Arvostele aineet joita olet kokeillut

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
mauseri
LD50

Re: Arvostele aineet joita olet kokeillut

Post by mauseri »

LSD: uskomattoman selkeä/kirkas/opettava matka. nousi mun psyke listan kärkipäähän..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Mun pitää lisätä mun listaan pari juttua.

DPT (IV): kaoottinen aine. Poltettuna tai lihasinjektiona saattaisi olla ihan mukava. IV:nä nousee liian nopeasti ja tekee koko kokemuksesta hirveän sekavan, mahdoton integroida.

DMT (poltettuna): mahtava, monitahoinen aine. Pienempi annos tuottaa todella rennon, lievästi euforisen olon. Vähän kuin polttaisi hatsia ilman sitä jumitusta. Paitsi euforisempaa. Suurempi laukaisee matkalle hyperavaruuteen jossa voi tavata kaikenlaisia henkiolentoja, joilta saa välillä viisaita neuvoja. Maku on aika "jännä", maistuu ihan muovilta. Siihen kyllä tottuu.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
5ew
Tuppisuu

Post by 5ew »

-Sauhut: Hyvä lisämauste jokaiseen päivään (jos sitä vaan sattuu olemaan jäljellä) sopii muidenkin "douppien" kanssa
-LSD: Mahtavinta ikinä
-Amfe: ihan mukavaa mutta ei se niin ihmeellisen hyvää ole että alkaisin siitä mitään maksamaan
-Namit: pari kertaa syöny ja tuntu olevan vaan pikkasen piriä sisältönä
-Tramal: kaks tai kolmekin 50mg pistää ihan mukavan moodliftin ja notkut
-Alkoholi: Sixpäkki illassa maun takia mutta muuten täyttä kuraa.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Santa Maria muskottipähkinä - Parhaimmat euforiat halvimmalla koskaan, eli hyvä suhde siihen kuinka helppo sitä on hankkia. Miinusta muskotinhajuisesta hengityksestä ja HIRVEESTÄ parinpäivän darrasta.

Essot - Parhain olo ikinä, jossa vois viihtyä ikuisuuden, muhii joka silmukkaa ja solmukkaa päässä, joskus jopa räjähtää (jossei ole suutari) pyyhkien päästä kaiken ja jättää lopussa jäljelle tyhjiön. Vähänkuin jokin ilotulite!

Kalja - Maistuu aina hyvälle, tuo hilpeän olon. Darrakin on harvoin äärimmäisen paha jossei pidempään ole juonut (jos muistaa tankata jotain muutakin väliin).

Viina - Kaikki yllämainitut yhdessä, myös jälkiolot mukaanlaskettuna. Sulkeet voi heittää helvettiin tämän aineen kohdalla. Helppo saatavuus ja hintalaatu suhdekkin harvoin pettää. KAIKKI JUOMAAN VIINAA :!:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Uke
LD50

Post by Uke »

^Mä olen kyllä eri mieltä viinasta ja kaljasta. Kaljan mausta en tykkää, mutta siitä en lähde riitelemään, koska uskon, että joidenkin mielestä se on todella hyvää. Viinan mausta ei voi väitellä, että se olisi muka hyvää, mutta IMO se vaikutus on aina sama. Nousuissa pieni hilpeys, vähän ajan päästä jumitusta tai kauheaa örvellystä ja laskut mitä kamalimmat. Mielummin mä esim. lakkaa otan kuin viinaa. Halvempaa, saa peitettyä lantringilla maun totaalisesti, paljon kivempi olo, ei niin paha "krapula".
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Gandalffi wrote:Kaljan mausta en tykkää, mutta siitä en lähde riitelemään, koska uskon, että joidenkin mielestä se on todella hyvää. Viinan mausta ei voi väitellä, että se olisi muka hyvää, mutta IMO se vaikutus on aina sama.
Väitelläänkö?
Uke
LD50

Post by Uke »

Asidyyli wrote:
Gandalffi wrote:Kaljan mausta en tykkää, mutta siitä en lähde riitelemään, koska uskon, että joidenkin mielestä se on todella hyvää. Viinan mausta ei voi väitellä, että se olisi muka hyvää, mutta IMO se vaikutus on aina sama.
Väitelläänkö?
Ei väitellä ei. On outo makuaisti, jos myrkyn mausta tykkää.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Uke wrote:^Mä olen kyllä eri mieltä viinasta ja kaljasta. Kaljan mausta en tykkää, mutta siitä en lähde riitelemään, koska uskon, että joidenkin mielestä se on todella hyvää.
Ootko maistanu alkoholitonta kaljaa?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Uke
LD50

