Ayahuasca & analogit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No jos toimii yksinään, mitä vähän epäilen, niin luulen että määrät mitä pitää juoda, ovat varmasti hirmuisia, eikä tämä ainakaan minusta mitään niin herkkua ole jotta muutamaa desiä enempää sitä jaksaisi kurkusta alas kumota. Ja miksi ei sovella tätä harmala komboa, koska se on niin yksinkertaisen helppoa ja vaivatonta.
-:- We're All Mad Here -:-
Ahab

Post by Ahab »

Enhän mä sillä että harmala kombo ois mitenkään huono idea. Mun mielesä toi on kiinnostava juttu that's all.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Aight!
spasm
OD

Post by spasm »

Noniin, sain keittelyt päätökseen. Taas annoksena 10g mimosaa ja 5g harmalaa. Keitin/haihdutin tällä kertaa mimosaa yhteensä n. 1h 15min, vaihtaen vedet kolme kertaa. Joka veden talteenoton jälkeen suodatin moskan ylimääräisen kerran, jotta sakkaa ei jäisi. Harmalalle tein samat hommat. Lopuksi yhdistin nesteet (en harmalaa ja mimosaa) ja haihdutin osan ylimääräisistä vesistä pois. Mimosateestä tuli todella paljon kirkkaampaa ja punaisempaa kuin aiemmalla kerralla! Laitoin juomat eri pulloihin ja jätin hyllylle seisomaan (ei ole sitä jääkaappia tosiaan käytettävissä nyt). Sitten vain kaatelen varovasti jättäen mahdolliset kuonat pullon pohjalle. Uskoisin, että tämä päivä suo minulle kauan odottamani yage-tripin, mikä eilen meni reisille. Kiitos Ahab:lle ja Maor:lle nopeista vastauksista.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ei muuta kun parempaa onnea tällä kertaa, onhan matkavakuutus kunnossa? :wink:
spasm
OD

Post by spasm »

Kiitos kiitos :) Toivottavasti on.. Huh, kohta mennään ->
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ja sitten tietokone kiinni niinku ois jo, samaten puhelin!
Ahab

Post by Ahab »

Mimosa Active Without MAOI?

Lueskelin tota vähän tarkemmin ja tuossa viimeisessä kappaleessa esitetty tapa nauttia 25 grammaa mimosaa vaikutta sellaselta että tota pitää kokeilla ennemmin tai myöhemmin.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Miksi, jos kerran pienellä määrällä maoi:a saa saman tuloksen jo 8g:lla?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Niinpä! En ainakaan itse jaksaisi noin paljon kun vähemmälläkin pääsee.
Ahab

Post by Ahab »

Äh eikö teillä ole yhtään innostusta kokeilla asioita erilailla? Tehdä omaa pientä tutkimusta?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No kyllä, mutta jos minulla on 50 grammaa mimosaa niin kyllä otan siitä monet tripit kera harmalan, enkä esim. vain kahta trippiä ilman MAOI. Ihan jo taloudellisista syistä, vaikkakaan eiväthän nämä mitään ylikalliita ole muutenkaan.
spasm
OD

Post by spasm »

Kamalimmat tripit ikinä.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kuinka niin? Oliko liian intensiivistä menoa vai?
spasm
OD

Post by spasm »

En osaa sanoa (olen vieläkin vähän out there joten pahoittelen virheitä tekstissä), oliko se liian intensiivistä. Tuskin. Visuaalinen puoli jäi aika olemattomaksi, enkä saanut keskityttyä mentaaliseen puoleen. En päässyt antautumaan tripille, ja se muokkautuikin pahaksi tripiksi.

E: Hyvin kiinnostavia ja kiintoisia ajatuksia/visuaaleja/jotain tuli paljon. Luulen, että huomenna afterglow:t saa tämän tuntumaan paljon paremmalta kuin miltä tämä nyt tuntuu.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Aight! Sinuna ehkäpä jättäisin huomenna lsa:t nauttimatta, mutta jos on hyvä fiilis niin miksei, lystiähän se aina tripillä on, melkein aina siis.

Eikä ollut tarkoitus pelotella sinua flippaamisella.
spasm
OD

Post by spasm »

Jep, täytyy katsoa huomenna miltä näyttää. Sain sentään piirrettyä. Taidanpa laittaa oikein esille jonnekin.
Ahab

Post by Ahab »

Onhan tuo 10g mimosaa ekalle kerralle aika paukku. Mutta saitpahan tällä kertaa onnistumaan.
spasm
OD

Post by spasm »

Totta kyllä. 10g oli aikamoinen aloitus, mutta mikäpäs siinä. Ja mitä enemmän tässä selviän, tulee olo että ayahuasca oli kuin olikin hyvinkin odottamisen arvoinen kokemus.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä tuo 10 grammaa on minusta hyvä aloitussetti, itse ainakin pidän siitä ettei jää vajarit, koska mikään ei ole niin ärsyttävää kuin vajaaksi jäänyt trippi, mieluummin överit kuin vajarit, IMO.
spasm
OD

Post by spasm »

Maor wrote:Kyllä tuo 10 grammaa on minusta hyvä aloitussetti, itse ainakin pidän siitä ettei jää vajarit, koska mikään ei ole niin ärsyttävää kuin vajaaksi jäänyt trippi, mieluummin överit kuin vajarit, IMO.
true, true :!:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kerro nyt hieman jälkifiiliksiä.. spasm.
Itellä ainakin tripin jälkeen oli muutaman päivän melko psykoottinen olo, joka onneksi meni ohi.

Olen kyllä samaa mieltä, että psykedeeleissä vajarit on melko kettumaisia, mutta ayahuascan ollessa kyseessä, ottaisin mielummin vajarit kuin överit..
Tai emt :?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

En yhdy edelliseen, mikä tahansa psykedeeli on kyseessä, pidän kyllä kantani.

Minulla ensimmäisen huascatripin jälkeen oli tosi 'mellow' fiiliksen koko päivän, tunsin kuinka olin 'valaistunut', aika klisee, so not.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Vedän sen verran takaisin, että jos tosiaan olisi tarkoitus päästä syvälle alitajunnan syövereihin, ts. jos uskaltaisin mennä tarpeeksi syvälle, niin tottakai mielummin sitten kunnon olot, kuin vajarit..
Kyse taitaa olla vain siitä, uskaltaako päästää kaikesta irti, antautua huascalle kokonaan, vai haluaako pitää todellisuudesta edes hieman kiinni.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Huascalla on helpompi mennä virran mukana kuin vaikkapa synteettisen meskaliinin tai hapon, IMO.
spasm
OD

Post by spasm »

Olo on jo hieman selkeämpi, mutta kyllä se jätti jälkeensä tietyn olon/tunteen, jota kuvailisin ehkä yhdistelmäksi sitä psykoottisuutta ja "mellow"-fiilistä. Ehkä mukana on myös väsymyksestä johtuvaa tokkuraisuutta, dmt ei antanut minun nukkua yöllä. Jätti se jälkeensä myös "wtf?" -olon. Jos pitäisi valita tRipin psykoottinen olo tai Maorin mellow-fiilis, kyllä valitsisin ehdottomasti psykoottisen olon. Onhan tämä aikamoista kaaosta ja mielen kakofoniaa vieläkin.

En päässyt antautumaan missään vaiheessa kunnolla yagelle, jotenkin taistelin huomaamattani vastaan, vaikka yritin antautua. Alitajuntani voitti tietoisuuden tässä kamppailussa. En silti sitä sano, ettenkö olisi ollut jossain hyvin syvällä, ja loppujen lopuksi pidin yagesta erittäin paljon, vaikka hirveät tripit suurimmaksi osaksi olikin.
Itse kokemuksesta en kerro nyt sen enempää, kun ajattelin kirjoittaa oikein trippistoorin. Mutta todella skitsottavaa oli välillä, välillä taas epätodellinen ja unimainen olo. Palaan asiaan raportin muodossa.
jakoavain

Post by jakoavain »

Maor wrote:En voi ottaa tuota edellistä viestiä poies kun tuossa oikeassa laidassa on joku SAATANAN jamba mainos mikä ei lähde pois, PRKL!
Firefoxiin laajennus adblock ja noscript niin ei muuta tarvi :)

Raporttia odotellessa.

Mutta viitaten pari sivua taaksepäin keskusteluun oksentelustA;

Niin eikö se ole vain yksi mahtava ominaisuus ayahuascaa kokeiltaessa? ;)

Puhdistavaa ^^
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä! Se oksentaminen on erittäin hauskaa, jos on oikein paastonnut niin ei ole yhtään epämiellyttävää. Ainakin minulla ja ystävilläni on ollut hyvin hauskaa kun 4 kaveria yrittää osua samaan aikaan yheen ämpäriin :D
RL
Psykonautti

Post by RL »

Maor wrote:Kyllä! Se oksentaminen on erittäin hauskaa, jos on oikein paastonnut niin ei ole yhtään epämiellyttävää. Ainakin minulla ja ystävilläni on ollut hyvin hauskaa kun 4 kaveria yrittää osua samaan aikaan yheen ämpäriin :D
:lol: Hyi hitto! Repesin.

EDIT: Niin siis itellänihän on joku ihme oksukammo, mutta uskon että hauskaa olis. Enpä ole Ayahuascaakaan kokeillut. :( Niin, piti vaan selventää.
paavo
Tuppisuu

Post by paavo »

Morjesta kaikille vaan tasapuolisen demokraattisesti, löysin tämän foorumin hetki sitten ja ajattelin avautua teille tarinan verran.

