Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Touchet
Moderator

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by Touchet »

Feya wrote:Ensi kerralla ostan mielummin ketamiinia - sen kirkkaus ja loputon syvyys vie helposti voiton.
Itse koen metoksetamiinin olevan ketamiinia huomattavasti kirkastavampaa tavaraa, kunhan annosta kasvattaa hiljaksiin (kuten toimin myös ketamiinia anniskellessani). Tyyliin vartin välein 10 mg, kunnes gnosis iskee.

Metoksetamiinissa havaitsen myös hyvin karakteerista raikkautta, joka tuntuu hengityskäytävien seudulla. Se on melko jännää, tuntuu makoisalta ja muistuttaa vähän mentolin aiheuttamaa kihelmöintiä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Feya
OD

Post by Feya »

Touchet wrote:
Feya wrote:Ensi kerralla ostan mielummin ketamiinia - sen kirkkaus ja loputon syvyys vie helposti voiton.
Itse koen metoksetamiinin olevan ketamiinia huomattavasti kirkastavampaa tavaraa, kunhan annosta kasvattaa hiljaksiin (kuten toimin myös ketamiinia anniskellessani). Tyyliin vartin välein 10 mg, kunnes gnosis iskee.

Metoksetamiinissa havaitsen myös hyvin karakteerista raikkautta, joka tuntuu hengityskäytävien seudulla. Se on melko jännää, tuntuu makoisalta ja muistuttaa vähän mentolin aiheuttamaa kihelmöintiä.
Hmm, jännää. MXE:stä paistaa omasta mielestäni tietynlainen usvaisuus ja rosoisuus. Mieleni tekee sanoa "likainen" olo, mutta ei se ole ihan sitäkään.

Ketamiini taas tuntuu puhtaalta ja muutamista epämiellyttävistä vaikutuksistakin huolimatta todella vapauttavan valoisalta.

Ketku on kuin valkoista, mexe ruskeaa. Deksmi sen sijaan on pikimustaa. Parempaa allegoriaa en keksi.
zerk

Post by zerk »

Ununnilium wrote:Heh, ja kieltohan estää... mitä? Aiheuttaahan se tietty tilaajalle moraalisia tuskia, jos ei halua "rikkoa" lakia.
Viittasin siis kieltoon briteissä. Onhan tää suomessa ollu jo syksystä lähtien lääkeainelistalla. Mun luottovendori sattuu sijaitsemaan tuossa saarivaltiossa ja kiellon seurauksena mexe poistui niiden valikoimista.

Kielto briteissä vaikuttaa varmasti aineen saatavuuteen ja hintaan.
Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi »

Feya wrote:Hmm, jännää. MXE:stä paistaa omasta mielestäni tietynlainen usvaisuus ja rosoisuus. Mieleni tekee sanoa "likainen" olo, mutta ei se ole ihan sitäkään.

Ketamiini taas tuntuu puhtaalta ja muutamista epämiellyttävistä vaikutuksistakin huolimatta todella vapauttavan valoisalta.

Ketku on kuin valkoista, mexe ruskeaa. Deksmi sen sijaan on pikimustaa. Parempaa allegoriaa en keksi.
Hei, tää on jännä leikki! :) Mxe on kuin keltaista/vihreää, dxm ruskeata/harmaata ja ketamiini harmaata/valkoista. Mxe tuntuu enemmän synteettiseltä (mitä ikinä tässä yhteydessä tarkoittaakaan) kuin ketamiini. Mulla tulee kaikista likaisin, suorastaan viemärin likainen olo deksmistä. Ketkukin on likaista, mutta enemmän henkisesti, kuin syntinen pappi. Mxe taasen on jotain narkkikarkkijauhetta ulkoavaruudesta jota saa syödä galaktisena karkkipäivänä, se on ihan sallittua, ei ollenkaan likaista. Paitsi tietenkin jos pitää sen karkkipäivän joka päivä...
Ophion
Tuppisuu

Post by Ophion »

Ei taida olla miun juttu. Useamman kerran tyyppaillut (joskin kaikki samalta vendorilta, lieneeköhän syy siinä..) ja useampaa reittiä, lopputulos aina sama.. Nousuissa jumalaton jumitus ja niin retardi fiilis, ajatus ei kulje ja liikkuminen mahdotonta, tuntuu melko samalta kuin oisi aivan umpituubassa joskin puolta raskaampi olo. Peakin lähestyessä tunteet latistuu olemattomiin, on sellanen tylsän tyytyväinen olo kaikkeen eikä niinkään euforiaa, tuntuu niin kemikaaliselta se "onni" ettei siitä voi nauttia. Varsinkin ~100mg yhteisannosta lähestyessä olo on kuin koomapotilaalla, niin henkisesti kuin motoriikankin puolesta..