Post by Uke »

jesuiitta wrote:
Uke wrote:^Mä olen kyllä eri mieltä viinasta ja kaljasta. Kaljan mausta en tykkää, mutta siitä en lähde riitelemään, koska uskon, että joidenkin mielestä se on todella hyvää.
Mihin tähtäät tällä kysymyksellä? Kyllä olen, mutta tässä yhteydessä tarkotin kyllä normaalia kolmosolutta. Makuasia sano musti ku muniaan nuoli, miksi tästä lähteä edes väittelemään onko se hyvää?
Image

Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Uke wrote:
jesuiitta wrote:
Mihin tähtäät tällä kysymyksellä? Kyllä olen, mutta tässä yhteydessä tarkotin kyllä normaalia kolmosolutta. Makuasia sano musti ku muniaan nuoli, miksi tästä lähteä edes väittelemään onko se hyvää?
Kelasin, että josko se että kalja tökkii sulla johtuis alkoholin mausta, vai onko kalja muuten vaan pahaa...

Yksi kaveri ei tykkää viinasta, koska siinä maistuu liikaa alkoholi, mutta kaljasta hän tykkää. Minusta kaljassakin maistuu alkoholi, ja omalla kohdallani, pitemmän päälle, se käy nyppimään - tai sitten se on vaan sitä, että esim. 10 kaljaa on liikaa juotavaksi. Joka tapauksessa yritän tässä vain kartoittaa maailmaa ja ihmisten mieltymyksiä asian tiimoilta.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Uke
LD50

Post by Uke »

jesuiitta wrote:
Uke wrote:
jesuiitta wrote: Ootko maistanu alkoholitonta kaljaa?
Kelasin, että josko se että kalja tökkii sulla johtuis alkoholin mausta, vai onko kalja muuten vaan pahaa...

Yksi kaveri ei tykkää viinasta, koska siinä maistuu liikaa alkoholi, mutta kaljasta hän tykkää. Minusta kaljassakin maistuu alkoholi, ja omalla kohdallani, pitemmän päälle, se käy nyppimään - tai sitten se on vaan sitä, että esim. 10 kaljaa on liikaa juotavaksi. Joka tapauksessa yritän tässä vain kartoittaa maailmaa ja ihmisten mieltymyksiä asian tiimoilta.
Ahaa! Ajattelin, että tulit puollustelemaan kaljan helvetin hyvää makua minulle :D. En osaa sanoa, en osaa mausta erotella alkoholin ja itse kaljan makua, joten kyllä sanoisin, että ihan se kaljakin maistuu pahalle, koska en siitä alkoholittomastakaan tykkää. Kyllä mä voin joskus todella harvoin saunan jälkeen ottaa jääkylmää kaljaa yhen pullon verran, mutta sillonkin mielummin otan vaikka Coca-Colaa, jos on tarjolla ja päihtymys ei ole tarkoitukseni. 10 kaljaa on jo ylitsepääsemätöntä minulle :D Tosin näillä toleilla voisin päästä 6 kaljallakin jo aika pitkälle, jonka ehkä voisin pakottaa itseni juomaan, mutta minkä takia lähteä pakottamaan itseä juomaan pahan makuista kaljaa, kun voi melkein yhtä helposti ottaa shotin tai jotain muuta? Ja eipä tuo alkoholikaan kovin terveellinen ole, kun aina toitotetaan sitä, että "huumeet tekee reikiä päähän."
Image

aphos
Kameleontti

Post by aphos »

SamaNisti wrote:Santa Maria muskottipähkinä - Parhaimmat euforiat halvimmalla koskaan, eli hyvä suhde siihen kuinka helppo sitä on hankkia. Miinusta muskotinhajuisesta hengityksestä ja HIRVEESTÄ parinpäivän darrasta.

Essot - Parhain olo ikinä, jossa vois viihtyä ikuisuuden, muhii joka silmukkaa ja solmukkaa päässä, joskus jopa räjähtää (jossei ole suutari) pyyhkien päästä kaiken ja jättää lopussa jäljelle tyhjiön. Vähänkuin jokin ilotulite!

Kalja - Maistuu aina hyvälle, tuo hilpeän olon. Darrakin on harvoin äärimmäisen paha jossei pidempään ole juonut (jos muistaa tankata jotain muutakin väliin).

