kissankorva wrote:Hello, eikös tuo 20mg oxycontti ole tuommonen vaalean pikki nappi missä toisella puolella oc ja toisella puolella 20?
Annostuksesta en tiedä hevon vittua ja tommonen yksi löytyy. myöskään toleja ei ole mihinkään tällähetkellä.
Eli miten nautin, nekkuun, vai oraalisesti, sanookohan tuo 20mg mitään ?
Kyllä tuo on 20 kontti. Jos ei toleja niin olot pitäs kyllä saada ihan helposti tosta annoksesta. Itellä tosin helvetin pienet tolet ja 30mg ei sanonu oraalisesti oikeestaan mitään.
En kyllä tykkää opareista hirveesti niin en sitte tiiä. Ja tosiaan purin nuo kaikki. Erowid sanoo strong dosen tohon 10mg-30mg jos ei toleja.
Ekat kontti muistot lienevät vuos - 2 sit. Hämmentelin sen hyvin ja suora lusikkaa ( 80mg napista n.60mg ja olo sanoinkuvamaton. NO eiköhö konitin menny taipeeseen ja olo oli ku jeesuksella. Muutamamia kertoja vedellu kontteil nimenomaa 80mg konttei ja suoraa handuu. Tuppaa toleranssit nousee pikkuhiljaa , mut olo on sanoinkuvaimaton.
tääl ei vissii ohjeita saa antaa clontin värkkkäilyyn? Ku meni noi alkuteksteit vähä ohi , mut kirjottellaan asiallisesti.
kuinka paljon näitä 5mg oxynorm voi ottaa ettei mitään isompaa vaaraa tulis ? muutama päivä sitten otin 10 kpl ja yhden lyrican. eikä tullut semmoinen mukavan rento olo niin kuin kuin esim. 700-800mg tramadolia/tradolania vaan menin oikeastaan ihan sekasin. ja nyt on aika kova rapula eikä ole kun 10kpl 10 mg pameja niitä en viitsisi kaikia syödä kun saan vasta ens pe. omat xantut lyricaa on vähän ja dormicumia. joku hyvä setti näistä pitäs kehitellä. ja ränniin en ole noin puoleen vuoteen mitään lyönyt niin en viitsisi nytkään sitä tehdä. niin ja opa tole mulla on aina ollut iso.
Mua rupes iha mietityttää tää juttu. Jossain tuolla sanottiin oxyjen olevan 10-0 vahvempaa kuin subun, mutta annoksista puhutaan oxyissä 20mg+ mutta vetäkää saatana ensikertalaisena 20mg subua hihaa, katotaa onko kivaa?
Rekkamies wrote:Mua rupes iha mietityttää tää juttu. Jossain tuolla sanottiin oxyjen olevan 10-0 vahvempaa kuin subun, mutta annoksista puhutaan oxyissä 20mg+ mutta vetäkää saatana ensikertalaisena 20mg subua hihaa, katotaa onko kivaa?
huoh... eiköhä kyse oo kuitenki iha eri aineesta?
"What's worse? Being strung out or being fat?" — Nikki Sixx
Rekkamies wrote:Mua rupes iha mietityttää tää juttu. Jossain tuolla sanottiin oxyjen olevan 10-0 vahvempaa kuin subun, mutta annoksista puhutaan oxyissä 20mg+ mutta vetäkää saatana ensikertalaisena 20mg subua hihaa, katotaa onko kivaa?
on on, emmä sitä, mutta tuo määrä, sitä tässä haettiin.
on on, emmä sitä, mutta tuo määrä, sitä tässä haettiin.
mutta on kuitenki oxy vahvempi opiaatti mitä subu esim.. eise määrä vaan se aine ja määrä:)
olen nyt ottanut oxyjä 80mg ja 2 150mg lyricaa nyt rupee rapula häviään ja väsyttää ihan sikaka oli pakko käydä hakeen 2 isoo tölkkiä redbullia. mutta olo ei ole vieläkään niin hyvä kun vaikka 800mg tradolania depotteja. voiskohan se johtua siitä nää vaikuttaa vaan vähän aikaa ? kohta ajattelin ottaa 10 5mg oxyä lisää ja 2 dorkaa.
pitää vissiin myydä nää loput tai vaihtaa ramboihin. niin ja subua en ole vetänyt moneen kuukauteen.
