tunnin luokkaa.
LSD-25:hän on mautonta, hajutonta ja väritöntä. Parit laput olen ottanut joska ei maistu yhtään miltään mutta toimivat kuten LSD-25 odottaisi toimivan. Kestoaika siinä +8tuntia, ehkä reilut 12tuntia (riippuu vähän annostuksesta)
Yleensä jos se lappu maistuu jollekkin polttavalle ja puuduttavalle suussa niin se ei tod. näk. ole mitään LSD-25:ta vaan kyseessä on joku koekemikaali. Myös sokeripaloja olen muutamia erinlaisia ottanut. Toisissa paloissa tuntui olevan kaksikin eri kemikaalia, mutta ne eivät maistuneen muulle kuin sokerille.. kestoaika oli siinä 12-18tunnin luokkaa.
Kokeilemani mukavakin kombo oli psilosybiini ja lysergihapon amidi(LSA) jotka yhdessä muistuttavat suuresti itse LSD-25 vaikutuksia. psilosybiiniin kanssa nuo LSA siemenet tuovat mukavan visuaalisen ja värikkään boostin, kirjaimellisesti yllätyin itsekkin miten tuo turhaksi puhuttu LSA vaikuttaa niin voimakkaasti tattien kanssa..
Itse oikeastaan jossai vaiheessa tatit+lsa trippiä unohdin edes missä olin ja ketä mun kaverit ovat. LSA itsessään on aika turhaa, mutta buusterina se menee esim tattien kanssa ja suositteleen trippailusta kiinnostuneille kokeilemaan. joku 5-6 hbwr siementä tuovat aivan uuden ulottuvuuden itse trippiin jos niitä tattien kanssa nauttii. voisin suositella semilanceata sieniä n. 0.5-1.5g ja siihen se 5-6kpl hbwr siemeniä seuraksi. Kokeneemmat psykonautit nyt voi ottaa enemmänkin sieniä, mutta tuo 5-6kpl hbwr pitäisi riittää ja jos epäilyttää niin voihan niitä sen 8kappalettakin ottaa jos on harrastanut psykedeliaa enemmänkin.
Pistäkääs kommenttia jos jollain on kokemusta tuosta sienet+lsa kombosta. Mulla ainakin tuli jotenkin itse LSD-25:n kaltaiset olot ja ne siemenet lisäsi trippiin kaikkea muuta mitä pelkistä sienistä ei edes irti saa. Tosin kyllä pelkillä sienilläki koville tripeille pääsee ku nauttii 5-10g annoksen kerralla. Toista kertaa en niin paljoa sieniä ole syönyt, mulle riitti yksi hirvittävä trippi kun huomasi että vähän liikaa on tullut otettua.
Nykyään on kyllä pää siinä kunnossa, etten ole edes jaksanut kysellä tai hommata mitään lappuja/tippoja/dotteja/sokeripaloja jne.. mutta nuo koekemikaali laput (ns. tutkarit) on mun mielestä aika turhia vaikka kyllähän niilläki tripeille pääsee.
Kertokaas onko kukaan kokeillut kyseistä komboa eli: semejä reilu gramma tai cubensiksia 2-3grammaa ja siihen hbwr siemeniä samalla noin 5-6kpl. Mun kokemus oli kyllä tosi hieno eteenkin visuaalien puolesta ja tuli jotenkin itse LSD-25 mieleen tuosta tripistä.. Tosin niin pitkään se ei kestänyt mutta tosi intensiivistä oli ja hienoa oli. Illan päätteksi poltin vielä pienet savut tripin päälle niin kyllä siitä aikamoiset avaruusmatkat lähti. Tuon kokemuksen jälkeen en ole vähätellyt LSA:ta buusterina muiden deelien kanssa ja sienet sekä LSA ovat täysin luonnollisia ja todennäköisesti suhteellisen turvallisiakin ja tietääpähän mitä ottaa.
