http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
Pakkohoidossa näyttää olevan vieläkin...
Boneko (Bonsai Ekosysteemi)
-
Usoda
- LD50
Re: Boneko (Bonsai Ekosysteemi)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Jenkem
Toivottavasti sais nuppinsa kuntoon. Kuuntelin joku tovi sitten youtubesta niitä sen sossupuheluita ja on kyllä lapsellinen ja naurettava tyyppi jos tosissaan on ne soittanut.
-
avantGarde
- Lepakko
^ Saiskos linkkiä niihin tube pätkiin, ois mielenkiintosta kuulla kanssa?
-
CaptainZ
Välillä sitä kuulee niin käsittämättömistä, maailmaamuuttavista bisnesideoista ja innovaatioista, joista kuka vaan täysijärkinen löytää heti sata perustetta sille, miksi toi homma ei käytännössä toimi. Mutta ei sitä voi selittää niille, ne tietävät olevansa oikeassa. Ne jatkavat sähläämistään, ja kun kukaan muu ei vakuutu, ne pitävät kaikkia muita tyhminä ja itseään väärinymmärrettyinä neroina.
Tunteehan historia näitä kopernikuksia, joiden väitteet tiede on myöhemmin todistanut oikeaksi, vaikka niille silloin naurettiin tai ne poltettiin noitina. Mutta yhtä kopernikusta kohti on puoli varmaan miljardia kilaria. Nää suuruudenhullut kilarit ketä mä tiedän, niillä on pitkä tausta stimulanteista. Tai ei kaikilla edes pitkä. Muutama vuosi voi riittää elinikäiseen hulluuteen. Niin, ja varmaan monilla nämä mielenhäiriöt laukeavat, vaikkei olisi koskaan nähtykään huumeita.
Toi Boneko-kundi käyttää nickiä Sir Henri, ja samoin nimeä Robin. Ei suinkaan kyseessä ole Sir Robin, jolta löytyy vieläkin kirjoituksia huumeaiheisista newsgroupeista jo 90-luvun lopulta? Jos ei se ole sama tyyppi, niin onkohan Sir Robin tällä foorumilla? Ei näytä olevan ainakaan sillä nimellä? Mitä sille kuuluu, tunteeko joku?
Tunteehan historia näitä kopernikuksia, joiden väitteet tiede on myöhemmin todistanut oikeaksi, vaikka niille silloin naurettiin tai ne poltettiin noitina. Mutta yhtä kopernikusta kohti on puoli varmaan miljardia kilaria. Nää suuruudenhullut kilarit ketä mä tiedän, niillä on pitkä tausta stimulanteista. Tai ei kaikilla edes pitkä. Muutama vuosi voi riittää elinikäiseen hulluuteen. Niin, ja varmaan monilla nämä mielenhäiriöt laukeavat, vaikkei olisi koskaan nähtykään huumeita.
Toi Boneko-kundi käyttää nickiä Sir Henri, ja samoin nimeä Robin. Ei suinkaan kyseessä ole Sir Robin, jolta löytyy vieläkin kirjoituksia huumeaiheisista newsgroupeista jo 90-luvun lopulta? Jos ei se ole sama tyyppi, niin onkohan Sir Robin tällä foorumilla? Ei näytä olevan ainakaan sillä nimellä? Mitä sille kuuluu, tunteeko joku?
-
ferox
- OD
Ei kun se on Sir Robin Huudi aka Sir Henri Risti aka Kiltamestari aka turisti.CaptainZ wrote:Toi Boneko-kundi käyttää nickiä Sir Henri, ja samoin nimeä Robin. Ei suinkaan kyseessä ole Sir Robin, jolta löytyy vieläkin kirjoituksia huumeaiheisista newsgroupeista jo 90-luvun lopulta?
Tämä on jo hämmästyttävää:
Itse asiassa hoidossa syntyneitä hepun tuotoksia voi jo peräti kutsua kuuntelukelpoisiksi!Tällaista musiikkia tein kun en ollut saanut "hoitoa" eli synteettisiä tutkimuskemikaaleja ja olin vielä kotona:
http://misc.bonekobrothers.com/RobinHuudi-Beat13.mp3
Tällaista musiikkia kun olen "hoidossa":
http://misc.bonekobrothers.com/RobinHuudi-Beat14.mp3
Kumpi kuulostaa häiriintyneeltä mielestäsi, hyvä lukija?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Jenkem
http://www.youtube.com/watch?v=LpfebXYM ... re=relatedavantGarde wrote:^ Saiskos linkkiä niihin tube pätkiin, ois mielenkiintosta kuulla kanssa?
tossa ainakin yksi niistä
-
_Melba
- Kameleontti
Flipidiflop. Boneko Ekosysteemi, vittu mikä läppä. Mut viel parempi läppä on koko futuristi itse. Surkuhupaisa.
-
psycoma
- Lepakko
Must on surkuhupasaa dissata jotain tyyppiä, jolla on ees jotain omia ideoita ja jaksaa nähdä vaivaa et tuo niit ilmi ja yrittää toteuttaa. Sama se onko se pääkoppa täysin terve mei mittapuulla mitattuna vai ihan täysin ontto/turvokkeessa, kun ei muita pakota mihinkää, eikä muille ole haitaksi (en lue haitaksi noita kirjotteluja mitä useammallakin forumilla harrastelee), niin miks ei sais olla ja tehä just mikä hyvältä tuntuu?