Päihdelinkki = vi**n pa**a

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

joo, pieni mutta kotosa.... tää foorumi meinaan
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Joo ei käy moittiminen tän foorumin tasoa. Päihdelinkkiäpä en ole juurikaan katsellut, joskus hiukan suomi24:ää, joka on yllättäen aivan toivoton :x Tän foorumin lisäks on vähä enemmän tullu kirjoteltua drugs-forum.co.uk:ssa, joka on hyvin teoriapainotteinen ja käyttäjät tosiaan tietää asiansa.
Thoxium

Re: Päihdelinkki = vi**n pa**a

Post by Thoxium »

Kyllähän tuolta aina välillä löytyy mielenkiintoisia aiheita, mut eipä sitä kannata kuin pari kertaa kuukaudessa vilkasta, kun saattaa välillä pilata koko päivän tai muuten vaan rupee vituttamaan, liikaa paskaa. Sitä kun vähänkin enemmän selailee, niin rupee pikkuhiljaa kuvittelemaan et oma järkevä kohtuukäyttö onkin narkkaamista tai vähintään kuukauden päästä on, koska vanhat saastaiset ex-narkkarit niin väittävät.

Sitäpaitsi koko foorumihan on peli/päihde/nettiriippuvaisille suunnattu. Ei siitä kunnon päihdefoorumia saa tekemälläkään. Vähän sama kuin joku autourheilusta kiinnostunut selailis liikenneonnettomuuksiin keskittyviä keskustelualueita.

Mielestäni kansainvälisistä paras on drugs-forum (mikä ei kyllä viime aikoina ole toiminut kovinkaan hyvin) ja suomalaisista psyvault, eipä oikeen muita jaksa tai kiinnosta selata.

Vähän kattelin taas tota plinkkiä ja tulin siihen lopputulokseen et ois saunan (hihi nehän ovat jo "saunassa") takana tilaa taas muutamalle. Surkeita ihmisiä, säälittäviä, naurettavia...
bdxm

Post by bdxm »

mä en tykkää hamppufoorumista paitsi hyvää infoa.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

bdsm wrote:mä en tykkää hamppufoorumista paitsi hyvää infoa.
Mitä joskus kuulopuheen mukaan kuulin että osa hamppufoorumin väestä pitää muita päihteitä paitsi kannabista harrastavia ihmisiä suunnilleen narkkeina ja tuomittavina, joten annoin koko foorumin aikoinani jo olla... En tiedä onko näin mutta tuntuu todella hölmöltä jos joku henkilö käyttää kannabista, mutta tuomitsee kaikki muut päihteet. Kai sellaisiakin sitten vaan on....? :roll:
Can it be all so simple?
bdxm

Post by bdxm »

kyllä
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Vuosi vuodelta tuntuu tuon plinkin saunan taso laskevan, nykyään en edes sitä jaksa lukea ollenkaan enää. :?
Hamppufoorumi on kätevä jos tarvitsee tietoa esim. kasvatukseen littyen mutta muuhun siitä ei mielestäni kovin paljoa ole.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Thoxium

Post by Thoxium »

Usoda wrote:Vuosi vuodelta tuntuu tuon plinkin saunan taso laskevan, nykyään en edes sitä jaksa lukea ollenkaan enää. :?
Hamppufoorumi on kätevä jos tarvitsee tietoa esim. kasvatukseen littyen mutta muuhun siitä ei mielestäni kovin paljoa ole.
En tiedä minkälainen meno plinkissä oli pari vuotta sitten, mutta ainakin sen vuoden verran se on tuntunut joltakin kiihkouskovasiten keskustelualueelta. Onpa paljonkin esimerkkejä tarjottavana, esim. joku kyselee ihan tiedon vuoksi esim. amfetamiinin vaikutusaikaa, niin eiköhän siinä samantien joku vähä-älyinen ja säälittävä ihmisraunio tule pätemään kuinka piri on pilannut sen surkean ns. "elämän", eikä sitä kannata kokeilla. Luuleeko nuo nistit todellakin että niiden elämä on alunperinkään ollut elämisen arvosta? Joku vois lähettää ruiskun ja kilon piriä niiden kotiovelle, niin saavat taas jonkun syntipukin jota syyttää siittä että heidän elmänsä on paskaa. Saattaa olla tietenkin myös että ne ovat hommaneet itellensä penskan, jota voi sitten aina syyttää omista ongelmista, mitkä on itseaiheutettuja.

Jätetään vaan koko päihdelinkki omaan arvoonsa, älykäs ihminen ei syytä huumeita ongelmistaan. Älykäs ihminen ei tarvitse mitään päihdelinkin tapaisia korvikeuskontoja. Lähinnä säälittävää menoa, vihastuttavaa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eihän se päihdelinkki pelkkään saunaan rajoitu.

