The DXM topic
-
Poliklinikka
- OD
Re: The DXM topic
Ei vittu miten tätä pystyy 1000-2000mg vetää. Mä vedin 250mg ja mä oon iha sekasi...
-
bol
- Kameleontti
Oliko kovia mahaoireita / löysää paskaa tuosta mansikka-dexmista ?Poliklinikka wrote:tänää mansikka-dexmii
mauseria lainaten "tosimies juo ressun raakana"![]()
.
-
jermus
- Psykonautti
Itsehän olin baarissaki viime la deksmeissä, ei siit tullu mitää sit päätin mennä kaverille trippailee, kyllä lähti. Ihan vitun hyvin pärähti kyllä. Eikä käyny juur mahnkaa päälle ku otinimmodiumii
-
Poliklinikka
- OD
Ilmavaivoja ja lievää pahoinvointia... Ei ihan yhtä paha ku ressussa, mut pahempi ku esim recipect.bol wrote:Oliko kovia mahaoireita / löysää paskaa tuosta mansikka-dexmista ?Poliklinikka wrote:tänää mansikka-dexmii
.
-
mauseri
- LD50
outoo.. mulla tulee resipectistä 100 kertaa pahemmat oireet ku ressusta.. kai totakin on joskus testattava pari puteliaPoliklinikka wrote:Ilmavaivoja ja lievää pahoinvointia... Ei ihan yhtä paha ku ressussa, mut pahempi ku esim recipect.bol wrote:Oliko kovia mahaoireita / löysää paskaa tuosta mansikka-dexmista ?Poliklinikka wrote:tänää mansikka-dexmii
.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Squege
- Psykonautti
Itse suoraan sanottuna rrrrakassstan Resilarin maku,a varsinkin raakana! En tiiä mikä siin on mutta hyvän makusta, lantrausta en voisi ajatellakkaan..Poliklinikka wrote:Nyt löyty yskänlääke mikä menee irvistelemättä alas. Toivottavasti ei paska lennä![]()
.
-
Madi
- Psykonautti
Mun mielestä se on ihan eri luontoinen aine eroteltuna. Kyllähän se 2 isoo pulloa on minimi että pääsee syvälle, mutta en kyllä baariin lähtis. Itellä on aina tapana hamstrailla noita ressuja kun käyn apteekissa, nytkin 5 pulloa venaamassa
Yksi parhaista doupeista mun mielestä.
-
dexwiller
- Tuppisuu
hei saakos tollasesta redol compista ressuerottelulla deksmit esille, jos ei niin mites raakana käy. Onkos lääketehtailijat pistäneet letaalit nistinestot vai miten, kokemusta?
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 8990.shtml
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 8990.shtml
-
dredi
- LD50
Periaatteessa mistä tahansa ynskänlääkkeestä pystyy erottelemaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
slack1
- Psykonautti
Tänään: 1200mg DXM savujen kanssa. Viimeks kun savujen kaa poltin niin melkein flippasin ekan kerran. Oon ollu taas melko pitkään ilman DXM. Nyt perjantai dexupeikkoo ja sunnuntaihin asti savuja. Mitäs muut aikoo duunata viikonloppuna?
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Kalavale
- Apteekki
Ostin 3 pulloa ressua, mutta toisaalta tekis mieli vaan tramadolia nappailla ja kodeiinilla ehostaa. Aika näyttää mitä tämä veikko käyttää.slack1 wrote:Tänään: 1200mg DXM savujen kanssa. Viimeks kun savujen kaa poltin niin melkein flippasin ekan kerran. Oon ollu taas melko pitkään ilman DXM. Nyt perjantai dexupeikkoo ja sunnuntaihin asti savuja. Mitäs muut aikoo duunata viikonloppuna?
All things are equal, there are no special things.
-
Aesma
- OD
onko vaarallista otin 3 tenox 20millisii(???????)
ja nyt ois tos 1200mg demxii.. pitäsköhän ottaa?
ja nyt ois tos 1200mg demxii.. pitäsköhän ottaa?
-
Aesma
- OD
Aah kotona taas <3 love love
Tänään 1200mg tuntui kuin olisin ottanut ensimmäistä kertaa dexmiä, eli palautti muistot takaisin.
Tai siis... olen juonut 600mg ja tässää toista hittiää ottamass
Lähelle 4p mennään.
Joo.. mutta tosiaan rakastan teitä ihmiseläimiä <33
otin aiemmin 3 tennaria nousut oli aika oudot
aika eufooorioista mitähää..
yks sammu... hmm.. pitäs varmaan heittää lopussa taas pari imovanea ja tennaria huiviin...
