Kaikista parhaiten skeittaus toimii, kun on juonut muutaman oluen, että pelot lähtee ja sit ehkä pienet pajarit lisäämään liikkeidesi tarkkuutta.
Skeittaus
-
Luotijuna
- Psykonautti
Re: Skeittaus
Hetken tauon jälkeen olen taas tämän homman aloittanut ja onneksi aloitin, sillä en muistanutkaan kuinka paljon kicksejä tämä outo laji osaa antaa..Hyppäät korkealta pitkälle ja adrenaliini nousee ja hieman kuumottaa, mutta on tietty hetki ilmassa kun pystyt jo tietämään, että temppu tulee onnistumaan
.
Kaikista parhaiten skeittaus toimii, kun on juonut muutaman oluen, että pelot lähtee ja sit ehkä pienet pajarit lisäämään liikkeidesi tarkkuutta.
Insanity creeping]
-
tropic
- Apteekki
Joo kyllähän tuo olut poistaa pelkoja hieman. Tosin joskus poksautin nätisti nilkkani nivelsiteet, oli vähän liikaakin itsevarmuutta kun kombotti olutta skeittaamiseenLuotijuna wrote:Kaikista parhaiten skeittaus toimii, kun on juonut muutaman oluen, että pelot lähtee ja sit ehkä pienet pajarit lisäämään liikkeidesi tarkkuutta.
Vielä on lauta hankkimatta, mutta tänä kesänä kyllä hommaan sen. Olen kyllä tainnut jo monta kuukautta uhota hankkivani sen...
Can it be all so simple?
-
Jeshu
- OD
Hirveet himot skedetä on myös täällä. Joskus tuli nelisen vuotta skeitattua. En silti usko täysin, että rupeaisin taas skeittaamaan. Joku kynnyshän siinä nyt on ja päässä sata tekosyytä miksi ei skeittaisi. Viime kesänä oli samat kelat päässä, mutta eipä tullut skeitattua.
Mutta tosiaan yksi siisteimmistä jutuista mitä nyt tulee mieleen. Olen kerennyt korvaamaan skeittausta tänä kesänä jo hieman tälläisellä parkour tyylisellä sooloilulla
Mutta tosiaan yksi siisteimmistä jutuista mitä nyt tulee mieleen. Olen kerennyt korvaamaan skeittausta tänä kesänä jo hieman tälläisellä parkour tyylisellä sooloilulla
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
tropic
- Apteekki
Lempitopicini tää... Hahaa! Vihdoin ja viimein sain jotain aikaiseksi tässä skedeilyn uudelleen aloittamisessa. Hommasin tänään kaverilta puol ilmaiseksi hänen vanhan 'think':n dekin. Trukit lähiaikoina ja renkaat on jo tiedossa. Katoin tänää fiilistely pohjalta Shorty's fulfill the dream skede leffan. Nyt muistan taas miksi se vaan on niiiin siiiistiä!!!!!
Täytyy myöntää että tulee jo pienimuotoiset kicksit kun silmäileekin vaan vähän tuota uutta dekkiäni. Mahtava fiilis
Onko kenellekään muuten soapshoes kengät tuttuja? Sitä olen harrastanut useita vuosia.... kyseiset kengät ostin yli 10 vuotta sitten.
Suosittelen, rakas laji mulle. http://www.soapshoes.com/ osoitteessa voi tutustua paremmin asiaan mikäli jotakuta kiinnostaa.
Täytyy myöntää että tulee jo pienimuotoiset kicksit kun silmäileekin vaan vähän tuota uutta dekkiäni. Mahtava fiilis
Onko kenellekään muuten soapshoes kengät tuttuja? Sitä olen harrastanut useita vuosia.... kyseiset kengät ostin yli 10 vuotta sitten.
Can it be all so simple?
-
tropic
- Apteekki
Hitto kun ei vaan lähde enää temput sitten millään pyörimään niinkuin ennen.... kyllä ne mun skeittaukset taitaa alkaa olemaan pikku hiljaa vaan ohi. Tai, vielä en ole luovuttanut, mutta pitäisi vaan jaksaa skeitata enemmän. :idea:
Can it be all so simple?
