Joo hulluruohon oon tyypannu joskus pari vuot sitte, syömällä, määrää en muista mut aika iso doussi oli. polttamalla ei vissiin oikee skulaa.
Alko toimimaan aika nopeesti. Alko vaan väsyttämään. Tasapaino ja koordinaatiokyky oli ihan nollassa. Sitten ku alko kunnolla skulaileen nii luulin et nukahdin. enkä muistanu tästä illast oikeen mitää. pienii fläsäreit tullu.
Olin siinä vissii jutellu jollekin lohikäärmeelle ja kun kaverit vähä herätteli ja sano et kenel juttelet nii olin vaa kattonut niit et mitä vittua ja jatkanu "nukkumista". Puhumine oli kans aika mahdotonta. tai ei siit kukaan mitää selvää saanut.
Sit kun oli päässy käveleen nii olin menny ympäri kämppää ja jutellu vaan niinku talo olis ollu täyn väkee.
sit ku lähdin uudellee illal "nukkumaan" niin joku pieni punane lohikäärme jossai katteli ja kuumotti hiuka mut pääsi siit sit ohi jotenki..
Yöllä oli jotai sit et juttelin jonku kanssa enkä muist yhtää kenen, pari kertaa naureskelinki jotai ja muistan et mietein et jos kaverit tulee kysyy et kenel juttelen niin oisin sanonu et puhun puhelimeen ettei ne vaan missää tapaukses luule et oon jotenki sekasin.
Ai niin näkö meni iha täysin, ei auttanu toise silmän kiinni pistämine tai mikään. Kännykäst ei nähny lukee viestejä varmaa kolmeen päivään eikä pahemmi telkkarista tekstejä tai muutakaan.
Sit noin 24h päästä lähettiin autol ajamaan joku 100km matka aika pimeellä ja koko matkan näytti et just kohdalla siihen auton eteen tielle ois ilmestyny ihminen, erillaisii ihmisii , nuoria ja vanhoi, joku kakara ajo pyörällä jne, ja sitte ku auto ois törmänny niihin ne katos. pari kertaa huusin kuskilleki et VARO

Ja näytti et ois satanu lunta.
Sit siitä n 12h päästä ku oli menos nukkumaan nii tuntu ihan et kissa ois tullu makailemaan jalkoje päälle. Sit katoin ja joo kissaha siin makaili.. sit potkein sen siitä pois ja se meni jotenki tosi hämärästi patterin taa ja vähä sähisi ja suuttu. Sit se varmaanki pyysi jotai kissa kavereitaa ja iha skidi kissoi alko menee verhotangos katossa ja sit lopult ne käveli mun ympärillä. pidin silmii kii sit ja koitin psyykat ne pois mut tunsin kokoaja ku sänky painu sillain et ne ois kävelly siinä. sit pistin valot pääl ja skarppasin vähä ja ne lähti.
Sitte pari päivää tuli sellasia et oli jo ihan "selvä" ja vaikka keitti kahvia, sit havahtu yhtäkkiä ja oli jossai iha eri paikassa ja oli just tekemäs sitä niinku käsillään mist havahtu eikä ihan muistanu mitä oli tekemäs. sitte jatko taas normaalisti jotai tekemään ja havahtu tällain.
Välil kans havahtu niinku ottamast jotai pöydältä ja just ku olis tarttumas siihen ni havahtu eikä siin mitää ollu eikä muistanu mitä siit oli kurottelemas..
Kolme-neljä päivää ottamisest tuli sellasii ku vaikka katto telkkarii niin sivusilmäl näki et joku ois tulos tosi lujaa sua kohti ja ku katto päin nii katos.
Ei kyl ollu mitenkää kivaa, ei pystyny yhtään psyykkaamaan itteään et mitä on tekemäs ja tekee. eikä hallittemaan tota trippiä..
En kyl kadu et olen ottanu , kokemusha seki, mut en kyl varmaan menis uudelleen ottamaan.