Kaksi ihmistä tiedän ketkä ovat kehuneet LSA:n voimistavaa vaikutusta sienien kanssa ja se LSA tuntuu vaikuttavan paljon voimakkaammin jonkun muun psykedeelin kanssa. Onko kukaan muu kokeillut tota komboa ja millä annoksilla? Paljon kivemmat tripit tuli ku mistään lapusta tai sokeripalasta mitä ikinä oon syönytkin.
LSD-25:n ongelmallisuushan on myös siinä että huonosti säilytetyt laput ja sokeripalat menettävät tehoaan ennenkuin sitä edes huomaa. Kokeiltiin laittaa yksi toimiva sokeripala kesällä huoneen pöydälle johon paistoin hetken aikaa aurinko. 20-30min päästä kyseinen sokeripala oli täysin toimimaton. Jopa huoneen lämmössä tai pienessä valossa LSD-25 kun sattuu hajoamaan mikä on aika surullista. Omat ostamani laput ja sokeripalat ja muut ovat säilytetty pimeässä jääkaapissa/pakastimessa mikä on aivan oikea tapa ettei kallisarvoinen kemikaali pääse hajoamaan vaikka todennäköisesti LSD-25 hajoaa muutenkin kokoajan, mutta sitä voidaan ehkäistä pimeydellä ja kylmällä tosi hyvin. Tutkarit kyllä kestävät vähän huonompaakin säilytystä ja eivät ole niin herkkiä valolle tai lämmölle.
Sori ku ässä nyt oli vähän offtopiccia seassa, mutta oli pakko vähän ylistää pelkkää LSA:ta, että ei se niin turha ole jos sitä ottaa buustiksi jonkun muun psykedeelin (esim. sienien) kanssa. Kokeilkaa jos ette ole kokeilleet
Vielä yksi asia.. Tunsin oloni vähän kusetetuiksi yksien sokeripalojen suhteen. ne haisi etanolille ja toimivuus oli yhtä mitäänsanomatonta kuin LSA:ssa, ja LSA:n laittaminen sokeripalaan ei nyt kovin vaikea prosessi edes ole jos vähänkin ymmärtää kemiaa ja alkaloidien erottelua.
Jos kellään muulla tullu sokeripaloja vastaan jotai voi varmastikkin sanoa LSA:ta sisältäväksi nii kertokaas. Sain noita joskus vuonna 2005 ja tosi pettynyt olin. Haisivat etanolille, mikä on sinäänsä ymmärrettävää että LSA:n voi liottaa etanoliin ja sitten siitä laittaa tipat sokeripalaan
maksoin 20g kukkaa 20kpl sokeripalasta jotka paljastuivat heikkopitoisiksi LSA paloiksi jälkeenpäin, vaikka "happona" niitä mulle myytiin. Tästä lähtien muutenkin olen aika skeptinen ja epäuskoinen noiden kauppiaiden puheisiin ja yleensäkkin lappuihin ja muihin "happo"-tuotteisiin. Vain kerran olen sitä oikeata LSD-25:ta saanut neljä blotteria ja se todellakin toimikin niin miten odotin LSD-25 toimivan.. Muut ovat olleen aina jotai koekemikaaleja tai jotai parin kemikaalin sekoitusta joita en edes tunnista vaikutuksesta. Ne ketkä vähättelevät LSA:ta niin suosittelen sitä käytettäväksi aina jonkun muun psykedeelisen kemikaalin kanssa, niin käsitys LSA:n vaikutuksista muuttuu täysin. Näin ainakin omalla ja parin kaverin kohdallla. 
pyheripuli plaplapla... heittäkää mua pullolla päähän.
