Hmm, itelläni on vähän samaa vikaa. Jostakin syystä hatsi tuntuisi usein toimivan (nykyisin kylläkin lähinnä hyvin kolisevan hasan tai etenkin vahvan sativan kyseessä ollessa) päinvastoin kuin muilla kaveripiirissäni. Kun aloin polttaa, sain hullunkurisia naurukohtauksia. Poltin aloittamisesta saakka 14-vuotiaana 2 vuotta n. 2-3 kertaa viikossa keskimäärin vähintään, ennen kuin yleisenä vaikutuksena rupesi tuntumaan muille hatsista tuleva "lagaaminen".
Naurukohtaukset eivät mikään ongelma olleet, mutta sitten tuli överit ensimmäistä kertaa. Rupesin vainottamaan lähestulkoon joka kerralla kannabisnousuissa. Välillä nää vainot oli oikeasti hyvinkin kuumottavia - nousuissa tuleva pulssin tiheytyminen aiheutti kuolemanpelkoa. "Laskuissa" tuleva olo oli kuitenkin niin taivaallinen, etten jättänyt hatsinpolttoa. Aloitin sen verran "kokeneessa" seurassa ja nimenomaan bongilla, että toisaalta yhteen pesälliseen laitettavat annokset olivat suht päräyttävän kokoisia - ehkä poltan vain liian paljon kerralla.
Tiedä sitten olenko erityisen herkkä pajalle, mutta mulla meni kaksi vuotta myös säännönmukaisen vainotuksen loppumiseen, jolloin uskalsin ruveta polttamaan reilummin. Silti se välillä tapahtuu vieläkin, varoituksetta - kuten viime viikolla pitkästä aikaa. Yhden raffimman hitin jotakin tuntematonta lajiketta imaistaessani menin aivan hulluihin paranoidi-olotiloihin, jotka kestivät puolisentoista tuntia eivätkä menneet ohi, vaikka join muutaman bissen "turruttaakseni" olon, mikä yleensä auttaa. Pisti miettimään, olisiko jotakin sinne kuulumatonta ollut budissa seassa - toisaalta epäuskottavaa. Oksensin ensimmäistä kertaa pajarin vuoksi, niin kova mindfuck ja bodyload tuli yhdessä, 200 biisiä ja ajatusta samaan aikaan päässä.
Silti rakastan pajaria, nykyisin tosin poltan harvemmin kuin ennen, koska monista "hatsifrendeistä"ni on tullut diilereitä sun muita - en jaksa katsoa sellaista elämäntapaa omaavia ihmisiä, mun mielestä kun jopa budin myyminen on jotenkin "epäkunnioittavaa" budia kohtaan

Myös ketuttaa välillä frendien "10 jätkän kimpat 80 cm bongiin ja imetään kaikki kerralla"-asenne. Usein on mukavampaa vain poltella jointtia.
Anyways, olen aina suuresti ihmetellyt, kuinka omassa piirissä juuri kellekkään ei näytä ilmenevän muita vaikutuksia kuin huomattavaa laiskuutta ja hiljaisuutta, vaikka tuo ahdistuskin vaikuttaisi tosiaan olevan yleinen sivuvaikutus. Pyrin kuitenkin nimenomaan tuohon laiskaan ja hymyilevään oloon, ja suosinkin indica-lajikkeita, jotka tuntuisivat sopivan _huomattavasti_ paremmin mulle. Aina ei kuitenkaan ole varaa valita..