The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mutta kannattaa muistaa, että dexmi-tripillä voi päästä helvetti valloilleen, kuten myös muillakin tajuntaan voimakkaasti vaikuttavilla aineilla.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
immuzu

Post by immuzu »

tRip wrote:Mutta kannattaa muistaa, että dexmi-tripillä voi päästä helvetti valloilleen, kuten myös muillakin tajuntaan voimakkaasti vaikuttavilla aineilla.
Aivan, mutta toisilla helpommin ja toisilla ei niin helposti... Dexmiä pinillä doseilla nautittaessa ei niin helposti... KUNHAN on se yliherkkyys testattu, niin ei satu ikäviä yllärreitä :roll:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aivan totta, mutta jos kyseessä on aloitteleva psykoosiolio, niin varovainen nyt ainakin kannattaa olla.
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

Varovainen kannattaa aina olla.. :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Paitsi silloin kun on tarkoitus päästä johonkin todella syvälle, johonkin mystiseen paikkaan mielen sopukoihin, jonne ei ole asiaa itsesuojeluvaiston kahlitsemana.
Keep it unreal.

Harold
Kameleontti

Post by Harold »

onkohan tuo 600mg annos jo sellainen, millä pitäisi päästä kolmos stagelle ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
immuzu

Post by immuzu »

riippuu sun painosta.. eiköhän.. :shock:
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

olen kevyt 65kg pikkupoika
immuzu

Post by immuzu »

no mitä varmimmin pääset... kokeilemalla se selviää :lol: :o
tRip
Moderator

Post by tRip »

Keep it unreal.

Harold
Kameleontti

Post by Harold »

tuon laskurin mukaan minähän olin 400mg annoksella jo lähellä 3 plateauta :shock:
immuzu

Post by immuzu »

mahtava laskuri :D:D
immuzu

Post by immuzu »

Harold wrote:tuon laskurin mukaan minähän olin 400mg annoksella jo lähellä 3 plateauta :shock:
ei se kuulosta ollenkaan väärältä :lol: :shock: :lol:
spasm
OD

Post by spasm »

Asidyylin muumikuva egodeath-topicissa herätti sisälläni jälleen dexmi-muurahaiskarhun. (Jostain syystä nykyään Asidyyli-sanasta tulevien assosiaatioiden top-1 -listalla on dxm)

Täytyykin nauttia todennäköisesti huomenna tai ylihuomenna tätä haureuden herkkua.

o.O
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

suuri kiinnostus ollu jo kauan dexmiin, mut ei oo tullu silti eroteltua ja juotuu... Hmmm vois viikonloppuna
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

osaako kukaan sanoa kuinka monta pullollista ressua noi apteekin tädit suostuu yleensä kerralla myymään ?
immuzu

Post by immuzu »

No ei niillä varmaan mitään oikeeta rajaa siinä oo, mutta varmaan 2-3.. jos keksii hyvän selityksen. Tai luulen että ne rupee yli kahella jo kyselemään :D
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Harold wrote:osaako kukaan sanoa kuinka monta pullollista ressua noi apteekin tädit suostuu yleensä kerralla myymään ?
Ei kuulemma myy kuin yhden kerrallaan. Hyvillä perusteilla ja asiallisella olemuksella/säkällä voi saada kaksikin.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

pistin 14 vuotiaan kaverin ostaan :D annoin lapun jossa luki "Orion pharma, Resilar oraaliliuos 200ml" ja käskin sen sanoo et äiti käski tuoda kaks tällästä . oon kamala hyväksikäyttäjä...
spasm
OD

Post by spasm »

