2C-P

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Mushru
Moderator

Re: 2C-P

Post by Mushru »

Chronic123 wrote:Tätä oisi tarkoitus kokeilla kaverin kanssa perjantaina 12mg dosella oraalisesti :D
jaa?
. . . (--) °
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Tätä ei olisi tarkoitus kokeilla kenenkään kanssa koskaan millään annostuksella mitenkään.

Joo!
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Pystyykö kukaan vertaamaan annostusta tuohon 2c-e:hen esim 10mg 2c-p on noin 15mg 2c-e tyyliin? Vaikeahan näitä varmaankin on verrata mutta saisi jonkun laisen käsityksen tuosta. Jostain foorumeilta luin että 10mg vastaa aika paljon 15mg 2c-e annosta? Ei taida varmaan paikkaansa pitää?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyl must tuntuu, et 10mg toimii 'kovempaa' kuin 15mg 2c-e:tä. Mitä muistelen parista omasta kokeilusta.
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

11mg yllätti todella :D Nousi paljon nopeammin kuin kuvittelin, TODELLA visuaalista, paljon stimulaatiota ja kaiken kruunasi että ei tullut missään vaiheessa paha olo :D
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Tuli kiskottua melkein 400 mg kuluneen vuoden aikana. Doussit oli pienimmillään 4 mg ja korkeimmillaan 18+6 mg, kuitenkin useimmiten 8-14 mg. Tälle syntyy pienilläkin annoksilla toleranssia (oletettavasti pitkän vaikutusajan ja tehokkuuden vuoksi) ja pari-kolme välipäivää ovat vaadittavia minkäänlaisten vaikutusten ilmenemiseksi.

Hyvin voimallista tavaraa. Nousuvaiheessa yleensä paikat tärisee ja paska lentää. Visuaalinen kenttä kieroutuu ja ihmiset näyttää mutanteilta. Keho on täynnä sähköistä, kiristävää tunnetta. Tripin hiipuessa jäseniä särkee. Ruoan syöminen ei ole nautinnollista. Aistit menevät sekaisin. Spatiaalinen hahmotuskyky pätkii ja olo on muutenkin disorientoitunut.

Pari kertaa syksyllä otin 2C-P:tä mennessäni sienestämään ja popsin silokkeja suoraan maasta. Kuljin muihin maisemiin ja kuuntelin pääni poksahtelevan, jonka hahmotin keskusteluksi hyperteknologisen 2C-P:n ja sieniorganismin välillä. Nauroin vaivaantuneesti. 2C-P saa ottamaan kaiken niin vakavasti.

Aika ajoin sitä meni niin sykkyrälle kehonkuvansa ja minuutensa kanssa, että havainnoin pelkkiä kitiseviä sekä surisevia fraktaalirataspyöriä. En tiennyt missä olin ja miksi, mutta tuntui siltä, että sinne oltiin menty tarkoituksenmukaisesti.

Sopivan rankkaa tavaraa itselle. Jouduin välillä pakottamaan itseni ottamaan annokseni, sillä vannoin syöväni koko satsin loppuun. Kasvatti ihmisenä altistua näille karseille hyökytyksille. Näinä päivinä olisin mielummin kokonaan ilman deelejä kuin söisin 2C-P:tä.

Jos LSD on viettelevä rakastajatar joka vie sut eksoottisiin paikkoihin, niin 2C-P on likainen transvestiittilortto, joka nussii sua syyläisellä kyrvällä perseeseen ja kuiskuttaa korvaan vastenmielisimmät sekä katalimmat elämän tosiasiat. Nykyään mä kestän mitä vaan.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Olen kokeillut DOC, 5-MeO-MIPT, 2C-E ja 2C-P

Ja 2c-p on ollut ehdoton suosikkini 10-13mg doseilla oraalisesti, en saanut koskaan 2c-p:stä pahaa oloa tai huonoja kokemuksia. Päinvastoin kokemukset olivat aina kirkkaita, mukavia ja todella visuaalisia.

