Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Pentabarf
Lepakko

Re: Salvia Divinorum

Post by Pentabarf »

osu_ja_uppos wrote:Onko muille tullut "jumala moodia" Salvian poltosta. Tällä tarkoitan että et voi suoraan ohjata ruumistasi vaan sinun täytyy "sanoa" mitä ruumiin tulee tehdä. Todella omituinen tunne jonka mielellään kokisi uudestaan.

Tämä on vähän kuin käänteinen versio siitä kun jotkut ihmiset kuulevat "jumalan" äänen päässään ja eivät voi kuin totella.

Mietin vain oliko ruumillani tuo tunne kun ohjasin sitä?

Eli jos kuulet jonkin äänen päässäsi se olet luultavasti sinä itse.
Mulle iskee semmoinen viidakkomoodi päälle. Eli tuntuu kuin muuntuisi eläimeksi ja asunto muuttuu viidakoksi. Ehkä joku yhteys johonkin eläimellisiin vaistoihin ja siihen aikaan kun ihmisapinat juoksentelivat pitkin savannia munasiltaan. Yleensä koko käsitys puheesta ja ääntelystä häviää täysin.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Ei tunnu Extracti toimivan "syötynä". En siis nielaissut vaan pidin salvia mälliä huulessa 30 minuuttia kunnes luovutin. Parempi vain käyttää polttamalla. Melko paha maku vain muistoksi suuhun...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itse kokeilin tuota salviaa difendyhydramiinin ja dexmin kera ja mietin sitä salvian osuutta erittäin vähäpitoiseksi ja vain tylsän surrealistiseksi. Jolla ei ollut mitään merkitystä.

Ehkä ensi kerralla saan kokea paremmin, mutta jotenkin tuntuu että tämä salvia on vain "huume"...
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Tääkin maistuu poltettuna ihan paskalle. Ikävä kyllä. Oon niin Marlboro metholiin mieltynyt , että kaikki muu poltettava mitä oon kokeillut maistuu ihan paskalle. Ehkei poltettavat aineet ookkaa mun juttu. Sit ku ei jaksais pidätellä tuntia henkee , että edes potkii...Mitähän paskaa ovat mulle lähettäneet? :?
Sprunk - The essence of life
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Hyvät ihmiset! Älkää nyt polttako sitä Salviaa, vaan pureskelkaa niin kuin mazatekit ovat tehneet jo ammoisia aikoja. Polttaminen on internet -ajan luoma länkkärin helppo fiksi. Jälleen yksi länkkärin muokkaama asia jonka leviämistä masentaa seurata enteogeenikommuunissa... Salviaa vaatii ja opettaa kärsivällisyyttä. Se avautuu kärsivälliselle ihmiselle. Extractit ja polttaminen ovat niille joilla ei ole kärsivällisyyttä.
Image
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Jos tota ainetta kasvais itselläkin kivenheittämän päässä niin varmaan pureskelisinkin. Tuo polttaminenkin on taitolaji, joka ei välttämättä sovi kaikille, mutta taas toiselle sopii.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
poistettu1

Post by poistettu1 »

_FOOL_ wrote:Hyvät ihmiset! Älkää nyt polttako sitä Salviaa, vaan pureskelkaa niin kuin mazatekit ovat tehneet jo ammoisia aikoja. Polttaminen on internet -ajan luoma länkkärin helppo fiksi. Jälleen yksi länkkärin muokkaama asia jonka leviämistä masentaa seurata enteogeenikommuunissa... Salviaa vaatii ja opettaa kärsivällisyyttä. Se avautuu kärsivälliselle ihmiselle. Extractit ja polttaminen ovat niille joilla ei ole kärsivällisyyttä.
Nimenomaan. Unohtakaa ne vitun extractit, pelkällä lehdellä pääsee jo "melko kauas". Tuntuu, että aika monella on suhtautuminen täälläkin mullenythetipääsekasin. Salvia ei toimi muutamalla ensimmäisellä kerralla "täysillä". Itse olen vähän alentunut tuohon polttamiseen, mutta kyllä sitä vielä joku päivä tulee pureskeltua.

