NatiHero wrote:Alko taas vähän himottaa. Jos illemmal(ysin, kympin aikaan) napsais jonku n5mg tjsp. nii Selviäsikö imisten aikaan nukkuun? Aamul pitäs olla suht skarppina. Vai onko mitää järkee?
oman kokemuksen mukaan olen oppinut että semmonen vähänkään hätänen fiilis ei ole hedelmällinen maaperä psykedeeleille.
Matkailen parikertaa vuodessa.Matkat on ollu niin syvästi tyydyttäviä ollut etten vaan useemmin koe niitä tarvitsevani.
Se tunne että on hyvä hetki...tunnen vatsan pohjassa. Kun on sellanen terve parantumiseen ja rakkauteen uskova tila jossa vaikeitakin asioita voi myötätunnolla käsitellä. Sen tietää vain itse millon on hyvä aika.
Hätäseen tilanteeseen ei kokemukseni mukaan kannata ottaa edes vähää. Mielestäni psykedeelisen kokemuksen pitää nousta ja laskea kunnolla niin että sen alun ja lopun tuntee selkeesti.
Tosin uuden vähän tutkitun yhdisteen kokeilut kannataa aloittaa pienestä annoksesta ylöspäin joka tapauksessa jos näitä aikoo testata.
Onko kukaan muu huomannut 2C-E:n puuduttavaa vaikutusta? Itse olen huomannut, että esim. tupakka tai kannabis polttettuna ei vaikutuksen alaisena tunnu kurkussa läheskään niin voimakkaasti kuin selvinpäin. (Ja tupakka maistuu todella oudolle)
Puuduttava vaikutus tulee myös esille buustatessa. Itselläni ainakin lähes joka kerta kun ottaa yli 20mg annoksia suun kautta, niin ensimmäinen dose tuntuu selvästi mahassa aiheuttaen pahoinvointia ja epämukavuutta. Buustit eivät taas ole muistaakseni koskaan saaneet aikaan minkäänlaisia negatiivisia tuntemuksia vatsassa/kehossa. Edes yli 25mg suuruiset buusti-annokset eivät ole oksettaneet lainkaan.
NatiHero wrote:Alko taas vähän himottaa. Jos illemmal(ysin, kympin aikaan) napsais jonku n5mg tjsp. nii Selviäsikö imisten aikaan nukkuun? Aamul pitäs olla suht skarppina. Vai onko mitää järkee?
oman kokemuksen mukaan olen oppinut että semmonen vähänkään hätänen fiilis ei ole hedelmällinen maaperä psykedeeleille.
Matkailen parikertaa vuodessa.Matkat on ollu niin syvästi tyydyttäviä ollut etten vaan useemmin koe niitä tarvitsevani.
Se tunne että on hyvä hetki...tunnen vatsan pohjassa. Kun on sellanen terve parantumiseen ja rakkauteen uskova tila jossa vaikeitakin asioita voi myötätunnolla käsitellä. Sen tietää vain itse millon on hyvä aika.
Hätäseen tilanteeseen ei kokemukseni mukaan kannata ottaa edes vähää. Mielestäni psykedeelisen kokemuksen pitää nousta ja laskea kunnolla niin että sen alun ja lopun tuntee selkeesti.
Tosin uuden vähän tutkitun yhdisteen kokeilut kannataa aloittaa pienestä annoksesta ylöspäin joka tapauksessa jos näitä aikoo testata.
Itse en näe 2ceetä mitenkän henkisenä kokemuksena. Se vain... on kivaa. Vauhdikasta, naurettavaa, visuaalista, fyysinen olemus on jännän tuntune jne. Set&setting ei tunnu oikeastaan kauhean merkittävältä tämän kohdalla IMO. Nojoo, en menis vaik vanhempiani tapaan, mut you know.
Nyt tätä on taas, ja ajatukset on vähä ristiriitaset. Tuntuu et voisin vaan heittää viemärii eikä edes harmittais, mut toisaalta, ehkä pienemmäl dosel bilebuusteriks?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
2c-e:ssä ei tosiaan hirveästi mitään mindfuckia tai hengellisyyttä ole, lähinnä kivoja visuaaleja ja jännää oloa. Silmänruokaa? Luulen että näitä 2c-kemikaaleja vois vetää vaikka joka päivä flippaamatta (ellei ne sit muuten tuhoa aivoja).
Välillä kyl huomas e:ssä että jollain tasolla ajatustoiminta muuttu, kenties vilkkaammaks ja pohtivammaks, mutta ei mitään erityistä eroa selväpäiseen tilaan samal tapaa ku esim. hapossa tai sienissä. Juttu luistaa ehkä vähän normaalia joutuisammin ja jonkunlainen ryhmämieli saattaa syntyä trippailijoiden kesken.
