LSD / RC-lappu topic

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Mr.White
Tuppisuu

Post by Mr.White »

Offtopic, sori....Miten ihmeessä noi subit saa näkymään tossa google videossa?
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Mr.White wrote:Offtopic, sori....Miten ihmeessä noi subit saa näkymään tossa google videossa?
Lataa pätkä koneelle siitä missä lukee "Download". Lataa ja pura subit ja sitten toimit niinkuin toimit omalla playerilläsi. :wink:

Inovix
Mr.White
Tuppisuu

Post by Mr.White »

Jes, kiitos. Nyt toimii...
Olin kyl ladannut ton mut en tajunnu kattoo sitä tol toisel playerillä...
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

sain vissiiki bromo dragonfly lapun, mulle sanottiin et ton vaikutukset voi kestää parikin päivää.
Onko täällä jengillä kokemusta noista?
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

ei ole minulla mutta minulle on kanssa tullut eteen kyseistä ainetta nesteenä ja olin kännissä valmis rännittämään onneksi en rännitttänyt
mutta käytännössä ei ole muuta kuin huhu puheet juuri että voipi pari päivää kestää :x
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

erowidissä kyl useammas trippiraportis sanottii et o kestäny 24+ tuntii
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

aika pelottavan kuulosta :shock: :shock:

Friedrich Nietzsche
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

tavallaan joo, samahan on DOI:ssa ja DOB:issa kait? vai sisältääkö brdragonfly DOB:ia? noista o jotenki tosi vaikee ottaa selvää ku ei tiiä mikä o faktaa ja mikä ei:i
pitää vaa testaa
when the going gets weird, the weird turn pro.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

olet nyt virallisesti "koekaniini" :lol:
ja eikun syömään :D

Friedrich Nietzsche
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

hoho. acidbunny
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

onko kellään intoa etsiä tota LSD - The Beyond Within clippi josatin mistä sen sais ladattua kon toi googletus sivu antaa jonkun oman tiedotonsa :?: :?:

Friedrich Nietzsche
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Onko koko arkin printtiä tiedossa?

Br-dfly:n vaikutukset voi tosiaan kokonaisuudessa kestää sellaset 30h luokkaa, hidas nousu, peakki ja lasku. Voi kestää muistaakseni noin nelisen tuntia ennen kun se lähtee kunnolla nousuun, että ei kannata hätäillä.

Eli kannattaa varata pari vuorokautta vapaiksi.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

Lasipallo wrote:Onko koko arkin printtiä tiedossa?
noi lapun grafiikat o jostai isommasta kokonaisuudesta, tos näkyy joku punanen suorakulma ja sen yläpuolel sininen tähti ja jotai keltasii raitoi pari.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

Tuolla aikaisemmin mainittiin, että LSD olisi aika samankaltainen kuin tatit, mutta entäs LSA? luulisi että LSD on enemmän sen kaltainen kuin tattien, happoja kun molemmat kerran ovat...
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
immuzu

Post by immuzu »

Itse en oo kokeillu LSD:tä enkä tatteja, mutta molemmista sanotaan olevan hyvinkin visuaalisia ja jopa pelottavia, tosin kun LSA (olen kokeillut) on mukava ja ystävällinen eikä ollenkaan niin visuaalinen..
spasm
OD

Post by spasm »

En ole happoa päässyt vielä kokeilemaan, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että se yleinen kuva psykedeelisen visuaalisesta/hallusinatiivisesta haposta olisi hieman harhaanjohtava ja virheellinen.

Mitä olen kuullut, niin LSD olisi huomattavankin usein jopa henkisempää ja muutoin psykedeelisempää, kuin värikästä ja hallusinatiivista. Onhan sekin yksilöllistä.

Tiedä sitten, pitäisi päästä testaamaan.
Last edited by spasm on Thu 05 Apr 2007, 16:12, edited 1 time in total.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

omilta kokemuksilta sanoisin et kyl LSD o enemmän sieniä kun LSA:ta, tosin en LSA:ta oo kiskonu ku kerran ja sillo oli tatteja mukana :D
Vaihtelee kyl tosi paljon tripistä ja lajikkeesta jne.
Enemmän mä visuaalei tateilla oon saanu ku LSD:llä.
Silti LSD:stä tykkään enemmä.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

itselläni taas LSA on tosi visuaalista, välillä ehkä jopa liian visuaalista. Se on niin henk.koht.
tRip
Moderator

Post by tRip »

LSD oli selkeästi visuaalista, tosin pienen annoksen johdosta en kokenut tippaakaan henkisyyttä.
LSA taas on hyvinkin henkistä, eikä itselläni tippaakaan visuaalista..
Tosin silmät kiinni pystyn visuaaleja näkemään, joita pystyn toki ilman päihteitäkin näkemään. Kannabis tuo ehkä viellä enemmän esille visuaalista puolta.

Mutta sehän on vähän mitä tripeiltä hakee. Harvemmin sitä jaksaa ihailla jotain aaltoilevia pintoja, eri asia on sitten visuaalit, joita näkee silmät kiinni.

