rotat, vasikat ja muut kivat eläimet

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Feya
OD

Re: rotat, vasikat ja muut kivat eläimet

Post by Feya »

MaryDoe wrote:Eipä olla ton jutun jälkeen puhuttu mitään: "Vittu me ollaan kovia, kunnon gangstereita jee!" Oikeastaan tuon väkivallan syitä ois kiva miettiä syvällisemmin. Mieheni pään sisään en pääse ja hän on aika huono puhumaan asioista, joten voin esittää vain kysymyksiä. Onko syynä kosto, vai halutaanko rottaa vain opettaa tavoille? Vihan purkaminenkin voi olla kyseessä, koska hän on kokenut paljon kovia. Vai onko syynä sittenkin kasvatus? Minulle aina pienenä isä puhui että: "Menehän tyttö karateen niin voit hakata poikia!" (Mitä vittua miksi pitäisi hakata ilman syytä? :D) Kai se meinasi oikeesti itsepuolutustaitoja. Voiko väkivalta olla verissä? Äitini kertoi jostain lehtijutusta jonka mukaan joskus satoja vuosia sitten Kainuuseen ja Lappiin olisi karkotettu kaikenlaisia murhaajia ja ryöväreitä ja mehän ollaan niiden jälkeläisiä.
Se, että on kokenut joskus "kovia", ei ole mikään tekosyy väkivallalle. Eikä ole oikeastaan mikään muukaan. Jos sellaiseen järjettömään hommaan ryhtyy, niin voisi ainakin kantaa vastuun teoistaan.

Itseäni kusetettiin tuossa vähän aika sitten ensimmäistä kertaa. Kyseessä oli uudehko tuttavuus, joka vaikutti mukavalta ja jonka ystäviin pääsin myös tutustumaan. Aluksi tyyppi oli reilu, mutta kerran se sitten päätti mennä ja viedä rahat mennessään. Rahasumma oli pieni, enkä sitä enää takaisin kaipaile, mutta pistäähän tuollainen raukkamaisuus vituttamaan. Harmittaa myös, että olisi tehnyt mieli tutustua paremmin myös kyseisen henkilön kavereihin, mutta tälläisissä tapauksissa on vaan parasta välttää koko piiriä - ei sitä riskiä kannata ottaa, vaikka ne muut saattaisivatkin olla vaikka kuinka luotettavia.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Näin meilläpäin-->
(nimeltämainitsematon henkilö...)
Meni keskellä yötä sen parvekkeen ikkunasta sisään ja varasti sen kaverin tietokoneen sekä **fe**miinit jota oli aika monen tuhannen edestä.
Nooh nämä tyypit ketkä sen junaili (fiksuina miehinä...) sit jäi siitä kiinni, tietenki :) ja toinen niistä taluteltiin kaverin luo sillein että sillä oli katkastun haulikon piippu takaraivossansa kiinni.
Sille pidettiin siellä sen kaverin luona "oikeudenkäynti" jossa se tuomittiin maksaan ne lirpakat sekä kunnianloukkausta sille kaverille muistaakseni 1000€ per lärvi molemmat jätkät.

Sit ku oon huhtasuolta kotosin nii siellä oli tällänen meininki että--> Paikka nimeltä vitutus...
Vitutus.
En tiedä mistä tuon yhden tienpätkän nimeksi tuli nuorison keskuudessa vitutus. Mutta siellä kyllä sattui ja tapahtui. Tosiaan autoja pöllittiin ja surutta siellä niitä purettiin. Vedettiinpä siellä "vasikoita" auton perässäkin joskus, liekö joku tälläinen antanut nimen . Vitutuksen vieressä pupuhuhdan puolella oli nuorison väsäämiä majoja, missä sitten tietty ryypättiin ja rällättiin.

En ole ihan varma onko sama juttu,mutta yks istui tuomion siitä syyttömänä. Ja tekijä on jo itsekkin kuollut.
Uhri taisi olla pedofiili ja pallit oli leikattu irti ja laitettu omaan suuhunsa.

Vitutuksella kaverit räjäytteli autoja dynamiitillä alta viistoista vuotiaina.

Vitutus tosiaankin sai nimensä tuosta että sitä pitkin kuulemma ajettiin auton perässä roikottaen. Kysyttiin tien päässä sitten että vituttaako?
Tietä ei enää ole. Paikalle rakennettiin omakoti/rivitaloja huolimatta kyltistä jossa luki että, "liito-oravien kotimetsä..."

Ja Topivainaa se vaan räjäytteli.

Että näin meilläpäin...

Edit.
Sen verran tähä lisätäkseni että puhumalla asiat ratkotaan ja sit vasta jos ei muu auta nii jonkulaine opetus.
Nää o vanhoi juttui. Meininki o muuttunu iha tosi härskisti siitä mitä itte olin näissä mukana.
No kerran oli paha ku mentii hakeen massei. Kaveri ampu 0.22 polvee tyyppiä ja sit kysy et missä massit.
Tästä o aikaa about vajaa kymmene vuotta.
Sit nää opetuksetki o ollu sellasii että jätkä takakonttii ja hiekkatietä vaan jonnekki ja sit perillä viety mökkiiin.
Kaveri tuli sieltä moottorisahan kanssa millä se oli sitä ennen jotai tyylii sianraatoo sahaillu sitä ennen.
Voin sanoo et jätkät oli vissii ku kalkkilaivan kapteenia kun tää hemmo oli astunu mökkiin sisää sen sahan kans ja kysyny että mitäs sitte?
Ja niinpäinpois...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Aika hyvä tuo oikeudenkäyntijuttu, maksoko se tyyppi sitten ihan kiltisti sen tonnin?
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Mä en ainakaan tiedä mistään mitään. :foil:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

MaryDoe wrote:Aika hyvä tuo oikeudenkäyntijuttu, maksoko se tyyppi sitten ihan kiltisti sen tonnin?