Lisäksi e:ssä huomasin tän tyypillisen "ylimääräsen henkilön" läsnäolon. Oletteko huomanneet deeleissä, että yksin ollessa välillä tuntuu kuin joku muu olisi läsnä ja porukalla ollessa tuntuu että määrä olis kasvanut yhdellä? Meitäkin oli tosiaan neljä kun e:tä trippailimme mutta kaikista tuntu että ois ollu vielä viides jossain...
//edit
NatiHero, älä heitä viemäriin, anna mulle
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Hengellisyyshän vain henkilöst riippuen, ei aineesta.
Mulle 2C-E:kin oli kovin kovin hengellinen, eikä vastaan ole vielä psykedeeliä tullut joka ei olisi.
Vaikkakin tottahan on, et ei samas kaavas mitä esim. sienet tai ayahuasca. Tainno, muutkaan tryptamiinit.
17mg tyhjään vatsaan ja vaikutukset olivat lievä pahanolo koko tripin ajan(sen lisäksi että laattasin 1½h ottamisesta), olemattomat visuaalit sekä lievä värien kirkkaus
mitään en myös saanut syötyä tuon pahanolon takia joten oli aika nälkäinen matka /
vähän olen kyllä pettynyt (, tämä ei kai minulle sovi tai sitten annos oli vaan liian pieni mutta mitään hauskaa tästä en kyllä saanut irti
ei ainakaan tämän kokemuksen perusteella mene tilaukseen
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
Mut siis kannatta koittaa ehkä vähän isompaa annosta, ei toi 17mg vatsaan ainakaan kovin paljoa oo. Ite ottasin nokkaanki jo joku 20mg ja boostaisin myöhemmin vielä 5-10mg... Kyl se paha olo on sen arvosta sit ku kunnolla futaa.
Toi visuaalihommeli on kyl hirmu henkilökohtanen. Itelle tulee aika kovat visuaalit 2c-e:stä mutta toisilla ei tunnu 2c-kemikaaleista tulevan mitään visuaaleja.. jännä juttu.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
juu pitää koittaa isommalla annoksella sitten kun tulee mahdollisuus
oli ensimmäinen kerta kyseisen substanssin kanssa niin päätin ottaa hieman varovaisemmin ja kokeneempi kaverikin suositteli tuota määrää
sitä vaan ihmettelin kun erowidin mukaan "strong"-dose mutta joo /
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
MadVesto wrote:En kyllä yhdy tuohon alkoholin kanssa komboiluun. Tai yhdyn, mutta pienillä määrillä. Pari bissee ok, pitkä rata 2ceellä höystettynä vie kyllä jo melko vahvasti psykoottisuuden puolelle. Puolensa silläkin tietty, tosi herkille menee.
Suosittelen kännin ja tämän komboilussa erityistä tarkkuutta ympäristön suhteen. Oikeissa olosuhteissa varmasti hyvin avartavaa, empatiat aika huipussaan, mutta räkälän röökikopin lattiataso ei kokemukseni mukaan ole se optimaalisin sijainti.
Vitut, antaa mennä vaan. Kovassa paineessa syntyy timantteja ja timantit voi upottaa tekohampaisiin, ja tekohampaat voi hakata irti ja irtihakatut hampaat voi myydääpäpäpäpä.
Se on tietty aina ihmisestä kiinni mikä sopii minkä kans ja miten paljon mitäkin kannattaa ottaa. Kaveri kehui änkyräkänni + jwh + 2c-e kuosia kovasti. Känni tekee mukavan välinpitämättömäks. Ite ajattelin tänään ottaa 2c-e ja ehkä tissutella jotain lonkeroa ja poltella vähän hatsia. Omnomnom
Aikamoist trippailuu ollu tänää tai eilisen puolel. jatku kyl hyvin tänki päivän puolelle...
otin ehkä ~10-15mg 2c-e:tä 17-18 välil ja sit toiset samanlaiset lainit hetken päästä.... 25-30mg tolleen silmämääräsesti. Tuli looppailtuu ihan huolel jossain vaihees, tuntu et kaikki vaan alkaa alusta koko ajan. Mä en tiiä miks mut mul tulee aina 2c-e:stä vähän salviamainen fiilis? Jännää.
Tuli kyl trippailtuu tänää melkee rankemmin ku viimeks hapoissa. Huhhu
wRRa wrote:Mä en tiiä miks mut mul tulee aina 2c-e:stä vähän salviamainen fiilis? Jännää.
Mulle tulee satunnaisesti myös selvinpäin ''salviafiilis''. Tietty todellisuudesta irti repimisen tunne, ja siitä ahdistuminen. Tripeillä on välillä myös läsnä.
