Salvia Divinorumin saatavuudesta: kotikasvatus onnistuu todella hyvin sinertävän ESL:n alla eli ei tarvitse olla natikkaa.
Salvian lehdet menee sellaisenaan kivasti esim. ganjan seassa, jolloin vaikutus on hyvin mieto.
Lehdistähän voi sitten tiivistää extractia, mikä on perusedellytys sille, että Salvia toimii kunnolla.
Suosittelen kaikille asiasta kiinnostuneille testaamaan 10X:ää, mutta tehkää se turvallisessa ympäristössä selväpäisen trippivahdin kanssa!
-- Pitääkö peilisi särkeä, jotta näet todelliset kasvosi?
Poliklinikka wrote:
Kysymyksiä: Onko kokemuksia metsässä trippailusta Salvialla? Millä combottaa salviaa? Alko+DXM?
E: Muuten "riittääkö" tavallisen Colt-sytyttimen "teho", salvialle kun luin jotta Sally tarvitsee korkean lämpötilan.
E2: Vastauksen sainkin jo internetistä. Tavallinen taskusytytin riittää mainiosti, kunhan vain liekki on kokoajan pesässä tötsyjen ajan.
Metsässä Salvia D. vie mystisiin, mutta luonnollisempiin sfääreihin kuin kaupunkilokerossa
:arrow: suosittelen testaamaan, mutta kaukana jyrkänteistä, sillä Salvia heikentää hetkellisesti motoriikkaa, joten putoamisen vaara on olemassa, jos lähtee liikkumaan vaikutuksen alaisena...
Tavallisen sytyttimen teho riittää mainiosti kunhan liekin säätää isolle, imee voimakkaasti ja pitää koko imutuksen ajan liekin kärkeä aineen päällä. Lämpötilan on siis oltava hyvin kuuma, jotta Salvinorin A höyrystyy seoksesta.
-- Pitääkö peilisi särkeä, jotta näet todelliset kasvosi?
Niin ja löysin kuin löysinkin oman Turbosytyttimeni.
On muuten kumma, että nuo turbosytkärit menee aina mulla särki alta aikayksikön, jokainen vuoron perään mennyt ja tämänkin toimivuus on aika niinjanäin :evil:
IMO se turbosytkäri ei yhtään toimi sen paremmin salviaa poltettaessa kuin ihan tavallinen stendari. Extraktien kohdalta en osaa ottaa kantaa.
Tärkeintä siinä on mielestäni raivottaminen
Pisimmälle olen päässyt lehden mutustelulla yhdistettynä polttamiseen.. Ei siihen mitään extrakteja tarvita ; )
OK. Nyt kuitenkin kävi niin, että tapasin juuri äsken "Salvian". Eli siis pajautin salviaextractit. Olin siis tripillä äskön.
Jos tiivistän tripin yhteen "lauseeseen" niin se menee jotenkutenkin näin: Älä enää käytä minua/Älä enää käytä täällä tai vastaavaa.
Älysin sen kuitenkin niin etten enää käytä tässä asunnossa tai ettei minun tule enää käyttää tässä huoneessa/huoneistossa salviaa!
Hallusinaatioista en sano muutakuin, että vaistosin päälläni olevan henkilön (hyväntahtoisen sellaisen). Jos Sally minuun yritti äsken kontaktia sanoisin hänen olevan silti lempeä nainen, eikä mikää BITCH! Seuraava kerta ehdottomasti metsässä, ilman alkoholia! Tällähetkelle pienessä humalassa.
Aika Intensiivinen tuo Sally! En todellakaan pelleile, vaan ihan oikeasti minulle sanottiin juuri äsken että en saa enää polttaa salviaa täällä! Taisin haka pöytääkin äsken tripin loppuvaiheessa. Tosiaan poltin vain pienen määrän en edes 0.1g, jos nyt laskelmani pitävät ylipäätään paikkansa.
E: No jos sanon noista halluista, mitä muistan niin mikkihiiret kirjaimellisesti vilisi silmissä!