Jos asia ei minulle kuulu tai asia ei minuun liity niin periaatteessa se ei mua kiinnosta.
Siinä vaiheessa ku mut o sotkettu asiaan mukaan mua alkaa kiinnostamaan.
Riipuen iha tietenki asiasta ja olosuhteista mut tajusit kai pointin ?

Elikkä ei o mun asia nii enpä oo siitä kyselly jos ei o erikse mainittu. Ja en muista että mitäää? Toi o vanha juttu.
Mun mielestä liika utelu on epäkohteliasta ja juoruilu on ööö... hanurista.

Vitsi ku kaikki pitäs huole omist asiostaan vaan eikä sekaantuis muitte asioihi tekemisen puutteen vuoksi. (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta)
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Offtopic: Testeri420 ja muiden vanhempien konkareiden touhuiluja ja edesottamuksia on ainakin mun mielestä helvetin mielenkiintoista lukea :P
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

testeri420 wrote:
MaryDoe wrote:Aika hyvä tuo oikeudenkäyntijuttu, maksoko se tyyppi sitten ihan kiltisti sen tonnin?

Jos asia ei minulle kuulu tai asia ei minuun liity niin periaatteessa se ei mua kiinnosta.
Siinä vaiheessa ku mut o sotkettu asiaan mukaan mua alkaa kiinnostamaan.
Riipuen iha tietenki asiasta ja olosuhteista mut tajusit kai pointin ?

Elikkä ei o mun asia nii enpä oo siitä kyselly jos ei o erikse mainittu. Ja en muista että mitäää? Toi o vanha juttu.
Mun mielestä liika utelu on epäkohteliasta ja juoruilu on ööö... hanurista.

Vitsi ku kaikki pitäs huole omist asiostaan vaan eikä sekaantuis muitte asioihi tekemisen puutteen vuoksi. (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta)
Mistä tiiät että kysyin udellakseni ja juoruillakseni enkä ihan vaan mielenkiinnosta? Minusta olisi nimittäin kiva tietää joku väkivallaton keino jolla saa rahansa takaisin.. Ei mua kiinnosta sun/sen tyypin asiat yhtään, eihän mulla oo ees hajua kuka siellä kirjottelee. Ei mun kysymyksiin tietenkään oo pakko vastata, mutta miksi edes kerroit koko juttua jos se ei kuulu kenellekään? Inhoan itsekin utelujuoruilua, muutin pienelle paikkakunnalle ja kuumottaa. :foil:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

MaryDoe wrote:)Minusta olisi nimittäin kiva tietää joku väkivallaton keino jolla saa rahansa takaisin..
Velkakirja. Käsin kirjoitettu ja allekirjoitettu dokumentti on perintä kelpoinen. Tiedän muutaman tapauksen jossa lainaaja on saanut tuolla keinolla rahansa takaisin. Vaikka asia koskisikin douppeja, voi aina soveltaa. Jos esim. toinen osapuoli vannoo maksavansa takaisin, kannattaa tuollainen tehdä. Tiedä sitten miten tässä tapauksessa ainakaan enää, mutta esimerkki tapauksessa kyllä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Huiko wrote:
MaryDoe wrote:)Minusta olisi nimittäin kiva tietää joku väkivallaton keino jolla saa rahansa takaisin..
Velkakirja. Käsin kirjoitettu ja allekirjoitettu dokumentti on perintä kelpoinen. Tiedän muutaman tapauksen jossa lainaaja on saanut tuolla keinolla rahansa takaisin. Vaikka asia koskisikin douppeja, voi aina soveltaa. Jos esim. toinen osapuoli vannoo maksavansa takaisin, kannattaa tuollainen tehdä. Tiedä sitten miten tässä tapauksessa ainakaan enää, mutta esimerkki tapauksessa kyllä.
Ongelmanahan tuossa on, että aika suurella osalla huumeidenkäyttäjistä on ulosotossa jo valmiiksi vähintään viisinumeroisia summia, joten yleensä mahdollisuudet saadat rahat takaisin oikeudellisen perinnän keinoin on olematon.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Mistä tiiät että kysyin udellakseni ja juoruillakseni enkä ihan vaan mielenkiinnosta? Minusta olisi nimittäin kiva tietää joku väkivallaton keino jolla saa rahansa takaisin.. Ei mua kiinnosta sun/sen tyypin asiat yhtään, eihän mulla oo ees hajua kuka siellä kirjottelee. Ei mun kysymyksiin tietenkään oo pakko vastata, mutta miksi edes kerroit koko juttua jos se ei kuulu kenellekään? Inhoan itsekin utelujuoruilua, muutin pienelle paikkakunnalle ja kuumottaa. :foil:
EN henkilökohtasesti tässä kenestäkään nyt maininnut että tarkotan jotain.
Toi oli vaan yleinen kannan otto/mielipide asiaan ja vastaus siihe mitä kysyit.
Siksi kerroin koko juttua koska halusin tuoda mielipiteeni esille asiassa tässä.
Last edited by King Ink on Tue 08 May 2012, 12:30, edited 1 time in total.
Reason: [quote]korjaus
Music is a saint.