Ongelma on siinä, että psykedeeleillä on taipumus vahvistaa senhetkisiä tunnetiloja. Sitten ei haluta suositella psykedeelejä masentuneille, koska ei haluta aiheuttaa huonoa trippiä. Masentuneelle huono trippi voisi olla vielä todella murskaava kokemus.Dagga wrote:Hmm, mua nyt hämmentää tää kun sanotaan ettei pitäis missään nimessä syödä masentuneena psykedeelejä. Ku oon lukenut monia käyttökokemuksia, joissa psyket on ollut avuksi masennuksen käsittelyssä, ja siitä yli pääsemisessä.
sienet ja masennuslääke
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
tRip
- Moderator
psykejä masentuneena
Kyllä ite olen masentuneena nauttinut psykedeelejä..
En kuitenkaan välttämättä menisi suosittelemaan psykejen nauttimista masentuneena, johtuen psyykkisistä riskeistä.
Kysymys on ehkä enemmänkin siitä uskaltaako tripillä kohdata niitä ikäviä asioita ja onko henkisiä voimavaroja käsitellä niitä.
Olen itse hyvinkin paljon saanut psykeistä apua masennukseen ja tripit pääsääntöisesti ovat antaneet uusia näkökulmia kohdata masennusta.
Ahdistuneena en kyllä uskaltaisi ottaa psykejä..
Loppupeleissä sen hetkinen mielentila ratkaisee kannattaako psykejä ottaa vai ei.. kannattaa luottaa omaan fiilikseen, ja miettiä mitä tripiltä oikeasti hakee.
En kuitenkaan välttämättä menisi suosittelemaan psykejen nauttimista masentuneena, johtuen psyykkisistä riskeistä.
Kysymys on ehkä enemmänkin siitä uskaltaako tripillä kohdata niitä ikäviä asioita ja onko henkisiä voimavaroja käsitellä niitä.
Olen itse hyvinkin paljon saanut psykeistä apua masennukseen ja tripit pääsääntöisesti ovat antaneet uusia näkökulmia kohdata masennusta.
Ahdistuneena en kyllä uskaltaisi ottaa psykejä..
Loppupeleissä sen hetkinen mielentila ratkaisee kannattaako psykejä ottaa vai ei.. kannattaa luottaa omaan fiilikseen, ja miettiä mitä tripiltä oikeasti hakee.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
panda
- Psykonautti
-
panda
- Psykonautti
-
Psykonautti
- Tuppisuu
-
Lännen nopein
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
-
Psykonautti
- Tuppisuu
-
h.s.t.
-
tRip
- Moderator
LSA tai LSD sopivan pienellä annoksella..Psykonautti wrote:Juu, masentuneisuuden takia pistin tänne. entäs mitkä olis parhaita psykedeelejä tälläsessä tapauksessa ? anna kun arvaan, ei varmaan niin mikään.
En nyt välttämättä suosittelisi mitään masentuneena, mutta ei se tarkoita sitä etteikö masentuneenakin voisi trippailla.
Itse koen masentuneisuuden jopa vähentyneen trippailun myötä.
Keep it unreal.