Todella rentouttavaa tavaraa kyllä ja helppoa (ei yhtään mitään sivuvaikutuksia, edes kellon ympäri kiskoessa :s), antidepressiivistä potentiaaliakaan ei voi kieltää.. Mut ei tää vaan taida olla mun juttu. :c
High trance play.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Olen huomannut pitäväni metoksetamiinista eniten pienillä annoksilla. 5-15 mg intranasaalisesti toimii oikein passelina flow-tilojen induktiona. Boostin silloin tällöin. 30-50 mg annoksilla alkaa jo dissosiatiivisemmat vaikutukset tulemaan esiin dysforian kera. Koitan pitää vaikutukset sillä tasolla, että sen huomaa mutta ettei se vie kaikkea huomiota. Jos otan 10 mg, niin jaksan katsoa leffan loppuun pausettamatta kertaakaan. Tää tuntuu must melko merkittävältä jutulta, koska yleensä oon ADHD:ni kanssa all over the place.

Jos haluaisin holettaa, eli mennä sinne dissosiatiivien diipeimmille diipadaapa-leveleille, missä lapsuusmuistot kohtaa tulevaisuusvisiot ja niistä tulee yhtä syvämerensukellusta ulkoavaruudessa, niin preferoisin kyllä ketamiinia. En yleensä tohdi holettaa.

Metoksetamiinista tuntuu menevän suurimmaksi osaksi vain tönkköön tokkuraan, kun annokset alkavat olemaan tipauttavia ja mahdollisesti sitä tulis toilailtua päättömänä kukkona siinä ihan pihalla ollessaan.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
Ophion
Tuppisuu

Post by Ophion »

Tuon perusteella uskaltaisin sitten sanoa ettei "vika" ole vaan kyseisessä satsissa omalla kohdallani..

Kevyillä annoksilla meksistä voi jotenkuten nauttia, joskin se jumitus on aina läsnä. Auttaa tosiaan keskittymään ja rentoutumaan, ja se pirteä afterglow kestää aina useamman päivän. Mutta se vaan niillä runsaan kymmenen milligramman annoksilla tosiaan.
High trance play.
Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi »

Itsellä tosiaan dissoissa viehättää juuri se dissosioiva puoli eli periaatteessa kaikki muut paitsi ne 'hole' dose koen jokseenkin turhana. Mieluiten näitä nauttii harvoin niin, ettei mitään hirveää toleranssia koskaan pääse muodostumaan ja sen riittävän dissosiaation asteen saavuttaa huomattavasti pienemmällä annoksella. Toleranssi tripauttaviin vaikutuksiin tuntuu kasvavan paljon räväkämmin kuin toleranssi anesteettesiin, tietyssä pisteessä toleranssia on mahdotonta ottaa riittävän isoa annosta päästäkseen riittävän syvälle mielensä syvyyksiin koska yksinkertaisesti tipahtaa ennen tätä.

Toki eri aineksia yhdistelleissä dissosiatiiveillä onkin sitten arvoa muillakin annosmäärillä, pieni määrä dissoa värittää tiettyjä deeli/empatogeenikokemuksia ihan kivasti.
ordo
Karvakuono

Post by ordo »