Aukikco wrote:
"sekaisin" on mielestäni psykedeeleistä puhuttaessa jotenki nihkeä sana, koska ei niistä nyt vaan tunnu välttämättä menevän sekaisin. siis voi toki mennä, riippuen lähtöasetelmasta, mutta sekin vaan kertoo siitä että sekaisuus tulee jostain muualta... mutta miellän joka tapauksessa psykedeelit avaimiksi, ovet aukeavat ja se voi henkilöstä ja tilanteesta riippuen olevan sekavaa.
Jo sanana psykedeeli on kaukana sekavuudesta tarkoittaessaan mielen esiin tuojaa. Eli vie tietoiseen tilaan eroon mielestä, josta voi tarkkailla mieltänsä objektiivisesti häiriöttömästä perustilasta. Jos on kehittänyt itsellensä sekavan mielen voi muutos sekavuudesta selkeyteen tuntua sekavalta muutoksen kummallisuuden takia tai sekavuuden tarkkailu voi tuntua sekavalta, mutta itse tila on mielestäni väistämättäkin selkeä. Hallusinogeeninen vaikutus tosin voi olla sekava, mutta psykedeelinen ei. Silloin olisi kuitenkin puhuttava psykedeelin hallusinogeenisestä viihdekäytöstä.
Noille erilaiselle olioille pitäisi parempana selityksenä Jungilaista käsitteiden ja tajunnan osasten olioittamista. Eli jotkut tajunnan palikat, joita ei vielä pysty käsitteellisesti ymmärtämään, ilmestyvät symbolisina olioina viestimään jostakin tiedostamattomasta tarpeesta.
Jos setup on hyvä ja rauhallinen niin 2 lehteä syöden riittää oikein mainiosti antamaan pohdittavaa pitkäksi aikaa
Poliklinikka wrote:Jos tiivistän tripin yhteen "lauseeseen" niin se menee jotenkutenkin näin: Älä enää käytä minua/Älä enää käytä täällä tai vastaavaa.
Älysin sen kuitenkin niin etten enää käytä tässä asunnossa tai ettei minun tule enää käyttää tässä huoneessa/huoneistossa salviaa!
mulle tuli tosta tosi voimakkaasti nimenomaan mielikuva siitä et neiti sally halus kieltää kokonaan luonansa vierailun. mutta se nyt on vaan mun mielikuvani, enhän mä tiedä mitä sä koit.
bol wrote:^
Jep. Ei psykedeelejä kannata ottaa liian vakavasti imo :>.
So true mon!
tRip wrote:
Happohuppu wrote:Itse olen kärsinyt niin monta kamalaa trippiä, etten enää viitsi ottaa riskejä vaan varmistan bentsoilla turvallisen matkan.
Joo..
Trippailu on todella ainutlaatuisen hienoa, mutta jos se rupeaa ajautumaan väärille raiteille, siitä muodostuu helvetti jota ei mielellään kokisi enää uudestaan..
Aina on oltava se viimeinen vaihtoehto.
Bentsot vie kuitenkin psykeistä ne hienoimmat taajuudet.
Mä käytän tohon kyllä mielummin ghanjaa, riippuen tietenkin ghanjan ja/tai benzzztszzzojen saatavuudesta...
Ghanja toimii aika paljon samalla tavalla, vieden sen terän tripistä, mut synkkaa noitten psykejen kanssa paremmin ja jää se jännitysmomentti, et mennääks parempaan vai pahempaan suuntaan... Mulla kyl on ollu ihan positiivisia kokemuksia, mut jos jossain voimakkaissa psykeissä ffphffflippaa eikä oo enää sen verran järjissään, et osais sytyttää jointin tai edes tunnistaa/erottaa jointin muusta maailmasta sytyttääkseen sen, ni sit ne benzot olis varmaan parempi/helpompi vaihtoehto...
Jos haluaa varautua, niin pakkaa molempia mukaan tripille.