Eilen kävin kaverilla polttelemassa, edellisestä kerrasta oli jo monta kuukautta ja sillon Salvia ei vielä kunnolla saanut minusta otetta ja toisinpäin. Eilen kuitenkin piipusta poltellessa (isompi pesä kuin bongissa, parempi) ensimmäiset savut olivat sitä samaa kevyttä body-loadia niinkuin kesälläkin ensimmäisillä kerroilla. Sen jälkeen kaveri, jolla oli eka kerta, otti savut ja hetken päästä itse otin toiset. Sitten lähti.

"Mää oonn jo tääälllä.."

vähän ajan kuluttua kolmas pesällinen

"Mää oon taaas täällä.."
"Munn vanhemmmat onn tääälllä.."

Kaksiulotteisuutta, oman ruumiin tarkastelua kaleidoskooppihenkisesti sen ulkopuolelta 2-D, erittäin vauhdikasta pyörimistä, vähän naurua, todella paljon naurua, palautumista tänne ja samantien takaisin "sinne", omituinen ääni joka tuli fyysisestä suustani ja ruumiini jota en tuntenut omakseni.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

_FOOL_ wrote:Hyvät ihmiset! Älkää nyt polttako sitä Salviaa, vaan pureskelkaa niin kuin mazatekit ovat tehneet jo ammoisia aikoja. Polttaminen on internet -ajan luoma länkkärin helppo fiksi. Jälleen yksi länkkärin muokkaama asia jonka leviämistä masentaa seurata enteogeenikommuunissa... Salviaa vaatii ja opettaa kärsivällisyyttä. Se avautuu kärsivälliselle ihmiselle. Extractit ja polttaminen ovat niille joilla ei ole kärsivällisyyttä.
Kuinka ammoisia on ammoiset ajat tässä tapauksessa?

Käsittääkseni salvia divinorum on hämmentävää rankan dissosiatiivisuutensa lisäksi siksi, että sen käyttäkulttuuri siellä inkkarien keskuudessa ei ole mitenkään kauhean pitkä, ei ainakaan lainkaan niin pitkä kuin ayahuascalla tai vaikka sienillä. Tämä käsitykseni perustuu siis lukemaani/kuulemaani tekstiin, jossa antropologit/etnobotaanikot kyselivät tyypeiltä, että millaista ikiaikaista perinteistöä heillä on salvian suhteen, ja nämä vastasivat ettei oikein mitään, "meidän isovanhemmat oli oikeastaan ensimmäiset jotka tän kasvin löysi".

Voi tietty olla että muistan ihan täysin väärin.
Mieli on mukava paikka asua.
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

onks kukaan pureskellut tai muuten oraalisesti käyttänyt ekstrakteja?
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

^
Kato edellinen sivu.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun mielestä sally on oikeastaan ainoastaan vain, "päihde". Se ei oikeastaan tuo mitään erikoista se vain sekoittaa pään. OUDOLLA tavalla tietenkin, mutta samalla tavalla se on vain jotain "hauskanpitoa..."....
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Dexma wrote:Mun mielestä sally on oikeastaan ainoastaan vain, "päihde". Se ei oikeastaan tuo mitään erikoista se vain sekoittaa pään. OUDOLLA tavalla tietenkin, mutta samalla tavalla se on vain jotain "hauskanpitoa..."....
En tähän "vain päihde" -mielipiteeseen ota mitään kantaa, mutta tuli mieleen tuosta pään sekoittamisesta se, kun olen miettinyt miten juilisti salvia vaikuttaa ihmisen näkökykyyn..

Olen huomannut itseni ja muiden kautta miten salvia suuremmilla annoksilla sotkee täysin polttajan hahmottamiskyvyn, mutta silti näyttää siltä että vaikka et itse nää mitä ympärillä tapahtuu, aivot kuitenkin ilmeisesti pystyvät "lukemaan" ympäristöä vielä melko normaalisti.