Itsella aina ottamisen jälkeen alkoi väsyttämään ja haukotuttamaan, mutta 2h eteenpäin niin olin kuin duracel pupu, visuaalit aivan uskomattomia etenkin pellot ja metsät näyttivät niin jumalattoman kauniille :love:

Harmi kun kyseistä ainetta ei enään tahdo löytyä oikeen mistään :cry:
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Tätä tuli tuossa perjantaina kokeiltua. Hieman hirvitti tuo kesto, josta olin lukenut, että kesto saattaa olla 10 tuntia. Otin nokkaa n.11-12 mg ja tuntui miltei heti alkavan kolisemaan. Ensimmäiset pari tuntia oli Kovaa nousua, jossa välillä tuntui olo tasaantuvan, mutta hetken päästä taas nousut jatkuivat. Sen parin tunnin päästä olo tasaantui ja oli taas rento deelifiilis. Visuaalit eivät olleet ihan 4-HO-METtin luokkaa, mutta olivat kuitenkin lähelle sitä. Seinät hengittelivät ja värit näyttivät upeilta. Pyöriviä visuaaleja ei ollut, vaan asiat näyttivät enemmän isonevan ja pienenevän. Ajatuksen kulku tuntui olevan parin tunnin päästä kovempaa kuin koskaan ennen. Noin neljän tunnin päästä visuaalit heikkenivät ja oli jäljellä enää tuota ajatuksen kulkua ja tuli keskityttyä asioiden kirjoittamiseen ja piirtelyyn. Nukkumaan menin 7,5 tunnin kuluttua aineen ottamisesta. Kun laitoin silmät kiinni aloin ekaa kertaa nähdä jotain pieniä kuvioita. Ja aloin kuulla jotain ääniä tai sitten ajattelin vain jotenkin niin että olisin ollut kuulevinani. En tiedä näinkö unia vai olinko valveilla, mutta tuntui kuin olisin nukahtanut miltei heti kun olin sänkyyn päässyt.
Missään viaheessa trippiä ei tullut pahaa oloa tai tullut energisyyden lisääntymistä. Päinvastoin tripillä olo tuntui tällä kertaa jotenkin väsyttävältä.

Täytyy tähän aineeseen perehtyä vielä enemmän, kenties se antaa seuraavilla kerroilla enemmän.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Basebo wrote:Otin nokkaa n.11-12 mg ja tuntui miltei heti alkavan kolisemaan.
Melkoinen doussi. Itse en ole raaskinut ottaa kuutta milligrammaa enempää nenääni. Tuolloinkin fyysiset sivuoireet (kirvely nenässä, kiristävä tunne raajoissa) ovat olleet lähes sietämättömiä. Varsinainen psykedeelinen vaikutus on 4-6 mg intranasaalisilla annoksilla vastannut sellaista 10-15 milligrammaa oraalisesti.

Pluggaus saattais olla ihan toimiva annostelureitti, mutta enpä tullut koskaan ajatelleeksi sen mahdollisuutta.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Azzog
Tuppisuu

Post by Azzog »

Touchet wrote:
Jos LSD on viettelevä rakastajatar joka vie sut eksoottisiin paikkoihin, niin 2C-P on likainen transvestiittilortto, joka nussii sua syyläisellä kyrvällä perseeseen ja kuiskuttaa korvaan vastenmielisimmät sekä katalimmat elämän tosiasiat. Nykyään mä kestän mitä vaan.
Tämä kuvaa kyllä 2C-P:tä täydellisesti. :D
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Ajattelin seuraavalla kerralla koittaa tätä nasaalisesti, mutta aluksi pitää kysästä että millasilla doseilla suosittelisitte jos 13 mg oraalisesti saa miellyttävän matkan?

