ongelmia huumeista

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Shavu
Psykonautti

Re: ongelmia huumeista

Post by Shavu »

miymau wrote:noh.. mulla on sen verran ongelmia tullut, etten oikee kestä mun nykyisiä ystäviä. Kun ne ei oikeestaan tiiä että mä mitään käytän, ne tietää vaan että sillon tällön pilveä poltan, eipä muuta. Kaverit on melko huumeittenvastasia. Mun mielestä ois tosi ylhäisyyttä jos kaveriporukka olis sellanen jonka kaa voi poltella, trippailla ja tehä kaikkee yhessä. Mut... nykysten kaverien kanssa pitää yrittää olla mahollisimman normaali, litkii vaa alkoo. :S fukk. Se on aikas hankalaa jos on tripillä, sitten ku pelästyy kaverin kasvoja tai säikähtää murhaajatalonmiestä ikkunan takana, on siinä vaikee yrittää olla flippaamasta. Joten, mun kaverit tuntuu tylsiltä, eikä ne oikee ymmärrä mun ajatuksia, enkä mä kestä niitten samoja loppuunkulutettuja asioita. mut, kaveriporukkaa on paha vaihtaa näin yhtäkkiä. huooh. Ja vittuku oon nainen ku naiset ei yleensäkää oo mitään kovin innokkaita huumeitten kaa :( eikä etenkää hauskasta sekoilusta niitten alasena :D naiset on tosikkoja :evil:

Mulla on ihan sama homma noitten kavereitten kanssa, ainut mitä ne käyttää on alko tai tupakki... Sit kun osa on vielä jotain uskovaisia jne.. :roll: Onneks on sentään jotain kavereita joitten kanssa voi puhua kokemuksista ja puhua muuta "sellasta" mitä muut vieroksuu. Mutta ainahan on olemassa nää foorumit ;)
Uke
LD50

Post by Uke »

Ehkä epämiellyttävät tilanteet, väkivalta ja eihaluttu-seura - kaikki kytköksissä toisiinsa. Toisinaan oon huomannu kans sellasen ongelman, että kun ottaa sellasten kavereiden kans ketkä on vielä köyhempiä ku ite, niin sitten sitä tulee vaan aina tarjottua ja tarjottua, tykkään kyllä tarjota, mutta kyllä mullakin joku raja menee..
Emmä laske montako pullaa syöt, mut nyt on menossa jo neljäs..

Muiden ongelmista en nyt viitsi puhua, mitä huumeista on tullu, mutta onhan näitä nähty. Suhteet, velkaantuminen, kaveripiirin muutos jne jne jne..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Tunnen muutaman tyypin, ketkä on aika pahassa jamassa kaiken säätämisen takia, linnassa istuttu jne. Itsellä lähinnä rajoittuu siihen, että päihteet tuo esille suvussa jo esiintyvää ahdistusta / masennusta / paniikkihäiriötä, toisaalta päihteet myös auttavat pitämään ne kurissa.

Kohtuudessa oon koittanut pitää, ilman päihteitä olisin varmaan jo vetänyt itseni köyden jatkeeksi.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Spadukka

Post by Spadukka »

Kaikki kaverit melkein ketä oon tuntenut lapsuudesta asti ni on jotain vahvempaa ku hamppua vetänyt ja vetää nykyisinkin. Mut suurin osa vaan savupäitä ja hyvä niin vaik kyl neki osaa olla vittumaisia. vanhempien kanssa on kyllä tullut vakavia ongelmia päöihteiden käytön takia ei hyväksy mitään ei edes yli 6-packin juomista mut se o voi voi oon jo 21 ja asun omillani.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

On ja niistä suurimmat ongelmat onki johtunu. Viina/ryyni kännis oon suurimman osan paskasta tehny ja murto osa vasta lusittu. Myös muuta pientä on ollu mm. rahat menny, kämppä menny, kavereita menny, ystäviä menny, kuumotusta, masennusta, toinen käsi rännipaskana ja viimevuonna meinas henki mennä ku tuli rassi keuhkoon. nyt oon ollu 2kk ilman kamaa ja taistelu on kova.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Spadukka