Harold wrote:osaako kukaan sanoa kuinka monta pullollista ressua noi apteekin tädit suostuu yleensä kerralla myymään ?
Saattaahan ne useammankin myydä, mutta älkää ihmeessä ostako yhtä, maksimissaan kahta, enempää kerralla. Vaikka myisivät, sellainen herättää epäilyksen ja sitä nihkeämmin myyvät jatkossa. Ei maksa paljoa vaivaa käydä vaikka parissa eri apteekissa, pitää parin päivän tauko ja hakea sit uudestaan, tai lähettää joku muu hakemaan toisen pullollisen. Apteekin tädit ovat kuitenkin hyvinkin tietoisia että Ressu auttaa moneen muuhunkin vaivaan kuin yskään. Turha siis leikkiä heidän kanssaan, imho.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

spasm wrote:Apteekin tädit ovat kuitenkin hyvinkin tietoisia että Ressu auttaa moneen muuhunkin vaivaan kuin yskään. Turha siis leikkiä heidän kanssaan, imho.
Tuosta en olisi niinkään varma, jokuhan täällä kertoi hankkineensa dexmillä jotain psyykkisiä ongelmia, ja kun meni sen takia lääkäriin, oltiin siellä aluksi ihan ihmeissään että dekstrometorfaanilla on väärinkäyttöpotentiaalia ja että se aiheuttaa päihtymystilan... Tosin se lääkäri jonka kanssa tämä tyyppi pääsi puhumaan sitten lopulta kyllä tiesi tästä.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Resilaria saa tietääkseni (kuullut mukaan) ostaa vain kaksi pulloa kerralla.

Mikä ihme siinä resilarin tai muiden aineksien ostamisessa on, että pitää vainotella? Siitä vain marssii sisään ja noukkii hyllyltä tai kysäsee tiskin takaa. Ihan eri asia on sitten kontrolloidummat kemikaalit.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Hyvin irtoaa kaksi pulloa. Ei ole koskaan kysytty mitään. Mutta toisaalta epäilykset saattaa hyvinkin herätä jos ostaa muuta epäilyttävää (erotteluun tarvittavia aineita esim) samalla tai näyttää hipiltä.
Mutta jos ei kahta niin sitten yksi ja se toinen jostain muualta tai myöhemmin.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Lasipallo wrote:Resilaria saa tietääkseni (kuullut mukaan) ostaa vain kaksi pulloa kerralla.
Olen kuullut ihan samaa, tosin en ole koskaan ostanut edes kahta kerralla. Oletan että herättää kovasti huomiota tai jopa aiheuttaa kysymyksiä.
AD_HD @ synirc
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Delirium Tremens wrote:
Lasipallo wrote:Resilaria saa tietääkseni (kuullut mukaan) ostaa vain kaksi pulloa kerralla.
Olen kuullut ihan samaa, tosin en ole koskaan ostanut edes kahta kerralla. Oletan että herättää kovasti huomiota tai jopa aiheuttaa kysymyksiä.
Kannattaa myös vähän katsoa minkälaiset myyjät on kassalla. Nuoret ja kokemattomat eivät välttämättä välitä yhtä paljon tai eivät ehkä tiedä myyntirajoituksista. Jos taas myyjä on naispuolinen, vanhahko ja päässä törröttää kukkahattu niin ehkä kannattaa ottaa yksi pullo...
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Itse noudatan ylipäänsä strategiaa "mieluummin yksi pullo kerralla ja useammin kuin useampia kerralla". Aina, kun tulee jotain asiaa apteekkiin lääkkeitä tai muuta hyllystä löytyvää perustuotetta ostamaan, niin yksi Resilar siinä samalla. "Hyvä asiakas" ja "epäilyttävä hiippari" eroavat toisistaan lopulta hyvinkin hiuksenhienosti.

Lisäksi useimpien asiointialueella on onneksi useita apteekkeja, joten ei tarvitse samassa paikassa kovin usein käydä samaa tuotetta ostamassa.
AD_HD @ synirc
immuzu

Post by immuzu »

Oon kanssa kuullu ton, että sais ostaa vaan 2pl kerrallaan.

Mutta miks ihmeessä tästä pitää tehdä näin iso ongelma :D kyllä niitä apteekkeja riittää :shock:
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Niinp. Tämäkin on helvetin pieni kaupunki ja seitsemän apteekkia ihan kävely etäisyyden päässä toisistaan. :roll:

Inovix
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

miksi ei 400mg enää toimi ?
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

korjaan :mrgreen: