Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Touchet
Moderator

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by Touchet »

Jere wrote:ihan uteliaisuuttani kysyn, että onko kukaan löytänyt vendoria joka tätä mxee vielä toimittaisi?
Pari-kolme eurooppalaista ja yksi kanadalainen nyt ainakin. En tule mainitsemaan kauppojen tietoja - kunhan informoin, että googlettamalla ja alibabaamalla löytää kuten aiemminkin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oivallinen douppi muuten meditaatioon ja joogailuun..
Onnistuu taipuun mitä kummallisimpiin asentoihin ja palikoihin.
mielelle antaa tilan lähtee flowaan omiaan.. . .

Salakavalaa tosin kyl tää mexe.. helposti saa parikinviikkoa blurratuks 'snadeil - vähänjokaväliin.'

Semi seesteinen, semi tyhjyisyys..
Semi täysvaltainen dissodeeli %P

äMäXE.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Otin tätä 25mg toissapäivänä pommina..
Yllättävän hyvin toimi, syynä voi olla kyllä taukoamaton am2201-polttelu tuona päivänä ja tripin aikana. Ainii ja meni siinä puoli pulloa jekkuakin. :mrgreen:
Mutta siis, onko samainen määrä iv:nä aivan liioiteltu arvio? Vai pitäisköhän ottaa enemmän.
zerk

Post by zerk »

Sanoisin et ota aluks vähemmän jos välttämättä haluut tunkea mexeä suoniis.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Tuleeko kellekään muulle tästä kusilukkoa?

Mulle tulee joka kerta ja se on jo muodostunut rituaaliks että pitää jossain vaiheessa mennä suihkuun asti rentoutumaan ja
sekoilemaan että saa rakon tyhjäks. :/ Inhottavan tuntusta,kun on pakottava tarve kusta ja kuinka koittais
niin ei onnistu,tuntuu että rakko posahtais ja pitäis istuu pöntöllä koko ajan jos vaikka jotain lirahtais.. :right:

Kyllä se viimestään sitten suihkussa onnistuu kamalan vääntelyn jälkeen ja sitten voi jatkaa taas trippailua loppuillan hyvillä mielin..

Onhan se ärsyttävän ja häiritsevän tuntusta,mut siitä on jo muodostunut sellanen ''juttu'',se tulee ja sit tosiaa rituaalinomasesti
suihkuun hoitamaan se pois. :D Sitten loppuillasta ei häiritse,eikä tosin vessassa edes tartte käydä tuon jälkeen.

Tuli vaan mieleen,että onko muut huomannut moista tän kanssa? Ainoa huono sivuvaikutus minkä olen todennut.
Joo,hyi yök toi suihkuun kuseminen,mut siellä voi rentoutua niin vapaasti kun voi,ja ei se minuu inhota.... :P

Ja ainahan siellä suihkussa on pirun hauskaa.
Lukko tulee jo pienillä annoksilla ja tietty muuttuu hankalemmaks annoksien kasvaessa.
. . . (--) °
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Pari viikkoa sitten testatessani ekan kerran eurooppalaista MXE:ä tuli outo kusilukko, jota muut (aasialaiset) erät eivät ole juurikaan aiheuttaneet. Hieman vittumaista kun MXE kuitenkin laittaa kusettamaan aika hemmetisti itseäni.

edit: Ei tuntunut myöskään futaavan yhtä hyvin samoilla annoksilla kuin edelliset. Arveluttava satsi, vaikka asialliselta vendorilta kuitenki. Enpä tiiä tuleeko tyyppailtua enempää :/
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Otin jokin aika sitten sieniä pari grammaa ja muutaman kerran mexee eyeballina. Lähin sitten kaverin luo bussilla ja viimesten pysäkkien kohdalla nousikin sopivasti. Bussissa matkustaminen tuntu aikakapselilla matkustamiselta matkalla tulevaisuuteen :D

Nostaa kyl visuaaleista tosi mielenkiintosii toi mexe. Tuntuu vie et toi mexen turruttava vaikutus vie kaiken pienenkin epämukavuuden tunteen kehosta jota välillä deeleissä ilmenee. Teki tripillä olosta tosi helppoa vaikka samalla nosti uudelle tasolle. Keskusteluissa pysyminen tuntu lähes mahdottomalta kun lähti ajatus harhaileen kaikkeen ihan muuhun.
Ihmekös
Karvakuono

Post by Ihmekös »

Mexe on aika miellyttävää, deksmimäistä mutta kirkkaampaa, eikä tosiaan niin jumittavaa ja raskasta. Viimeksi otin yhteensä noin 100 mg, alotin parillakympillä ja buustasin tasaisesti. Ihan hyvin pärisi, musiikki (olin nauttimassa doom-bändin keikasta) vaivutti toisiin tajunnantiloihin, pääsin irtautumaan siinä samalla itsestäni (deksmeissä irtautumiskokemus tuntuu niinku olisin kuplassa, tässä kuplafiilistä ei ollut) ja matkasin universumin laidasta laitaan. Se oli kokemus kyllä.

Sain myös piiiiitkästä aikaa samanlaisen fiiliksen, mitä lapsena oli. Leikkisä ja hupsu, taisin myös leikkiä ponia eräässä vaiheessa kotimatkaamme ja kiipeilin aitojen ja muiden urbaanissa kaupunkimaisemassa olevien erinäisten esteiden päällä ( :up: ).
Mexeissä on myös kiva kiehnätä kumppanin kanssa, ihan sellasta viatontakin. Lähelläoloa. Ja etenkin nukahtaminen toisen selän päälle mahaltaan on kokemisen arvoista!
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Ihmekös wrote:Mexe on aika miellyttävää, deksmimäistä mutta kirkkaampaa, eikä tosiaan niin jumittavaa ja raskasta. Viimeksi otin yhteensä noin 100 mg, alotin parillakympillä ja buustasin tasaisesti. Ihan hyvin pärisi, musiikki (olin nauttimassa doom-bändin keikasta) vaivutti toisiin tajunnantiloihin, pääsin irtautumaan siinä samalla itsestäni (deksmeissä irtautumiskokemus tuntuu niinku olisin kuplassa, tässä kuplafiilistä ei ollut) ja matkasin universumin laidasta laitaan. Se oli kokemus kyllä.

Sain myös piiiiitkästä aikaa samanlaisen fiiliksen, mitä lapsena oli. Leikkisä ja hupsu, taisin myös leikkiä ponia eräässä vaiheessa kotimatkaamme ja kiipeilin aitojen ja muiden urbaanissa kaupunkimaisemassa olevien erinäisten esteiden päällä ( :up: ).
Mexeissä on myös kiva kiehnätä kumppanin kanssa, ihan sellasta viatontakin. Lähelläoloa. Ja etenkin nukahtaminen toisen selän päälle mahaltaan on kokemisen arvoista!
Kuulosti aivan mun kertomalta :) doomia kans olin taannoin kuuntelees, Ufomammuttia ja kyl mexeis oli jotain uskomatonta. En oo doomia ennen sillä tavalla kuullut/kuunnellut!!

Sit toi hulvattomuus on kans niin hauskaa, itekin paljain jaloin pomppinu pitkin tampereen katuja "parkourannu" jne :D
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Ihmekös
Karvakuono

Post by Ihmekös »

psykovsky wrote: Kuulosti aivan mun kertomalta :) doomia kans olin taannoin kuuntelees, Ufomammuttia ja kyl mexeis oli jotain uskomatonta. En oo doomia ennen sillä tavalla kuullut/kuunnellut!!

Sit toi hulvattomuus on kans niin hauskaa, itekin paljain jaloin pomppinu pitkin tampereen katuja "parkourannu" jne :D
Hei hienoo, että sullaki ollu samankaltanen kokemus! Täytyy toisenki kerran testata MXE ja livemusaa, ehkäpä jotain eri genreä jopa. Kesken keikan vähä jännitti kipittää vessaan siitä ihmismassan läpi, kun tunsi olevansa niin jossain muissa todellisuuksissa. Kuumotan usein jostain syystä sitä, että "jos joku tajuaa nyt tästä mun tilastain jottain" :) Turhaahan se sinänsä, mitäpä siitä!