Jos haluaa uida hallusinaatiomeressä, on otettava ayahuascaa :)
Last edited by tRip on Tue 20 Feb 2007, 19:27, edited 1 time in total.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Aistikas on oikea sana kuvaamaan LSA:ta. Liikkuminen ja tutkiskelu on kivaa silloin. Olo on kun pienellä innokkaalla koiranpennulla jolle kaikki on uutta ja ihmeellistä. Nam.

Inovix
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

ei lsd munkaan mielestä ole niin visuaalista kuin sienet.. no kyllä hapostakin itselle on tullu eka kerralla + yli 500µg annoksilla. Jotenkin tuntuu että sienistä ne hallusionaatiot tulee happo o kuitenkin se ykkönen!
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

itselläni taas lsa ei ole kovinkaan henkistä, vaan päinvastoin... Visuaaleja on joka puolella ja joka paikassa...
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Jotenkin tuntuu, että tämä DOC/LSD-aihe on jäänyt itseltäni turhan pimentoon.

Kuinka todennäköistä siis on Suomessa, että happona myytävä substanssi onkin DOC:ta? Lappuina en ole ikinä happoa ottanut, vain tippoina joko suoraan tai sokeripaloina. Luulisin, etten ole ikinä DOC:ta tietämättäni saanut, koska 24 tunnin trippi kuulostaa kyllä vieraalta kokemukselta, vaikka tokihan tripin vaikutukset aina kestävät kauemmin kuin ns. akuutti päihtymystila. Tiedä sitten.

Kuinka todennäköisellä varmuudella tietyllä kuvalla varustettu lappu on happoa tai DOC:ta? Ts, jos tietty kuvan laput on tunnistettu vaikka jollain suomipäihdefoorumeilla DOC:ksi, onko todennäköistä että olisi samaan aikaan liikkeellä samalla kuvalla varustettuja happolappuja?

En ole ihan saletti, osaanko nyt ilmaista itseäni ymmärrettävästi. Selvennän lisää, jos tarvitsee.

Aijoo. Mitä ihmiset tarkoittavat "huonolla hapolla"? Sitäkö, että esimerkiksi lappu on heikkoa pitoisuutensa suhteen ja sitä pitää ottaa enemmän toivotun tuloksen saamiseksi? Vai onko mahdollista, että happo on syntetisoitu jotenkin vituilleen, niin että se vain yksinkertaisesti toimii "huonosti", otti miten paljon tahansa? Minä olen jotenkin aina pitänyt tätä huuhaana, kun olen olettanut että syntetisointi joko onnistuu tai epäonnistuu. Ei myöskään liene hirveän monia substansseja joita voitaisiin happona kaupata, koska harva substanssi toimii mikrogrammamäärillä. Mitä vaihtoehtoja hapon ja DOC:n lisäksi on?

Tiedän tästä hävettävän vähän, asiaa olisi mukava korjata!
olet oikeassa.
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Ayrenum wrote:Ei myöskään liene hirveän monia substansseja joita voitaisiin happona kaupata, koska harva substanssi toimii mikrogrammamäärillä. Mitä vaihtoehtoja hapon ja DOC:n lisäksi on?
DOI toimii kai suunnilleen yhtä suurilla annoksilla kuin DOC. DOB toimii myös, kaikista tulee kai melko samanlaiset vaikutukset. LSA myös toimii mikrogrammamäärillä, mutta en usko että sitä nyt lappuihin laitettaisiin. Tai miksi ei.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Bromo-dragonfly on kanssa yksi mitä vois olla lapuissa.

Sit oli dihydro-LSD:tä kuulemma yksissä lapuissa, en tiedä kumpaa isomeeriä, toimivia kuitenkin. Vois luulla että valmistettu migreenilääkkeestä: "D.H.E. 45® is ergotamine hydrogenated in the 9, 10 position as the mesylate salt."
http://www.rxlist.com/cgi/generic/dihyergmes.htm

"2,3-dihydro-LSD (not to be confused with 9,10-dihydro-LSD, which is inactive), which is about ten times less active than LSD."
http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... pter7.html
Muistaakseni tota 9,10-dihydro-LSD:tä oli kuitenkin testattu vain pienellä annoksella.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

no ainaski bromo dragonflyn erottaa lsd:stä helposti juuri niillä visuaalien ja silmrän ilosta kun taas se jokin eli hapon tuoma henkisyys,kaikki sen tuoma tietävyys palapelit jäävät puuttumaan
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

DOC:in huomaa myös et nousee tosipaljon hitaammin ku LSD ja vaikutuksina on myös sitä vauhtimaisuutta.
EstimatedProphet
Tuppisuu

Post by EstimatedProphet »

onko kukaan törmännyt spongebob ja tähtiä printtiin? mitä mahtaa olla
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Mua ei niinkään kiinnosta huomata vasta lapun syötyäni, että kyseessä oli jotain muuta paskaa. Kysyin enemmänkin sitä, voiko etukäteen tietää just esimerkiksi tietyn erän perusteella.
olet oikeassa.