Post by Spadukka »

höh ku ei voi muokata enää vanhoja tekstejään mutta olen tosiaan 20 vuotias enkä 21 ainakaan vielä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Spadukka wrote:höh ku ei voi muokata enää vanhoja tekstejään mutta olen tosiaan 20 vuotias enkä 21 ainakaan vielä.
korjaan asian, kuhan saan aikaseks..,
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Spadukka

Post by Spadukka »

hyvä tribhiibbi :coool:
maisuli
Karvakuono

Post by maisuli »

mitä on huume
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."
tRip
Moderator

Post by tRip »

missä tila saha..? topicin alottaja..
joku suvaitsematon meni bannimaan sen silloin joskus :mad:
Keep it unreal.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

maisuli wrote:mitä on huume
Huume (lat. narcoticum) on 1960-luvun lopussa suomen kieleen yleistynyt lyhyempi muoto termistä huumausaine. Suomessa huumeiksi luokitellaan sellaiset aineet, joita käytetään lamauttavien, päihdyttävien tai harhoja tuottavien keskushermostovaikutusten vuoksi ja jotka ovat mainittu huumausainelaissa.

Lapsellinen wikipedia vastaus mutta näin se tässä maassa nyt vaan menee. Voit myös tutkia itse lisää edellämainitusta osoitteesta.
Parhaat karstat on pohjalla.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ite pilasin kaikki bentsoilla. tuli 30k velkaa, rikosrekisteri ja laskui petoksista yms ja muutenki nolasin itteni monesti viinalla ja bentsoila täysin. ei voi kyllä bentsojenniskaa vaa viinan ja bentsojen.. itessää bentsot ei oo koskaa aiheuttanu ongelmia.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
palekastro

Post by palekastro »

vkl muistikuvat jossain reivaamassa aamut vässytykset vammaten jossai sohvan pohjall ja mut feidattiin just säädöstä minä raukka täälä oottelen ku muut autoutuu :(
voi minua raukkaa :'DD
King Ink
LD50

Post by King Ink »

palekastro wrote:vkl muistikuvat jossain reivaamassa aamut vässytykset vammaten jossai sohvan pohjall ja mut feidattiin just säädöstä minä raukka täälä oottelen ku muut autoutuu :(
voi minua raukkaa :'DD
En tiedä onko vika minussa mutta tuntuu etten saa yhdestäkään sun viestistäsi mitään tolkkua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tätä on kyllä hauskaa lukea kun aattelee...

Mitähän tässä viimeiset viisi vuotta taas kun kattoo taakseppäin..

Paskoihin ihmisiin tutustunut... Ihmisiä on lähtenyt hengiltä, yhdeltä rakkaalta jonka kanssa vietin aikaani erittäin tiiviisti, oikeastaan nämä lähti aikoinaan kun olin teini... viina ja opiaatti bentso kombottelut pisti porukkaa aika vitusti pihalle.. psykooseja parhaalla kaverilla koulussa jne..

Koulut ois voinut hoitaa paremmin ja ois voinut keskittyä muihin juttuihin. Tosi pahaa syrjäytymistä on tullut omasta käytöst suurin osa niistä yläasteen kavereista jätti kun ei jaksanut kattella mun "tajunnan laajentumista" (tässä dexmin/alkoholi/bentsot järjetöntä kiskomista). 17 veenä nyt tulikin vietettyä puoli vuotta himassa neljän seinän sisällä bentso riippuvuudesta toipuessa, ja siinä katkais oikeastaan sen aikuset suhteet koko maailmaan...

No sitten 18 veestä eteenpäin oottekin kattelleet mua täällä...

