Freakout wrote:Oikeesti petyin tähän substanssiin ihan täydellisesti. Ensimmäinen tunti, tunsin itseni epätodelliseksi, olo oli psykoosin kaltainen. Henkisesti tunsin olevani selvinpäin, mutta ympärillä koko maailma vaan looppas ja meni helvetin kaoottiseks, tuntu siltä etten kuulu tähän maailmaan ollenkaan ja oma ääni kuulosti jonkun toisen ääneltä kun puhuin. Sit loppujen lopuks meno rauhoittui ja oli ihan hyvä olo. Mutta missä oli se visuaalisuus jota kaikki on hehkuttanut, musiikkia kuunnellessa sai jotain irti, mutta muuten meno oli sellaista että jee valot kirkastu ja oli helmi jumittaa jotai seinää. Vitusti nauratti jotkut jäätävät mindfuck oivallukset, mutta muuten meno aika mitään sanomatonta.
Itse olen huomannut, että 2c-e:llä on ainakin omassa kaveriporukassa 2 erilaista ns. vaikutustapaa ihmisestä riippuen. Vaikutukset siis ovat toistuneet useampaan kertaan samoilla henkilöillä, samoilla tavoilla.
1. vaikutustapa on, jonka alle itse lukeudun; Puheliaisuus/sosiaalisuus lisääntyy, visuaaleja esiintyy (reilusti, mutta olo ei ole häiritsevän sekava), olo on mahtava, pikku asiat eivät tunnu haittaavan niin paljoa kuin normaalisti, itsevarmuus saattaa lisääntyä.
2. vaikutustapa on lähes täysi vastakohta tuohon ensimmäiseen verrattuna. Joillakin kavereistani 2c-e vetää meiningin pään sisällä niin sekavaksi / vaikeasti käsiteltäväksi, että he eivät saa sanoja suustaan ulos, ovat vetäytyneitä, paikoittain vainoharhaisen oloisia, eivät näe visuaaleja, eivät koe oloaan hyväksi jne.. Olen vielä pannut merkille, että melko usein nämä henkilöt pyytelevät anteeksi ja ovat katuvan oloisia siitä, että eivät pysty olemaan normaalisti.
Oli joskus hieman kuumottavan oloista kun nautittiin 2c-e:tä kahdestaan kaverin kanssa, jonka en tiennyt lukeutuvan tuohon kakkosryhmään. Vaikutusten alettua aloin juttelemaan kaverini kanssa, mutta kun kysyin jotain, hän ei vastannut mitään vaan katsoi minua suoraan silmiin eleetön ilme kasvoillaan. Kysyin "No? mitä oot mieltä?". Kaveri vain edelleen tapittaa minua, mutta ei sano mitään. Kysyin ensin eikö hän ole puhetuulella ja onko hänellä kuitenkin kaikki kunnossa? Hän meinasi alkaa sanomaan jotain, mutta hän sai sanotuksi vain pari ensimmäistä sanaa ja hiljentyi sitten taas pitkäksi aikaa.

/
Hän itse sanoi jälkeenpäin että ajatukset vilistivät päässä niin kovaa vauhtia, että oli todella vaikea keskittyä mihinkään ja että kun hän oli lähtenyt kotiin, hän koki OOB-kokemuksen sängyssään. Doseista sen verran, että kaverilla meno menee liian diipiksi jo 15mg annoksilla, kun itse taas olen nauttinut parhaimmillaan 30mg kokoisia annoksia enkä koe niitäkään mitenkään liian intensiivisiksi.
Freakout, voi olla että 2c-e vaikuttaa sinulla 2. vaikutustavan mukaisesti. Tai että tuo vaikutustapa korostuu ainakin enemmän kuin ensimmäinen.