Joo-o, tuli eilen kokeiltuu tämäkin. Nokkaan 10-20mg (wRRa saa tarkentaa tätä ). Hetken päästä alkoi oksettamaan, tuli kyllä maha ihan tyhjäksi. Mutta visuaalit pärähti käyntiin heti pari minuuttia nokittamisen jälkeen ja kestivät pitkään. Sitten ku visuaalipuoli alkoi laskea niin alkoi ne mindfuck-ajatukset päässä. suurimman osan ajasta heiluin paikasta toiseen, kuuntelin kaikkien juttuja ja totesin niihin vaan "mitä vittua?"
Mut kiva aina oli, ehkä menee ykköseksi jos vertaa 2c-i:hin ja 2c-p:hen.
Nokitus ei kirvelly yhtään niin paljon ku 2c-i tai 2c-p.
Joo toi on kyl deeleissä aina Ei pysty muuta tekee ku katsella ympärilleen ja hokee "mitä vittua?" Missään ei oo mitään järkee eikä kenenkään jutuista saa mitään selvää. Siks onki hyvä olla porukassa, jossa KAIKKI on ihan vitun enemmän vielä sekaisin ku sä ni ei ne ees huomaa miten sekasin oot!
Deeleis tulee kyl usein mietittyy "Onkohan noi ihan vitun sekasin ku niiden jutut kuulostaa niin sekavilta... vai oonkohan MÄ ihan vitun sekasin enkä siks vaa ymmärrä niitä?" (eilisessä miitissä oli kyl varmaan molemmat).
Naponen otti varmaan ~10mg-15mg. Luulen et alle 15mg (joku 12mg? emt). Paha ku oli silmämääräsesti ni ei pysty niin tarkkaan sanoo.
Eipä ole vielä tullut 2C-Eta nokitettua, kun on siitä tuskan määrästä hieman ristiriitaista tietoa ja pukkaa tappamaan ainakin itsellä osan tripin hienoudesta (jos siis poltaa, kuin sula lyijy nenukissa). Mietiskelinkin, että olisikohan apteekista saatavilla merisuola/aloevera suihkeista jotain apua tuohon poltteluun. Onko kenelläkään kokemuksia?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Mun mielest 2c-e ei ees oo paha nokkaan loppujen lopuks. Tuntuuhan se vähän siltä että ois haulikolla nenukkiin ammuttu mut esim. 2c-i:ssä puol naamaa tuntu valuvan ja sulavan ja palavan, kyl 2c-e paljon mukavampaa on. Menee kuitenki toi kipu 5 minuutissa ohi, 2c-i:n kanssa kesti paljon paljon kauemmin..
Trippi jatkuu kuitenkin paljon kauemmin kuin toi alun nausea ja nenäkipu. Bodyloadit on mun mielestä se joka eniten trippiä häiritsee.
Mulla 2c-e menee jo hapon tasolle psykedeelisyydessään vaikka onkin vähän erilainen, en ois osannu olettaa ekojen kertojen perusteella. Vähä niiku happoo höystettynä pahalla ololla ja niskakivuilla ja salviahiteillä.... emt
Tuossa se ristiriitaisuus tuleekin hyvin esiin, eli jotkut sanoo että E on helppo nenälle ja polttelu menee nopeasti ohi, kun toiset taas sanovat sen olevan pahimmasta päästä 2C-X perheestä. Itsellä on joskus fenyjen kanssa tuo polttelu jatkunut melkein tunnin verran. Luulatavasti aineiden vaikutukset lisäävät tuota kivun kestoa, sillä tunnen muutenkin säryt ja kivut selvemmin trippaillessa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Mä oon yleensä ottanu aina kahet nokat 2c-e:tä. Ekat nokat kirvelee vähän pidempään mutta tokat menee nopeemmin ohi. Jos jättää yksiin nokkiin niin voi olla että ne häiritsee enemmän? Emt. Koittakaa joskus huviksenne ottaa kahdessa osassa. En kyl tiiä auttaako mut ainaki muut vaikutukset jatkuu paljon pidempää ku se nenäkipu, sen kerkee jo unohtaa
Kylhän 2c-e SATTUU mut se kipu on musta ihan kestettävä... Tavallaan vois sanoa että 2c-e sattu jopa enemmän ku 2c-i mut 2c-i oli vittumaisempi sen takia et tuntu et puol naamaa palaa, 2c-e:ssä kipu keskitty vaan sinne nokkaan eikä lähteny sieltä leviimään muuhun naamaan ainakaan yhtä voimakkaasti.