Aika paljon on oikeastaan kasvanut tässä matkan varrella... Oppinut että oikeasti mä oon kykeneväinen tekeen huumeista aika vitun pahan ongelman itselleni :D myös oppinut että voin yrittää olla vähän järkevästi niiden kanssa. Oikeastaan, ei mulla ole ollut niin pahasti ikinä mennyt, aika fikstusti oon itestäni huolta aina pitänyt, ja niinkuin joskus ihmettelenkin niin työni pitänyt, amiksen käynyt. (ei ne oo suuria saavutuksia, mutta ne paperit näki jopa joskus töitä, ja pakotti pitää hallussa käyttöä)

Sentään vittu kämppä päällä pysynyt ja kamaa riittänyt kyllä viime aikoina kiitos desing huume politiikan takia.

Ongelmia kyllä sitten onkin henkisellä puolella ja aika vitusti, oma käyttö itseään kohtaan, sen tutkiskelu ja tunnustelu... Mitenkä liisa ihmemaata diggaileva poika hurahti niin pitkälle deeleilyyn, ettei saa mitään aikaseksi kuin kiskottua huumeita. Ja oikeastaan tuntuu että kaikki siisti mitä tähän saakka elämässä on tapahtunut on ollut vaan jotain vitun sekaisaa menoa :D

On se jännä löytää itsestään itseinhoo samalla kuin rakkautta...

Noh, jos joskus tässä elämässä alkais joku uusi vaihekkin aukeutuun pikkuhiljaa. Tossa vuoden alussa piti vähän sitä selvää taukoo ja tuli tutkittua itteään aika syvältä. Ja lähdin jopa A-klinikalle.... Aika siistiä tajuta, että hei nauttii loppupeleissä elämästä eikä ole mitenkään pilannut sitä... Sitä vain vois elää vain koko ajan paremmin, ja vain enemmän hengittää sitä ja nauttia.

oon ollut tänään tosi antoisalla tripillä, huumeissa joo, mutta tosi paljon kelannut taas asioita. kirjoitan niitä vähän ylös jos ne muistuis paremmin huomenna...

White rabbit

One pill makes you larger
And one pill makes you small
And the ones that mother gives you
Don't do anything at all
Go ask Alice
When she's ten feet tall

And if you go chasing rabbits
And you know you're going to fall
Tell 'em a hookah smoking caterpillar
Has given you the call
Call Alice
When she was just small

When men on the chessboard
Get up and tell you where to go
And you've just had some kind of mushroom
And your mind is moving slow
Go ask Alice
I think she'll know

When logic and proportion
Have fallen sloppy dead
And the White Knight is talking backwards
And the Red Queen's "off with her head!"
Remember what the dormouse said;
"Feep YOUR HEAD :oo: :oo: :oo: :oo: :oo: :oo: :oo: :foil: :foil: :foil: :foil:
Uke
LD50

Post by Uke »

Oppinut että oikeasti mä oon kykeneväinen tekeen huumeista aika vitun pahan ongelman itselleni
Kyl mä tuun vielä sulle näyttää miten pidetään selvinpäin hauskaa..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mua vähän harmittaa se, et huumepiirit täällä päin on ainakin vähän mitä on... Siis muutamia kivoja tyyppejä löytyy, mut suurin osa on semmosia lokkeja joille sais koko aika olla tekemäs jotain "kaveripalveluksii" jos niiden kans mielii viettää aikaa. Ja ei niiden seurasta saa mtn irti... Tuntuu että ne hengailee toistensaki kanssa vaan siks että vetelevät samoja aineita, ei siks että oikeasti pitäisivät toisistaan. Minä vaadin kuitenkin ihmissuhteiltani vähän enemmän.

Josta seuraa että tämän kylän huumepiireissä ei mua ainakaan enää nykyään näy. Niin isot velat niillä on jääny mulle ja niin perseestä niiden takas kinuuminen on ollu että kaikki välit tuli pistettyä viimestään poikki ku tärkeimmät sain takas. En luota noihin ihmisiin en sitten yhtään.

En tiedä löytyskö täältä parempiaki huumepiirejä mutta ainakaan vielä ei oo oikeen osunu kohalle, paitsi sit noi pilvenpolttelijat ja itsehän en pilveä polttele :D

Eli siis näinkin pitkästi selitettynä, yksi ongelma on ehdottomasti ollut vääriin ihmisiin tutustuminen.