Mut tällä aineella on kyllä (niinku jotku jo maininneet) melko korkee koukutuspotentiaali, sen verran mukavaa kivaa saa aikaan.
Älyttö
Tuppisuu

Post by Älyttö »

Olen parin viikon ajan nokittanut metoksetamiinia joka ilta 15 mg. Tuntuu todella toimivalta masennuslääkkeeltä – mieliala on huomattavasti parempi ja olo on kevyempi ja huolettomampi. Mitään epäsuotuisia sivuvaikutuksiakaan ei ole ilmennyt. Isompia ja päihdyttävämpiä annoksia ei ole enää tehnyt mieli sen jälkeen, kun niitä pari kertaa kokeili. Ihan hauskaa sekin oli, mutta mielestäni tämä aine on parhaimmillaan pienillä annoksilla lääkinnällisesti käytettynä.

Lisäksi pienet määrät mexeä ennen psykedeelitrippiä tai tripin jälkeen tuntuu hyödylliseltä. Ennen trippiä otettuna se tuntuu valmistavan kehoa ja mieltä johonkin suurempaan kokemukseen, ja tripin jälkeen tasoittavan oloa.
MantaRay

Post by MantaRay »

Mietin sitä, että ketamiini ainakin pidemmän päälle kuluttaa virtsarakon ja virtsajohtimen sisäseinämiä niin, että jengi joutunut kusemaan katetriin loppuelämänsä, niin voisiko tällä aineella olla sama haittavaikutus pidemmän päälle?
Feya
OD

Post by Feya »

Epru0 wrote:Mietin sitä, että ketamiini ainakin pidemmän päälle kuluttaa virtsarakon ja virtsajohtimen sisäseinämiä niin, että jengi joutunut kusemaan katetriin loppuelämänsä, niin voisiko tällä aineella olla sama haittavaikutus pidemmän päälle?
Se on epätodennäköistä, sillä metoksetamiini kehitettiin nimenomaan rakko-ystävällisyys mielessä. Sataprosenttisesti varmaa se ei toki oli, sillä mitään tieteellisiä tutkimuksia ei olla tehty, mutta niin kauan kunnes todistetta suuntaan tai toiseen ei löydy, uskon kyllä itse eniten asiaan perehtynyttä psykofarmakologia.

Itse hankin mexeä taas pitkästä aikaa (viimeksi tätä taisi olla mulla pari kuukautta sitten?) ja vaikka tää alkaa jo tuntua vähän tylsältä ilman jotain psykedeeliä rinnalla, niin huomaa kyllä miten helposti sitä vaan ottaa koko ajan laineja vaikkei edes tekisi mieli. Lyhytkestoisuus tekee mexestä kätevän tylsän hetken piristäjän.
MantaRay

Post by MantaRay »

Feya wrote:
Epru0 wrote:Mietin sitä, että ketamiini ainakin pidemmän päälle kuluttaa virtsarakon ja virtsajohtimen sisäseinämiä niin, että jengi joutunut kusemaan katetriin loppuelämänsä, niin voisiko tällä aineella olla sama haittavaikutus pidemmän päälle?
Se on epätodennäköistä, sillä metoksetamiini kehitettiin nimenomaan rakko-ystävällisyys mielessä. Sataprosenttisesti varmaa se ei toki oli, sillä mitään tieteellisiä tutkimuksia ei olla tehty, mutta niin kauan kunnes todistetta suuntaan tai toiseen ei löydy, uskon kyllä itse eniten asiaan perehtynyttä psykofarmakologia.