Last edited by Tofupekoni on Thu 19 Jun 2008, 15:17, edited 2 times in total.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Joniitti wrote:Onko Salvinorin B:llä mitään osuutta salvian vaikutuksissa? Jostain luin, että ei ole psykoaktiivinen. Osaisko joku etsiä?
Joo on tullut sama juttu vastaan että Salvinori B ei vaikuttaisi mitenkään. Liittyi muistaakseni jotenkin siihen että salvia vaikuttaa kappa-opioidi-reseptorien kautta.
Pistän linkkiä jos löytyy.
Hitto, nyt ei näytä saavan salviaa mistään tilattua. Tai en ainakaan löytänyt mistä lähettäisivät. Pariin vanhaan yritin mistä aiemmin olen tilaillut, sivulla ei näy finlandiaa "mustalla" listalla mut myöhemmin molemmista lähettivät erroria. Täytyy ilmeisesti lähtee hakeen sitä, sit jos joskus olis varaa ja sitä kipinää !
Poliklinikka wrote:
Jos tiivistän tripin yhteen "lauseeseen" niin se menee jotenkutenkin näin: Älä enää käytä minua/Älä enää käytä täällä tai vastaavaa.
itselleni tuli jonkin aikaa sitten samanlaisia tuntemuksia salviasta. Kokeilin polttaa salviaa useita kertoja ja aluksi se ei tuntunut vaikuttavan mitenkään. Joillakin kerroilla tuntui, että kävin "kynnyksellä".
Viimeisimmällä yrityksellä vaikutukset olivat voimakkaammat ja tuntui kuin jokin olisi painanut minua otsasta kovalla voimalla kohti lattiaa. Koin olevani todella epätoivottu vieras. Mitään visuaaleja en muistaakseni nähnyt. Havainnointi taisi muuttua hieman erilaiseksi. En häiritse sallya enää.
Huh huh 40x
Kyllä mä laskisin tän enemmän dissosiatiiviks ku psykedeeliks.
Mikään entinen ei enää päde ja siirtymä on niin shokeeraava, niin täydellinen dislokaatio että menee hetki tajuta mikä sitä edes on. Saatikkaan että tajuaisi juuri polttaneensa jotain ja kaikki on siksi mullin mallin.
Vähän turhan intensiivistä poltettuna. Kaikki tapahtuu niin yhdessä rytäkässä että sitä on vaikea kaivella jälkeenpäin.
Tinktuura kiinnostaa entistä enemmän.
Polttoväline oli maissari jossa aktiivihiilifiltteri. Sytkäri tavallinen Colt. Oli jotain mustikkamaustettua ekstraktia. Ei ollut ollenkaan paha vetää vaikka salvian lehtikin on ollut mulle vaikeaa vetää keuhkoihin ja pitää siellä.
Ahab wrote:Mikään entinen ei enää päde ja siirtymä on niin shokeeraava, niin täydellinen dislokaatio että menee hetki tajuta mikä sitä edes on. Saatikkaan että tajuaisi juuri polttaneensa jotain ja kaikki on siksi mullin mallin.
Kuulostaa tutulta. Itsellä kävi äärimmäisen vahvalla tavalla sama homma ensimmäisellä salviakerralla, ja kyseessä oli "vain" 5X. Voin kyllä kuvitella sen pärähdyksen 40X:llä.. Bongikin löytyi vasta puolen tunnin päästä lattialta, jolle se mitä ilmeisimmin oli kädestäni pudonnut kun muutuin (en edes yritä kuvailla miksi ja minne)..
Oikeastaan pidän salviasta hyvin paljon osittain juuri siksi, että sen kanssa ei jää puolitiehen, ja se on aina hyvin intensiivinen kokemus..
Salvialla on mukava tapa viedä polttaja/nauttija ilmoittamatta jonnekkin aivan omituiseen. Mukava tunne kun minäkuva on lastenohjelma, patja, laatikko, yms... Poppers oli ihan mukava lisä. Naurua on aina, ja paljon.