Sit koulun lopettaminenkin tapahtui happotripin päätteeksi. Tartti aikaa vaan olla ja miettiä. Sillä nyt ei jälkeenpäin katsottuna hirveästi väliä ollut, olisin käynyt lukion 2,5v aikataululla ja nyt se menee 3v aikataululle.

Pahin ongelma ehkä kuitenkin on se pettymys ja suru jonka oon vanhemmilleni aiheuttanut. Ressukat luulevat etten enää nykyää käytä mitään, mutta ei oo enää sydäntä vaan kertoa :/ Ku eivät he ymmärrä.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:Mua vähän harmittaa se, et huumepiirit täällä päin on ainakin vähän mitä on... Siis muutamia kivoja tyyppejä löytyy, mut suurin osa on semmosia lokkeja joille sais koko aika olla tekemäs jotain "kaveripalveluksii" jos niiden kans mielii viettää aikaa. Ja ei niiden seurasta saa mtn irti... Tuntuu että ne hengailee toistensaki kanssa vaan siks että vetelevät samoja aineita, ei siks että oikeasti pitäisivät toisistaan. Minä vaadin kuitenkin ihmissuhteiltani vähän enemmän.

En tiedä löytyskö täältä parempiaki huumepiirejä
Itse olen huomannut tämän, että noita kaverinpalveluksii vähän pitää tehdä asenteella. Vittu mä ainakin oon ihan vitunmoinen lokki ollut tosi paljon pyörinyt ja nuollut tiettyjen ihmisten perseitä huumeista. Suurin osa niistä ihmisistä joidenka kanssa tullut diilattua ei oikeasti jaa yhtään mitään, muuta kuin päihteet.

Osa oikeastaan parhaista kavereista on ihmisiä jotka ei käytä mitään, edes alkoholia. Näiden ihmisten kanssa joskus tulee jopa tehtyä jotain, muutakin kuin puhuttua, mitä on vetänyt ja onko sulla sitä jne... Tutkimuskemikaali kauppa se paras kauppa, saa sentään asenteella kaupasta hankittu...
Pilvi päät on tosi jees, mutta nekin vähän jakautuu kahtia yleensä..

Täällä foorumilla on tosi jees porukkaa, ei ainakaan mun mielestä mitänä paskaa porukkaa ole... Teidän tiettyjen ihmisten kanssa jaan samanlaista huumoria, ja liikutaan välillä vähän samoilla sfääreillä... Hyvää porukkaa kyllä löytyy aina välillä...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma, no meillä päin se meni kyllä niin että mä en saanut noilta ihmisiltä mtn... Mulla oli rahaa, mulla oli huumeita, mulla oli suhteita ja mulla oli auto. Eli piti sit koko aika noille tarjoo/lainaa rahaa/heittää johki/säätää kamaa jnejne. ei vittu jaksanu ni pistin välit poikki ja lähin pois. Jos joskus kieltäyty palveluksen tekemisestä ni hirveet huudot vaan sai tai toinen alko kinuumaan kamalasti :P

En oikeestaan perseitä ole nuoleskellut oman edun takia vaan siks et tykkään olla mukava ja reilu ihmisille yleensä. Mut sit ku menee yli ni menee yli. Nykyää tulee sanottuu välil rumastiki suoraa :(

Mä oon itte semmonen et en oikeen mitään palveluksii koskaan keltään pyydä ni siks vähän vitutti tuo. Oli niin ykspuolista se "avunanto".

//e

Sanotaan kyl et tarjos ne mulle pari kertaa hittiä, mutta ehkä 90% kerroista minä olin se joka tarjos ja muutaman kerran kyllä vitutti ku itellä ei sattunu olemaan ja toiselta kysyy ni "emmä voi ku on nii vähä" vaikka oltas edellisenä päivänä minun vikat poltettu yhessä :[ Mut semmost se elämä on. Jos on paskaa seuraa ni eipä kukaa pakota siin viettää aikaa.