Onks muut huomannu et ois paino pudonnu ku on tätä vedelly? Aika runsaasti menny tätä itellä tässä ja paino pudonnu ihan törkeesti vaikka syön ku sika ja en liiku käytännössä ollenkaan. Joko se johtuu tästä tai sit mulla on joku lapamato perseessä tai jotain. :doh:
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

ordo wrote:Onks muut huomannu et ois paino pudonnu ku on tätä vedelly? Aika runsaasti menny tätä itellä tässä ja paino pudonnu ihan törkeesti vaikka syön ku sika ja en liiku käytännössä ollenkaan. Joko se johtuu tästä tai sit mulla on joku lapamato perseessä tai jotain. :doh:
Saanko tiedustella, että kuinka runsaasti olet käyttäny metoksetamiinia, kuinka paljon paino on pudonnut ja millä aikavälillä tämä on tapahtunut?
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

ordo wrote:Onks muut huomannu et ois paino pudonnu ku on tätä vedelly? Aika runsaasti menny tätä itellä tässä ja paino pudonnu ihan törkeesti vaikka syön ku sika ja en liiku käytännössä ollenkaan. Joko se johtuu tästä tai sit mulla on joku lapamato perseessä tai jotain. :doh:
Olen huomannut, että MXE käyttäessä kuivun helpommin. Juotko riittävästi puhdasta vettä päivittäin?
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mexen, niinkun oikeestaan minkätahansa kuosin kanssa vesi on tärkeet muistaa..

Kiskoin viikon kuurin tätä..

Oli tosi jännän meditatiivista poissaolevuutta näiltä hoodeilta galaxein..
Comfortably Numb

tuli vähän jopa opiaattiset reflat.. muuten todella loistokas fiilis, kun alkoi heräileen niistä sumeista todellisuuksista.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Neste
OD

Post by Neste »

Sen olen huomannut että nälkä ei tunnu juuri ollenkaan seuraavana päivänä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Touchet wrote:Metoksetamiinissa havaitsen myös hyvin karakteerista raikkautta, joka tuntuu hengityskäytävien seudulla. Se on melko jännää, tuntuu makoisalta ja muistuttaa vähän mentolin aiheuttamaa kihelmöintiä
Totta. Eka kokemukseni MXE:n kanssa oli kuin salmiakki ekaa kertaa lapsena.

Hengitys raikastuu ja syventyy ja muutenkin sellainen mentholimainen/salmiakkinen olo tulee kyllä. Jännästi tuo fiilis tuntuu myös jänteissä... Jotkut saattaisivat tulkita sen kylmyydeksikin, mutta tuntuu kuin jokainen solu hengittäisi. MXE on toiminut itselläni hyvin masennuksen hoitamiseen ja olen läpikäynyt itselleni tärkeitä asioita. Mexxi on saanut minusta ulos sen aidomman sosiaalisen itseni. Tavallaan kuin kuivaharjoittelua (pieni annos MXE:tä alla baarissa [~10mg]) sosiaalisissa tilanteissa teki ihan terää, olin enemmän oma itseni... Tai no jos totta puhutaan, niin olen aina ollut sosiaalinen, mutta välillä on kausia jolloin luulen etten ole ja muutenkin jotenkin olen saattanut ajatella liikaa reviiriajattelulla... ja reviirini on ollut liian pieni. :D Vaikea ollut päästää uusia ihmisiä sisälle, varsinkin naispuolisia, vaikka halu on suuri...

Jotain alitajuisia juttuja tässä työstetään nyt. Sitä jossain vaiheessa itseen otettua ujoutta työstetään rohkeampaan ajatteluun. Otan ihmisiä vastaan ja menen ihmisten luo vapaammin. Kannattaa olla avoin. :)
Eiköhän sitä päämäärään päästä tässä pikkuhiljaa, kokoajan uusia asioita tullut ja huomaan kokoajan vahvistuvani henkisesti. Kasvamista on menossa. :)

Oho siitäpä tuli pieni avautuminen samalla... Otin vähän aikaa sitten noin 70mg nieltynä. :)
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

En oikeen oo tajunnut tän aineen juttua vieläkää,
kolme kertaa testannut erilaisilla määrillä enkä saanu oikeen mitään irti.
Tulee vaan niin vammanen olo ja siinä kaikki :D

Noh, ei taida olla mun juttuni sit tämä..
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
porter

Post by porter »

En määkään oikein päässyt makuun, ennen kun siis heitin 20+80mg i.v tätä, sit tajusin että mikä tässä on se juttu :D
Huiko
LD50

Post by Huiko »