Esimerkki: Kun tarjosin veljelleni ensimmäiset "kunnon" salviat (20x) (edellisellä kerralla ei-niin-tehokasta falvour-salviaa), hän vaikutti ulkoapäin olevan melko hukassa; katseli olohuoneessani ympärilleen kuin tyhjyyteen, kurkki oman olan yli kuin siellä olisi ollut jotain odottamassa yms perusmeininkiä. Hänen ilmeensä muuttui hieman pelästyneeksi (hän muistaakseni sanoi kokeneensa olevansa keskellä suurta pimeyttä, jossa ei ollut mitään) ja hän samantien tarrasi minua kädestä kiinni ilman mitään kordinaatiohäiriötä tai vastaavaa mutta jatkoi kuitenkin tätä ympärilleen tähyilyä vielä hetken.
Eli siis vaikka hän itse ei "nähnyt mitään", hän jollain tasolla pystyi hahmottamaan minut viereensä ja todella tarkasti vielä, missä käteni oli.

Toinen jännä juttu on nämä visuaaliset loopit mitä salvia saa ilmeisesti melko monella aikaiseksi. Itselleni tämä on pari kertaa esiintynyt niin, että tripillä ollessani yritän nostaa päätä/katsetta ylöspäin ja tämä liike alhaalta ylös jää luuppaamaan lopputtomia kertoja. Voisin kuvitella että hamsterista näyttää suunnilleen tältä kun sen juoksee siinä pyörässään, mutta salvioissa luuppaus on paljon hitaampaa. :D Tietyllä tavalla todella ahdistavaa / ärsyttävää kun ei saa kohdistettua katsettaan mihinkään.
Tästä ainakin itselleni mukavampi versio on kun näkee kaiken samalla tavalla kuin laittaa 2 peiliä vastakkain ja syntyy tämä loputon kuva-kuvassa ilmiö.

Suoraansanoen vituttaa nämä ihmiset jotka uppaavat niitä tyhmimpiäkin salviavideoitaan esim. youtubeen, joka on mielestäni näille videoilla aivan liian julkinen paikka. Nyt valtamediat on päässeet salviasta jyvälle melko useassa maassa ja kieltoja on alkanut sadella. Pitää toivoa että salvian toimintatapa aivoissa pystytään selvittämään ja siitä saataisiin kunnolla tietoa ennenkuin tutkimukset vedetään kokonaan jäihin.
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

osu_ja_uppos wrote:Ei tunnu Extracti toimivan "syötynä". En siis nielaissut vaan pidin salvia mälliä huulessa 30 minuuttia kunnes luovutin. Parempi vain käyttää polttamalla. Melko paha maku vain muistoksi suuhun...
second that! :(
trile
Karvakuono

Post by trile »

:oops: negatiivista possee näin ensinäkyvin
Last edited by trile on Sat 03 Jan 2009, 18:55, edited 1 time in total.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

trile wrote:Terve! alko hohdottaa mieli salvian kokeiluun, mutta en tiiä mistä sitä saisi hommattua? meneekö tilaamalla tullin läpi? entäs jos jääpi tulliin minkälaiset tuomiot?
no huh huh.. taas näitä.. sitä saa disneylandista tilattua, jää satavarmasti tulliin ja seurauksena on elinkautinen vankeusrangaistus HAH HAA! meen takas nukkuun, vedä porkkanan lehtiä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
trile
Karvakuono

Post by trile »

mauser1911 wrote:
trile wrote:Terve! alko hohdottaa mieli salvian kokeiluun, mutta en tiiä mistä sitä saisi hommattua? meneekö tilaamalla tullin läpi? entäs jos jääpi tulliin minkälaiset tuomiot?
no huh huh.. taas näitä.. sitä saa disneylandista tilattua, jää satavarmasti tulliin ja seurauksena on elinkautinen vankeusrangaistus HAH HAA! meen takas nukkuun, vedä porkkanan lehtiä..
vittuuko tuut avautuu? kyllä muut päihteet hoituu muttei salvia, ois vaa hauska päästä kokeilee kyseistä settii ja rekkasin just tänne. oks joku ongelma reflat pukkaa?
DrChronic

Post by DrChronic »

Lukekaa ihmiset vähän näitä viestiketjuja ennenkö hullun lailla syydätte kysymyksiänne :shock:
"tuleeko läpi tullista"- "saako pistokkaita mistää" ja samantapaiset kysymykset on kysytty tuhanteen kertaan näissä viestiketjuissa.
trile
Karvakuono

Post by trile »

oon lueskellu mut jotku on vanhoja, ja en oo löytäny selvii vastauksii niin pitäähän se varmistaa asia.
Ram1t

Post by Ram1t »

Hei antakaa uudelle käyttäjälle mahdollisuus! Ei tarvii postata jos ei tee muutakun haukkuu toisen pystyyn! Kai tekin ootte joskus nollasta alkanu vai vi**t synnyittekö mj jointti kouras ja kilo herskaa toises?