Vaultin porukka tosiaan vaikuttaa tosi mukavalta ainakin tällasen lyhyen täällä pyörimisen perusteella =)
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Uke
LD50

Post by Uke »

Dexma, no meillä päin se meni kyllä niin että mä en saanut noilta ihmisiltä mtn... Mulla oli rahaa, mulla oli huumeita, mulla oli suhteita ja mulla oli auto. Eli piti sit koko aika noille tarjoo/lainaa rahaa/heittää johki/säätää kamaa jnejne. ei vittu jaksanu ni pistin välit poikki ja lähin pois. Jos joskus kieltäyty palveluksen tekemisestä ni hirveet huudot vaan sai tai toinen alko kinuumaan kamalasti :P
Siis mitä helvettiä, luulin olevani tässä tilanteessa melkeinpä yksin. Munhan piti olla koko aika selvinpäin heittämässä yhtä sun toista kaveria sinne sun tänne ja lainata vähän rahaa ja tehdä sitä ja tehdä tätä, nyt lopuks jäikin käteen melkein tonnin laskut ja eipähän tarvi olla enää kyseisiin ihmisiin yhteyksissä. Phuuh. Ja tosiaan hauskinta oli se, että kun EI lähteny heittämään paikasta A paikkaan B ilman, että sieltä olis taaskaan tullu mitään bensarahoja, niin sit sieltä tuleekin huutoa, että vittu nyt saan turpaani niin pahasti jne. :DD Mit vittuu..
Image

wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Uke, joo, tommoset ihmiset on tosi raivostuttavia :( Mä jouduin loppupeleissä sit uhkailee että sain velat perittyä takasi ja yli huntti jäi sille tielle mutta sitä en jaksa enää vinkua takasi, pääasia et suurin osa maksettu. "Kiva" tietää kans etten ole ainoa joka on kärsinyt samasta ongelmasta :D
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Voe raukkoja, tulkee kylään ni setä zeke tarjoaa paukut.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Zeke wrote:Voe raukkoja, tulkee kylään ni setä zeke tarjoaa paukut.
Oke.

No tuota..tällä hetkellä ei pahempia ongelmia,tosin ihmissuhteet kärsii..
Muinoinaan kun olikin kovaa käyttöä niin tosiaan olin persaukinen koko ajan,
laitoksessa olin,perhesiteet kärsi ja kaverisuhteet..mielenterveys(en tiijä ehkä en hUUmeita vaan syytä)
mut enitenhän siinä itteään satuttaa,jos kaikki on riistäytynyt käsistä..

Naah mut ongelmista selvii vaikka ne usein jättääkin jälkiä,toiset paranee,toiset ei...
niin,ja tietenkin mitä kavereille käynyt jos on douppaaminen ''tarttunut'' ja niillä lähtenyt pahasti käsistä... muistolle <3
Thamal ft. Eiell - Älä unohda
http://www.youtube.com/watch?v=77Q_4yD2 ... re=related
. . . (--) °
jamaka

Post by jamaka »

Huumeet on ollu mulle aina ongelma. Kun ei ole miettii mistä saa lisää, kun sitä on paljon miettii ajautuvansa huumehelvettiin ja tulee pahimmat skenaariot tulevaisuudesta mieleen.

Vanhempien ja koulun osalta päihdekäyttö on aiheuttanut minulle ongelmia.

Koulussa saivat tietää käytöstäni ilmeisesti jonku vihjeen kautta tjtn. Olin siis ylä-asteella opettaja tutki (sallittuako?) reppuni josta löysi piipun ja stäässin. Luokka oli tuolloin täysi ja leimautuminen rikolliseksi alkoi tuona samana hetkenä. Tuon jälkeen elämä oli yhtä helvettiä noin vuoden ajan, kunnes pääsi ko. koulusta pois. Olin jatkuvassa tarkkailussa, sillä eihän yläasteikäiseltä nuorelta voi sallia harhautumista kannabiksen käyttöön. Kävin ilmeisesti jonkin näköisessä huumeista vierottautumis ohjelmassa. Missä lähinnä jauhettiin näitä kannabis aiheuttaa skitsofreniaa läppiä ja tietenki kusitestit.