Muistaakseni joku joskus väitti, että oksikodonin kattovaikutus oli n. 150mg:ssä/vrk. itse oon kuitenkin ottanut jotain 280mg/vrk tänä vuonna muutamana päivänä, kun tolet oli niin korkealla. Mikä teillä muilla on ollut isoin vrk-annos oksikodonissa?
goofy wrote:Muistaakseni joku joskus väitti, että oksikodonin kattovaikutus oli n. 150mg:ssä/vrk. itse oon kuitenkin ottanut jotain 280mg/vrk tänä vuonna muutamana päivänä, kun tolet oli niin korkealla. Mikä teillä muilla on ollut isoin vrk-annos oksikodonissa?
320mg/vrk ja i.v:nä muttei sentäs kerralla kaikkea. 3 vedot muistaakseni tuli tuosta määrästä.
goofy wrote:Muistaakseni joku joskus väitti, että oksikodonin kattovaikutus oli n. 150mg:ssä/vrk. itse oon kuitenkin ottanut jotain 280mg/vrk tänä vuonna muutamana päivänä, kun tolet oli niin korkealla. Mikä teillä muilla on ollut isoin vrk-annos oksikodonissa?
240mg mahtaa itellä olla suurin vuorokausiannos iv:nä.. tai 280mg en muista tarkkaan ku siitä on aikaa
Eipä tuo tunnu enää 120mg jälkee oikee mitenkää kolisevan.. tulee vaa paska olo vaikka tolea on. tuon jälkee tullu vaan pelkät haittavaikutukset oikeestaa esii.
On nämä Oxykontit parhaita (parhaiten eforisoivia) lääkkeitä, mitä tiedän. Mikäs morfiinin puolella on ns. kuningas-lääke? Dolcontin? Minusta Oxycontit toimii vaan ylivoimaisesti parhaiten. Pe-la tuli otettua, n. 80 mg molempina iltoina. Eilen yksi Panacod ja just väsäsin aika erikoiset. Laskin vedet läpi, niistä pumpuleista, millä oli filtteröinyt noi vedot. Olo parani, hieman. Voi olla psykologistakin, mutta aivastelut loppui seinään. Taktista toleranssin pudottelua. Mut kyllä noi hätäset hieman toimi, heh. 0,001 mg:n satsi.
Mielenkiintoinen tää kyl oxynormii nokkaa otin siis vähä laimeeks jäi mut kyl sai ihan vekkulin olon kun buustaili muilla opiaateilla ja ryyneillä. Näit vois saaha useemminki sen verran kivoja olivat
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
joo, mulla kanssa ollut hyvin vaimeet nokitukset ja rektaalitkin. Kokeillut
molemmat kertaalleen (tosin hyvin pienellä annostuksella) mutta ei kyllä
antanut kumpikaan mitään erityisiä fiiliksiä ihan oraalisesti liuosmaisena
juotuna nautittuun verrattuna.
Oksikodoni on kyl ehdottomasti yks lempi huumeista. Mites muuten toi bupren blokkaus ku vedän päivittäin n.8mg bupree. Mut käytän kerran viikossa jotain muuta opiaattia esim. oksikodonii ni kauan mun suunnilleen pitäis olla ilman subuu ettei olis mitään blokkauksii? Ku oon huomannu, että joutuu ottaa ihan sairaita annoksia et toimii..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Death wrote:Oksikodoni on kyl ehdottomasti yks lempi huumeista. Mites muuten toi bupren blokkaus ku vedän päivittäin n.8mg bupree. Mut käytän kerran viikossa jotain muuta opiaattia esim. oksikodonii ni kauan mun suunnilleen pitäis olla ilman subuu ettei olis mitään blokkauksii? Ku oon huomannu, että joutuu ottaa ihan sairaita annoksia et toimii..
No 2-3päivää ois kyllä ihan hyvä. Muuten tosiaan aika tolkuttomilla doseilla joutuu starttaileen.
Vähän offtopic, mutta silti...
Ite oon huomannu, että joku vuorokauden tauko bupresta riittää, et esim. morfiini/oksikodoni toimii ja kaks vuorokautta, että saa jotain irti tramalista, mikä ei kyllä muutenkaan toimi paljoo.
Annokset n. 4mg buprea vuorokaudes itellä. Oikeestaan hyvä sääntö itellä on ollu se, että sillon kun bupre reflat alkaa olee kunnolla päällä, niin rupee muut opioidit toimii. Ja mulla on tosi nopee aineenvaihdunta, et ne bupre-reflat tulee jo vahvana päälle 24 tunnissa vikasta annoksesta.
