seroquel/ketipinor viihdekäyttöön?
-
Hippisaukko
- Apteekki
Re: seroquel/ketipinor viihdekäyttöön?
Mä saan jollain mystisellä tavalla nykyään ketipinoreista (100mg-400mg) visuaaleja.
Ei hajuakaan miksi tai miten se on mahdollista, mut pienii visuaaleja ja "sulamista" tulee. Söin vuosia ketipinoreita ilman visuaaleja ja nyt sitten ihan viime aikoina on alkanu ilmestyy visuaalit joka kerta. Osaako joku selittää tätä? 
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
Infitialis
- Apteekki
Aivovaurio.Kisukettu wrote:Mä saan jollain mystisellä tavalla nykyään ketipinoreista (100mg-400mg) visuaaleja.Ei hajuakaan miksi tai miten se on mahdollista, mut pienii visuaaleja ja "sulamista" tulee. Söin vuosia ketipinoreita ilman visuaaleja ja nyt sitten ihan viime aikoina on alkanu ilmestyy visuaalit joka kerta. Osaako joku selittää tätä?
Ketiapiini vittuilee myös 5htA2 reseptorin kanssa tämä aiheuttaneeko visuaalit?
edit: tarkistettuani ketiapiinin vaikutus kyseiseen reseptoriin on antagonistinen, trippitappokamaa tämä oli jännä ylläri visuaalien kannalta. Mitä tähän nyt sanois, ei pitkiä kuureja neuroleptejä ainakaan isoilla annoksilla jossei ole tappavaa tai jonkun muun tappamista estävää tarvetta.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
porter
Kyl ketiapiini ollut iso apu subun lopetuksen parissa. Tasaa mieltä ja saa nukutuks. Nyt ajetaan 300-400mg/vrk annos 3viikos 200mg ja se sit viikko/100mg vauhtia kunnes on tarve et vaan illalla nukahtamiseem. Tosin miten joku 50-75mg mitään unta tuo kun nyt on perus et klo 8/50mg, klo 15/50mg, klo 18/50mg , klo 21/200mg ja klo 22/50mg ja uni tulee puolenyön aikaan
tähänkin se peevelin tole.. Rännääkö tätäkin jotkut
DD hahahah
-
Velho
- LD50
itse en kyllä saavuta mitään viihde käyttö kuviota näistä kun 400mg/yö jollei mene sänkyyn tulee rasittavan raskas ja humaltunut olo kylläkin ja mässyt 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
placebo
- Kameleontti
Varsinaiseen viihdekäyttöön en näitä kyllä nyt käytä, mutta ajattelin kun yritän nyt hetken olla ilman mitään päihteitä nii kaveri poikkes tuomaan mulle pari lätkää näitä. Helvetin moinen jeesi on ku illalla iskee halut\reflat\nitkut yms. yleinen vitutus, kun heittää 50mg huiviin. Mulle tuli ittelle ainakin eilen illalla huomattavasti parempi olo ja hyvin pian pillerin ottamisen jälkeen nukahdin sohvalle kesken pelaamisen. Helvetin hyviä ryynejä ainakin tähän tarkoitukseen 
Periaatteet perustana, totuus selustana.