LSD-25:hän on mautonta, hajutonta ja väritöntä. Parit laput olen ottanut joska ei maistu yhtään miltään mutta toimivat kuten LSD-25 odottaisi toimivan. Kestoaika siinä +8tuntia, ehkä reilut 12tuntia (riippuu vähän annostuksesta)
Yleensä jos se lappu maistuu jollekkin polttavalle ja puuduttavalle suussa niin se ei tod. näk. ole mitään LSD-25:ta vaan kyseessä on joku koekemikaali. Myös sokeripaloja olen muutamia erinlaisia ottanut. Toisissa paloissa tuntui olevan kaksikin eri kemikaalia, mutta ne eivät maistuneen muulle kuin sokerille.. kestoaika oli siinä 12-18tunnin luokkaa.
Kokeilemani mukavakin kombo oli psilosybiini ja lysergihapon amidi(LSA) jotka yhdessä muistuttavat suuresti itse LSD-25 vaikutuksia. psilosybiiniin kanssa nuo LSA siemenet tuovat mukavan visuaalisen ja värikkään boostin, kirjaimellisesti yllätyin itsekkin miten tuo turhaksi puhuttu LSA vaikuttaa niin voimakkaasti tattien kanssa..
Itse oikeastaan jossai vaiheessa tatit+lsa trippiä unohdin edes missä olin ja ketä mun kaverit ovat. LSA itsessään on aika turhaa, mutta buusterina se menee esim tattien kanssa ja suositteleen trippailusta kiinnostuneille kokeilemaan. joku 5-6 hbwr siementä tuovat aivan uuden ulottuvuuden itse trippiin jos niitä tattien kanssa nauttii. voisin suositella semilanceata sieniä n. 0.5-1.5g ja siihen se 5-6kpl hbwr siemeniä seuraksi. Kokeneemmat psykonautit nyt voi ottaa enemmänkin sieniä, mutta tuo 5-6kpl hbwr pitäisi riittää ja jos epäilyttää niin voihan niitä sen 8kappalettakin ottaa jos on harrastanut psykedeliaa enemmänkin.
Pistäkääs kommenttia jos jollain on kokemusta tuosta sienet+lsa kombosta. Mulla ainakin tuli jotenkin itse LSD-25:n kaltaiset olot ja ne siemenet lisäsi trippiin kaikkea muuta mitä pelkistä sienistä ei edes irti saa. Tosin kyllä pelkillä sienilläki koville tripeille pääsee ku nauttii 5-10g annoksen kerralla. Toista kertaa en niin paljoa sieniä ole syönyt, mulle riitti yksi hirvittävä trippi kun huomasi että vähän liikaa on tullut otettua.
Nykyään on kyllä pää siinä kunnossa, etten ole edes jaksanut kysellä tai hommata mitään lappuja/tippoja/dotteja/sokeripaloja jne.. mutta nuo koekemikaali laput (ns. tutkarit) on mun mielestä aika turhia vaikka kyllähän niilläki tripeille pääsee.
Kertokaas onko kukaan kokeillut kyseistä komboa eli: semejä reilu gramma tai cubensiksia 2-3grammaa ja siihen hbwr siemeniä samalla noin 5-6kpl. Mun kokemus oli kyllä tosi hieno eteenkin visuaalien puolesta ja tuli jotenkin itse LSD-25 mieleen tuosta tripistä.. Tosin niin pitkään se ei kestänyt mutta tosi intensiivistä oli ja hienoa oli. Illan päätteksi poltin vielä pienet savut tripin päälle niin kyllä siitä aikamoiset avaruusmatkat lähti. Tuon kokemuksen jälkeen en ole vähätellyt LSA:ta buusterina muiden deelien kanssa ja sienet sekä LSA ovat täysin luonnollisia ja todennäköisesti suhteellisen turvallisiakin ja tietääpähän mitä ottaa.
Kaksi ihmistä tiedän ketkä ovat kehuneet LSA:n voimistavaa vaikutusta sienien kanssa ja se LSA tuntuu vaikuttavan paljon voimakkaammin jonkun muun psykedeelin kanssa. Onko kukaan muu kokeillut tota komboa ja millä annoksilla? Paljon kivemmat tripit tuli ku mistään lapusta tai sokeripalasta mitä ikinä oon syönytkin.