No JuuUU katsellaan <3 <3 love u
Tänään 1200mg tuntui kuin olisin ottanut ensimmäistä kertaa dexmiä, eli palautti muistot takaisin.
Tai siis... olen juonut 600mg ja tässää toista hittiää ottamass
Joo.. mutta tosiaan rakastan teitä ihmiseläimiä <33
otin aiemmin 3 tennaria nousut oli aika oudot
yks sammu... hmm.. pitäs varmaan heittää lopussa taas pari imovanea ja tennaria huiviin...
No JuuUU katsellaan <3 <3 love u
-
Aesma
- OD
Huh olipa ihme yö, hereillä ollaan vieläkin.. mitähän sitä nyt keksisi.. kai sitä apteekkiin pitää jossain vaihteessa jaksaa mennä.. ~58h no sleep

-
Aesma
- OD
kävin apteekissa.. ja oli kiinni.. kai mä sit noi loput nteennarit syön
:evil:
:?

-
Kalavale
- Apteekki
Erottelin ressut ja keittelin vettä pois, jolloin tulos on keltaista öljyä? Mitä vittua tapahtui ja onko tuo myrkyllistä?
All things are equal, there are no special things.
-
Thoxium
Ei se myrkyllistä ole, se on vaan dexmitahnaa. Kestää vähän pitempään et alkaa toimimaan, mut toimii.Kalavale wrote:Erottelin ressut ja keittelin vettä pois, jolloin tulos on keltaista öljyä? Mitä vittua tapahtui ja onko tuo myrkyllistä?
-
gaia
- Kameleontti
Mielestäni nausea ei ole läheskään yhtä suuri kun sitraatti-nesteellä juotuna. Kaikista puhtaimmat vibat on lähtenyt freebasesta.
E: niin siis tosiaan tahnalla ei ole nausealevelit läheskään yhtä korkeat kun sitraattinesteellä.
E: niin siis tosiaan tahnalla ei ole nausealevelit läheskään yhtä korkeat kun sitraattinesteellä.
Vai toimiiko?
-
slack1
- Psykonautti
Vois kokeilla uusiks tota edellistä dxm murha-annosta 1,8g. Tiedä vaikka löytäis itsensä kaasumatrixista
Oon poltellu tos kuukauden sisää melkei 2,5g jwh:ta ja yskän mukana tulee verta ja jotaa mustaa paskaa. Nyt onneks alkaa olo oleen jo parempi. Taidampa tulevaisuudes pysyä ihan luontaistuotteissa noin vihreen osalta. 
-
Wagner
- Tuppisuu
Hei mites on, näkyykö/testataanko dexmiä ollenkaa huumeseulois? Pitäs saaha melko nopee tieto, ku tänää aattelin ottaa ja aika varmasti ens viikol seulat. 
-
Aesma
- OD
DXM:ää ei ainakaan tavallisissa huumeseuloissa seulota ollenkaan, mutta saattaa näkyä pcp tai opiaatti/opioidi positiivisenä ~3 päivän ajan käytön jälkeen.Wagner wrote:Hei mites on, näkyykö/testataanko dexmiä ollenkaa huumeseulois? Pitäs saaha melko nopee tieto, ku tänää aattelin ottaa ja aika varmasti ens viikol seulat.
Mut en usko et tarvii turhaan sitä kuumotella :?:
-
dredi
- LD50
Eipä huvita edes dexmiä vetää, kun voi vetää ketamiiniä! Paljon paljon mukavampi aine. Hienommat efektit. Jos MDMA:n ja DXM:n yhdistäminen olisi mahdollista, niin niiden vaikutukset yhdessä voisi olla vähän niinkuin ketamiini...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Uke
- LD50
Keitot success
Oli kyl eilinen meno koomisen robottimaista taas..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
dredi wrote:Eipä huvita edes dexmiä vetää, kun voi vetää ketamiiniä! Paljon paljon mukavampi aine. Hienommat efektit. Jos MDMA:n ja DXM:n yhdistäminen olisi mahdollista, niin niiden vaikutukset yhdessä voisi olla vähän niinkuin ketamiini...
Mun mielestä meni kyllä niin, että jos mulla on vaihtoehtona ottaa ketamiinia taikka dexmiä niin mielummin dexmiä...
Ketamiinin suurin ero oli mun mielestä sen yllätyksellinen ja pehmoinen nousu, dexmi taas jysähtää yleensä oksentaessa niin pahasti ettei mitään rajaa. Myös ketamiini pakottaa paremmin dissosiaation puolelle, kun taas dexmeissä jos pitää silmiä auki niin putoaa vain sigma tasolle isoilla annoksilla.