Pahinta tässä kaikessa on, että en ole aiheuttanut päihteidenkäytölläni harmia kenellekkään. Kännipuukotukset ja tappelut jääny väliin mun osalta. En ole velkaa, enkä varasta autoradioita kuten pojat dokumentissa teki. Oon normaali ihminen. Miksi minut leimataan nistiksi? Tekis mieli ottaa hatkat ja lähteä jonnekki missä ihmiset on suvaitsevaisempia. Pois tämän systeemin vaikutuspiiristä. (saahan sitä haaveilla.)

Vanhemmat ottanu nyt jälkeenpäin asian rennosti. Aikaisemmin mitään päihteidenkäyttöä ei sallittu.
Mutta nyt, vuonna 2010, minä voin rehellisesti sanoa, että olen ollut isäni kanssa paukuissa :D. Lomareissu espanjiassa sai isäni kokeilemaan vakuuttelujen jälkeen eli että se on laillista maassa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

jamaka wrote:(sallittuako?)
Ei ilman poliisia käsittääkseni, liekö sillonkaan.

Mulle tulee ongelmia vanhempien kanssa, on tullut ja tulee kokoajan lisää.
Äiti on leimannut miut nistiksi, isä nyt ymmärtää jotenkin vaikkei yhtään tykkääkkään asiasta.
Kaverit on aina olleet tosi suvaitsevaisia, joskus ne on vähän huolestuneena (Varsinkin sosiaali- ja terveysalalle opiskelevat :D)
Mutta ei kukaan oo mitään ongelmaa luonut sen kanssa että käytän.

Oon aika avoimesti kertonut kaikille, facebookissakin oon kertonutt kohtuu paljon vaikka kavereissa onkin esim. vanhoja ylä-asteaikaisia opettajia. Musta tuntuu et avoimuus poistaa jännitteitä aika tehokkaasti.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote: On se jännä löytää itsestään itseinhoo samalla kuin rakkautta...
joo, on tää elämä yks pirun ristiriita.. "Kumpi jeesus vaiko piru muutti veden viiniksi.."
mut just sen takia niin suurta mysteeriä, et parempi ku ei ees yritä käsittää, vaan oivaltais kaiken pyhän yksinkertasuuden.

wRRa wrote:..vaan siks et tykkään olla mukava ja reilu ihmisille yleensä.
wRRa wrote:Sanotaan kyl et tarjos ne mulle pari kertaa hittiä, mutta ehkä 90% kerroista minä olin se joka tarjos ja muutaman kerran kyllä vitutti ku itellä ei sattunu olemaan ja toiselta kysyy ni "emmä voi ku on nii vähä" vaikka oltas edellisenä päivänä minun vikat poltettu yhessä :[
kuulostaa niin tutulta..
mut siti edelleen jaan siitä omasta vähästäni mitä mulla on.. vaikka hatsin suhteen oon kyl aika pihi^^ tosin just nimenomaan mielummin tarjoon, ku poistan yhtää kellekäää hatsii.

On joutunu sinisilmäsyyden kautta oppimaan, intuitioon enemmän luottaen, kehen enää nykysin voi luottaa.
Joihinki ystäviin on hetkessä syntyny täysi luottamus, jotkut taas vaatii aikaa ennenku osaan nähdä ihmisen syvimmän olemuksen.

Joutunu myös kohtaamaan paljon frendien ja ystävien kuolemaa.. ja just viikonloppuna kuoli rakas-eno :(
ei sitä viel pysty ees käsittää, silti surettaa.
Suren liian monen puolesta, suren maailman kohtaloa.. suren ihmiskohtaloita. Suren itteäni.
Mut eikös siitäkin vois oppia pikkuhiljaa iloitsemaan...

vaikee vaan välillä uskoo tohon ees ite.. viimeaikoina moni tehny itsemurhan, sekin on tosi surullista. ja kaikkee tätä taakkaa mä jostainsyystä kannan mukanani. Se kouraisee, riipaisee ja viiltää syvältä sielussa.

