Jos tullista tulee ilmoitus en lähtisi hakemaan pakettia vaan antaisin niiden lähettää sen takaisin kauppaan... Eräillä ystävilläni oli HBWR lähetys jäänyt tulliin kiinni ja saivat lapun kotiin, eivät menneet sitä tullista hakemaan ja olivat lähettäneet paketin takaisin lähettäjälle muutamassa viikossa.
Itselläni ei tullin kanssa tähän mennessä ole ollut ongelmia.
Psiloja en uskaltaisi smartshopeista tilata. :?
Aiheeseen liittyvä kysymys:
Tulevatko RCt (bromo dragonfly ym.) tullista läpi helpolla?
Ulkomailta tilaaminen
-
Usoda
- LD50
Re: Ulkomailta tilaaminen
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Dagga
- Apteekki
Kysymys: Ajattelin tilata Australiasta kasvien siemeniä, Calea-topicissa(viewtopic.php?f=10&t=28&start=40) joku oli vaan todennut Tilisiirron olevan huikean kallista. Eli siis veloittavatko pankit yleensä mannertenvälisistä siirroista huikeita summia, ja mistä hinnat sais selville, ja ennen kaikkea millaisia kokemuksia teillä asiasta on?

-
Ahab
Kannattaa kysyä omalta pankiltasi. Kun olen Nordean kautta maksanut euroja hollantiin ja puntia englantiin on siitä aina mennyt jotain kuluja. Muistaakseni parin kympin luokkaa. En muista mitä maksunimikettä olen käyttänyt mutta pankissa neuvottiin jotain eu-maksua tjs. josta ei ollut mitään kuluja mutta jotenkin en saanut sitä vaihtoehtoa valittua mistään kun maksoin nettipankissa.
-
Dagga
- Apteekki
Ulkomaanpalvelut Internet-pankissa:
Maksumääräys ulkomaille: 6,00 euroa/kpl
Pikamääräys ulkomaille: 35,00 euroa/kpl
Ulkomaisten pankkien kulut: 30,00 euroa/kpl
Tollaiset löysin, Siis maksunmääräys ois se oman pankin kustannus, mut meneeks siit sit toi 30€ toisen pään pankin kuluihin, vai mitä se tarkoittaa
: :?: Pitäisköhän vaan lähettää käteistä ja toivoa parasta? 
Maksumääräys ulkomaille: 6,00 euroa/kpl
Pikamääräys ulkomaille: 35,00 euroa/kpl
Ulkomaisten pankkien kulut: 30,00 euroa/kpl
Tollaiset löysin, Siis maksunmääräys ois se oman pankin kustannus, mut meneeks siit sit toi 30€ toisen pään pankin kuluihin, vai mitä se tarkoittaa

-
Tofupekoni
- Kameleontti
Onhan noita joillekki tullu...Usoda wrote:Aiheeseen liittyvä kysymys:
Tulevatko RCt (bromo dragonfly ym.) tullista läpi helpolla?
Luulisin, et helpommin tulee, kun kerran tulevat yleensä normikokosessa kirjeessä. (Kunhan niitä kirjeitä ei ole kukaan ole käsitellyt ns.. "haisevien" huumeiden hajuisilla käsillä...)
Jos tilaat niin paljon, et tarvii paketin, ni kyl mä vähän ihmettelen...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Ahab
Mulla on ainakin käteislähetykset sujuneet hyvin luetettavien kauppojen kanssa. Itseasiassa vähintään yhtä nopea-monesti nopeampi ja halvempi vaihtoehto. Ite suosin nykyään käteisen lähettämistä. Ei jää tilitapahtumiinkaan outoja ulkomaansiirtoja ties mille vastaanottajalle. Jos pitää lähettää muita kuin euroja niin nordea on ainakin vaihtanut veloituksetta hyvällä kursilla tilillä ollutta rahaa.Dagga wrote:Pitäisköhän vaan lähettää käteistä ja toivoa parasta?
-
amx03
- Psykonautti
Pitäis koittaa kans tota käteis lähetystä, mutta mun eno on postilla töissä ja on kertonut pienten rahaboonusten kelpaavan työntekijöille :evil:Ja kerran myös äiteen lähettämä nimppari lahja (joulukalenteriarpa) ei jostain syystä löytänyt kotiini.. Oli kadonnut teille tietämättömilleAhab wrote:Mulla on ainakin käteislähetykset sujuneet hyvin luetettavien kauppojen kanssa. Itseasiassa vähintään yhtä nopea-monesti nopeampi ja halvempi vaihtoehto. Ite suosin nykyään käteisen lähettämistä. Ei jää tilitapahtumiinkaan outoja ulkomaansiirtoja ties mille vastaanottajalle. Jos pitää lähettää muita kuin euroja niin nordea on ainakin vaihtanut veloituksetta hyvällä kursilla tilillä ollutta rahaa.Dagga wrote:Pitäisköhän vaan lähettää käteistä ja toivoa parasta?
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.