Ketamiini otti myös koko kehosta tunnon pois erilailla kuin dexmi. Ketamiinissa oli sellainen jännä värähtely mitä dexmi ei tee. Vähän kuin kovassa pilvessä tai jotain...
Afterglow oikeastaan loppupeleissä juurikin on se suurin ero. Ketamiinista jää sellainen jotenkin kirkas olotila eikä mun mielestä tule niin sellaista, VITTU MÄÄ RAKASTAN KAIKKEA kuin madmasta, vaan enemmän sellainen, kyllä mää kaikkea rakastan ja se on ihan ok... Tasapainonen fiilis. Taas dexmi pudottaa sellaiseen tilaan jossa kaikki jatkaa sulautumista eteenpäin. Dexmin afterglowssa saattaa olla aika pudonnut ja sellainen en tajua, en jaksa yrittää fiilis...
Itse ketamiinin vaikutusaika oli erittäin tylsä, kun ajattelee isojen dexmi annoksien kestävän sen pari päivää parhaillaan. Ketamiini kesti ehkä 6 tuntia, toisaalta ehkä jonkinlainen afterglow edelleen...
En tiedä, kyllähän ketamiinia ottaa aina kun sitä eteen tulee, mutta kyllä dexmi voittaa! Toisaalta ihan eri settiä nämä tuntuu olevan.
-
mussunaattori
- Psykonautti
Iltalehti: Nuoret yrittäneet päihtyä yskänlääkkeellä 
edit. Heh, lääkelaitoksen sivuilta ihan mielenkiintoinen pätkä:
edit. Heh, lääkelaitoksen sivuilta ihan mielenkiintoinen pätkä:
4.9 Yliannostus
Dekstrometorfaanin toksisuus on vähäinen. Lääkeaineen arvioitu letaali annos ihmisellä on n. 500 mg. Yliannostustapauksia on lapsilla kuvattu muutamia kymmeniä. Toksiset annokset ovat lapsen iästä riippuen (10 kk-10 v) vaihdelleet välillä 15-600 mg. Yhdessä tapauksessa myrkytys on johtanut kuolemaan (ei Suomessa). Toksisuus on ilmennyt lähinnä kiihtymysoireina. Muita oireita ovat olleet mm. ataksia, nystagmus sekä myös hitaus ja uneliaisuus. Hengitysdepressiota ei ole kuvattu.
300 mg dekstrometorfaania on huumeriippuvaisella aikuisella aiheuttanut toksisen psykoosin, johon liittyi hyperaktiivisuutta sekä näkö- ja kuuloharhoja.
-
mauseri
- LD50
-
Aesma
- OD
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009032 ... 6_uu.shtml nyt rupes vituttamaan, eihän dexmin tulevaisuus ole uhattuna?
Mä en kestäis varmaan... kun tää sunnuntaikin tuntuu sairaalta ilman dexmiä.. ehkä mä pelkään itseäni liikaa..
Pitäskö käydä kaupasta ostamassa kaljaa vai olla selvinpäin tämä päivä? Huomenna saa kuitenkin taas dexmiä..
Mä en kestäis varmaan... kun tää sunnuntaikin tuntuu sairaalta ilman dexmiä.. ehkä mä pelkään itseäni liikaa..
Pitäskö käydä kaupasta ostamassa kaljaa vai olla selvinpäin tämä päivä? Huomenna saa kuitenkin taas dexmiä..
-
Dexma
- Moderator
Niin ja "nuoret"?mauser1911 wrote:^^miten niin "yrittäneet"..?
Mistähän näitä lukuja nyt on vedetty? Vessanpöntöstä kait?4.9 Yliannostus
Dekstrometorfaanin toksisuus on vähäinen. Lääkeaineen arvioitu letaali annos ihmisellä on n. 500 mg.
300 mg dekstrometorfaania on huumeriippuvaisella aikuisella aiheuttanut toksisen psykoosin, johon liittyi hyperaktiivisuutta sekä näkö- ja kuuloharhoja.
-
slack1
- Psykonautti
Tuolla il:n sivuilla on jokatoinen päivä joku huumeisiin ja nuoriin liittyvä uutinen.
-
Uke
- LD50
Totta. Ihan oikeen säälittää katella, ku jotkut eivät vaan osaa kontrolloida käyttöään tai ottavat tietämättään jotain ja sitten pääsee / joutuu uutisiin..slack1 wrote:Tuolla il:n sivuilla on jokatoinen päivä joku huumeisiin ja nuoriin liittyvä uutinen.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.