Viina - Kaikki yllämainitut yhdessä, myös jälkiolot mukaanlaskettuna. Sulkeet voi heittää helvettiin tämän aineen kohdalla. Helppo saatavuus ja hintalaatu suhdekkin harvoin pettää. KAIKKI JUOMAAN VIINAA :!:
Onkos tämä taas joku trolli, kun katsoo tyypin postauksia?
frapathea

Post by frapathea »

aphos wrote:
SamaNisti wrote:Santa Maria muskottipähkinä - Parhaimmat euforiat halvimmalla koskaan, eli hyvä suhde siihen kuinka helppo sitä on hankkia. Miinusta muskotinhajuisesta hengityksestä ja HIRVEESTÄ parinpäivän darrasta.

Ehkä se vaan tykkää viinasta ja muskottipähkinästä. Aika paljon olis trollina jaksanu kirjotella.
Uke
LD50

Post by Uke »

frapathea wrote:
aphos wrote:

Ehkä se vaan tykkää viinasta ja muskottipähkinästä. Aika paljon olis trollina jaksanu kirjotella.
Totta, mutta kuka määrittelee trollin? Voinhan mäkin olla trolli??
Image

majesteetti
Psykonautti

Post by majesteetti »

Unettavat, jumittavat ja nuokuttavat:
Tenox: Amfeilun jälkeen että saa unta, savujen kanssa tummuttamaan tai sitten vain muuten vain rauhoittamaan satunnaisesti. Kiva mutta laimea.
Levozin: Hyi saatana, ei enää ikuna. Tipahdin ja seuraava aamu/päivä koomassa (ei siis kirjaimellisesti).
Fentanyyli: Kovasti kehuttu, olisi varmaan kannattanut olla enemmän opa kokemusta aikaisemmin. Vaivaantunut olo, pahaa oloa liikkuessa, "kylmän" euforinen mutta ei miellyttävä.
Alkoholi: Pahinta paskaa ja hirveimmät olot jälkikäteen. Ei sovi minulle.
Kavakava: Puuduttava, kerran kokeiltu

Piristävät:
Kofeiini: Wanha ystävä, ennen pannullisia päivässä. Nykyään pari kuppia.
Nikotiini: Wanha ystävä myös, aski tai 2 päivässä. Marlboro tai LM
Perus amfetamiini: Ilmeisesti adhd:n takia pelkästään rauhoittaa ja pystyn keskittymään. Katutavarasta pahoja yllätyksiä ilkeiden laskujen vuoksi, vältän jos laadusta ei taetta.
Meta-amfetamiini: Rauhoittaa (adhd), mukavaa jos on aikaa jota tappaa ja ei töihin menemistä etc.
Ekstaasi/MDMA: Wanhempi tuttavuus, jos OK nappi tai kristalli niin oikein mukavaa. Huonommista rouskuista tulee vain paha mieli
Lakka: Mukava välipalahuume. Turhaan parjattu.

Psykedeelit:
LSA: Mukava psykedeeli varsinkin suuremmilla annoksilla, tuo luonnon ja maailman kauneuden mukavasti käsien ulottuville.
LSD: Ihanan kirkas aine. Kerran maistamaan päässyt olen, toistekkin haluaisin (ja kolmannen). Tästä voisi saada jotain hienoa irti.
Ayahuasca: Vahva "kuningas" psykedeeli. Todella mukava tuttavuus jota haluan kyllä useamminkin kokeilla.
Sienet: Kaikki menee silokit, cubensikset, muscariat. Tykkään kovasti. Antavat mukavan höperön ja hassun tonttu-olon. Suurempia valaistumisia etc. näillä en ole aikaiseksi saanut vaikka suurempiakin annoksia syönyt olen.
Kannabis: Kukka. Lehti, kotitekoinen hyvä hasis, indica/sativa, multa/hydro ehdottomasti nautittavan arvoisia. Käyttö suht tiheää viikoittain.
Muskottipähkinä: En usko tämän toimivuuteen, placeboa uskoisin. Ensimmäinen "psykedeeli" jota tyyppasin.
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

4-aco-met testattu useampaan otteeseen - Todella :D
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
dredi
LD50

Post by dredi »

Täytyy lisätä muutamia mitä on tullut kokeiltua tuon edellisen postauksen jälkeen...

DMT (freebase, poltettuna): todella voimakas psykedeelinen kokemus. Sinkoaa käyttäjän hyperavaruuteen jossa on mahdollisuus tavata kaikenlaisia entiteettejä, joista osa on ihan mukavia ja toiset taas ilkeitä. Onneksi suurin osa on niitä mukavia. Tavallaan hyvin arvaamaton aine: koskaan ei tiedä mitä tapahtuu kun sinne avaruuteen lähtee...

Ketamiini: voimakas psykedeelinen dissosiatiivi, joka vaikuttaa voimakkaasti ajatusrakenteisiin ja on todella hyödyllinen mielen uudelleenohjelmointiin. Riippuvuuspotentiaali on tosin korkea, sillä aine on myös hyvin euforinen. Todella mielenkiintoinen aine.

DPT (IV injektiona): ainakin tällä annostusmenetelmällä liian kaoottinen, muistuttaa DMT:tä tietyissä asioissa. IM injektiona tai poltettuna saattaisi olla ihan miellyttävä kemikaali. Näin otettuna kuitenkin turhan sekava ja vaikea integroida.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:
DPT (IV injektiona): ainakin tällä annostusmenetelmällä liian kaoottinen,
Kokeile nokitusta, silti kyllä aika kaaottista, mutta kaaoksesta sai aika paljon irti.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ja vois taas lisäillä pari.

DPT

Taitaa mulla olla lemppari trypta tällä hetkellä. Erittäin kaaottista ja hajottavaa joka kertoo paljon mielenrakenteista, pystyy tuhoamaan ja kokoamaan sen ERITTÄIN nopeasti. Opettaa myös pieniä asioita, kehon hyvinvoinnista, mielen hyvinvoinnista ja harmoniasta.

2c-B

Nyt on kaksi kokemusta jo takana, edelleen tarvitaan jokin ihan vitun iso annos. Tähän saakka ei ole tullut mitään loistavaa visuaali showta, mutta en tiedä onko set and setting taustalla vai minkä takia tästä tuli olotilaksi sellainen, että ajatusmaailmani oli erittäin harmoninen ja pystyin käsitteleen sitä siten, että pystyin itse määrittelemään ajatukseni kulkua ja määränpäitä...

Ketamiini

Bright side of dissoactive. Putoat kultaisiin kappeleihin joissa kehollasi on hyvä olo. Mieletön rakkauden tunne, kun pääsee pois ja tasapainoinen empatia. Ei voita DEXMIII :D

aco diptistä, 5-meo-amt ja 2c-i tulee lähiaikoina tarkemmat kertomukset. Näin aluksi ainakin usko on kova ensi kerran jälkeen meo amt kohtaan.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Oijoi. Ei nyt luokittelu mennyt ihan oikein, muttei jaksanut kiinnostaa. Joten antaa tuon 'peruspäihteet' olla tuossa ekana lol. Oon kyllä varma että unohtuu jotain...

ns. PERUSPÄIHTEET
Kofeiini / Olin kamala kahvinarkki joskus siitä lähtien kun en vielä hirveästi vetänyt itse huumeita, lähinnä vaan dokasin, mutta lopetin vuosi - pari sitten. Kofeiinitabut on kyl joskus kätsyjä.
Nikotiini / Mm, paskaa. Polttanut nyt joku 6v, ja vituttaa joka päivä enemmän. Ihan turha - mut näyttääpä coolilta. 8)
Alkoholi / Surkein päihde mihin oon ikinä törmännyt. Tekee ihmisistä vaan rasittavia ja idiootteja, ja tekee liian pahaa kropalle, liian nopeasti. Voi johtua mun jyrkkä mielipiteeni osittain siitäkin että mulla lähti käsistä muutama vuosi sitten ja olin humalassa miltei joka päivä liki puolitoista vuotta (nyt kärsin esim. maksakivuista). Ryyppäämällä menettää imo varmemmin frendit kuin muilla päihteillä. Mutten ole kokonaan luopunut alkosta, joskus baarissa otan viinaksia - jos satun poikkeamaan.
Kannabis / Aivan LOISTAVAA. Poltan aina kun vaan pystyn ja jos lompakko antaa myöten. Ensimmäinen kielletty päihde jota kokeilin.

