kyl niiden luulis ainakin refloja vähentävähänPSebula wrote:Siihen resepti onkin, mutta eipä niistä o mitään apua.
Oksikodoni
-
Harold
- Kameleontti
Re: Oksikodoni
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Death
- Apteekki
Pakko niiden on. Jos vetää muutaman bentson alle, ettei tuu mitään kohtauksia ja 1500mg tramadolii ni pitäis jeesaa jo hyvin.Harold wrote:kyl niiden luulis ainakin refloja vähentävähänPSebula wrote:Siihen resepti onkin, mutta eipä niistä o mitään apua.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
PSebula
- Tuppisuu
Aaaaa, ilmeisesti siis annostus pielessä. Kiittää vinkistä. *menee aamusta apteekkiin*
-
wwedd
- Tuppisuu
itsellä annettiin joskus sairaalassa selkäkipuihin Oxynormia liuksena suun kautta. Auttoi kyllä todella hyvin kipuun
-
PSebula
- Tuppisuu
Oxyt on kipuihin parasta mitä on. Niin ja kiitos tuosta tramal vinkistä. 100mg retard kielen alle ja pärjää paljon paremmin.
-
muhennos
- Lepakko
PSebula wrote:Oxyt on kipuihin parasta mitä on. Niin ja kiitos tuosta tramal vinkistä. 100mg retard kielen alle ja pärjää paljon paremmin.
Pureskele mieluummin se tramal ja niele. Ei tarvii sitä pahaa makua kestää
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
PSebula
- Tuppisuu
Maku ei o ongelma. Oxyja laitan myös kielen alle vähän kerrallaan. Siitä syystä että ne ei mene vatsalaukkuun=ei ummetusta (yksi ikimuistoinen vessareissu) + ei pistä vatsalaukkua koville muutenkaan. Kiitoksia aivan hemmetisti vinkistä, vierotusoireita ei ole käytännössä ollenkaan. Ihan todella pientä hikoilua lukuunottamatta, mutta se ei haittaa yhtään. Joskus kokeilin 50mgx 2 ja x 3 tramalia nieltynä, mutta ne ei helpottanu yhtään silloin, mutta nää pelittää 
-
peltsi
- OD
Joo lääkäri salee määrää 1500mg tramalii päivässä.Death wrote:Pakko niiden on. Jos vetää muutaman bentson alle, ettei tuu mitään kohtauksia ja 1500mg tramadolii ni pitäis jeesaa jo hyvin.Harold wrote:kyl niiden luulis ainakin refloja vähentävähänPSebula wrote:Siihen resepti onkin, mutta eipä niistä o mitään apua.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
PSebula
- Tuppisuu
400mg/pv riittää mulle ihan hyvin. Hiukan hikoilua, mutta muuten ookoo.
-
Death
- Apteekki
Noi ohjeet on tarkotettu tyypille joka on vetäny vuosia oksikodonia. En siis todellakaan suosittele ilman toleja.desoxy wrote:melkosen vaarallisia ohjeita jakelet. täältä vaultistahan yks heppu kuoli "VAAN" 1500mg tramalia.Death wrote: Jos vetää muutaman bentson alle, ettei tuu mitään kohtauksia ja 1500mg tramadolii ni pitäis jeesaa jo hyvin.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
ViCe
- Psykonautti
Toimiiko OC ja bupre kombona?
-
Petri6
- OD
Ei. Lähtökohtaisesti bupre ei sovi minkään muun opioidin kanssa. Tästä ehkä ainoana poikkeuksena tramadoli, ja senkin kohdalla on epäselvää, jääkö tramadolista jäljelle opioidivaikutusta vai ainoastaan SNRI-vaikutukset.ViCe wrote:Toimiiko OC ja bupre kombona?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Harold
- Kameleontti
kertokaas miten tollanen 10mg oxycontin, sais hyötykäyttöön ? viimeks 2x5mg meni hukkaan kun kielenalla koitin pitää mut taisin niellä suurimman osan.
onko plugaamisessa mitään järkeä ? myös sniffaaminen käyny mielessä, sillä erowidissa mainittiin "insufflated strong dose w/ no tolerance = 5-10mg. En sit tiiä kun noi kontit on kuitenkin depotteja ??
auttakeeauttakke
ps. toleranssia opiaatteihin senverta et vimme vkl 100mg tramalia(ei toiminut) ja jokunen viikko sit kodeiinia 150mg + kesän unikkoteekokkailut. aina kuitenkin ollu se viikko/reilu viikko taukoa... eli melki nollatolet.
onko plugaamisessa mitään järkeä ? myös sniffaaminen käyny mielessä, sillä erowidissa mainittiin "insufflated strong dose w/ no tolerance = 5-10mg. En sit tiiä kun noi kontit on kuitenkin depotteja ??
auttakeeauttakke
ps. toleranssia opiaatteihin senverta et vimme vkl 100mg tramalia(ei toiminut) ja jokunen viikko sit kodeiinia 150mg + kesän unikkoteekokkailut. aina kuitenkin ollu se viikko/reilu viikko taukoa... eli melki nollatolet.
-
Petri6
- OD
Eipä tuosta 10mg hirveästi iloa irtoa edes suht nollatoleilla (joillekin voi kuitenkin toimia hyvinkin). Hyötysuhde on paras nieltynä, nousut taas jonkin verran kovemmat nokitettuna. Tärkeintä kuitenkin on depot-rakenteen huolellinen rikkominen.Harold wrote:kertokaas miten tollanen 10mg oxycontin, sais hyötykäyttöön ? viimeks 2x5mg meni hukkaan kun kielenalla koitin pitää mut taisin niellä suurimman osan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Freshi
- Psykonautti
Mä nokittaisin eka 5mg ja sit 5mg, jos ei oo oksikodoniin toleja.
Oon täällä ennenkin kertonut, kuinka aloitin aikoinaan oksikodoniurani 5mg oxynormilla nokkaan. Okei, oxynorm vaikuttaa nokastakin nopeammin kuin kontit, mut sillä menin silti monta tuntia ihan duracell-pupuna. Pari kertaa se toimi, ja sit pitikin ottaa 10mg. Mut tolet nousee niin nopeesti, et kandee mahd. alhaalta aloittaa.
Oon täällä ennenkin kertonut, kuinka aloitin aikoinaan oksikodoniurani 5mg oxynormilla nokkaan. Okei, oxynorm vaikuttaa nokastakin nopeammin kuin kontit, mut sillä menin silti monta tuntia ihan duracell-pupuna. Pari kertaa se toimi, ja sit pitikin ottaa 10mg. Mut tolet nousee niin nopeesti, et kandee mahd. alhaalta aloittaa.
-
xxx-men
- Kameleontti
Ja i.v. hommia et harrasta? Mä kyllä ottaisin ton 10mg kerralla. Kaikillahan on ihan erilaiset opatolet ni oma sopiva alotussetti löytyy kokeilemalla mutta kyllä minä uskaltaisin lyödä tolettomalle 20mg oxyä suoneen ilman pelkoa mistään seuraamuksista.Harold wrote:kertokaas miten tollanen 10mg oxycontin, sais hyötykäyttöön ? viimeks 2x5mg meni hukkaan kun kielenalla koitin pitää mut taisin niellä suurimman osan.
auttakeeauttakke
Plugaaminen ois mun mielestä aika järki vaihtoehto jos halajaa kunnon nousut ja ei räpylään viiti pistää. Mut tosiaan murskaa se depo tosi hyvin niin saat irti kaiken hyödyn.
Onko noi ratiopharmin vai minkä valmistajan?
-
Harold
- Kameleontti
kyl joo oxycodone ratiopharm, raaputanko ton ruskeen kuoren pois ja murskaan, vai ihan kokonaisena vaa murskaks ? moneenko milliin vettä ?xxx-men wrote:Ja i.v. hommia et harrasta? Mä kyllä ottaisin ton 10mg kerralla. Kaikillahan on ihan erilaiset opatolet ni oma sopiva alotussetti löytyy kokeilemalla mutta kyllä minä uskaltaisin lyödä tolettomalle 20mg oxyä suoneen ilman pelkoa mistään seuraamuksista.Harold wrote:kertokaas miten tollanen 10mg oxycontin, sais hyötykäyttöön ? viimeks 2x5mg meni hukkaan kun kielenalla koitin pitää mut taisin niellä suurimman osan.
auttakeeauttakke
Plugaaminen ois mun mielestä aika järki vaihtoehto jos halajaa kunnon nousut ja ei räpylään viiti pistää. Mut tosiaan murskaa se depo tosi hyvin niin saat irti kaiken hyödyn.
Onko noi ratiopharmin vai minkä valmistajan?
-
Timp3
- Kameleontti
Se kuori lähtee hyvin vaikka märällä lapulla tai sitte semmosella puhdistuslapulla.. murskaa hienoksi ja laita vaikka 1.5ml - 2ml vettä kuumaa vettä.. ite tykkään lämmittää sitä vesipillerimurskaa lusikassa ja samalla vähä sekotella, sitte fiman läpi oman maun mukaan (ainaki sen pari kertaa).. Eihän nuiden debottien tai minkään pillerien rännääminen oo fiksua, mutta jokainen tekee mitä tahtoo.Harold wrote: kyl joo oxycodone ratiopharm, raaputanko ton ruskeen kuoren pois ja murskaan, vai ihan kokonaisena vaa murskaks ? moneenko milliin vettä ?
e: vai puhuitko pluggaamisesta? Siihenki pätee tuo sama, mutta kuumentamisen saa varmaan jättää pois.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Harold
- Kameleontti
pluggaamisesta oli kyse
elikä pari milliä vettä(tuskin on väliä onko steriiliä vai raanavettä) ja kuoreton murskattu pilleri sekaan.
-
Timp3
- Kameleontti
eikä sillä kyllä oo väliä onko siinä sitä kuorta vai eiHarold wrote:pluggaamisesta oli kyseelikä pari milliä vettä(tuskin on väliä onko steriiliä vai raanavettä) ja kuoreton murskattu pilleri sekaan.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
xxx-men
- Kameleontti
Harold wrote: kyl joo oxycodone ratiopharm, raaputanko ton ruskeen kuoren pois ja murskaan, vai ihan kokonaisena vaa murskaks ? moneenko milliin vettä ?
Nois ratiopharmin oxycodonessa on pikkasen erilainen depot rakenne ku normi oxycont depoteissa. Noissa on semmosesia pikku palloja. Mut morttelilla tai pilleri murskaimella sen saa kätsysti ihan pölyksi.
Pari millii vettä sit vaan tykkiin ja pyllyyn.
-
Harold
- Kameleontti
thank you for the advicexxx-men wrote:Harold wrote: kyl joo oxycodone ratiopharm, raaputanko ton ruskeen kuoren pois ja murskaan, vai ihan kokonaisena vaa murskaks ? moneenko milliin vettä ?
Nois ratiopharmin oxycodonessa on pikkasen erilainen depot rakenne ku normi oxycont depoteissa. Noissa on semmosesia pikku palloja. Mut morttelilla tai pilleri murskaimella sen saa kätsysti ihan pölyksi.
Pari millii vettä sit vaan tykkiin ja pyllyyn.
-
Harold
- Kameleontti
no nyt tosiaan kokeilussa tuo edellä mainitsemani. lisäsin vielä 150mg kodeiinia per os. 5min sit otettu ja ootellessa..
-
tRip
- Moderator
nopiaa täl reflat saa ittellee..
sillee ihan pieniiki doussei, mut jos kolmen päivän ylittää, ni hrrh.
mieli opioidini
mieli opioidini
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
peltsi
- OD
Samaistun. Mut lisään että lyhyiden putkien jälkeen noi ei onneks kestä ku parit päivät..tosin jos on oxyy tarjolla niin noi reflat on jo niin vittumaiset että ei sitä pysty kituuttaa ku on helppo vaihtoehto kädenulottuvilla. Ja toisaalta ei myöskään haluu kituuttaa kun on hyvin miellyttävä vaihtoehto viettää ilta.tribh wrote:nopiaa täl reflat saa ittellee..
mieli opioidini
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
pinhead
- Tuppisuu
joo eli eka viesti tänne huraa taptap ja asiaan
otin tossa muutama päivä sitten 30mg oxyconttia iv:nä ja kaveri sano että lusikalle tiputetaan pari tippaa sitruunahappoa veden sekaan että mopo liukenisi paremmin ja mulla lorahti ehkä n.5-10 tippaa.
nuokkuja ei pahemmin herunu mutta seuraavana aamuna suu oli saatanan kipeä ja kielestä irtoili ihoa ja on vieläkin ihan tulipunanen ja arka..
johtuuko tämä tosta sitruunasta vai jostain aivan muusta?
otin tossa muutama päivä sitten 30mg oxyconttia iv:nä ja kaveri sano että lusikalle tiputetaan pari tippaa sitruunahappoa veden sekaan että mopo liukenisi paremmin ja mulla lorahti ehkä n.5-10 tippaa.
nuokkuja ei pahemmin herunu mutta seuraavana aamuna suu oli saatanan kipeä ja kielestä irtoili ihoa ja on vieläkin ihan tulipunanen ja arka..
-
Death
- Apteekki
Oxycontin ei ensinnäkään sisällä mopoo vaan oksikodonia. Ja en mä ainakaan käytä sitruunahappoo ku väsään konttia. Kyllä se ilmanki sinne liukenee..pinhead wrote:joo eli eka viesti tänne huraa taptap ja asiaan
-
xxx-men
- Kameleontti
Menny sekasin sulla napit pikkusen. Ja jos ei opatolea oo yhtään niin 30mg pitäs jo tuntua jotenkin. Väsäsit kontin jotenkin vituiks. Miten väsäsit sen kokonaisuudessaan? Ja oliko kyseessä minkä valmistajan oxyt?pinhead wrote:joo eli eka viesti tänne huraa taptap ja asiaan
-
pinhead
- Tuppisuu
kyseessä oli mundipharman 10mg contit, jotka saksin eka maholisimman pieniksi muruiksi lusikalle vettä sekaan ja sitten sisiliaa jonka jälkeen lämmitin sytkällä samalla sekoittaen. siitä sitten kun oli valmista maitoa setit klikkiin ja parikertaa filsan läpi.xxx-men wrote:Menny sekasin sulla napit pikkusen. Ja jos ei opatolea oo yhtään niin 30mg pitäs jo tuntua jotenkin. Väsäsit kontin jotenkin vituiks. Miten väsäsit sen kokonaisuudessaan? Ja oliko kyseessä minkä valmistajan oxyt?pinhead wrote:joo eli eka viesti tänne huraa taptap ja asiaan
-
Death
- Apteekki
Kyllä sen noin pitäis liueta ihan hyvin. Jos siis ei ole toleja niin pitäis toimii jo ihan vitun hyvin. Vähintäänki hyvin. No mut ens kerralla sit vaikka 40mg dose. Et kai ollu bupree vetäny edeltävinä päivinä? En kyl tiä, että tuhoutuuko oksikodoni kiehuessa? En ite lämppää sitä mitenkään. teen napista tai napeista jauhoo, heitän klikkiin ja sekotan hyvin.pinhead wrote:kyseessä oli mundipharman 10mg contit, jotka saksin eka maholisimman pieniksi muruiksi lusikalle vettä sekaan ja sitten sisiliaa jonka jälkeen lämmitin sytkällä samalla sekoittaen. siitä sitten kun oli valmista maitoa setit klikkiin ja parikertaa filsan läpi.