Jostain forumilta luin että nenään täytyisi ottaa puolet oraalisesta dosesta esim 7mg nenään vastaa 14mg oraalisesti. Ja sitten että kirveleekö kaikki 2c sarjalaiset saman verran, olen 2c-b ottanut 10mg nenään eikä se edes poltellut pahasti :P
Feya
OD

Post by Feya »

Chronic123 wrote:Ajattelin seuraavalla kerralla koittaa tätä nasaalisesti, mutta aluksi pitää kysästä että millasilla doseilla suosittelisitte jos 13 mg oraalisesti saa miellyttävän matkan?

Jostain forumilta luin että nenään täytyisi ottaa puolet oraalisesta dosesta esim 7mg nenään vastaa 14mg oraalisesti. Ja sitten että kirveleekö kaikki 2c sarjalaiset saman verran, olen 2c-b ottanut 10mg nenään eikä se edes poltellut pahasti :P
Veikkaisin, että joku sellainen 7-9mg olisi aika sopiva aloitusannos.

Kirvely riippuu eniten 2C-P jauhosi muodosta; olen itse nokittanut 2C-B:tä HCL-muodossa, eikä se paljoa sattunut, mutta hydrobromidina sen pitäisi kuulemma olla aika paljon kivuliaampaa.
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Chronic123 wrote:Ajattelin seuraavalla kerralla koittaa tätä nasaalisesti, mutta aluksi pitää kysästä että millasilla doseilla suosittelisitte jos 13 mg oraalisesti saa miellyttävän matkan?

Itse olen kerran kokeillut nokkaan noin 13-15mg ja kirveli kyllä, muttei mitenkään niin etteikö sitä olisi sietänyt.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
container
Karvakuono

Post by container »

Tätä meni tossa kaverin kanssa ~70mg muutamassa päivässä.
Aika tiukkaa tavaraa, vähän kyllä bodyloadia.
Savujen kanssa meni tosi (!!) diipiksi. Koin vahvimman trippini tähän asti, lähes kaikki todellisuus katosi :D
Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus »

container wrote:Tätä meni tossa kaverin kanssa ~70mg muutamassa päivässä.
Savujen kanssa meni tosi (!!) diipiksi. Koin vahvimman trippini tähän asti, lähes kaikki todellisuus katosi :D
Tuottaako minkä verran tolea? Onnistuuko annoksen boostiminen?
Kemikaalijeesus
Psykonautti

Tuplat..

Hmmm. Kuinka kauan tämä on valvottanut sakkia? Itse otin 13:15 12mg(+-2) ja sain unta jossain klo 12 paikkeilla. Visuaalit katosi puolen yön hujakoilla. Oli taas aika jäätävää settiä valvoa 23h. Pitäisköhän sitä oikeasti hommata jotain, millä tiputtaa itsensä.
Kemikaalijeesus
Psykonautti

Minkä ihmeen takia porukka oli ihan kujalla 25I-NBOMe toleranssin kanssa vuosi sitten? Tästähän tulee paljon voimakkaampi toleranssi kuin 25I:stä.

Joku 40mg meni illan aikana nokkaan, vapotettua ja oraalisesti eikä juurikaan toiminut. 25i:tä en edes uskaltaisi heittää 4mg huiviin.
container
Karvakuono

Post by container »

Kemikaalijeesus wrote:
container wrote:Tätä meni tossa kaverin kanssa ~70mg muutamassa päivässä.
Tuottaako minkä verran tolea? Onnistuuko annoksen boostiminen?
Kyllä tolet nousi tosi nopeesti.. Lopussa piti vetää nenään että toimi hyvin...
Boostiminen toki onnistuu, pitää muistaa, että nousee pitkään.
palokoo22
Tuppisuu

Post by palokoo22 »

Tulipas testattua vasta hankitun uuden erän hedelmiä:

TESTI I / 18.5.2015
Lähtökohdat:

Suhteellisen hankalat subuvieroitusoireet (ja valvomista 2vrk), joten päätin koettaa helpottaisiko kyseissellä substanssilla tuo ikävälti tuttu hikoileminen, palelu ja nenän vuotaminen. Testiannoksena toimi n.19mg

Tulos:

