Miksi en koe kunnon visuaaleja?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
dredi
LD50

Re: Miksi en koe kunnon visuaaleja?

Post by dredi »

Kyseessä oleva A.H:n kirja kuitenki selventää aika hyvin psykedeliaa sellaselle joka
siitä on kiinnostunu.
300mcg LSD:tä selventää aika hyvin psykedeliaa sellaselle joka siitä on kiinnostunu.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
asteriz
Tuppisuu

Post by asteriz »

Minkähän takia mulla taas on kauniit fraktaalikuviot vaihtunut ihmisten naamoiksi ja ihmisiks yleensä? Bromot ja kannabis varsinkin tekee niistä erittäin selviä..
anomaali
Psykonautti

Post by anomaali »

Uke wrote:
dredi wrote:Itse en ole ikinä lukenut ja hyvin on sujunut psykedeelien käyttö siitä huolimatta...
Sama ja varmaan monilla tuhansilla muillakin sama. :mrgreen:
Saleen vähemmän haittaa sen lukemisesta kuitenkin on kuin lukematta jättämisestä. Voin suositella myös ikänsä psykedeelejä käyttäneitä lukemaan. Noihin vitamiini- ja sokerijuttuihin en ainakaan ollut oikeen muualla törmännyt joten aina voi oppia uutta vanhaa lukemalla.
dredi
LD50

Post by dredi »

Noihin vitamiini- ja sokerijuttuihin en ainakaan ollut oikeen muualla törmännyt joten aina voi oppia uutta vanhaa lukemalla.
Tjaa-ah, mua ainakin epäilyttää heti jos luen jotain tietoa mistä ei ole missään muualla tietoa.
anomaali
Psykonautti

Post by anomaali »

dredi wrote:
Noihin vitamiini- ja sokerijuttuihin en ainakaan ollut oikeen muualla törmännyt joten aina voi oppia uutta vanhaa lukemalla.
Tjaa-ah, mua ainakin epäilyttää heti jos luen jotain tietoa mistä ei ole missään muualla tietoa.
Hyvä huomio. En tosiaan ollut tietoa vielä muualta etsinytkään. Googlettaminen komppaa: niasiinin puutoksesta voi seurata hallusinaatioita ja löytyipä vitamiinivalmistaja joka mainostaa tuotteensa keskeyttävän LSD tripin hallusinaatiot tunnissa http://www.lifecheck.co.za/index2.php/?page_id=65 ;) hyvää palvelua.
Mutta tollasiin juttuihin on kyllä vaikea törmätä ihan vaan erowidin perusinfoja lukemalla joten jos haluaa syventää niin lukeminen kannattaa aina.

Anyway paastoamista kannattaa ainakin yrittää. Ei siinä mitään menetä. Mainitsemassani kirjassa myös lisää juttua pastoamisesta ja lähteistä joista hakea lisätietoa. Mainitaan visionäärisen kokemuksen saavuttelukeinoiksi myös hengitystekniikat joilla lisätä hiilidioksiidin määrää verenkierrossa ja strobovalojen synergiasta psykedeelien kanssa. Olisi mielenkiintoista yhdistää kaikkia neljää, paastoamista, psykedeelejä, hengitystekniikkaa ja stroboa.
surly
Lepakko

Post by surly »

Tyhjällä mahalla ei ole koskaan hauskaa.
Times are tough, huh, bud?
dredi
LD50

Post by dredi »

surly wrote:Tyhjällä mahalla ei ole koskaan hauskaa.
Olen toista mieltä.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

dredi wrote:
Olen toista mieltä.
Allekirjoitan.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Paasto aiheuttaa parhaimmillaan hyvin ekstaattisia olotiloja.
anomaali
Psykonautti

Post by anomaali »

Ei paastoaminen tarkoita välttämättä sitä että ollaan tyhjällä vatsalla, vaan sitä että muutamien päivien ajan rankasti rajoitetaan syömistä. Mulla kyllä monesti nälän tunne väistyy myöhemmäksi kun jotain psykedeeliä ottaa.
dredi
LD50

Post by dredi »

Tiedän hyvin monta tilannetta joissa voi olla todella hauskaa vaikka vatsa olisi kuinka tyhjä.