Tuskin vielä tarvii huolestua, eiks noissa 2-3vk yleensä mene? Riippuu tietty vähän mistä tilaa. Tuleehan se kirje tullistaki joskus
Eäää.. taas ois 2c-e:tä alla. Ja 2c-d:tä. Onpas tylsää trippaa yksin himas.
Lähinnä mietin, et oonko tilannu syyhkyvendorilta. Tuleeko se kirje muuten ennen mahollisia ratsioita?
wRRa wrote:Eäää.. taas ois 2c-e:tä alla. Ja 2c-d:tä. Onpas tylsää trippaa yksin himas.
Meikäläinen nokitti jotai tutkaria ~30m min. ennen, ku jouduin putkaa. :D Sielä sitten koitin pitää mielenterveyttäni kasassa harjoittelemalla potkuja putkan oveen ja potkimalla sukista tehtyä palloa. Epäilen, et se tutkari ois ollu just jotai fenetyyliaminia...
ja taas tuli otettuu 2c-e:tä... kaveri makoilee tos vieres ihan vitun tripeil ja toinen kaveri toises huonees vissii kans aika kuosis itel alkaa kasvaa tähä jo tolee ni ei toi 10-15mg juotuna kyl paljoo sano. näit perus visuaalei puskee mitä aina yleensäki mut emmä ihan niin diipeis oo ku noi frendit
onks moni muute heittäny tätä hihaa? tarjottiin tälle toiselle kaverille joku alle 5mg fiksit ja se meni ainaki ihan witun tutkalle...
ite nakkasin hihaan. hyvin pärisi ja tuli aika intensiiviset nousut. määrästä en muista ku olin nokittanu tätä ennen sitä jo valmiiks mun mielestä tää on aika iisi deeli sillai mielelle. esim suomisienet on paljo raskaampia. mut mukavan kevyt ja huoleton trippailumeininki tää on!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Ensimmäinen kokeiluni psykedeeleistä oli tällä aineella. Ensin oraalisesti noin 20mg, ja tunnin sen jälkeen nokitettuna kaksi lainia. Myöhemmin vielä Jwh:ta päälle. Vei kyllä jo ihan muihin maailmoihin. Sen jälkeen samanlaista fiilistä en 2C-E:stä ole saanut, mutta ihan kelpo jauhe silti.
wRRa wrote:Mä oon yleensä ottanu aina kahet nokat 2c-e:tä. Ekat nokat kirvelee vähän pidempään mutta tokat menee nopeemmin ohi. Jos jättää yksiin nokkiin niin voi olla että ne häiritsee enemmän? Emt. Koittakaa joskus huviksenne ottaa kahdessa osassa. En kyl tiiä auttaako mut ainaki muut vaikutukset jatkuu paljon pidempää ku se nenäkipu, sen kerkee jo unohtaa
Kylhän 2c-e SATTUU mut se kipu on musta ihan kestettävä... Tavallaan vois sanoa että 2c-e sattu jopa enemmän ku 2c-i mut 2c-i oli vittumaisempi sen takia et tuntu et puol naamaa palaa, 2c-e:ssä kipu keskitty vaan sinne nokkaan eikä lähteny sieltä leviimään muuhun naamaan ainakaan yhtä voimakkaasti.
Uskaltauduin nyt sitten viimein imailemaan tätä ja täytyy sanoa, että turhaan pelkäsin. Ei tosiaan hirveästi sattunut nenukkiin. Tämä tosiaan ei ollut pahempi, kuin 2C-I. Vieläkin nenussa hieman tuntuu, mutta lähinnä samalta, kuin olisi imaissut valkopippuria aiemmin nenään (olen tätäkin joskus koittanut ).
Ite just tiistaina koitin ekaa kertaa millasta ois ottaa shottina. Huomattavasti parempi! Suosittelen oikeesti. Ymmärrän nyt mitä porukka tarkotti ku sanoivat ettei kannata vetää nokkaan. Ei maistunu ees pahalle eikä tullu niin pahoja bodyloadejakaan, trippi kesti kauemmin ym. ei pahemmin alun nauseaakaan.
wRRa wrote:Ite just tiistaina koitin ekaa kertaa millasta ois ottaa shottina. Huomattavasti parempi! Suosittelen oikeesti. Ymmärrän nyt mitä porukka tarkotti ku sanoivat ettei kannata vetää nokkaan. Ei maistunu ees pahalle eikä tullu niin pahoja bodyloadejakaan, trippi kesti kauemmin ym. ei pahemmin alun nauseaakaan.
Trippi tosiaan kestää sen 2-3h pidempään syötynä. Omasta mielestäni mukavinta ottaa kapselissa, vaikkakin siten kestää vaikutusten alkaminen pidempään.