---

Salvia on lääkeaine listalla suomessa, eli et saa "laillisesti" mutta monet nettikaupat myy. Laitat vaan googleen hakuun niin eiköhän löydy.. Kaikki kaupat eivät tosin lähetä Suomeen. Ja saattaa jäädä tulliin, mutta aika huono säkä saa olla silloin..

Sitten kun/jos poltat, kannattaa hankkia sinisellä liekillä palava sytkäri eli ns. turbosytytin. Saa tilattua suomalaisista retkeily nettikaupoista muistaakseni, hinta 10 egee about. Turbo sytkä käyttää siis butaania = kuumempi lämpötila.

Tosin pitäisi onnistua lähes yhtä hyvin normi sytkällä..

---

Mutta kannattaa tosin tsekata toi haku hommeli ja pika lukee kyseiset topikit.. Välillä ei itsellänikään toimi haku tosin.. Ja minulle voit ainakin laittaa yksityisviestiä jos on epäselvyyksiä ja koitan avittaa.. Varmasti moni muukin auttaa, mutta joillain täällä on menkat niin ne on vähä kärttysii.. tai sit niillon nitkut :foil:
trile
Karvakuono

Post by trile »

FreestLr wrote:Hei antakaa uudelle käyttäjälle mahdollisuus! Ei tarvii postata jos ei tee muutakun haukkuu toisen pystyyn! Kai tekin ootte joskus nollasta alkanu vai vi**t synnyittekö mj jointti kouras ja kilo herskaa toises?

---

Salvia on lääkeaine listalla suomessa, eli et saa "laillisesti" mutta monet nettikaupat myy. Laitat vaan googleen hakuun niin eiköhän löydy.. Kaikki kaupat eivät tosin lähetä Suomeen. Ja saattaa jäädä tulliin, mutta aika huono säkä saa olla silloin..

Sitten kun/jos poltat, kannattaa hankkia sinisellä liekillä palava sytkäri eli ns. turbosytytin. Saa tilattua suomalaisista retkeily nettikaupoista muistaakseni, hinta 10 egee about. Turbo sytkä käyttää siis butaania = kuumempi lämpötila.

Tosin pitäisi onnistua lähes yhtä hyvin normi sytkällä..

---

Mutta kannattaa tosin tsekata toi haku hommeli ja pika lukee kyseiset topikit.. Välillä ei itsellänikään toimi haku tosin.. Ja minulle voit ainakin laittaa yksityisviestiä jos on epäselvyyksiä ja koitan avittaa.. Varmasti moni muukin auttaa, mutta joillain täällä on menkat niin ne on vähä kärttysii.. tai sit niillon nitkut :foil:

Kiitos inffosta! tossa oli kaikki mitä tarvitsin :)
zan
Apteekki

Post by zan »

huomenta, tässä katselin MTV3:n huomenta suomi ohjelmaa ja siinähän on se ruoanlaitto juttu 0840 ja kun katselin sitä niin se kokki käytti salviaa mausteena siinä, eli onko kyseessä jokin muunneltu ei psykedeeli versio mitä kokki käytti siinä? kokki heitti pilkotun salvian tirisevälle rasvalle ensinmäisenä, meneekö salvian teho siinä jos kuumentaa?
jos tämä on lääkeainelistalla niin eikö kokki syyllistynyt rikokseen siinä ja vielä suorassa lähetyksessä?
itselleni ei psykedeelit ole mitenkään tuttuja eikä kokemustakaan ole kuten olette huomanneet kirjoitan jarrut palstalle aktiivisemmin, en nyt väsyneenä jaksa selata kaikkia salvian sivuja ja kirjoituksia vaultista, mutta voisitteko kertoa lyhyesti ja totuudenmukaisesti millainen vaikutus salvialla on? nukuttaako? kauan vaikutus kestää? ja mikä on sopiva annos "aloittelijalle" jos kokeilen? sorry jos näistä aiheista on jo kirjoitettu,mutta olen oikeesti valvonut 2vrk ja en jaksa selata kaiikkia juttuja läpi. sorry

