2C-T-2
-
peltsi
- OD
Re: 2C-T-2
En taas henkilökohtaisesti suosittele muuten kun pommina. Frapsu: Millasella annoksella otit? uskosin et jollain +20mg pitäis kyllä jo puskea kovin värikästä visuaalia..näin mulla siis.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
Mitenkäs tätä nokittaneet?
Minkälaisilla doseilla?
Erowidista löysin ainakin pari kokemusta, mut ne oli 30+mg:n annoksilla.
Mulla on 30mg testissä, ja oon tänään ajatellut et voisin n. 20mg popsia, ja jättää 10mg toista kokeilua varten.
Et toimisko se 10mg nenukkiin tarpeeksi hyvin et mun kannattaa semmosta määrää säästää?
Voin kyl ottaa kaiken nyttenkin, mut 2 kokemusta ois aina parempi. =)
Minkälaisilla doseilla?
Mulla on 30mg testissä, ja oon tänään ajatellut et voisin n. 20mg popsia, ja jättää 10mg toista kokeilua varten.
Et toimisko se 10mg nenukkiin tarpeeksi hyvin et mun kannattaa semmosta määrää säästää?
-
Aesma
- OD
En oikein muista otinko 15mg vai 10mg joskus nokkiin, mut aika hyvin toimi, nousut oli aika rajut, mut muuten oli aika kevyttä koko aika,King Ink wrote:Mitenkäs tätä nokittaneet?
Minkälaisilla doseilla?
visuaalit oli +++.
Kirveltää muuten tähän mennessä eniten mun omista tutkari kokemuksista nokkaan toi t2, kait.
Kyl suosittelen ite säästää sen 10mg ja kokeilee nokkaa, jotkuthan oli polttanutkin tätä, tai tällänen muistikuva mulla löytyy
-
King Ink
- LD50
No, mä otin nyt sen 30mg suoral massuun kun ei tullut vastausta tarpeeksi nopeasti. 
-
Aesma
- OD
Hehee, hyvää matkaaKing Ink wrote:No, mä otin nyt sen 30mg suoral massuun kun ei tullut vastausta tarpeeksi nopeasti.
Se on kyl parempi vaihtoehto ottaa masuun nää kaikki ku polttelee välil nii saatanallisesti nokkaa et eih yäh...
-
Uke
- LD50
Eih! Oisit ottanu 20mg nenään tai suun kautta ja 10mg rektaalina.. 10mg riittää nimittäi aika vauhdikkaasee tribbiin.King Ink wrote:No, mä otin nyt sen 30mg suoral massuun kun ei tullut vastausta tarpeeksi nopeasti.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Kasvoton
- Psykonautti
tää on very jännä aine... :coool: toooosi stimuloiva! tän kans ei tuu uni..
ekal kerral ei tainnu toimia, tai sit olosuhteet pilas asian.. hukkaan meni!
tokal kerral tuli sellanen ihme naurutrippi! oikeesti, hillitöntä naurua koko vaikutusten ajan, tais olla frendeil kestämist mussa ja mun jutuissa! oli toki budii mukana ja voi olla et se pisti naurattaa.. muuta mitä huomasin, oli just se, et ulkona pinnat hengitti kivasti ja ihan loppu vaiheilla näky pientä visuaalia.
kolmannella kerralla ei aluks tuntunu muut ku helvetin moinen piristyminen.. sit jossain vaihees väsähdin ja menin nukkuu. vitut uni tullu ku huone ei pysyny paikallaa, oikeesti joka paikka alko liikkuun ja väreileen! mieletön yö!
neljännel kerral otin aika reilusti kompotellen, ei kyl oikee siltikää toiminu.. harmi..
mut haluisin pohtii tätä yhel taval: vertan 2ce:hen
must e on tosi paljon terävämpi, üper vahva nousu, heti alkaa visuaalit, maailma ympäril räpsyy, ct:ssä tää kaikki tapahtuu jotenkin pehmeemmin, kaikki on niin paljon hitaampaa ku 2ce, mut silti samanlaista..
hmm.. aluks olin tosi pettyny tähän, nyt toivo on palannu.. tosin kyl 2ce vie voiton!! HELPOSTI!
toisaalta, kyl varmasti otan, jos tulee vastaan.. hmm.
ekal kerral ei tainnu toimia, tai sit olosuhteet pilas asian.. hukkaan meni!
tokal kerral tuli sellanen ihme naurutrippi! oikeesti, hillitöntä naurua koko vaikutusten ajan, tais olla frendeil kestämist mussa ja mun jutuissa! oli toki budii mukana ja voi olla et se pisti naurattaa.. muuta mitä huomasin, oli just se, et ulkona pinnat hengitti kivasti ja ihan loppu vaiheilla näky pientä visuaalia.
kolmannella kerralla ei aluks tuntunu muut ku helvetin moinen piristyminen.. sit jossain vaihees väsähdin ja menin nukkuu. vitut uni tullu ku huone ei pysyny paikallaa, oikeesti joka paikka alko liikkuun ja väreileen! mieletön yö!
neljännel kerral otin aika reilusti kompotellen, ei kyl oikee siltikää toiminu.. harmi..
mut haluisin pohtii tätä yhel taval: vertan 2ce:hen
must e on tosi paljon terävämpi, üper vahva nousu, heti alkaa visuaalit, maailma ympäril räpsyy, ct:ssä tää kaikki tapahtuu jotenkin pehmeemmin, kaikki on niin paljon hitaampaa ku 2ce, mut silti samanlaista..
hmm.. aluks olin tosi pettyny tähän, nyt toivo on palannu.. tosin kyl 2ce vie voiton!! HELPOSTI!
toisaalta, kyl varmasti otan, jos tulee vastaan.. hmm.
©kasvot-on-!
-
lahke
alkuviikosta otin jonkun treshold-annoksen ja menin nukkumaan aika pian sen jälkeen. =uskomaton kokemus
ensinnäki ku otti noin pienen annoksen niin stimupuoli ei tullu liikaa esille ja ihan hyvin sai nukahdettua.. vaipui sopivan helposti wild-välitilaan ja kiva kitara-ambientmusiikki pärähti soimaan ennen nukahtamista..
eka uni=lyhyt uni, jossa join jotain punaista lientä hienosta pullosta, ja ehkä elämäni yksi sekavimmista tiloista.. o.O aivan varmasti menin päällekäin jonkun toisen ulottuvuuden kanssa, sanoinkuvaamattoman outoa.
ja sen jälkeen loppuyö kivoja selkounia mis oli paljon gootteja... o.o
eka uni=lyhyt uni, jossa join jotain punaista lientä hienosta pullosta, ja ehkä elämäni yksi sekavimmista tiloista.. o.O aivan varmasti menin päällekäin jonkun toisen ulottuvuuden kanssa, sanoinkuvaamattoman outoa.
ja sen jälkeen loppuyö kivoja selkounia mis oli paljon gootteja... o.o