Videopelit

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
PORBOT
Apteekki

Re: Pelit

Post by PORBOT »

ManHunt 2 oli tosi hyvä peli. Toiminnallinen ja jännä.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Battlefield 3
Gears of War 3
Rage
Forza 4
Call of Juarez
Elder Scrolls - Scyrim

:cheers:
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

Skyrimiä ja The Legend Of zelda: Skyward Swordia odotellessa
Comadope

Post by Comadope »

League of Legendsia tullut nyt pari kolme viikkoa mätettyä aika paljon, Lubbeh nimellä löytää jos kiinnostaa =) Ja tänään tuli ladattua Amnesia, huomenna sitten pari legendaa kuten Painkiller ja Hard Reset 8)
Team Fortres 2 on myöskin mahtavaa kavereiden kanssa!
Aesma
OD

Post by Aesma »

Latauksessa vanhoja suosikkejani:
Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast
Star Wars Battlefront 1
Star Wars: Knights of the Old Republic
Kyllä.. Siinä on paljon Star Warssia.. mutta kaikki mahtavia pelejä!!
Lisäksi Wowia voin suositella sitä tuli ennen pelattua.. Olin myös monen vuoden ajan hyvinkin uskollinen Gunz the Duelille.. Onkos muita gunzin pelaajia täällä? :)
Flyffiäkin on tullut pelattua.. Noissa online peleissä on enemmänki se juttuna et miten pääsee siihen verkostoon mukaan ja siihen pelin henkeen.
Sitten Fallout 3 ja New Vegas.
Sitten ajopelejä: Flatout ja Burnout3(tosin vain xboxille taitaa olla saatavilla)...
Siinä jotain ^.^
Lisäksi moni teistä voisi olla kiinnostunut kyseisestä pelistä: http://www.youtube.com/watch?v=QxXkcg-stLE hyvät taustamusat! :up:
Onhan noita.. Tässä nyt vaan mitä tuli mielee ku innoissani ootan pääseväni noita star warsseja pelaa! Jos pelittää vaa!!
Aesma
OD

Post by Aesma »

Jatkoa edelliseen:
Image
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=nqBpRJ7qgaM
Mass Effect in 5 Minutes: http://www.youtube.com/watch?v=k5ns3lSWPs8
Wikipedian Artikkeli Mass Effectistä(eng): http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_Effect

Mass Effect on aivan käsittämättömän upea peli!
Sen takia oon saanu aikaseks jo yhden tulipalon keittiössä ku meinasin tehä kannabis pirtelön, mut sit oli öljy jääny kattilaan sellasenaa=vitusti siivousta ja lattia ja liesituuletin ainaski uusiks..
Ja heti perään palo pasteijat uunii.. Hehee... Way to go :P
Tätä se Mass Effectin rännäämine teettää.. Älkää ikinä lapset alottako pelien pelaamista.. :S
Last edited by Aesma on Sun 23 Oct 2011, 17:16, edited 1 time in total.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

telnet nethack.fi
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Huiko
LD50

Post by Huiko »

King Ink wrote:Ei hitto.. The Elder Scrolls: Skyrim ilmestyy jo alle kuukauden pääst! Empä muista odottaneeni mitään näin kovasti.
Sama. Vittu, jos se tois nopeemmin pelin pelattavaksi, voisin melkeen läpsiä... Ja tarkemmin harkittuna: Jätänpä jatkamatta. :) Mut ennekkotilaan ja luultavasti pelaan tätä ongelmiin asti... Kerran addikti, aina addikti. Vaan kohteet muuttuu. :left:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Paljo Skyrim vie tilaa ?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Huiko wrote:
King Ink wrote:Ei hitto.. The Elder Scrolls: Skyrim ilmestyy jo alle kuukauden pääst! Empä muista odottaneeni mitään näin kovasti.
Sama. Vittu, jos se tois nopeemmin pelin pelattavaksi, voisin melkeen läpsiä... Ja tarkemmin harkittuna: Jätänpä jatkamatta. :) Mut ennekkotilaan ja luultavasti pelaan tätä ongelmiin asti... Kerran addikti, aina addikti. Vaan kohteet muuttuu. :left:
Sama, oblivionia tuli mutu 200-300h pelattua ja odotus on kova. En osta koskaan pelejä jos ne saa ilmaseksi ja kaiken saa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

mauseri
LD50

Post by mauseri »