Alan lähestyä PetriWallin ikää.....
mä joteki rispektaan sen aikomusta, sen päätöstä, sen kaiken tajuamista, ja sen tajuaminen et on vitun avuton tässä yksilökeskeissä yhteiskunnassa.

ja et ei mul oikee o enää frendei jotka ei jatkuvasti säätäis, puhuis doupeista ja kuosailis.. se on vitun sääli, moni frendi tulee jäämään.. en jaksa enää tätä maailmaa.-
Onneks on vielä niitä oikeitakin ystävii, onneks on tutustunu mahtaviin ihmisiin..
Silti tää kuosimaailma ei enää vaa nappaa... enkä väitä ettenkö ite kuosailis.. Ymmärtää ketkä ymmärtää..

..en viitti alkaa taas angstaan, vaikka se helposti joteki vaa purkautuu ulos.. purgaa.. sitä omaa pahaa oloaan.

ja onhan sitä tullu tajuttuu aivan käsittämättömän tajuttomasti tässä matkanvarrella.. saanu monia oivalluksia, valaistunut, kuollut, syntynyt uudelleen, kuollut vielä toiseenkin kertaan. 'Kolmas kerta toden sanoo?*

Hullultahan toi kuulostaa.. mut se tunne ku tunsi tajuuvansa kaiken, ni sit yhtäkkiä tajuski tuntevansa kaiken. elämän
ja et elämä on just sitä deliaa.. Psykedelia on katalyytti deliaan.
Mut oon saavuttanu senki plateaun et oon ikitripil. kai.

en tiedä ooksmä.. vai haluuksmä olla enää.
Liikaa paskaa, toisaalta elämä on haaste, pakko vaan jaksaa sinne pinnalle, vaikka tuntuiskin et se että lakkaa hengittämästä tuntuukin ihan vitun hyvältä mitä kauemmin on hengittämättä.. Kulkee kohti valoa, mut sit tajuuki et mul on elämä viel kesken. Mä olen vielä kesken.

Ja ku kelaa millanen mä olin vaikkapa kun alotin hUUmeiden käytön, tutustuin deeleihin ja hatsi on aina kulkenu mun rinnalla, ni ooksmä loppujenlopuks muuttunu yhtään sisimmältäni.. en ainakaan koe niin. mut elämä on jatkuvaa muutosta, elämä vaan energiaa joka muutaa muotoaan, koskaan katoamatta minnekään.

Ei elämä tu koskaan loppumaan..
Kuolema vaan vapauttaa sielun autuuteen. Vittu mä haluisin päästää irti.
Samalla vitun kiehtova ajatus, mut tiedän myös että elämä on elettävä vähintäänkin kunnialla, vaikka dokais sitä partavettä.

Mä oon oikeesti kiltti ja sympaattinen, hyväsydäminen ihminen..
jotain mulle on vaan tapahtunu et oon välillä ku säälittävin kusipää. enkä osaa edes hävetä sitä.

mut elämää intuitiol.. tha flow is tha way.. minnelie-tievie..

vaihoin muuten alkuperäsen nickini takas.. ehkä se kertoo jotain. ehkä.. ehkä.. fukin igipööp
:mrgreen:
Keep it unreal.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

