Sama juttu. Sukellan matkalle uteliaana ja valmiina vastaanottamaan kaiken, mitä eteen tulee. Psykedeelisiä kokemuksia ei vielä ihan älyttömästi ole, mutta tähän mennessä ei ole ollut huonosta tripistä tietoakaan. Aina se vaan tuntuu niin hienolta. Kuin seikkailija etsimässä jotain uutta... ja silloin tällöin päätyen tilanteisiin, joista ei ole osannut kuvitellakaan. Wau.Usoda wrote:Itse olen oikeastaan jo kummastellut sitä miten en koskaan saa deeleistä ns. pahoja matkoja. Ehkä tämä johtuu siitä että lähestyn vaikeitakin tunteita deeleissä avoimin mielin.
En tosin ole pahemmin trippaillut muiden ihmisten kanssa. Yleensä yksin. Jossain hieman isommissa bileissä saattaisi ehkä tulla jotain pelottavaakin esille, jos joutuisi tekemisiin kummallisten ihmisten kanssa.
Mutta itse asiasta: kuten on jo täällä todettukin, liian usein on sitten kun siltä tuntuu. Viime aikoina on tullut nautittua sen verran 5-MeO-DMT:tä, että se täytynee siirtää syrjään joksikin aikaa. Hieno ja lyhytkestoinen kokemus, mutta useampana päivänä peräkkäin ja välillä parikin kertaa päivässä aiheuttaa jossain määrin kyllästymistä/turtumista - vaikka joku ruoka sattuisi olemaan koko eliniän herkkuruokaa, niin ei sitä silti halua joka päivä syödä.