Pitemmän aikaa oli ayahuasca minua mielestäni kutsunut käymään tuolla "muualla". Eräänä päivänä hetki sitten mielestäni koitti, fiilis oli mahtava ja aurinko paistoi. Olin tilannut caapia ja chacrunaa eräästä nimeltä mainitsemattomasta (S-E) firmasta Hollanista. Nettikauppa ei ilmoittanu huascakittien sisällöstä mitään, joten tilasin perinteisillä aineksilla kitit kahteen matkaan (sivujen mukaan). Pieni pettymys kohtasi kun avasin paketin, sisältä löytyi 2x 25g pussi ja caapia ja 2x 25g chacrunaa. Eli about yhteen ENSI matkaan tarkoitetut eineet. Hauskinta tässä on se, että firma varmasti tietää, että 50g caapia ja chacrunaa todellakin ovat yhden matkan ainekset, kuten ayahuasca.com forumit kertovat. Ohjeet keittämiseen oli otettu ayahuasca.comin forumeilta :roll:

Noh, enpä tuosta nyt jaksanut niin masentua kuitenkaan. Muutamia päiviä kului ja eräänä iltana sitten nakkasin kaiken matskun yhteen ja samaan kattilaan, caapi oli melko pienenä silppuna mutta chacrunan lehtiä en tajunnut silputa (virhe nro. 1?) Kattilaan laitoin jonkin verran omenaviinietikkaa ja annoin tavaran lillua kattilassa yli 24h, välillä sekoitellen. Ensimmäisen erä hellalla meni tuossa samassa liemessä, eli 3h liedellä, vesi höyrysi ja välillä hieman kupli, mutta ei sitä kiehumiseksi voinut sanoa. Jouduin pelaamaan 3-4 tason välillä, sillä siinä tuntui olevan optimipiste. Kolmen tunnin kuluttua otin nesteestä enimmät matskut pois ja kaadoin nesteen teepaidalla peitettyyn kulhoon. Teepaidan pintaan jäi runsaasti ruskeata lietettä jotka kaavin lastalla seuraavan keittoveden sekaan. Vaihdoin vedet, (vetenä muuten käytin muistaakseni Multian lähdevettä, virhe nro. 2?) lisäsin etikan ja sama homma. Kolmannen keiton tein myös, eli yhteensä 3 x 3h sessiot tuli tehtyä. Lopuksi aloitin raivokkaan haihduttamisen, sillä nestettä oli valmiissa sopassa melko runsaasti yhteensä, olin hieman liioitellut veden tarvetta. Haihdutuksessa pidin levyä melko kuumalla, vesi olisi alkanut kiehumaan välittömästi jos olisini lopettanut sekoittamisen (virhe nro. 3?) mutta sekoitin jatkuvasti ja haihtuminen oli runsasta. Lopputuotteeksi jätin vajaan puoli kahvikupillista paksua, tumman ruskeaa nestettä. Varoin polttamasta tavaraa pohjaan, eikä se palanutkaan. Tässä vaiheessa alkoi tulla todella kova epäilys, että jotain olen tehnyt totaalisen väärin, ja mitään ei tule tapahtumaan.

Kaadoin nesteen kuppiin, ja menin valmistelemaani pesäluolaan olohuoneeseen, ämpäri oli esillä ja ambient soi taustalla. Join nesteestä n. puolet, ei ollut niin pahaa kuin odotin sen olevan. Asetuin makuulleni ja odotin ja mietin, ei mitään. Aikaa kului n. 30min ja join loput nesteestä, silloin meinasi laatta lentää, mutta ainoastaa koska nesteen seassa oli syystä tai toisesta chacrunan pala joka kölähti kurkkuun. Juotuani odotin taas, 30min... 1h... 1h30min.. Ei mitään, yksi kova pieru pääsi, mutta siinäpä se. Välillä silmät kiinni maatessani sain muutamia outoja ajatuksia, mutta nekin taisivat vain johtua väsymyksestä.

Olin kieltämättä hieman pettynyt, mutta se meni nopeasti ohi. Kuitenkin, ikään kuin kapina hengessä väänsin 2h nesteen nauttimisen jälkeen oikein rasvaiset lihasuikale + pesto + pasta kastikkeet ja hyvää oli, ei komplikaatioita.

Mutta nyt, osaisiko joku opastaa, että mikä tuossa prosessissa meni vikaan? Ainakin koen olevani jossain määrin petetty S-E:n toimesta, ihme kittejä. Seuraava tilaus ainakin lähtee tuonne saksanmaan suunnalle, mestaan josta olen kuullut pelkkää hyvää.

Kiitos jo etukäteen.