-Z
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

zan wrote:huomenta, tässä katselin MTV3:n huomenta suomi ohjelmaa ja siinähän on se ruoanlaitto juttu 0840 ja kun katselin sitä niin se kokki käytti salviaa mausteena siinä, eli onko kyseessä jokin muunneltu ei psykedeeli versio mitä kokki käytti siinä? kokki heitti pilkotun salvian tirisevälle rasvalle ensinmäisenä, meneekö salvian teho siinä jos kuumentaa?
jos tämä on lääkeainelistalla niin eikö kokki syyllistynyt rikokseen siinä ja vielä suorassa lähetyksessä?
itselleni ei psykedeelit ole mitenkään tuttuja eikä kokemustakaan ole kuten olette huomanneet kirjoitan jarrut palstalle aktiivisemmin, en nyt väsyneenä jaksa selata kaikkia salvian sivuja ja kirjoituksia vaultista, mutta voisitteko kertoa lyhyesti ja totuudenmukaisesti millainen vaikutus salvialla on? nukuttaako? kauan vaikutus kestää? ja mikä on sopiva annos "aloittelijalle" jos kokeilen? sorry jos näistä aiheista on jo kirjoitettu,mutta olen oikeesti valvonut 2vrk ja en jaksa selata kaiikkia juttuja läpi. sorry

-Z
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ryytisalvia

http://fi.wikipedia.org/wiki/Salvia_divinorum

Hakukone löytyy tuosta oikeasta ylänurkasta.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Mushroombear
Tuppisuu

Post by Mushroombear »

Tää alkaa kyllä jo olla surullista meininkiä...
Miksei ihmiset osaa käyttää omaa päätään ja lukea näitä?
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Ei ole aikaa.
bom
Lepakko

Post by bom »

Pitää saada nopee ja halpa fixi?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Jotkut arvostavat sitä, että syömällä tuleva vaikutus on yksinkertaisesti erilainen kuin polttamalla tuleva. Ne eivät korvaa toisiaan. Miksi olet niin vihamielinen tätä kohtaan? Miksi kaikki viimeisten sadan vuoden aikana (etenkin länsimaissa) syntynyt herättää niin suurta vastenmielisyyttä?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aukikco wrote:Miksi olet niin vihamielinen tätä kohtaan? Miksi kaikki viimeisten sadan vuoden aikana (etenkin länsimaissa) syntynyt herättää niin suurta vastenmielisyyttä?
Vastaan jo Foolin puolesta OMAN mielipiteeni... :D

Joskus tuntuu, että he jotka ovat aloittaneet jonkin asian tutkimisen jättävät jotain aina jälkipolville, ja tästä jälkipolvet jatkavat. Tämän takia olisi kehittävää opiskella myös historia jopa psykedeelisissä päihteissä niin voitaisiin VARMASTI näitä käyttää tehokkaammin.

Oon muuten miettinyt onko kellään mitään aineistoa jossa käsiteltäisiin erittäin tarkasti ja rituaali omaisesti vanhojen shamaanien psykedeelisten "voimakasvien" käyttöä. Sen sijaan, kuin kerrottaisiin miten joku aine on käytetty niin jotain, miksi, mitä löydettiin, mitä tajuttiin? jne.
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

Tiedättekö kuinka suuri todennäköisyys on saada paketti kotiin jos tilaan 5g lehteä (Ei Extracteja)? Haluan tietää tuleeko jos tulliin jää tuote, niin jonkinlainen ilmoitus tilaajalle vai jtain vastaavaa? Ajattelen tuossa testiksi hurjat 5g tilata 5dollarin hintaan.. Onko kellään tietoa täällä Youtubessa liikkuvalta "salvia456" hemmosta? Eihan toi periaattessa mikään myyntiohjekkaan ole. Lähettääkö tulli tulliin jääneen tavaran minulle? Huomasin asian koska täällä oli sellainen kuva jossa luki "tullin avaama".
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Squegelle lyhyt vastaus: Täysin tuurista kiinni jääkö tulliin, etkä saa tilaustasi ilman tullausta jos/kun lähettävät tullista lapun että tilauksesi on tullattava.