Noin 15-20 min ja helvetti irti. Subureflat tuntuivat kahta kauheammilta, oksentelin jne. Vasta siinä tunnin kohdalla huomasin että ainoa tapa nauttia oloistansa on maata paikallaan ja ihastella huoneessa olevia värejä ja seinän pehmeyttä. Seinä tuntui suorastaan siltä että sitä voisi nuolla. Noin neljän tunnin hikoilun, satunnaisen oksentelun ja tärinän jälkeen pientä helpotusta horisontissa

Toisin sanoen arvoisat buprenorfiinikollegat, mikäli sinulla on vieroitusoireet ja kaipaat niihin jotain helpotusta EI NÄIN (en suosittele ainakaan)
Mutta viikon jälkeen saapui päivä, jolloin oli huomattavasti otollisemmat lähtökohdat 2C-P seikkailulle.

TESTI II 28.5.2015
Lähtökohdat:
1. Unta alla noin 9-10h
2. Balansoimassa mukana: 1,5mg subutex, 2mg xanor debot, 1kpl dormicum 15mg (tosin jokin 6h aiemmin otettu iv:nä, joten tuskin enää vaikutti)
3. Hyvä fiilis päällä tosin kuin edellisellä kerralla tunnelma oli vähän sellainen "haempa refloihin helpotusta kun v**uttaa.
4. 2C-P:n testiannostuksena toimi tällä kertaa 25mg

Tulos:

Tällä kertaa kesti noin 30min nousut. Aloin huomata aineen nousun siitä, kun valojen värit ympäri huonetta. Itselläni sekä LSD, että 2C-P ovat kohdelleet minua todella lempeästi. Lieviä hallunkaltasia oli havaittavissa, ja mm. tyttöystävän kasvot näyttivät vuoron perään todella huvittavilta. Ainoa mikä pilaa todella hyvät nautinnot, on se, että jos joku "olen humalassa ja minulla on elämänkerrallinen asiaa" tapaus päättää soittaa tai pahimmassa tilasa tulla takomaan ovea joka ei todellakaan tunnu tuossa olotilassa mukavalta. Onneksi älysin laittaa puhelimeni kiinni ennen katastrofia. Olo oli noin 90% ajasta todella euforinen, ja eritoten nauraminen ja asioille kikatteleminen lisää tehokkaasti vahvuutta tällä "reissulla" Ja mikä vielä hauskinta. Ja perästä huutaa onnellinen olo.

Pikareferaatti (tosi suppea):
Testi 1 1/5
Testi 2 4,5
52485-79-7 Teki minusta erinlaisen ihmisen?
palokoo22
Tuppisuu

Post by palokoo22 »

palokoo22 wrote: Pikareferaatti (tosi suppea):
Testi 2 4,5
CAPTAIN'S LOG 29052015
Olo yhä aivan loistava. Lisäsin dosea pikkumäärin tuossa aamutuimaan (noin 0,5 -5mg:n verran), ja ei tehnyt mieli noista sängsytä, missä vaimon iho oli niin pehmeä ja sävyisä. Lisäksi värimaailma siinä huoneessa oli jotenkin silmiä hivelevä. Kunhan tässä kahvit saan naamaan niin tahdon heittäytyä ulos nurmikolle auringon valojen sekaan ja nauttia niiden silitellessä kehoani alvariinsa (tosin kuin ekalla kerralla jo seinän nuoleminen tuntui "fiksulta idealta").

Fresh start packet for this morning
Kahvia
Subutexia noin 0.4mg IV
Xanoreita (0,5 x 2mg)
1/2 lyrica (eli 150mg)
Pari röökiä
Suihkuun en uskalla mennä koska sielä voi saada ograsmin siitä koskettelusta, mitä se masiina "hyväntahtoisuuksissaan" tekee hartijoilleni jne.

Mutta tosiaan näillä eväillä mennään!
Rakkaudella kaikkiin - Palokoon Kalevi
52485-79-7 Teki minusta erinlaisen ihmisen?