Ja välillä kun oon saanu mopoa käsiin enempi, niin n. vuorokausi ilman buprea, sit pienet mopovedot, silleen et reflat katoo. Sit parin tunnin päästä toiset pienet. Sen jälkeen vasta alkaa ottaa niitä viihde annoksia.
En tiedä onko tolla mitään "tieteelistä" pohjaa, mutta luulen, että noi parit pienet vedot edesauttaa buprenorfiinia painumaan vittuun sieltä opioidireseptoreista nopeemmin...
Onpahan kaksijakoista tavaraa. Kipuun äärinmäisen hyvää tavaraa ja varmasti myös viihteilijöille, mutta vieroitusoireet ovat aivan saatanalliset. Itse kolmen selkäleikkauksen jäljiltä (-04, -07, -09) on Oxycontinia mennyt parhaimmillaan 240mg/pv, mutta sitten joutuu aina pitämään "nollaus"jakson, kun tolet nousee taivaisiin. Ei oo mukavat viikot ei...
Joskus kun ensimmäinen metsuri selkää leikkasi ja tuhosi sen vielä pahemmin kuin mitä se oli (yksityissairaalassa 9000€, kyllä Dextrassa on mukavaa), eivät ne kertoneet että mitä pumppaavat kipuun. Eivätkä informoineet vieläkään Oxyistä kun reseptin antoivat. Äkkiä oli koukku suupielessä. Noh, kaikki koktailit on kokeiltu ja oxy on ainoa mikä auttaa parin muun hermolääkkeen kanssa.
Tulipa sitten muutettua Tampereelle ja täällä sitten kipupolilla sanoivat, että eivät ota vastaan ennen kuin on nykyinen lääkitys purettu???!!!! Noh ei mennytkään kuin 4 vuotta, että saatiin koktailit kohdalleen, että pystyy edes jotenkuten elämään. Vielä viikko ennen kuin on kontrolli Hki ja saa taas lääkkeet kohdalleen. Tulee vittumainen viikko, kun ylihuomenna oxyt loppuu ja pitää 5pv mennä ilman. Pitänee mennä pyörimään asemalle, vai missä täällä ny "porukat" pyöriikään... Ja sitten ihmettelevät, kun katukaupassa myydään tavaraa, kun ei saa lääkkeitä mitä tarvitsee.***ttu mitä touhua Treella. Entisessä kotona kaikki toimi loistavasti.
Mutta en kylllä oxyjä viihteilis, on saatanallinen koukuttaja.
Joo harvoimpa ne sairaalassa kertoilee mitä suoniin pumppaa. Itseki ku olin lonkkaleikkauksessa sai kokoajan kysellä mitä sinne suoneen nyt menee. Tosin ihan mielenkiinnosta kyselin. Oon kärsiny kovista lonkan kivuista n. 2vuotta johon on auttanut parhaiten tramal 600mg+ ja siin sivus kannabis tuo jonkinlaista helpotusta. Nyt on tekonivel lonkassa ja elämä alkaa rullaa taas paremmin.
Kontteja ne työns siel sairaalas aina ku vaa sano et tarvii. Sit ku koitti kotiinlähdön aika loppu kontit ja lopetin myös tramalin siihen. Oli eka viikko aika tuskaa. Nykyäään ku on noit tramaleit viel tos ni menee enimmäkseen viihteeseen. Vittumaisia nää opioidit.
Joo eipä näitä tarvii montaa päivää vetää et tulee jo kipeeks mut tollasen lyhyemmän putken oireet ei onneks kestä hirvee pitkää (muutaman päivän) mut nekii on jo todella vittumaiset. En suosittele jos ei oo pakko. Etenkin IV on kyl henkisesti myös vitun koukuttavaa tavaraa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
PSebula wrote:Juu, ja 6v oxyja takana niin oireet kipujen lisäks on varmaankin x10. Aivan saatanallista. Help...
Kannattaa käydä toisella lekurilla hakemassa, vaikka tramalit ni on jotain jeesiä ku ei oo oksikodonii.
Tekee taas ihan vitusti mieli tätä, mut ku on noi bupret alla. Enkä oikeen pysty pitää tarpeeks pitkää taukoo, että toimis.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...