-
AvaruussankariSniff
- Tuppisuu
Itekkin tänäkesänä innoistuin taas..joku kolme-neljä vuotta taukoa takana ja nyt pyörii flipit paremmin kuin ennen
-
Jeshu
- OD
Leikki-ikä saa jatkoa, sillä sain uuden hybridi pyörän etujousineen... Sillä pääsee kovaa, rennosti ja jyrkätkin ylämäet iisisti kun 1 vaihde on abaut kuin ilmaa polkisi. Silläpä on tullut sitten pompittua kaikkialta mistä mahdollista ja kurvailtua ditseissä. Paukuissa ihan rentoajesuiitta wrote:Mutta tosiaan yksi siisteimmistä jutuista mitä nyt tulee mieleen. Olen kerennyt korvaamaan skeittausta tänä kesänä jo hieman tälläisellä parkour tyylisellä sooloilulla
-
Wol
- Psykonautti
Mimmonen on tämä "hybridi pyörä"? Onkos siinä saman verran indicaista ja satvistajesuiitta wrote:Leikki-ikä saa jatkoa, sillä sain uuden hybridi pyörän etujousineen... Sillä pääsee kovaa, rennosti ja jyrkätkin ylämäet iisisti kun 1 vaihde on abaut kuin ilmaa polkisi. Silläpä on tullut sitten pompittua kaikkialta mistä mahdollista ja kurvailtua ditseissä. Paukuissa ihan rentoajesuiitta wrote:Mutta tosiaan yksi siisteimmistä jutuista mitä nyt tulee mieleen. Olen kerennyt korvaamaan skeittausta tänä kesänä jo hieman tälläisellä parkour tyylisellä sooloilulla
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
-
Jeshu
- OD
Nojoo aika liki 50/50 sativa indica hybridi...Wol wrote:Mimmonen on tämä "hybridi pyörä"? Onkos siinä saman verran indicaista ja satvistajesuiitta wrote:Leikki-ikä saa jatkoa, sillä sain uuden hybridi pyörän etujousineen... Sillä pääsee kovaa, rennosti ja jyrkätkin ylämäet iisisti kun 1 vaihde on abaut kuin ilmaa polkisi. Silläpä on tullut sitten pompittua kaikkialta mistä mahdollista ja kurvailtua ditseissä. Paukuissa ihan rentoajesuiitta wrote:Mutta tosiaan yksi siisteimmistä jutuista mitä nyt tulee mieleen. Olen kerennyt korvaamaan skeittausta tänä kesänä jo hieman tälläisellä parkour tyylisellä sooloilulla, no eivaa, mut oisko kuvaa?
Tämmöinen Hän on http://www.urheilumesta.com/polkupyorat_insera.jpg =)
Hybridi meinaa katu -ja maastopyörän sekoitusta.
-
tropic
- Apteekki
Tänään tuli skeitattua muutama tunti ja lähti hyvät vibat kun temput onnas niin hyvin. Oli tosi siistiä kyl.
Jesuiitta: Itekin olen kikkaillu tänä kesänä jonkuverran downhill pyörällä ja bmx temppu fillarilla.
Extreme lajit on tosi jees!
Jesuiitta: Itekin olen kikkaillu tänä kesänä jonkuverran downhill pyörällä ja bmx temppu fillarilla.
Extreme lajit on tosi jees!
Can it be all so simple?
-
tropic
- Apteekki
Jaksanut tehdä uutta topicii lumilautailusta, mutta oon kiinnostunut kuulemaan löytyykö vaulttilaisista snoukkaajia? Mä oon muutaman kerran käynyt rinteessä tänä talvena, ei oo ollut omia välineitä, niin on jäänyt muutamalta vuodelta, mut nyt sain hommattua kaikki: Laudan, siteet, kengät ja kuteet.
Pitää käydä tänään varmaan illemmalla talmassa kokeilemassa parit grabit. Lumi tosin on täällä etelä-Suomessa jo aika pehmeää ja märkää, ellei pakkaset vielä iskis joku päivä ennen lopullista kevään alkua. Harmi vaan et ilmat loppuu kesken tämän lajin fiilistelyn suhteen, koska sain noi snoukka kamat vasta just tässä talvikauden päätös aikaan. Noh tokihan sitä stadissa jo skeitataan. Tosin onhan se hienoa kun taas lumet sulaa ja aurinko alkaa lämmittämään ^^
Pitää käydä tänään varmaan illemmalla talmassa kokeilemassa parit grabit. Lumi tosin on täällä etelä-Suomessa jo aika pehmeää ja märkää, ellei pakkaset vielä iskis joku päivä ennen lopullista kevään alkua. Harmi vaan et ilmat loppuu kesken tämän lajin fiilistelyn suhteen, koska sain noi snoukka kamat vasta just tässä talvikauden päätös aikaan. Noh tokihan sitä stadissa jo skeitataan. Tosin onhan se hienoa kun taas lumet sulaa ja aurinko alkaa lämmittämään ^^
Can it be all so simple?
-
Uke
- LD50
Skimbailtua tulee
Muutaman vuoden tauon pidin tossa, mut tänä vuonna käyny muutamasti (kausikortti hommattuna).

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Ram1t
Snoukkaan ja skeittaan.. Snoukata osaan paljon paremmin, oon joskus ollu jossain temppu ryhmässäki
ja skeittailtua tulee kaverien kanssa..
-
Lespidis
- Psykonautti
I! ainoot kerat ku sairaalaa pitäny lähtee on tuon jalon lajin ansiota 
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
-
tropic
- Apteekki
Justjust... Mun mielestä skedeemisessä ottaa helpommin damagee kuin snoukkaamisessa. Näin omalla kohdallani. Tosin olenkin skeitannut exponentiaalisen verran enemmän kuin snoukannut. Kohta lähden rinteeseen, hiton loskakeli vaan.
Hieman rupes kuumottaa et jos otan kunnon pannut, kun maanantaina alan harrastamaan täydellä teholla capoeiraa, joten paikat ei saa olla rikki!
Hieman rupes kuumottaa et jos otan kunnon pannut, kun maanantaina alan harrastamaan täydellä teholla capoeiraa, joten paikat ei saa olla rikki!
Can it be all so simple?
-
Lespidis
- Psykonautti
joono..mieti. iske naamas puuteri lumeen tai asfalttiin?..onhan siin vissi ero 
-
tropic
- Apteekki
Tekeehän ne kummatkin osumat kipeää omalla ominaisella tavallaan.
Kunhan vaan koittaa muistaa kaatuessaan että kipu on vain ohimenevä tunne.
Pieni hulluus on muuten hyväksi extreme lajeissa. Veikkaan et varsinkin nykypäivänä pikkuskidit on tosi kovia tekijöitä kun itsesuojeluvaisto on puutteellinen ja halu on kova olla yhtä tiukka lautailija kuin vanhemmat rinteen valloittajat. Voin allekirjoittaa ton hulluuden. Se temppu ländätään, vaikka siinä menisi koko yö
Sitten niitä onnistuneita trikkejä fiilistellään filmiltä kaveriporukassa ja pannuille naureskellaan hyvässä hengessä.
Kunhan vaan koittaa muistaa kaatuessaan että kipu on vain ohimenevä tunne.
Pieni hulluus on muuten hyväksi extreme lajeissa. Veikkaan et varsinkin nykypäivänä pikkuskidit on tosi kovia tekijöitä kun itsesuojeluvaisto on puutteellinen ja halu on kova olla yhtä tiukka lautailija kuin vanhemmat rinteen valloittajat. Voin allekirjoittaa ton hulluuden. Se temppu ländätään, vaikka siinä menisi koko yö
Sitten niitä onnistuneita trikkejä fiilistellään filmiltä kaveriporukassa ja pannuille naureskellaan hyvässä hengessä.
Can it be all so simple?
-
Lespidis
- Psykonautti
totta totta...muistan vuos pari takaperin yrittäneeni(ja silloin olin todella huono missään grind trikeissä)krookedia bout 2 metrin korkeudessa olleeseen hänkkään joka laski jyrkässä kulmassa alaspäin.(tapahtui siis sk8 puistossa) se meni ihan nappiin niin kauan kunnes oli tarkotus ländätä. no. sitä ei ollut palon harjoteltu niin skeitti luisti alta ja onnistuin putoamaan oman käteni päälle murtaen sen.
nyt muistelen suurella lämmöllä tuotakin tapausta :`)...stupid people : D
parhainta on jos oikeesti tunnistaa omat rajansa lajis ku lajis.(ja noudattaa niitä!)
nyt muistelen suurella lämmöllä tuotakin tapausta :`)...stupid people : D
parhainta on jos oikeesti tunnistaa omat rajansa lajis ku lajis.(ja noudattaa niitä!)
-
Uke
- LD50
Joo. Muutama vuos sitten oli kovaa kun teki mäessä (siis skimbaamalla tai snoukaten) femman tai 7. Tänä talvena ku menin muutaman kerran laskemaan ite, ni piti pysyttäytä pienten sällien eestä pois streetiltä, ku ne pyöri siellä. Emmää vaan osannu ikinä kolmosta enempää pyörittää, mut nää vetää jo ysiä. Mihin tää maailma on menossa..tropic wrote:Veikkaan et varsinkin nykypäivänä pikkuskidit on tosi kovia tekijöitä kun itsesuojeluvaisto on puutteellinen ja halu on kova olla yhtä tiukka lautailija kuin vanhemmat rinteen valloittajat. Voin allekirjoittaa ton hulluuden. Se temppu ländätään, vaikka siinä menisi koko yö

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
Ooon skeitannu ehkä 12-vuotta, nyt on ollu muutama vuos etten oo käyny montaa kertaa mutta lähiaikoina taas ruvennu käymään ihan fiilistely mielellä 
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Serotoniini
- Psykonautti
Itekki skeitannu kohta kymmenisen vuotta, ja edelleen jatkuu.