En näe mitään tarvetta rännittää tätä, kun voi saavuttaa saman tai ehkä jopa paremman tilan yhdistelemällä muuta ja/tai buustimalla. Tämä on omalla kohdallani korvannut täysin dexmin. Mä koen tämän antavan eniten viihdettä kaikista doupeista, joten kuuluu kyllä mun douppi top3:n joukkoon. :)

Mä kun tykkään reissata ja synkistelläkin välillä. Ei sillä että se olisi ainut anti, tämä kun käy mulle terapiasta paremmin kuin joukko psykiatrisia istuntoja. :D

Sitten on tietysti nuo epäilyt opiaatti/oidi-toleranssin kurissapidosta. En tiedä mitään, mutta voisin hyvin uskoa. Oma lääkinnällinen annokseni kipulääkkeeni kanssa on pysynyt kohta vuoden samassa.

Siis: Mainio aine mulle. :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itellä ainakin alkaa jo kyllästyttään, opiaatti refloihin tää on mainiota, ja edelleen joskus kavereiden kanssa on kiva...

Sinällään tuntuu, että kemikaalilla ei ole annettavana tällä hetkellä mulle kuin mitä omituisempia kokemuksia, tajunnantiloja ja erilaisia kokemuksia todellisuudesta. Jännästi alussa rakastin sitä huolettomuutta minkä tämä aiheutti nykyään alkaa oleen aika blaah. Paljon tätä on tullut pidettyä stashissa just sen takia, että voi myydä/tarjoilla kavereille, mutta sinällään en enään paljoo irti saa.

Jännää olisi kokeilla jotain muuta dissoa pitkästä aikaa ja kattoo miltä tuntuu.

Kivahan on kombotella aina tätä joihinkin tiloihin, essojen, hapon ym laskuissa selvyys on kiva poistaa esim vetämällä ihmeellinen sekaannus tila päälle hetkeksi, mutta yleensä ei enään niin innosta aine, jonka jälkeen kommunikointi tai minkään tarkan asian tekeminen on hankalaa...

tai no mitä mä valitan, kyllä tää ihan joskus jees on. Ymmärrän miksi tätä moni hehkuttaa, mut alkaa se kyllästyttään itellä. Pitäis kokeilla taas jotain uutta. TÄÄ OLI jotain uutta jossain vaiheessa. Stimuloiva dissosiatiivi, 4-meo-pcp oli aiheuttanut jotain samaa, mutta tämä oli enemmän. Ketamiini taas pysäyttää kaiken ja myös dxm. Psykedeeliseen kokemukseen tätä ei voi mitenkään verrata itteni mielestä ja niitäkin on tullut kiskottua. Täysin omaa luokkaansa oleva aine, mutta pitkän kiskonnan jälkeen tuntuu, että tosi vähän tällä on ollut tarjottavana ja innostus tähän on kyllä laskenut huomattavasti kokoajan.

Muistaakseni Touchet kysyi multa jotain tälläistä, kun kokeili tätä, "Mitä mä teen tälläisellä olotilalla?" (tai jotain...sori jos muistan väärin)

Mun mielestä... aika vähän.. Sehän siinä onkin..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

vrk. valvomisen päälle tuuppasin aamulla 40mg iv ni oli kivaa. sit eyeballasin ku tuntu et jäi vajaaks enkä käyttäny fiktaa ja olin saunatonttuna saunanlauteiden alla :D 8)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
zerk

Post by zerk »

Dexma wrote:Itellä ainakin alkaa jo kyllästyttään, opiaatti refloihin tää on mainiota, ja edelleen joskus kavereiden kanssa on kiva...
Oon itekin viimeaikoina havainnut kyllästymistä mexeen. Syy, miksi edelleen tykkään tästä on ihan yksinkertaisesti se, että tää tekee tylsistä arkipäivistä nopeesti pirusti paljon mielenkiintoisempia, varsinkin opateen kanssa. Tietty sekin on positiivinen vaikutus, että tää selkeesti vaikuttaa alentavasti opiaattitoleranssiin ja reflojen varalta tää on todella jees. Mut nyt kun tää poistui vendorin valikoimista niin tuskin tuun ainakaan vähään aikaan hankkimaan lisää. Mitään syvempiä tiloja en oo tällä edes enää tavoitellut, ne tilat vaatii järjettömän isoja doseja enkä isoillakaan doseilla enää tahdo niihin päästä.