Hajoaa pää. N.7h säädin asuksen dvd asemaa liteOniksi että voi polttaa boxille pelejä ja ei vittu vaan onnistu. Pelejähän voi polttaa muutenkin mutta liveenki ois kiva mennä. Siis huh huh miten voi olla paljon hyviä pelejä nyt yhtäaikaa.. FM4, BF3, Skyrim, MW3, GOW3 kaikki noi vielä edessä ja kaikki nyt saatavilla, jos ei ois boxi modattu niin menis hieman rahaa..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

mauseri wrote:Hajoaa pää. N.7h säädin asuksen dvd asemaa liteOniksi että voi polttaa boxille pelejä ja ei vittu vaan onnistu. Pelejähän voi polttaa muutenkin mutta liveenki ois kiva mennä. Siis huh huh miten voi olla paljon hyviä pelejä nyt yhtäaikaa.. FM4, BF3, Skyrim, MW3, GOW3 kaikki noi vielä edessä ja kaikki nyt saatavilla, jos ei ois boxi modattu niin menis hieman rahaa..
Onko varmasti yhteensopiva malli jos siis firmware-flässäystä yrität? Itel ois tuos yks RROD boksi mille pitäs GPU-reflow tehdä, saa kattoo jaksaako odottaa et pääsee kunnon vehkeisiin käsiks vai tyrkkäänkö uuniin. Melkein postasin paskan juutalaisvitsin tässä vaiheessa, mut jätin väliin. Oon selkeesti parantanu tapojani!

ljöö. Oon sitten viime postin jälkeen kuollut nethackissa aika monta kertaa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Aivan loistava lieron kaltainen räiskintäpeli Ubuntun omasta sovellusvalikoimasta: Teeworlds! :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

mauseri wrote:Hajoaa pää. N.7h säädin asuksen dvd asemaa liteOniksi että voi polttaa boxille pelejä ja ei vittu vaan onnistu. Pelejähän voi polttaa muutenkin mutta liveenki ois kiva mennä. Siis huh huh miten voi olla paljon hyviä pelejä nyt yhtäaikaa.. FM4, BF3, Skyrim, MW3, GOW3 kaikki noi vielä edessä ja kaikki nyt saatavilla, jos ei ois boxi modattu niin menis hieman rahaa..
Siis XGD3 pelien polttoa varten PC:lle teet? Pitäskö sun laittaa siihen ensin stock lite-on firmis ja sitten vasta se c4eva liteon hackatty firmis?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

eNZYMe wrote:
Siis XGD3 pelien polttoa varten PC:lle teet? Pitäskö sun laittaa siihen ensin stock lite-on firmis ja sitten vasta se c4eva liteon hackatty firmis?
Joo, pitäs. Mutta kun laitan sitä stock-firmistä niin tulee "error writing flash to drive" Siis vittu, alkaa hajoomaan pää.. Keksikää jotain please.. http://www.xhackerbox.com/keskustelualu ... 784#p30784
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Tuossa tuo ropleema näyttäs olevan, oot AHCI-tilassa konees kanssa kun pitäisi olla IDE. Pystytkö biossis tuon vaihtamaan? Sun pitäis rekisteristä ensiks vaihtaa pari arvoa että windows osaa oikeat ajurit lataa, eli siis
HKEY_LOCAL_MACHINE_System_CurrentControlSet_Services_PciIde\Start -> 0
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Msahci\Start ->1
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\IastorV\Start -> 1

sitten buuttaat, vaihdat biosista IDE-tilan päälle ja avot.

http://www.vistax64.com/attachments/gen ... -roli-.reg

Jotain shaibaa viel tos , en ota vastuuta jumitteluista, kaatumisista ja ydinonnettomuuksista.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

sxoxyvg wrote:Tuossa tuo ropleema näyttäs olevan, oot AHCI-tilassa konees kanssa kun pitäisi olla IDE. Pystytkö biossis tuon vaihtamaan? Sun pitäis rekisteristä ensiks vaihtaa pari arvoa että windows osaa oikeat ajurit lataa, eli siis

sitten buuttaat, vaihdat biosista IDE-tilan päälle ja avot.

Tuossa vielä rekisteriavain minkä voit ajaa jos et itse halua arvoja kaivella regeditillä:

http://www.vistax64.com/attachments/gen ... -roli-.reg

e: näköjään muutakin shaibaa tos rekisteriavaimes, en ota vastuuta jumitteluista, kaatumisista ja ydinonnettomuuksista
Täältä tuli heti paras neuvo, oon raid ja koitin vaihtaa ideks ni ei windows boottaa, koitampa nyt tuota

edit: en tajua yhtään.. vittu
Last edited by mauseri on Thu 03 Nov 2011, 20:16, edited 1 time in total.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Joo, kokeiles tota ohjetta. Toinen vaihtoehto on sit flashätä jollain dos ohjelmalla jos windowsiin saakka ei pääse.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Toisinpäin vaihdettaes riittää tuo msahci ja iastov avaimien vaihto, joku intternettisankari oli vistalla tehnyt toisinpäin ja lätkäisi nuo rekisteriavaimet ohjeistuksesi. Dunno, ei ole noin päin tarttenu ikinä mun vaihtaa.

e: lisäsin noi avaimet vielä tuohon filun perään, jos tos ois sit semmone one click solution niiku lontooks sanovat. Koita ajaa toi, vaihda bios ide tilaa ja tarjoo mulle kalja!

http://up.servut.us/33511
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mauseri wrote:
sxoxyvg wrote: Sun pitäis rekisteristä ensiks vaihtaa pari arvoa että windows osaa oikeat ajurit lataa, eli siis
öööööö.. missä noi arvot vaihdetaan?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onnistu! KIITOS!!! Vittu aattelin jo kauan et se vitun ide pitää saada päälle, en vaan luottanut itseeni tarpeeksi et se on syy.. Nyt alkaa pelien poltto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDit: Vaihdoin sen raidin takas päälle, on sillä nyt merkitystä tai ei :foil: FM4, BF3, Skyrim, Batmani, GOW3, MW3 TÄÄLTÄ TULLAAN!!! :D :D :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

sxoxyvg wrote:Toisinpäin vaihdettaes riittää tuo msahci ja iastov avaimien vaihto, joku intternettisankari oli vistalla tehnyt toisinpäin ja lätkäisi nuo rekisteriavaimet ohjeistuksesi. Dunno, ei ole noin päin tarttenu ikinä mun vaihtaa.

e: lisäsin noi avaimet vielä tuohon filun perään, jos tos ois sit semmone one click solution niiku lontooks sanovat. Koita ajaa toi, vaihda bios ide tilaa ja tarjoo mulle kalja!

http://up.servut.us/33511
Salettiin tarjoon, asun nyt täs 20km päässä jkl törmätään jossain vaiheessa. Siis vittu miettiny pariin päivään mitään muuta ku tota..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

On toi Skyrim vaan uskomattoman hyvä peli. Ei oo ollut sitten douppauksen lopettamisesta (tai vähentämisestä :D ) tällästä peli intoo. Lähtee tekeen jotain ja huomaa et on pelannu koko päivän ja se jokin on yhä tekemättä.. Vittu ei kerkee pelaamaan kaikkia pelejä mitä haluais pelata, ei oo tainnut olla tällästä peli tarjontaa koskaan ennen..
Comadope

Post by Comadope »

Skyrimia tullut pelattua nyt viimeiset pari viikkoa ja aii että.... Niin paljon tehty mutta vieläkin niin paljon tehtävää. Koulun jälkeen jäänyt sosiaalinen kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa hyvin vähille kiitos tämän maagisen pelin :doh: Viikonloput sentäs malttanut kuosittaa! :cheers:
lordshiva
Psykonautti

Post by lordshiva »

Joo skyrim kyllä tykki peli , 17lvl dark elf thief/mage mennään! mites muut? Joo pelitarjonta on tällä hetkellä kyllä ylitsepursuavaa, en oo edes asentanu viel kahta peliä mitä oon ostanu ku niin paljon muuta pelattavaa. BF3 kyllä myös mahtava peli ja äänimailma parasta peleissä!
Comadope

Post by Comadope »

27lvl imperiaali.. Näin jälkikäteen ajateltuna ehkä wood elf olisi ollut kivempi :P
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Thieves guild, Dark Brotherhood, Stormcloakit ja "pääjuoni" paukutettu. Tänään bussimatkalla nuokkuessa tuli HUD silmille, "Press E to pickpocket <edessä istuva>"

Cool.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Skyrimin pääjuoni oli kyllä ihan paskaa.. mikä ei toisaalta yllättänyt yhtään.. 29 levelille pelasin. Siihen jätin, kattoo nyt jos jossain vaiheessa taas jaksaa pelata.

Latailin Wolfenstein Enemy Territoryn taas pitkästä aikaa ja aloin sitä paukuttamaan. Ylä-asteen ajoilta parhaat muistot on varmaan ton pelin parissa :D Jotain räimintää tietokoneella kaipaan, ei oikein ps3 first person shoottereita jaksa pelata, tatit on ihan surkeet siihen.
Comadope

Post by Comadope »

League Of Legendsia suosittelen kaikille! Todella koukuttava peli ja parhautta kavereiden kanssa pienissä savuissa! ;)