Tosin ei niin tosissaan enään nykyään, kerran viikossa tulee ehkä parkeilla käytyä. Kalalaudalla tuleekin sauhupäissään surffailtua sitten enemmän, se on ihan mahtavaa! 
-
Talonmies
- Karvakuono
Longboardilla rullaan lähes päivittäin
On kyllä niin Chill tapa liikkua ettei mitään rajaa, ja pikku paukuissa on mukava rullata pitkin kyliä 
Tyhmänä tullaan ja viisaina kuollaan.
-
ag00
- Psykonautti
tuleehan tuoota rullattua.. mukava laji tosin nyt jääny vähä vähemmälle.
-
King Ink
- LD50
Longboard yeah. Tällä hetkellä Loadedin Tan Tien, kaks kesää ollut alla. Alkaa olla aika vaihtaa laakerit, mutta muuten ei oo ollut tarvetta muuttaa alkuperäistä setuppia, saati koko lautaa sitten. Tietty jousto on vähän menettänyt terävyyttään, mut eipä tuo niin.
Ei ole parempaa kuin laskea pitkää alamäkeä psykedeelinousuissa kun aurinko alkaa nousta silmien edessä.
Ei ole parempaa kuin laskea pitkää alamäkeä psykedeelinousuissa kun aurinko alkaa nousta silmien edessä.
-
Voima
- Lepakko
Longboard fuckyeah. Itel Lush Makonga Randallin trukeil ja cultin classiceil. Koht taas talvi ja ei pyge rullaa.King Ink wrote:Longboard yeah.
Onks kukaa muu kokeillu muutes Skanunuu? Sellast laakerinpuhistusslitkuu.
Edit. Kannattaa kokeilla, tosi helppo puhistaa laakerit ja rullaa kyl hyvi.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
kakela
- Karvakuono
Rullaan. Minkälevyinen dekki on muuten suosikkinne? Itse olen tykästynyt kovinkin leveään; 8.25". Outoa kyllä, flipitkin pyörii nopeammin, kuin kapealla.
-
avantGarde
- Lepakko
8" tai 8.25" mennään täälläki. 8.5" oli kans joskus mut se oli jo liian iso halko vaikka mul on kengän koko jotain 48. Powellin minilogo dekeillä lähinnä koska halpa ja perus hyvä laatu.kakela wrote:Minkälevyinen dekki on muuten suosikkinne? Itse olen tykästynyt kovinkin leveään; 8.25". Outoa kyllä, flipitkin pyörii nopeammin, kuin kapealla.
-
kakela
- Karvakuono
Itseä kiinnostaisi kokeilla 8.5" dekkiä. Mun kengänkoko on aika pieni; 43, silti aina tuntunut omalta nämä leveät. Mä oon tykästynyt noihin Itä-merkkisiin. Perushalpa ja kestävimpiä tähän asti. Jostain syystä päädyn aina kräkkäämään/katkaisemaan nosen ländätessäavantGarde wrote:8" tai 8.25" mennään täälläki. 8.5" oli kans joskus mut se oli jo liian iso halko vaikka mul on kengän koko jotain 48. Powellin minilogo dekeillä lähinnä koska halpa ja perus hyvä laatu.kakela wrote: Minkälevyinen dekki on muuten suosikkinne? Itse olen tykästynyt kovinkin leveään; 8.25". Outoa kyllä, flipitkin pyörii nopeammin, kuin kapealla.
-
mindtransferral
- Psykonautti
Skidimpänä tuli rullailtua joka päivä, nyt on jääny skeittailut sikseen.. mutta jos jollain kaverilla sattuu oleen dekki mukana joskus nii kyllä täytyy parit mäet ja potkut potkasta! Temput ei enää taitu, heh.
The journey begins...
-
ag00
- Psykonautti
tekis mmieli lähtä rullaa... mut ulkona tulee lunta eikä tääl etes oo enää halliinn...MIKSI. Nuorilta tai vähä vanhemilta viedään kaikki ILO. kyllä tääl tehää vanhoill ukoille teniss hallei, mut ei sit pätkääkään ajatella nuoria mua vähä toi vituttaa..........