Selvinpäin visualisoinnista.
-
Mämmikoura
Re: Selvinpäin visualisoinnista.
Alkavia fraktaaleja täälläkin varsinkin kun lyricoita vielä söin. Ei saanu näytöstä selvää ku alko kirjaimet liikkumaan. Ja esim. väsyneenä varjot alkaa silmäkulmassa liikkumaan. Psykedeeleistä tullu. Ei mitään haittaavia vaan päinvastoin, moni varmaan maksas että näkis joka päivä fraktaaleja selvinpäin. Mdma:sta en oo huomannu et olis jääny mdn. Ääniharhoja odotellessa... 
-
Isis
- Karvakuono
Tätähän on tutkittu esim. sensorisen deprivaation avulla. Kun ihmisen aistiärsykkeet minimoidaan, aivot alkavat itse kehittää aistimuksia eli ihminen hallusinoi. Ei liity psykedeeleihin mitenkään, ainakaan tuollaisesa tapauksessa. Tosin ehkä joidenkin ihmisten kohdalla aivot herkistyvät psykedeelien avulla ja ihminen alkaa herkemmin havainnoida erilaisia muutoksia aistimuksissa. Ts. hoksaa herkemmin visuaaleja ynnä muita. -Ko, -kö?
Itellä ollut lapsesta asti joitakin ns. visuaaleja. Lisäksi saan joskus haju- ja makuaistimuksia ilman näkyvää syytä. En ole koskaan pitänyt niitä mitenkään poikkeuksellisina asioina, luulen että monikin kokee niitä. Varmasti noillekin löytyisi selitys, jos jaksais tutkia. Mitä lie dissoilua. Eivät ne ole häirinneet koskaan.
Itellä ollut lapsesta asti joitakin ns. visuaaleja. Lisäksi saan joskus haju- ja makuaistimuksia ilman näkyvää syytä. En ole koskaan pitänyt niitä mitenkään poikkeuksellisina asioina, luulen että monikin kokee niitä. Varmasti noillekin löytyisi selitys, jos jaksais tutkia. Mitä lie dissoilua. Eivät ne ole häirinneet koskaan.
Too bad - so sad
-
Patterson
- Lepakko
Mulla on ensimmäisten mämmittelykertojen jäänyt päälle efekti että valot - varsinkin värilliset on huomattavan paljon kirkkaampia ja näkökyky tarkempi. Huomasin asian jonakin dagen efterinä ja pistin sen afterglowin piikkiin, mutta efekti on päällä edelleen, alkoi n. 5 vuotta sitten.Acid wrote:Essoista on jääny visuaalia päälle, onko muilla essot vaikuttanu silmiin?
Saatana elää ja voi hyvin.
-
boost
- Lepakko
Mä muistan, kun pienenä katseli lattian ja muiden pintojen liikettä. Vastasyntyneenä varmaan näki kaiken. 
-
Isis
- Karvakuono
Mä luulen, että ihmiset näkevät, kokevat ja tuntevat paljon voimakkaammin ja enemmän ollessaan vastasyntyneitä ja lapsia. Uskon, että kasvuympäristön vaikutuksesta ihmisten kyky nähdä esim. muiden yksilöiden auroja, heikentyy. Kyvyt katoavat, kun niitä ei vahvisteta tai edes ylläpidetä, vaan päinvastoin ympäristö ennemmin kieltää tällaiset näyt hölynpölynä tai merkkinä hulluudesta. Jossain vaiheessa lapset lakkaavat rekisteröimästä kyseisenkaltaista informaatiota, koska huomaavat ettei siitä pidetä tai se ei hyödytä ja keskittyvät muuhun ympäristöstä tulevaan infoon.boost wrote:Mä muistan, kun pienenä katseli lattian ja muiden pintojen liikettä. Vastasyntyneenä varmaan näki kaiken.
En kuitenkaan mene sanomaan, että näin ehdottomasti olisi, sillä asiaa ei ole juurikaan tutkittu, tietääkseni. Vastasyntyneet havaitsevat paljon enemmänkuin mitä esim. 50 vuotta sitten on ymmärretty. Ennen jopa luultiin, ettei vastasyntyneillä ole tuntoa. Näille on saatettu tehdä leikkauksia yms. toimenpiteitä ilman kipulääkitystä, koska eivät ne mitään tunne. Nykyään tiedetään paljon enemmän ja tieto lisääntyy koko ajan. Miksipä ei siis olisi mahdollista, että nämä havaitsisivat myös erilaisia visuaaleja, auroja ynnä muita energioita ympäristöstään. Kaikkihan on mahdollista. On myös mahdollista, että työpöytäni laatikossa on mikrokokoinen näkymätön tyrannosaurus rex.
Too bad - so sad