Itse hankin mexeä taas pitkästä aikaa (viimeksi tätä taisi olla mulla pari kuukautta sitten?) ja vaikka tää alkaa jo tuntua vähän tylsältä ilman jotain psykedeeliä rinnalla, niin huomaa kyllä miten helposti sitä vaan ottaa koko ajan laineja vaikkei edes tekisi mieli. Lyhytkestoisuus tekee mexestä kätevän tylsän hetken piristäjän.
Mahtavaa, kiitos tästä tiedosta
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

MXE + tsopikloni = helvetin hauskaa ja visuaalista mutta ei ole kyllä koskaan tullut mistään näin muistivammaista ja reikäpäistä olotilaa (aivovaurioinen fiilis jatkuu nyt seuraavana päivänä) :doh:

Pelkästä MXE:stäkin tuntuu välillä jäävän vähän hidas moodi päälle mutta. unohdin mitä piti kirjoittaa.
Feya
OD

Post by Feya »

zrrl wrote:MXE + tsopikloni = helvetin hauskaa ja visuaalista mutta ei ole kyllä koskaan tullut mistään näin muistivammaista ja reikäpäistä olotilaa (aivovaurioinen fiilis jatkuu nyt seuraavana päivänä) :doh:

Pelkästä MXE:stäkin tuntuu välillä jäävän vähän hidas moodi päälle mutta. unohdin mitä piti kirjoittaa.
Tsolpideemin ja mexen kombinaatio oli yksi häröimmistä olotiloista, joita olen koskaan kokenut, Stellat kun itsessään jo aiheuttaa mulle aika meheviä hallusinaatioita.

Suosittelen kokeilemaan. :)
porter

Post by porter »

Stellat ja mexet samaan pumppuun ja hihaan vaan :mrgreen:
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

On väitetty, että sub lingual tai pommi toimisi yhtä hyvin nenään. Aiemmin 50mg sub lingual, jotain mietoa. Tänään testasin nenään ja jo 20mg meni kaikki varsin hassuksi. Väittäsin, että hukkaan menee syömällä.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kasvualusta wrote:On väitetty, että sub lingual tai pommi toimisi yhtä hyvin nenään. Aiemmin 50mg sub lingual, jotain mietoa. Tänään testasin nenään ja jo 20mg meni kaikki varsin hassuksi. Väittäsin, että hukkaan menee syömällä.
Itselläni 30 mg niellyssä kapselissa toimii miltei yhtä hyvin ellei ihan yhtä hyvin kuin 30 mg nenään kiskaistuna. Nousut ovat niinsanotusti jykevämmän tuntuiset eivätkä niinkään iske hetkessä kuohahtaen kuten intranasaalisesti annosteltuna.

Muutos lähtöasetelmasta (baseline) täyteen vaikutteisuuteen on hankalammin havaittavissa, ei muuta.

Olen huvikseni koittanut pari kertaa myös suun limakalvoilta imeytettynä, mutta tuolloin olen nielaissut suuhun muodostuneen imelänkitkerän syljen jo aika ripeästi.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
doof
Kameleontti

Post by doof »

En tiiä onko mulla ollu ehtaa tavaraa, koska nokitettuna tää on vaikuttanu samal taval ku neuroleptit (=hiekkaset silmät ei pysy auki). Taas kielenalta otettun ei oo väsymystä tullu ja vaikutuksetki on IMO mukavemmat, koska hirveitä nousuja tältä en hae ja kesto on pitempi! Taino..... en tiiä onko kesto pitempi ku yleensä sammun kesken tripin nokkaan otettuna :shock:

Sen pahanmakusen syljen pystyn pitämää suussa, joten syötynä en oo edes koettanu :up:
Feya
OD

Post by Feya »

doof wrote:En tiiä onko mulla ollu ehtaa tavaraa, koska nokitettuna tää on vaikuttanu samal taval ku neuroleptit (=hiekkaset silmät ei pysy auki). Taas kielenalta otettun ei oo väsymystä tullu ja vaikutuksetki on IMO mukavemmat, koska hirveitä nousuja tältä en hae ja kesto on pitempi! Taino..... en tiiä onko kesto pitempi ku yleensä sammun kesken tripin nokkaan otettuna :shock:

Sen pahanmakusen syljen pystyn pitämää suussa, joten syötynä en oo edes koettanu :up:
Minkälaisia annoksesi olivat?