LSD-25:n ongelmallisuushan on myös siinä että huonosti säilytetyt laput ja sokeripalat menettävät tehoaan ennenkuin sitä edes huomaa. Kokeiltiin laittaa yksi toimiva sokeripala kesällä huoneen pöydälle johon paistoin hetken aikaa aurinko. 20-30min päästä kyseinen sokeripala oli täysin toimimaton. Jopa huoneen lämmössä tai pienessä valossa LSD-25 kun sattuu hajoamaan mikä on aika surullista. Omat ostamani laput ja sokeripalat ja muut ovat säilytetty pimeässä jääkaapissa/pakastimessa mikä on aivan oikea tapa ettei kallisarvoinen kemikaali pääse hajoamaan vaikka todennäköisesti LSD-25 hajoaa muutenkin kokoajan, mutta sitä voidaan ehkäistä pimeydellä ja kylmällä tosi hyvin. Tutkarit kyllä kestävät vähän huonompaakin säilytystä ja eivät ole niin herkkiä valolle tai lämmölle.
Sori ku ässä nyt oli vähän offtopiccia seassa, mutta oli pakko vähän ylistää pelkkää LSA:ta, että ei se niin turha ole jos sitä ottaa buustiksi jonkun muun psykedeelin (esim. sienien) kanssa. Kokeilkaa jos ette ole kokeilleet
Vielä yksi asia.. Tunsin oloni vähän kusetetuiksi yksien sokeripalojen suhteen. ne haisi etanolille ja toimivuus oli yhtä mitäänsanomatonta kuin LSA:ssa, ja LSA:n laittaminen sokeripalaan ei nyt kovin vaikea prosessi edes ole jos vähänkin ymmärtää kemiaa ja alkaloidien erottelua.
Jos kellään muulla tullu sokeripaloja vastaan jotai voi varmastikkin sanoa LSA:ta sisältäväksi nii kertokaas. Sain noita joskus vuonna 2005 ja tosi pettynyt olin. Haisivat etanolille, mikä on sinäänsä ymmärrettävää että LSA:n voi liottaa etanoliin ja sitten siitä laittaa tipat sokeripalaan
pyheripuli plaplapla... heittäkää mua pullolla päähän.
-
_FOOL_
- Apteekki
Aika paljon toistoa tossa viestissä, mutta se nyt ei haittaa mitään.
Inspiroi kovasti. Täytyypä kokeilla.sienisalaatti wrote:Kokeilkaa jos ette ole kokeilleet
-
Kalastaja
Re: LSD/RC-lappu topic
ÄLKÄÄ SOTKEKO TÄTÄ KETJUA KESKUSTELULLA LSA:STA!Oikeammin sanottuna hbwr tai päivänsinin siemenistä. Siirsin viestejä niille tarkoitettuun ketjuun.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----
Kuulin, että liikkeellä on sinisiä Hofmann pyöräilijä lappuja, joissa ehkä kai lukee "original" ja niissä olisi 1mg (1000 mcg) bromoa per lappu.
Pyöräilemässä on myös Hofmann pyöräilijä lappuja, joissa lukee "original" ja takapuolella on LSD:n rakennekaava. Niissä on LSD:tä hihasta heitettynä (eli joku arvioinut vaikutusten perusteella) 100-200 mcg.
----
spasm wrote:Sain käsiini tuollaisia pyöräilijöitä mutta ilman vuosilukua alareunassa.
En löytänyt (nauttimisen jälkeen) infoa kuvaamieni lappujen sisällöstä.
Mutu-fiilis sanoisi että bromoo. Tietääkö joku?
Kuulin, että liikkeellä on sinisiä Hofmann pyöräilijä lappuja, joissa ehkä kai lukee "original" ja niissä olisi 1mg (1000 mcg) bromoa per lappu.
Pyöräilemässä on myös Hofmann pyöräilijä lappuja, joissa lukee "original" ja takapuolella on LSD:n rakennekaava. Niissä on LSD:tä hihasta heitettynä (eli joku arvioinut vaikutusten perusteella) 100-200 mcg.
-
Uke
- LD50
Pitääkö tuota bromoa olla noin paljon vai onko se tosiaan joku kingsize? 1000µg:tä kuullostaa aika hurjalle..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Kalastaja
Onhan se. Kukin tekee tyylillään.Gandalffi wrote:Pitääkö tuota bromoa olla noin paljon vai onko se tosiaan joku kingsize? 1000µg:tä kuullostaa aika hurjalle..
Ei tossa sinällään mun mielestä mitään kunhan tieto kulkisi tekijältä välittäjälle ja välittäjältä seuraavalle ja jopa lopulliselle end-userille.
Jotku vaan tykkää isoista jutuista.
Ei se lapun puolittaminen mikään iso juttu kuitenkaan ole. Mielummin syö vähmmän jos on epävarma mitä ainetta lapussa on ja kuinka paljon, kuin kärsii övereistä. Ehtii sitä yleensä myöhemminkin syödä lisää. Tosin deeli vajarit on myös ikävät, mutta mielummin hetkelliset deelivajarit kuin deeliöverit.
-
sienisalaatti
- Karvakuono
Re: LSD/RC-lappu topic
Sotkin lähinnä osittain ketjuun LSA:n koska mulle on myyty myös LSD-25 sokeripaloja jotka sisälsi LSA:ta. Ja jauhoin kyllä vähän turhaakin, mutta joo... Sitä LSA:ta kyllä löytyy "happoina" ja kusetusta ovat.Kalastaja wrote:ÄLKÄÄ SOTKEKO TÄTÄ KETJUA KESKUSTELULLA LSA:STA!Oikeammin sanottuna hbwr tai päivänsinin siemenistä. Siirsin viestejä niille tarkoitettuun ketjuun.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----
-
Uke
- LD50
Ei toki, mutta jos kauppias sanoisi vaikkapa, että lapussa on 200 µg happoa tai jotain tutkaria, niin ei sitä tulis puolitettua, joten tosiaan ollaan puheitten varassaKalastaja wrote:Ei se lapun puolittaminen mikään iso juttu kuitenkaan ole. Mielummin syö vähmmän jos on epävarma mitä ainetta lapussa on ja kuinka paljon, kuin kärsii övereistä. Ehtii sitä yleensä myöhemminkin syödä lisää. Tosin deeli vajarit on myös ikävät, mutta mielummin hetkelliset deelivajarit kuin deeliöverit.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
dredi
- LD50
Tuohon pitää sanoa että yleensä ja yleensä. Kitkerä maku voi johtua myös mm. likaisesta haposta, huonosta paperista tai musteesta. Olen itsekin syönyt kitkerän makuisia happoja jotka kyllä varmasti olivat LSD:tä.Yleensä jos se lappu maistuu jollekkin polttavalle ja puuduttavalle suussa niin se ei tod. näk. ole mitään LSD-25:ta vaan kyseessä on joku koekemikaali.
Happoa niissä on, mutta likaista happoa kyllä I.M.O. Sanoisin että 75-100 mcg niissä lapuissa. Tosi kitkerän makuisia ja vaikutukset jotenkin.. epäpuhtaita. Puuttuu se "kirkkaus" mikä "puhtaassa" LSD:ssä on ainutlaatuista. Ihan hyviä lappuja silti, sikälikin että edes sisältävät sitä LSD:tä. Kukahan muuten lienee tietokoneen printterillä printannut ja dipannut, kun niissä printit ovat selvästi pikselöityneitä?Pyöräilemässä on myös Hofmann pyöräilijä lappuja, joissa lukee "original" ja takapuolella on LSD:n rakennekaava. Niissä on LSD:tä hihasta heitettynä (eli joku arvioinut vaikutusten perusteella) 100-200 mcg.
On kyllä muuten todella törkeätä laittaa tutkareita Hofmann-printeille. Ihan selkeä kusetuksen maku sellaisessa touhussa, tokihan kaikki heti olettavat että kun arkissa on Hofmannin kuva että ne sisältäisivät happoa.
-
sienisalaatti
- Karvakuono
En kyllä puhunut kitkerän makuisista vaan siis ihan polttavasta tai puuduttavasta kemikaalisesta mausta ja siitä kyllä huomaa, että siellä polttelee kemikaali, eikä mikään muu. Toki voihan se olla siitäkin kiinni, että mihin liuottimeen se kemikaali on liuotettu ja laitettu blotteriin.. Kyllähän jotkut liuottimetkin vähän tuntuu suussa. Mutta DOx kemikaalin kyllä tunnistaa tosi helposti kun vähän aikaa lappua pitää suussa.
-
_FOOL_
- Apteekki
Kalastaja wrote:Pyöräilemässä on myös Hofmann pyöräilijä lappuja, joissa lukee "original" ja takapuolella on LSD:n rakennekaava. Niissä on LSD:tä hihasta heitettynä (eli joku arvioinut vaikutusten perusteella) 100-200 mcg.
Tästä ois tosiaan mukava kuulla lisää. Mä kyl veikkaan että johtuu tosta musteesta, mut enhän mä näistä tän yhden kokemuksen perusteella voi todeta muuta kuin ettei ole mitään valittamista. Jotenkin mustemainen maku, mut jälleen kerran; en kyl muista millon olisin mustettakaan pahemmin nuoleskellu, ehkä joskus lapsena, jotain markkeria.... Puhdas assosiaatio...dredi wrote: Happoa niissä on, mutta likaista happoa kyllä I.M.O. Sanoisin että 75-100 mcg niissä lapuissa. Tosi kitkerän makuisia ja vaikutukset jotenkin.. epäpuhtaita. Puuttuu se "kirkkaus" mikä "puhtaassa" LSD:ssä on ainutlaatuista. Ihan hyviä lappuja silti, sikälikin että edes sisältävät sitä LSD:tä.
Kyl mulla aivan siinä paprun sulamisvaiheessa tuli taustalle jokin hyvin, hyvin hento huulirasvamainen maku suuhun. Sit aina paikkapaikoin se sama maku hönkäili jostakin syvyyksistä. Oisko tämä sit hapon maku?
Pisti kyl aluks epäilyttää. Sit oli vielä toi maku ja alko epäilyttää vielä enemmän. Sitpä ne epäilykset häviskin n. 60minuutin sisällä. Minuutilleen 12h päästä olin vakuuttunut jadredi wrote: Kukahan muuten lienee tietokoneen printterillä printannut ja dipannut, kun niissä printit ovat selvästi pikselöityneitä?![]()
Kaverilla oli ilmeisesti noita bromoa sisältäviä lappuja ja niissä printtaus on kyl tarkka, eikä tommonen pikselöityny niinkuin näissä LSD:tä sisältävissä. Bromolaput tuntu olevan myös hieman puhtaammman valkosta paperia, siinä missä LSD:tä sisältävät on vähän kellertävämpiä.
-
trile
- Karvakuono
tota onkos noi Liisaihmemaa blotterit bromoa, paljonkohan ne sisältää? onko tietoo sain just 5.. ja koko vklp pitäs matkailla, en ole törmännyt kyllä oikeeseen happoon ainoastaa noihi "tutkareihi" paljon noist oikeist hapoist LSD pyydetää, tos olis tulos jotai "shiva" onkos niissä LSD? jotai huhui kuullut et olis
-
bol
- Kameleontti
Shivoissa pitäs ainakin olla.