PSYKEDEELIT yms.
Punakärpässieni / Ihih, olin aika kova sienestäjä joskus 14-vuotiaana. Nyt on vähän jäänyt. On kyllä ihan mun top5:ssa vieläkin, ja herätti halun kokeilla monia muitakin eri sienilajikkeita.
LSD / Kiva. Jänskä. Hassu. Nerokas. Oon varmaan muuten outo, mutta imo on kivaa syödä välillä ihan pieniä määriä, esim. yksi lappu, ja kikatella sit loppuilta. Ei aina tartte mennä 'ihan tripeille'. \o Ainoa pienikin negatiivisuus minkä oon hokannut on että LSD tekee musta ehkä hieman rasittavahkon (who does care? :O), kikatuskohtaukset menee aina omalla kohdalla niin että naurat sitten ittes kipeeksi siinä n. 2h..

Jäi masentavan lyhyeksi tää lista. Pitää varmaan tehdä asialle jtn.

STIMULANTIT
Amfetamiini / Tähän on ainakin mulla (varmasti monella muullakin) aikalailla semmonen viha-rakkaussuhde. Jos sitä osuu näköpiiriin, otan - mutta jos ei satu, en myöskään ala säätämään. Piriputket on aika hanurista, mulla riittää ainakin se yksi - kaksi yötä..
Metamfetamiini / Kivempaa kuin amfetamiini. Koska, jos vedetään jtn kovaa huumetta, vedetään sit kunnolla pää sekasin. Toimii paljon stydimmin ja sairaammin.
MDMA / Vaikkei mulla ole kuin pari magmakertaa takana, luulen voivani sanoa että tykkään vähän enemmän essojen muodossa, koska essoissa musta tulee mukava, magmoissa vaan... hankala, liian pihalla, emt. Musta tulee just perinteinen ekstaasipää; halailen kaikkia, tanssin, pussailen, yms ällösöpöä.
Concerta & deksamfetamiini / Ei pirilääkkeet ole sopivia kuin niille joita niitä määrätään. Onhan tuo tietenkin hyvä jos ei halua hirveitä laskuja, tosin Concertat tuntuvat aiheuttavan pahempia laskuja kuin itse amfetamiini..(?)

HITAAT jne.
Suboxone / Aivan totaalisen puhdasta paskaa. Ja siis vitun ovela päihde, ihme että käytetään just esim. heroiinin korvaushoidossa; kun alotat, sulle tulee hyvä löysä fiilis, sitku koukahdat, niin vaikutukset laskee ihan älyttömästi. Aika varma koukku epätoivoiselle sekakäyttäjälle. Nyt puoli vuotta koukussa, ja lopettelemassa (taas) nyt kun vielä kykenee.
Lakka / No onhan tuo aika jees buusteri, tosin aika vaarallinen semmoiseksi..

En jaksanut luokitella kaikkia eri bentsoja yms. Tuskin kukaan yöuniaan menettää tämän takia.

ENERGIA LOPPUI. Jatkan joskus ... :roll:
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

Melkein kaikki muuten vapottaa aina 5-meo-dmt:tä, kukaan oo edes testannut sitä muuten. Päätin kerran testaa nokittamalla, ja toimi mun mielestä mukavammin kuin vapottamalla.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

CharlieBigPpotato3 wrote:Melkein kaikki muuten vapottaa aina 5-meo-dmt:tä, kukaan oo edes testannut sitä muuten. Päätin kerran testaa nokittamalla, ja toimi mun mielestä mukavammin kuin vapottamalla.
Ei mun mielestä vain...

Paljon kevyemmin lähti käyntiin, toisaalta pitempi kesto...

4-Aco-Dipti
Erittäin sienimäinen ja kevyt samalla. Sosiaalista samalla aika visuaalinen oli toisaalta, mutta ajatukset pysyy hyvin koossa. Veikkaisin komboiluun mielenkiintoista.

2C-I
Kevyttä 2c perhettä edelleen, ajatukset ovat kirkkaat ja hyvin selvät visuaalinen puoli on aika mieto ja phentylamiininen hyvä olo kertyy. Ihan kuin ois hyvässä pilvessä koko päivän.

5-Meo-amt
PIRIPSYKEDELIAA

Hiki tulee ja unta ei tartte välttämättä. Ei mitään oikein suurempia laskuja ja voittaa mun mielestä jossain tilanteissa hapon esimerkiksi. Ei sillalailla mikään informatiivinen aine, mutta egoboosti on kova. Hienoa tavaraa :D

Vittu mitä mää nyt kokeilen?????? Ibogainia tarttis.
surly
Lepakko

Post by surly »

Etanoli - mukava juoma, turha päihde.
Nikotiini - erittäin mukava 5min tauko kaikesta muusta.
Kofeiini - käytännöllinen jos valvoa tarvii, mutta lähinnä juon kahvia maun takia
Kannabis - hauskaa mutta yksiulotteista
JWH-018 - omituista psykedeliaa kannabisten vaikutusten päälle
Tramadol - 300mg tätä niin on erittäin rauhallinen päivä tiedossa
DXM - harvemmin on sen vaivan arvoista
LSA(HWBR) - "välipala psykedeeli" kuten joku ircissä sanoi
Bromo-DragonFLY - ilkeä 20h edessä jos tätä ainetta suuhus pistät, silti mielenkiintonen aine vaikkakin pää tahtoo hajota maailman sekavuuteen
Tsolpideemi - tajutonta sekoilua eikä oikeen muuta
Salvia Divinorum - aika lamaannuttava aine, koskaan en ole oikeen saanu selvää siitä mitä siinä minuutin parin aikana tapahtu, muuten kyllä mukavan vaivaton lyhyen keston ja vähäisten fyysisten vaikutusten ansiosta

Muuta nyt ei mieleen tule, lähi tulevaisuudessa on kyllä tiedossa useampia uusia kokemuksia niin pääsee päivitteleen.
Times are tough, huh, bud?
peili
Psykonautti

Post by peili »

DXM - kutittaa liikaa hupikäyttöä ajatellen muuten ihan ok
sienet - Oujjeee :D mun juttu, parasta
THC - hyvää kamaa
viski - hyvää nautintoaineena, huono päihde
spice jne - vituttaa että tuli edes koitettua
kodeiini - turhaa
fysiikka - perseestä :(
LSA - testit kesken, eka kerralla vajarit
Bromo Dragonfly+savut - Hyvä kombo ++
essot - vajarit joten ei kommenttia

TODO-lista
heroiini
LSD
kokaiini
mauseri
LD50

Post by mauseri »

meo amt: potenssiin miljoona kaikki aikasemmat matkani.. PARASTA!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:meo amt: potenssiin miljoona kaikki aikasemmat matkani.. PARASTA!
Joo kyllä tolla aineella mun mielestä on pirusti mahollisuuksi monenlaisia juttuja kohdatessa, mua itseäni vähän pelottaa vain se fyysinen puoli... Miten käy keholle kun mennään yli 30 mg annoksissa?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote:meo amt: potenssiin miljoona kaikki aikasemmat matkani.. PARASTA!
Joo kyllä tolla aineella mun mielestä on pirusti mahollisuuksi monenlaisia juttuja kohdatessa, mua itseäni vähän pelottaa vain se fyysinen puoli... Miten käy keholle kun mennään yli 30 mg annoksissa?
en kehosta tiedä, mutta mun psyyke kävi viimeks jo niin äärirajoilla, että isompaa annosta en tuu koskaan ottamaan.. olin kyllä fyysisestikin ihan paskana
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
Dexma wrote:
en kehosta tiedä, mutta mun psyyke kävi viimeks jo niin äärirajoilla, että isompaa annosta en tuu koskaan ottamaan.. olin kyllä fyysisestikin ihan paskana

Nyt rupeis sitten kiinnostaan kumminkin, jos jollain vosi ton pahan olon poistaan niin KUINKA ISOIHIN ANNOKSIIN USKALTAIS SITTEN MENNÄ..

Samalla täytyy saada se piri fiilis pysyyn. Eli hatsi nou, lsd on mun ymmärtääkseni sellainen jees :) Opiaatit? Jotain mikä vetää mahakipua pois?

Oikeasti sinänsä mielenkiintoinen substanssi...
ihmislaji
Psykonautti

Post by ihmislaji »

CharlieBigPpotato3 wrote:Melkein kaikki muuten vapottaa aina 5-meo-dmt:tä, kukaan oo edes testannut sitä muuten. Päätin kerran testaa nokittamalla, ja toimi mun mielestä mukavammin kuin vapottamalla.
Joskus pari kertaa sniffasin ihan pienen annoksen, mutta nenäni ei vaan kestänyt sitä. Erittäin ikävän tuntuista ainetta.

Mahtaisikohan toimia anaalisesti?
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ihmislaji wrote:
Joskus pari kertaa sniffasin ihan pienen annoksen, mutta nenäni ei vaan kestänyt sitä. Erittäin ikävän tuntuista ainetta.

Mahtaisikohan toimia anaalisesti?
mä oon kerran sitä kokeillu ja nokitin sen mutu 10mg, toimi aivan vitun hyvin.