Itse olen huomannut, että 20mg (tai jopa 40mg, jos on toleranssia) nokitettuna ei itsessään tunnu oikein missään, saan vain kehooni hiukan erikoisen olon ja näkökentässäni on pieniä muutoksia, mutta kun vartin päästä ottaa toisen samanlaisen lainin, niin sitä saattaa yhtäkkiä olla yllättävänkin sekaisin.

Normaalisti otan 30-50mg laineja puolen tunnin välein, illassa yhteensä 100-300mg - siitä saan itse kaikkein parhaimman, tasaisen disso-olon. Silloin tällöin nautin isompia, noin 100 millin laineja, kun haluan kunnon nousut.

Neuroleptien kaltaiset vaikutukset kyllä toisaalta haiskahtavat vähän paskalta tavaralta.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Joskus tästä on tullut tosi kehitysvammainen olo kun on ottanut 200mg +250mg laineja mutta neuroleptimäisiks en kuvailisi vaikutuksiks.

Voi olla että on jatkeita ollu on nimittäin tosi vaihtelevia eriä ollu liikenteessä välillä yks toimi surkeasti toisella tuli että tuntisin aivoni myös laskut olivat aivan kamalat kolmas oli todella tehokasta jossa oli myöskin vähiten sivuvaikutuksia muut ollut sitten tasaisempia.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Feya wrote:Minkälaisia annoksesi olivat?

Itse olen huomannut, että 20mg (tai jopa 40mg, jos on toleranssia) nokitettuna ei itsessään tunnu oikein missään, saan vain kehooni hiukan erikoisen olon ja näkökentässäni on pieniä muutoksia, mutta kun vartin päästä ottaa toisen samanlaisen lainin, niin sitä saattaa yhtäkkiä olla yllättävänkin sekaisin.

Normaalisti otan 30-50mg laineja puolen tunnin välein, illassa yhteensä 100-300mg - siitä saan itse kaikkein parhaimman, tasaisen disso-olon. Silloin tällöin nautin isompia, noin 100 millin laineja, kun haluan kunnon nousut.

Neuroleptien kaltaiset vaikutukset kyllä toisaalta haiskahtavat vähän paskalta tavaralta.
Nenukkiin oon ottanu 10-35mg väliltä enkä sen enempää oo edes koittanu ton nukahtamisen takia. Kielen alle oon yleensä ripotellu 40+40mg, mut niillä en mitään kunno dissoihin pääse, eikä oo ollu tarkotus päästäkkää. Tolla dosella ajatusralli muuttuu ja tuntuu siltä ku raajat vääntyilis, ja sitä mä haen mexestä.

Joo paskalta tavaralta haiskahtaa, mut sublina otettuna ei tosiaan tuu mitää väsymyksiä.
Vois kyl olla että nokitettuna olis mukavempaa jos ei väsyttäis, emt... ehkä?
Pen
OD

Post by Pen »

Käsittääkseni MXE ja tramal pitäisi olla ihan turvallinen yhdistelmä kunhan ei mitään hirmudoseja vetele?

Tainojoo, meni jo joten kohta nähdään. Bupren kanssa ainakaan ei ollut mitään ongelmia ja ihan hyvät dissonotkut.
zerk

Post by zerk »

Muistan et mxe+tramal kombosta on varoiteltu, en nyt muista miksi. Tramalii ei todellakaan voi lokeroida muiden opioidien kans samaan ryhmään. Sen vaikutusmekanismihan on aika uniikki. Jos bupree voi kombotella mexen kanssa, se ei tarkoita, että myös tramal olisi mexen kanssa turvallinen yhdistelmä.

Raportoi toki doset + lopputulos.
Pen
OD

Post by Pen »

zerk wrote:Muistan et mxe+tramal kombosta on varoiteltu, en nyt muista miksi. Tramalii ei todellakaan voi lokeroida muiden opioidien kans samaan ryhmään. Sen vaikutusmekanismihan on aika uniikki. Jos bupree voi kombotella mexen kanssa, se ei tarkoita, että myös tramal olisi mexen kanssa turvallinen yhdistelmä.