Päihteiden lopettajille tarkoitettua aluetta tulee toisinaan lueskeltua.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Thoxium wrote:Onpa paljonkin esimerkkejä tarjottavana, esim. joku kyselee ihan tiedon vuoksi esim. amfetamiinin vaikutusaikaa, niin eiköhän siinä samantien joku vähä-älyinen ja säälittävä ihmisraunio tule pätemään kuinka piri on pilannut sen surkean ns. "elämän", eikä sitä kannata kokeilla. Luuleeko nuo nistit todellakin että niiden elämä on alunperinkään ollut elämisen arvosta?
Kuulostaa siltä, että sä koet oman elämäs arvottomaksi. Oonko oikeessa?
frapathea

Post by frapathea »

Aukikco wrote:
Thoxium wrote:Onpa paljonkin esimerkkejä tarjottavana, esim. joku kyselee ihan tiedon vuoksi esim. amfetamiinin vaikutusaikaa, niin eiköhän siinä samantien joku vähä-älyinen ja säälittävä ihmisraunio tule pätemään kuinka piri on pilannut sen surkean ns. "elämän", eikä sitä kannata kokeilla. Luuleeko nuo nistit todellakin että niiden elämä on alunperinkään ollut elämisen arvosta?
Kuulostaa siltä, että sä koet oman elämäs arvottomaksi. Oonko oikeessa?
Kuulostaa siltä, että sä olisit kerranki voinu tajuta åitää turpas ummessa. Vai oliko toi sarkasmia?
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Voin kyllä hyvillä mielillä sanoa, että kyllähän tämä psyvault on paras. ku täällä on aina niin mukava ja lämpimä ilmapiiri.
Ainut haittatekijä oli ehkä tila saha :D , mutta joo.. täällä ei kukaan tule tuomitsemaan.
Ja ihmisiä on silti laidasta laitaan.
Hanppu voorumista voin sanoa että aika vainoharhaista väkeä siellä. esim. jos olet kasvattanut joskus, jäänyt tarvikkeita yli ja etsit "alan" harrastajien keskustelupaikkaa jossa myydä yli jääneet tarvikkeet, niin siellä vaaditaan 100+ postausta ennenku ne luottaa (EHKÄ) siihen että myyt ihan oikeita tuotteita.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

frapathea wrote:Kuulostaa siltä, että sä olisit kerranki voinu tajuta åitää turpas ummessa. Vai oliko toi sarkasmia?
miks just tällä nimenomasella kerralla? must on ollu tosi monii parempii kertoi jolloin oon tehnytkin sen, mut kerro toki lisää?
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Olipa hauska lukea topicin alusta, miten täällä on 2,5 vuotta sitten voivoteltu samaa kuin Päihdelinkissä nykyään. Tilanne taitaa aina olla se, että ennen Plinkki oli parempi ja nyt siellä on vain trolleja ja buranateinejä ja kusipäitä :D
Thoxium wrote:Onpa paljonkin esimerkkejä tarjottavana, esim. joku kyselee ihan tiedon vuoksi esim. amfetamiinin vaikutusaikaa, niin eiköhän siinä samantien joku vähä-älyinen ja säälittävä ihmisraunio tule pätemään kuinka piri on pilannut sen surkean ns. "elämän", eikä sitä kannata kokeilla.
Jeps. Se kyllä vituttaa, kun joku pyytää tietoa, mutta saakin niskaansa vain ryöpyn valistusta ja syyllistämistä.
Looking for planet Gong...
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Se on sen paikan luonne. Asiallisessa seurassa kun on mukava olla asiallinen ja asiattomassa asiaton.
palikka87_
Karvakuono

Post by palikka87_ »

Sain juuri kuukauden porttikiellon päihdelinkkiin sääntö rikkomuksien vuoksi. Ja tämä siis ilman varoituksia. Täysin paskat modet sielä ja olen pettynyt todella tohon toilailuun, hyvää porukkaa sielä osa on, ei siinä mitään, mutta nyt pännii niin että taidan jättää koko homman sielä ja siirtyä tänne aikaajoin kirjoittelemaan teidän kanssanne, mikäli juttua riittää. Ja juttu seuraa, no, miksipäs ei, oon aika hyvä sopeutumaan tällässeen porukkaan :) Mutta siis täälä ollaan ja katsotaan minkälainen foorumi tämä on.

Että terve vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille. Plinkissä (saunassa) olin samalla nimimerkillä, jos joku haluaa tietää jotain mun historiastani.
jauhonaama
palikka87_
Karvakuono

Post by palikka87_ »

RoboPoski wrote:Se on sen paikan luonne. Asiallisessa seurassa kun on mukava olla asiallinen ja asiattomassa asiaton.
Katsoppas robotiroo mä siirryin plinkistä tänne jauhaa shaissee teittiin kaa! :razz:

Kiva kun tääläkin tuttuja..
jauhonaama
Thoxium

Post by Thoxium »

No kunhan ette tuo niitä jeesustelioita ja muita "valistajia" mukananne.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Plinkin saunalaiset muuten on karkaamas tänne:
http://plinkki.foorumit.fi/
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Ahab

Post by Ahab »

Päihdelinkin Tietopankki osio onnistuu välillä olemaan ihan järkeväkin.
http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/
katsastakaa vaikka laajennettu pikatieto LSD:stä
http://www.paihdelinkki.fi/pikatieto/?c=Lsd
esim.
Odotetut ja toivotut vaikutukset: Näköhallusinaatiot. Värikkäät kuvat, esineiden liikkuminen ja niiden muotojen muuttuminen, värien voimistuminen ja muuttuminen. Nämä ovat kuitenkin melkein aina ns. pseudohallusinaatioita; henkilö ymmärtää ne päihteen vaikutuksista johtuviksi. Todelliset hallusinaatiot, jotka uskotaan todellisiksi, ovat harvinaisia
chibbo

Post by chibbo »

Tuolla uudessa Plinkissä näyttäisi olevan aika hyvä tunnelma. Ei liian tiukkapipoista ja saa papattaa vähän paskaa myös ohi aiheen. Kauankohan pysyy pystyssä?