En mää osaa muuta sulle sanoa kuin sen perus: Koita pärjätä. (:
Sulla on kyl mielenkiintosta tekstiä. Pistää itsenikin ajattelemaan taas.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

voeh tRip <3

Mäkin mietin paljon tommosia juttuja, joskus pyöri paljon itsemurhakin mielessä. Oon ollut masentunut melkein koko ikäni, kunnes... jotenkin vaan tajusin, että tää maailma on oikeesti vitun jännä paikka ja se on upeeta. Se on ihan käsittämättömän upeeta! Et voi vaa olla ja elää. Eikä sil oo niin välii mihin suuntaan sitä kulkee, kuha vaan on ja kattelee ympärilleen. Se on hienoo. Ihan sama mitä tapahtuu, niin on vaan hienoo olla. On se kuoleminenkin varmaan hieno juttu ja tavallaan odotankin sitä, mutta ei sil oo mikään kiire. Se tulee kuitenkin joskus. Huonoina hetkinä lohduttaudun ajatuksella että "onneksi kuolen joskus" ja hyvinä hetkinä "onneksi olen vielä elossa". Kyse on kai vaan jonkunlaisesta asioiden hyväksymisestä... et on ihan okei, et ne menee niinku menee.

Mut ymmärrän hyvin mitä tRip tarkotat tolla ettei jaksais sitä kuosaamista. Mä oon nykyään ite huumeiden satunnaiskäyttäjä eli en mikään kuosaaja, otan tosi harvoin. En siis jaksa pyöriä tiiviisti esimerkiks porukassa, jotka käyttää joka päivä ja on aina ihan tajuttoman sekaisin. Mul on elämässä paljon muutakin ja paljon kiinnostavampiaki juttuja ku huumeet... ne on vaa yks juttu, eikä ne määrää mun elämää.

Sen takia oon nyt ajautunu pisteeseen, jossa kavereista suurin osa ei douppaa. Sit ku ite haluis douppaa, ei oo ketään jonka kanssa tehä sitä. Sekin on kyllä vähän ärsyttävää... mutta sitte taas toisaalta voittaa kyl sen että olis aina ainoa selväpäinen siinä sekavassa joukossa, joiden kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin doupeista ja joista vähintään muutama joutuu viikon välein mielisairaalaan jne. En sano että ne ihmiset ois mua huonompia tai mtn, mutta vähän ykstoikkosta olisi jos ei olis muuta puhuttavaa ku huumeet kun omaan elämään kuitenki mahtuu paljo muutaki.
Uke
LD50

Post by Uke »

Pystyn jotenki samaistumaan tohon trippiinki ton tarinan perusteella.. aika paljon itseasias. On hienoa et ihmiset osaa purkautua, emmä osaa näin yleisesti kertoa mitään sen syvempää..
Image

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote: Onneks on vielä niitä oikeitakin ystävii, onneks on tutustunu mahtaviin ihmisiin..
Silti tää kuosimaailma ei enää vaa nappaa... enkä väitä ettenkö ite kuosailis.. Ymmärtää ketkä ymmärtää..
Mua esim vituttaa meidänkin välillä, se että se on aina vähän liikaa kuosi.
Tai sillai, viimeksi vuosi sitten kun nähtiin niin sanoit, että vittu meni tääkin kerta vähän kuosailuksi, ja ei me tosiaan tehtykkään niitä musa hommia ja sillai.

Vittu kun on oikeasti paljon vitun hienoja ihmisiä elämässä, mutta niiden kanssa on aina jotenkin nini kuosista.

Mä oon tässä viimeisen kahden viikon aikana tavannut kahta ihmistä. Toisen ihmisen kanssa ollaan pohdittu elämää, poltettu hatsia, siihenkin ihmiseen oon tutustunut jotenkin vaultin kautta vaikkei vaultissa liikukkaan, mutta toinen on mun bändin kitaristi. Sen kanssa oli tänäänkin niin vitun siistiä, sanoin sille, että vois käydä ostaan pari bissee kun nauhoitettiin koko 20 minsaa biisejä tänään, ja sitten kaverin kanssa käveltiin kauppaan, samalla, kun mä ostin kaljaa niin tää kitaristi osti itelleen laitilan limonaadeja. Loppujen lopuksi oli vitun siisti ilta, vaikkei ees puhuttu huumeista, ja kerrankin TEHTIIN JOTAIN. Ton tyypin kanssa kohta viisi vuotta tehty erilaisia musajuttuja, ihanaa kun on kaveri jonka kanssa voi "puuhata" jotain "rakentavaa".