Artikulointi on aika vaikeaa, kun yrittää puhua, niin tulee jotain aivan käsittämätöntä juttua suusta.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Hyviä kokemuksia, ja erittäin tuttua... ekoja kokeiluja, poltin 10x tractia ja ihan unimaailmaanhan sitä tuli siirryttyä kuin lekalla olisi päähän lyöty. Ensimmäiseksi ajattelin, että eihän tämä toiminut sitten yhtään, ei yhtään mitenkään. Sitten tuntui että olin kirjaimellisesti ikuisuuden tuota toimivuutta miettinyt, kunnes huomasin että katselen itseäni selän takaa piirroshahmona, ja sitten tajusin että itse asiassa minuja oli vielä kolmas, jonka tripillä oloa molemmat itseni katselivat. Sitten seurasi kyseisen tilanteen ironiasta johtuva naurunpuuska, jonka jälkeen oltiinkin energiajoessa uimasilla, yhtä kaikkeuden ja kaiken kanssa ja kaikki oli vihreän sävyjä.
Toisella kerralla tulikin sitten kohdattua salvia-entiteettejä, jotka kertoivat maailman olemuksesta paljon...
Eka postikin tuli tässä ja onneksi ei ollut lainkaan sekava Mutta mainio yrtti, varsinkin kun ei väärinkäytä & ottaa meditoinnin ja shamanismin kannalta
Pitääpä sitten minunkin kirjoittaa eka postaus juuri tähän ketjuun Sallyn ylistämiseksi Eka kerta oli ihan vaan lehdellä pari pesällistä ja itsekin kelailin alussa ettei edes skulaa kunnes vasta tripin lopussa tajusin kuinka kujalla sitä oli ollut. Pitäisi päästä taas käymään siinä kivassa unimaailmassa, mutta on taas ollut sen verran levoton unettomuusjakso päällä ettei uskalla Ja on muuten hemmetin helppo kasvi kasvattaa. No tää ny oli taas melko turha postaus mutta jostain se on aloitettava
Olen huomannut, että salvia toimii itselleni loistavasti stressin poistoon. Joskus kun on stressiä ja on melkein siirtymässä flippaukseen, mutta ei kuitenkaan flippaa, niin salvialla sitten saan jotenkin purettua tämän olon flippaamalla siihen, jonka jälkeen flippaus on tehty kymmenessä minuutissa ja olo on virkeä.
Eilen salvia 5x ennen nukkumaan menoa: Otin hitin ja laitoin kädet pään taakse samalla siirtyen makuu asentoon. Käsistäni tuli lauma parkkipaikalla seisovia ihmisiä, jotka pitelivät päätäni ja huusivat "miksi et jo sekoa"..ennen kuin ehdin huomatakaan, olin yksi näistä ihmisistä pitelemässä päätäni. Tällä samaisella parkkipaikalla sitten kävi sama juttu, laitoin kädet pään taakse ja joku toinen lauma parkkipaikalla piteli päätäni ja huusi. Siirryin sinne ja looppasin aina seuraavaan parkkipaikkaan.
Olen tullut siihen lopputulokseen, etten saa tästä kaikkea irti selvinpäin! Humalassa olen päässyt aina "kuun pimeälle puolelle".
Viimeksi kun poltin menin ihan sekasin! Päädyin johonkin ties mihin päänsisäiseen sienimaailmaan. Luulin myös että porukkaa tuijottaa minua, vaikkei ketään missään, kun yö!
Tätä vaan kunnon satsi kerralla! Pieni annos aiheuttaa vaan "dissosiaatiojumin".
Pelottavaa tavaraahan tämä on, mutta rohkeus palkitaan
Onko kukaan kokeillut salviaa perinteisellä menetelmällä eli mussuttamalla lehtiä suussa? Ja jos on niin miten on mahtanut vaikutus erota verrattuna polttamiseen?
Jostain luin, että mazatec-intiaanien mukaan on epäkunnioittavaa polttaa salviaa eikä poltettaessa kasvin henki näyttäydy. Oli miten oli, olisi mielenkiintoista kokeilla perinteistä menetelmää ja katsoa millaisen kokemuksen sillä tavalla voi saada.
TaikaJim wrote:Onko kukaan kokeillut salviaa perinteisellä menetelmällä eli mussuttamalla lehtiä suussa? Ja jos on niin miten on mahtanut vaikutus erota verrattuna polttamiseen?
Onhan noita kertomuksia vaultissa, ehkä voisi aloittaa oman ketjun mussuttelulle. On se erilaista. Itse pidän enemmän mussutuksesta mutta on vaikea säästää lehteä niin paljon. Tuosta on helpompi saada jotain konkreettista irti kun asiat tapahtuu maltillisemmin eikä maailma mene yhdestä laukauksesta hyrskynmyrskyn.
TaikaJim wrote:Jostain luin, että mazatec-intiaanien mukaan on epäkunnioittavaa polttaa salviaa eikä poltettaessa kasvin henki näyttäydy.
pitää ottaa huomioon että mazateceillä ei ollut 40äxää
osu_ja_uppos wrote:Ehkä hölmö kysymys mutta eikös noita 10x extrateja voi myös syödä vai tehoaako vain polttamalla?
miksipä ei nekin voisi imeytyä suun limakalvoilta. onhan niitä salvia tinktuuroitakin.
Elämä ennen Salvia trippiä on ollut illuusiota. Sitä huomaa jäänneensä eri ruumiiseen kuin mistä matka alkoi.
Salvia tripissä olet kaikki mitä näet, näkö on jotain mitä haistat, haju on mitä kuulet, kuulo mitä tunnet ruumiillasi
kaikki aijemmat aistit eivät toimi Salvia maailmassa ainostaa niiden luoma uusi superaisti joka "näkee" materian ja energian väliin ja auttaa
matkaamaan ruumiista toiseen.
Salvia trippi "tuntuu" aina samalta ainakin aluksi. Aluksi suuhun tulee salvian maku. Jalat kylmenevät. Tuntuu että ruumis osuu veden aiheuttamiin aaltoihin, kunnes huomaat että et olekkaan siinä missä sinä kuuluisit ollaa vaan olet siinä vieressä. tähän päättyy yleensä
"mieto" trip. Kovemmassa tuo tunne voimistuu entisestään. Et voi olla varma mikä sinä olet. Alkaa uni vaihe jota en ole vielä päässyt paljoa tutkimaan koska vaatii melko isoa salvia paukkua. Salvia on toinen maailma josta ei ole samoja sääntöä kuin meidän maailmassa. Sieltä ei saa vastausta tiettyyn kysymykseen vaan vastauksen johonkin tuntemattomaan kysymykseen.
Kirjoitin textin Salvian jälki hehkuissa. Korjailen sitä kohta.
Korjailtu toivottavasti nyt saa selvää. Kyseessä siis Salvia trippi stooria.
Asioita jotka huomaa Salvian vaikutuksessa.
- Ymmärrys kasvaa. Ymmärtää mitä Salvia yrittää sanoa (Ei mitään ääntä kuulu päässä). Kun vaikutus lakkaa tuntuu että suurinosa saadusta tiedosto katosi. Uudella Salvia reissulla asiat tuntuvat tulevan nopeammin ja uuden opettelu voi alkaa. Pienin askelin Salvia oppaana kohti uutta maailmaa.
Mikäköhän on ku toi ei tahdo toimia. 5 kertaa koittanu, aina samat "efektit", kauhee hiki ja sellai hulluks tulemisen tunne vähäks aikaa . 10x exstrakti kyseessä..
Mulla salvia ei koskaan tunnu kunnolla toimivan yksistään, kombona muiden deelien tai dissojen kanssa tosin toimii hyvin. Polttotapaa koskien lasipiipusta turbosytkärillä polttaen tuntuu toimivan parhaiten.
Salvian kanssa kannattaa olla joku toinen pitelemässä piippua ja sytyttämässä ettei piiput ja sytytysvehkeet tipu lattialle kun salvia alkaa vaikuttamaan...
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava