Touchet wrote:Metoksetamiinissa havaitsen myös hyvin karakteerista raikkautta, joka tuntuu hengityskäytävien seudulla. Se on melko jännää, tuntuu makoisalta ja muistuttaa vähän mentolin aiheuttamaa kihelmöintiä
Totta. Eka kokemukseni MXE:n kanssa oli kuin salmiakki ekaa kertaa lapsena.
Hengitys raikastuu ja syventyy ja muutenkin sellainen mentholimainen/salmiakkinen olo tulee kyllä. Jännästi tuo fiilis tuntuu myös jänteissä... Jotkut saattaisivat tulkita sen kylmyydeksikin, mutta tuntuu kuin jokainen solu hengittäisi. MXE on toiminut itselläni hyvin masennuksen hoitamiseen ja olen läpikäynyt itselleni tärkeitä asioita. Mexxi on saanut minusta ulos sen aidomman sosiaalisen itseni. Tavallaan kuin kuivaharjoittelua (pieni annos MXE:tä alla baarissa [~10mg]) sosiaalisissa tilanteissa teki ihan terää, olin enemmän oma itseni... Tai no jos totta puhutaan, niin olen aina ollut sosiaalinen, mutta välillä on kausia jolloin luulen etten ole ja muutenkin jotenkin olen saattanut ajatella liikaa reviiriajattelulla... ja reviirini on ollut liian pieni.

Vaikea ollut päästää uusia ihmisiä sisälle, varsinkin naispuolisia, vaikka halu on suuri...
Jotain alitajuisia juttuja tässä työstetään nyt. Sitä jossain vaiheessa itseen otettua ujoutta työstetään rohkeampaan ajatteluun. Otan ihmisiä vastaan ja menen ihmisten luo vapaammin. Kannattaa olla avoin.

Eiköhän sitä päämäärään päästä tässä pikkuhiljaa, kokoajan uusia asioita tullut ja huomaan kokoajan vahvistuvani henkisesti. Kasvamista on menossa.
Oho siitäpä tuli pieni avautuminen samalla... Otin vähän aikaa sitten noin 70mg nieltynä.

- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.