sienet ja masennuslääke

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Dagga wrote:Hmm, mua nyt hämmentää tää kun sanotaan ettei pitäis missään nimessä syödä masentuneena psykedeelejä. Ku oon lukenut monia käyttökokemuksia, joissa psyket on ollut avuksi masennuksen käsittelyssä, ja siitä yli pääsemisessä.
Ongelma on siinä, että psykedeeleillä on taipumus vahvistaa senhetkisiä tunnetiloja. Sitten ei haluta suositella psykedeelejä masentuneille, koska ei haluta aiheuttaa huonoa trippiä. Masentuneelle huono trippi voisi olla vielä todella murskaava kokemus.
tRip
Moderator

psykejä masentuneena

Post by tRip »

Kyllä ite olen masentuneena nauttinut psykedeelejä..

En kuitenkaan välttämättä menisi suosittelemaan psykejen nauttimista masentuneena, johtuen psyykkisistä riskeistä.
Kysymys on ehkä enemmänkin siitä uskaltaako tripillä kohdata niitä ikäviä asioita ja onko henkisiä voimavaroja käsitellä niitä.

Olen itse hyvinkin paljon saanut psykeistä apua masennukseen ja tripit pääsääntöisesti ovat antaneet uusia näkökulmia kohdata masennusta.

Ahdistuneena en kyllä uskaltaisi ottaa psykejä..

Loppupeleissä sen hetkinen mielentila ratkaisee kannattaako psykejä ottaa vai ei.. kannattaa luottaa omaan fiilikseen, ja miettiä mitä tripiltä oikeasti hakee.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
panda
Psykonautti

Post by panda »

mä oon päässy masennuksista yli psykeillä. en aina mutta usein.
asioista saa paremman otteen (joskus hyvinkin kirjaimellisesti) kosmisesta perspektiivistä. pätee omalla kohdalla. muut voi painua vittuun.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
immuzu

Post by immuzu »

panda wrote:muut voi painua vittuun.
Angst? :lol:
panda
Psykonautti

Post by panda »

immuzu wrote:
panda wrote:muut voi painua vittuun.
Angst? :lol:
till i fucking die.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
Psykonautti
Tuppisuu

Post by Psykonautti »

Mitkä olis parhaita ryynejä stressaantuneelle kaverille ?
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Oudossa topickissa kyselet. Mut lullis, että mikkä tahansa bentsot stressiä helpottaa. Ainakaan itellä ei oo viä semmosia tullu vastaan jokka ei helpottais.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Psykonautti wrote:Mitkä olis parhaita ryynejä stressaantuneelle kaverille ?
Vitamiinit.
Keep it unreal.

Psykonautti
Tuppisuu

Post by Psykonautti »

Juu, masentuneisuuden takia pistin tänne. entäs mitkä olis parhaita psykedeelejä tälläsessä tapauksessa ? anna kun arvaan, ei varmaan niin mikään.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Psykonautti wrote:Juu, masentuneisuuden takia pistin tänne. entäs mitkä olis parhaita psykedeelejä tälläsessä tapauksessa ? anna kun arvaan, ei varmaan niin mikään.
Optiset harhat. :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Psykonautti wrote:Juu, masentuneisuuden takia pistin tänne. entäs mitkä olis parhaita psykedeelejä tälläsessä tapauksessa ? anna kun arvaan, ei varmaan niin mikään.
LSA tai LSD sopivan pienellä annoksella..

En nyt välttämättä suosittelisi mitään masentuneena, mutta ei se tarkoita sitä etteikö masentuneenakin voisi trippailla.
Itse koen masentuneisuuden jopa vähentyneen trippailun myötä.
Keep it unreal.