Raportoi toki doset + lopputulos.
Ainakin serotoniinisyndrooma on mahdollinen, mutta se lienee vasta suurien annoksien ongelma. Ainakin muissa comboissa kun on pienillä doseilla mennyt niin ei ole ongelmaa ollut, mitä nyt ehkä joskus vähän joutuu hengittämään manuaalisesti. Mutta 150mg tramadol 6 tuntia sitten ja 2 kpl 50 millisiä myöhemmin buustiksi, pajaria pari vapon pesällistä sekä ehkä n. 20mg MXE on varsin miellyttävä kokemus omalta osalta, mutta en kyllä suosittele ihan jo sen takia että riskejä on olemassa. Pari tuntia siitä kun tuon MXE:n otin ja en ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia huomaa. Pisti hieman enemmän notkua ehkä päälle, eli buustasi tramadolia. Enempää en kuitenkaan ala ottamaan
Toveri
Karvakuono

Post by Toveri »

Viimein pääsee tätäkin testailemaan, jospa ois tiistaina viimestään hyppysissä!

Stoorit ainakin vaikuttaa todella lupaavilta.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tämä on kyllä alkon kanssa kombotettuna ihan eri aine, kuin pelkästään.

Jossain varoilteltiin mxe+6-apb kombosta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Pen
OD

Post by Pen »

Toveri wrote:Viimein pääsee tätäkin testailemaan, jospa ois tiistaina viimestään hyppysissä!

Stoorit ainakin vaikuttaa todella lupaavilta.
Ilmottele kokemuksistasi sitten. Itteni on jotenkin vaikea tätä päihdettä kuvailla. Se vaan on jotenkin niin pirun sekava. Ajan rakenne muuttuu, tuntuu kuin kattelisi juttuja jostain katon rajasta (dissosiaatio?) ja pituus/syvyys ynnä muut mittasuhteet sekoaa pirusti.

Lisäksi välillä kaikki on valkoista, ihan kun ois uskoon tullu. Näin mä ainakin kuvitellen että ne näkee maailman kun tulee se suuri henkinen herääminen - kaikki vaan on vitun pyhää ja valkeutta. Mindfuckista ei ees voi puhua koska sitä ei yksinkertasesti pysty kuvailemaan. Kiva muuten miten pistää myös opiaattityyliset euforianotkut välillä, jo pienemmilläkin annoksilla.
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

otin joku päivä muutaman yön putkeen a-pvp:tä ja amt:tä ja siinä laskuissa kun ei keksinyt parempaakaan tekemistä niin tuntui hyvältä idealta ottaa 250mg mxe:tä :D meni aika sekavaksi.. maailmaa ruvettiin luomaan uudestaan siinä olohuoneessa, mut en jaksanu jäädä kattelemaan ja lähdin kuselle. sit ku pääsin vessaan (valot kiinni) ja laitoin oven lukkoon perässä niin kaikki flipahti täydellisesti..

se on outoa miten dxm ja mxe muuttuu niin paljon kun joutuu suljettuun pimeeseen tilaan.

luulin siinä että alienit oli siepannu mut testeihinsä ja laittanu mut just sinne pimeeseen huoneeseen tarkasteltavaksi. ...ja vaik siel oli ihan pimeetä niin näin peilin seinällä, ja sen läpi maailmanlopun jälkeisiä aikoja ja siellä oli jotain pitkiä tummia hahmoja vaeltelemassa o.o ja jäljelle jääneet ihmiset oli usutettu niinku gladiaattoritaisteluihin.. ja maan alla loputtomia tunneleita, jotka kuhisi zombeja :foil:

seuraavana päivänä menin kattomaan, ja se wc oli niinku pommin jäljiltä :roll:

mutta tuosta kombosta jäi voittajafiilis jälkeenpäin :cheers:
vastatkaa vihaan rakkaudella