Kyl tästä on se hohto hävinnyt. Mut hauskaa tän kanssa on ollut ja tulee varmasti ainakin joskus vielä olemaan.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ootteko huomannu että ku otatte isompia annoksia ja tulee nää ihme noituusolotilat että pystyis tyyliin tän aineen avulla parantaa maailmaa ja tuntuu että tajauaa kaiken niinku pitää mut sitte katoo johonki syömeniin. KEhä sulkeutuujne . :P
porter

Post by porter »

Sillon kun heitin mexee hihaan... niin ööö?! tuli jotenkin sellanen olo että tämä aine on nyt nähty, eikä oo sen jälkeen tehny mieli ottaa. Kokemus ei ollut huono tai mitään, mutta ei vaan tee enään mieli, ennen tuota oli kokoaja himoo että MXEEEEEE.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

SadPanda wrote:Ootteko huomannu että ku otatte isompia annoksia ja tulee nää ihme noituusolotilat että pystyis tyyliin tän aineen avulla parantaa maailmaa ja tuntuu että tajauaa kaiken niinku pitää mut sitte katoo johonki syömeniin. KEhä sulkeutuujne . :P
Katoat siihen että näet mitä pitäisi muuttaa elämässäsi, mutta et kuitenkaan aio panna tikkuakaan ristiin sen eteen?
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Voisin saada tätä käsiini lähiaikoina, mutta kun en tilailla jaksa niin hommaan muualta.. Paljonko kannattaa maksaa? Ei väliä mitä maksaa netissä mutta minkä arvoiseksi arvioisitte kokemusta itsessään?
Niin ja sopiiko ihan mihin vaan? Pelkästään himaan? Bileisiin?
Kiitos jo etukäteen.
zerk

Post by zerk »

Mexe sopii imo ihan minne vaan, kunhan pitää dosen oikeana. Bileissä en lähtis kovin isoja doseja ottamaan, voi motoriikka ja puhekyky mennä aika heikoks tai lähteä kokonaan.

Katuhinnat mexessä pyörii kai siinä 10-20€/100mg.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Stimuloiki tää siis noilla pienillä annoksilla? Perjantaina vasta pääsen ite koittaa kun on menojaa runsainmäärin

vähän dexma edittas, ei mitään hätää, natseilen kahvipäisssäni...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

jNas wrote:Stimuloiki tää siis noilla pienillä annoksilla?

Kyl tää sillain jossain vaiheessa, ettei nukkuun pääse.

Yhessä vaiheessa kiskoin tätä sillain, että pystyin tyyliin nukkuun meneen ottamalla lainin ja sit, mut nykyään ei enään onnaa. Vaan saa laskea sellaiset 4 tuntia ainakin että pääsee helposti uneen. Tähän musta vaikuttaa kyl paljon toleranssi ym. Sinällään ekoilla kerroilla pisti tanssiin vähän, mut ei sellaista "stimulaatioo" jossain määrin. Tai toisaalta on...

Mut joo noin 30 mg doseilla niin 4 tuntia ottaa että pääsee uneen.
zerk

Post by zerk »

Tuli muuten mieleen yks vaikutus, kun refloissa kiskoin tätä isoilla annoksilla useamman päivän putkeen. Visuaalia puski silmät kiinni vielä 24h viimeisestä dosesta ja nukkuminen oli mahdotonta (mikä kyl oli varmasti enemmänki johtu refloista). Siinä ~30h kohdalla vasta alko tulemaan joku rauha kun silmät sulki.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mäkin olen saanut isommilla annoksilla ihan selviä visuja mukaan tähän, matto väreili ja muuta kivaa:) Tää on kyllä helkutin koukuttavaa settiä ei siitä pääse mihinkää. Yks lemppari tutkareista. Sopii kaiken kanssa komboteltavaksi ja mukavaa huoletonta letkistelyä laskuvarjona. o_O__b
Jere
Karvakuono

Post by Jere »

ihan uteliaisuuttani kysyn, että onko kukaan löytänyt vendoria joka tätä mxee vielä toimittaisi?