Asiaan: Onko muut huomanneet matkojenne kesken mitään yhteneviä piirteitä?
Itselläni ainakin on monta kertaa tullut fiilis, että johonkin pitäisi lähteä jonkin (salvian?) mukaan. Pariin otteeseen olen sanonut selvästi tai vähemmän selvästi "oota" kun en ole tuntenut olevani kykeneväinen lähtemään mihinkään.
Kerron huvikseni hieman näistä kokemuksista..

Kerran kun poltin dream-savujen päälle salviaa, näin useita "jonossa" olevia avonaisia ovia, joihin minun olisi pitänyt ilmeisesti mennä, mutta salviapäissään olen yleensä enemmän matkustaja enkä kuski, joten en voinut tehdä muuta kuin katsoa ovia vierestä.

Toinen mainittavan arvoinen kerta oli todella erikoinen verrattuna muihin salviatrippeihini. Kyseessä oli viimeinen pesällinen 1 gramman salvia 20x -extractista, joten tolet olivat melko alhaiset. Väsäsin määrällisesti ehkä eniten salviaa pesään mitä edellisillä kerroilla ja päätin yrittää keskittyä ympäristööni täysillä pitäen silmiä auki. Otin hitin, suoristi jalat sohvalle ja odottelin vaikutusta. Yllätyksekseni meininki ei mennytkään perus ulottuvuudenvaihto-nauru-meiningiksi vaan näin ympäristöni (huoneeni) aivan sellaisena kuin se on ja pystyin olemaan täysin skarppina. Tosin sohvani selkänojaan avautui ikäänkuin portti salviamaailmaan ja sohva jalkojeni alla muuttui ns. "salviakansaksi" (todella paljon, todella pieniä olioita), jotka alkoivat kantaa minua porttia kohti. Kaveri vieressäni ei noteerannut mitään (ylläri), vaikka katsoin häntä ja salviakansaa vuoroperään hämmentyneenä monta kertaa.
Trippini kuitenkin loppui ja portti sulkeutui ennenkuin kansa kerkesi minut sinne kantaa. Tripin jälkeen ei ollut millään tavalla sekava kuten yleensä ja pystyinkin alkamaan selittämään kaverilleni tästä samantien.

Olisi mielenkiintoista joskus päästä ihan "perille asti" ja nähdä mitä siellä on. Totuus? Valaistuminen? Skitsofrenia? :D
kiba
Karvakuono

Post by kiba »

Drawsku wrote: Asiaan: Onko muut huomanneet matkojenne kesken mitään yhteneviä piirteitä?
Itselläni ainakin on monta kertaa tullut fiilis, että johonkin pitäisi lähteä jonkin (salvian?) mukaan.

Olisi mielenkiintoista joskus päästä ihan "perille asti" ja nähdä mitä siellä on. Totuus? Valaistuminen? Skitsofrenia? :D
Itselleni tämä tulee yleensä kun annos on sen verran suuri että aistit häviävät, vain noin 30-40mg 15x:ää. Taidan olla yliherkkä salvialle. Mystiset puheet sivuttaen sanoisin tämän salvian sanoman olevan jotain, joka painaa mieltäsi alitajuisesti tai jopa tietoisesti. Jos haluat "päästä perille" sinun täytyy tunnistaa mitä ongelmaa visualisoit päässäsi ja kohdata se sitten myöhemmin "oikeassa" elämässä. Salvia on oikein mukava aine ongelmien tunnistamiseen.

Tai sitten se on jotain mystistä, jumalaista, jonka saavuttanut ei enää koskaan tule olemaan oma itsensä.

Pienemmät annokset ovat kuitenkin lähinnä ärsyttäviä; outoa painovoiman vetoa, pyöritystä ja näkökentän luuppausta.