Hienoa että oot nyt pystynyt olemaan ilman ja käymään töissä. Tuon puolikkaan käyttämisen jälkeen saattaa olla muutaman päivän hieman nihkeä olo (jos siis taas aiot pitää taukoa sen jälkeen, mikä voisi olla hyvä idea) muttei välttämättä tule sen kummempaa fyysistä oiretta, kun tuota päivittäistä käyttöä oli kuitenkin sen max 3kk. Ja jos et kerran nytkään sänkypotilaana ollut, mutta ei kannata kuitenkaan pelästyä jos jotain pientä oiretta pukkaa päälle.doof wrote:Viekkarit kärsin eikä himoa tähän enää ole, mut tuli eilen silti hommattua puolikas stimulaskujen helpottamiseen.
Näin siis mulla ollut, jos vetänyt muutaman päivän putkia pidemmän tauon jälkeen niin kyllähän ne reflat takas tulee ja nopeeta, muttei (välttämättä) ihan niin pahana. Ja mä sentään kiskoin 4v lähes päivittäin. En puhu muiden puolesta, tämä on vain oma kokemukseni asiasta
Varmasti huomasit nyt itse, kuinka nopeasti homma saattaa lähteä lapasesta ja lipsua päivittäiskäyttöön. Ei tarvii tulla kun yks isompi vastoinkäyminen vastaan niin saattaa käydä huonosti. Ymmärrän hyvin tuon suhteen vaikuttaneen asiaan. Onneksi kuitenkin huomasit asian varhaisessa vaiheessa kun lopettaminen oli vielä suht iisiä.
Oon pahoillani että teillä meni poikki. Toivotan kaikkea hyvää jatkoon, ja toivon että pystyt pääsemään taas viihdekäyttöön kiinni, jos niin aiot tehdä. Uskon että tää kokemus opetti, ettei kannata päivittäin alkaa vetämään.