ongelmia huumeista
-
wRRa
- Moderator
Re: ongelmia huumeista
tripin pitää lähtee mun kans treffeille.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
_Melba
- Kameleontti
1. rahaongelmat.
-
tRip
- Moderator
mä lähen mielelläniwRRa wrote:tripin pitää lähtee mun kans treffeille.
en o kyl ollu koskaa treffeilllä
Dexma, ystävät on niit jotka kaikest huolimatta on edelleen ystävii.
Sä oot ehkä yks niitä rakkaimpii.
mut koska mulla on päihteiden kanssa ongelmiii, ni tiedät kyl salee iteki miks ei o tullu nähtyy, vuoteen, vuosiin.. niit vaan kertyy.. aikaa ei o koskaa tarpeeks. se on tosi surulista.. tosi sääli..
joutunu niin moneen kertaan käymään pohjal, ja vielä uudestaanki sielä pohjal, ja ties monettako kertaa pohjal, ennenku on tajunnu elämän rajallisuuden, mut toisaalta myös sen kaiken pohjattoman lohduttomuuden ja rajattomuuden.
""elämä on elämää varten annetu.. ja se on must tosi hienosti sanottu
mut kyl mun elämään mahtuu viel enemmän kaikkee hyvää ku itsesääliä ja kuosii:)
Oikeestaan alan tajuun mitä on olla onnellinen vaik ois kuin surullinen.
pienestäkin ilosta tuun onnelliseks.
tunnetiloi ei voi pakottaa.. tunteet, ne vaa vie..
mut nii vie kuosiki..
Selviytymisen patenttia odotelles..
tai sit mä alan tosiaa elään oikeesti tätä hetkee.. täs ja nyt.. eikä sit ja kun.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Bateman
- Apteekki
Kaippa mul joku perus HPPD on, ainaki lieväs muodos, eli (heikkoja) visuaaleja näkyy välillä (riippuen valaistuksesta yms.) ilman niitä aiheuttavia psykoaktiivejaki, eikä edes valvoa tarvitse yhtään
Mutta eipä toi mua haittaa, niin ei se mikään ongelma ole. Jotkut sitä kyl ongelmaksi luulee, mut ne onkin jotain überkuumottajia :jou:
Harrastuksena vie tietty rahaa aika paljon, mutta ei sekään ole ongelma, kun raha on tarkoitettu kulutettavaksi. "Money has no owners, only spenders" kuten Omar Little sanoo tv-sarjassa 'The Wire' (rahapanokset "gangstereiden" pokeripelistä ryöstäessään
).
Minkään käytön en (mielestäni) anna luisua "ongelmakäytöksi", eli sellaisia ongelmia ei ole ja toivottavasti ei tulekaan.
Harrastuksena vie tietty rahaa aika paljon, mutta ei sekään ole ongelma, kun raha on tarkoitettu kulutettavaksi. "Money has no owners, only spenders" kuten Omar Little sanoo tv-sarjassa 'The Wire' (rahapanokset "gangstereiden" pokeripelistä ryöstäessään
Minkään käytön en (mielestäni) anna luisua "ongelmakäytöksi", eli sellaisia ongelmia ei ole ja toivottavasti ei tulekaan.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
-
wRRa
- Moderator
Bateman, pakko kysyä että ootko koskaan kokeillu pidempää taukoa? Mulla oli kanssa visuja ihan selvinpäin pitkän aikaa kun tuli otettua useammin deelejä + polteltua hatsia, mutta puolen vuoden selväpäisyyden jälkeen ei enää tietokaan moisista. Katosivat ~2kk jälkeen viimesestä tripistä.
//edit
Ei siis sillä, jos tykkää niin eihän se sit varmaan haittaa
Mut on mua joskus duunissa häirinny ku vaikka asiakkaiden kädet muuttaa muotoa tms.
//edit
Ei siis sillä, jos tykkää niin eihän se sit varmaan haittaa
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Uke
- LD50
Mulla ei oo noin rankkaa, mut kyllä sitä selvinpäin jos jää tuijottamaan jotain lattiaa missä on yhtään mitään kuviota, niin väreilee vähän ja niin poispäin.. Tosin ei mulla oo hapoissakaan selviä visuaaleja tullu muuta ku sillon vasta ku keskitti katsetta johonki.wRRa wrote:
Ei siis sillä, jos tykkää niin eihän se sit varmaan haittaaMut on mua joskus duunissa häirinny ku vaikka asiakkaiden kädet muuttaa muotoa tms.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
C0H0
-
wRRa
- Moderator
Uke, joo no flash backejahan voi tulla melkeenpä kaikista hallusinogeeneistä... esimerkiksi tuo yksi kerta kun asiakkaan käsi muuttui lasipinoksi (olen siis baarissa töissä) joka alkoi yhtäkkiä kaatua (asiakas liikutti kättä) muistutti lähinnä jotain salviaa... mutta nää on menny ohi aika nopeesti. usein on sellasia silmäkulmassa tapahtuvia juttuja.
Hapon jälkeen näin pitkän aikaa jonkunlaisen "energiakentän" ihmisten ympärillä. Näen sen itse asiassa edelleen jos tarkkaan katson ja totesin että oon varmaan nähny sen aina, mutten vaan oo kiinnittänyt siihen huomiota ennen happoa... Eli en oikeestaan laske tota enää ainakaan normaalista poikkeavaksi "visuaaliksi".
Hapon jälkeen näin pitkän aikaa jonkunlaisen "energiakentän" ihmisten ympärillä. Näen sen itse asiassa edelleen jos tarkkaan katson ja totesin että oon varmaan nähny sen aina, mutten vaan oo kiinnittänyt siihen huomiota ennen happoa... Eli en oikeestaan laske tota enää ainakaan normaalista poikkeavaksi "visuaaliksi".
-
Bateman
- Apteekki
Joo, varmaan katoaisivat jos lopettaisin rakkaan harrastukseni pidemmäksi aikaa (ja esim. intin aikana noita ei kyl paljo näkynytkään, kun sinä aikana ei ehtinyt paljon ...harrastamaan...). En kyllä mielestäni sanonutkaan, että pysyviä olisivat (tosin HPPD kenties määritelmältään on pysyvä, mutta heitin tuon tuonne lähinnä viitteeksi mistä puhun sen sijaan, että mulla mitään "oikeaa" diagnoosia olisi tjsp.), vaikka ei se haittaisi paljoa vaikka olisivatkin. Oon tottunu noihin selväpäisenä näkyviin lieviin visuaaleihin niin hyvin, etten kiinnitä niihin paljon huomiotakaan useimmissa tilanteissa. :>wRRa wrote:Bateman, pakko kysyä että ootko koskaan kokeillu pidempää taukoa? Mulla oli kanssa visuja ihan selvinpäin pitkän aikaa kun tuli otettua useammin deelejä + polteltua hatsia, mutta puolen vuoden selväpäisyyden jälkeen ei enää tietokaan moisista. Katosivat ~2kk jälkeen viimesestä tripistä.
//edit
Ei siis sillä, jos tykkää niin eihän se sit varmaan haittaaMut on mua joskus duunissa häirinny ku vaikka asiakkaiden kädet muuttaa muotoa tms.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
-
SadPanda
- LD50
taas tuli kivasti ongelmia... fenatsesta,,,,,,, luottokorttipetos ja näpistys. eikai noi mua linnaa pistä vaikka mulla on joku 4aikasempaa lievää petosta
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
growy
- Kameleontti
Meni parisuhteessa asiat vähä vitun huonoon tärkeysjärjestykseen,ollakko vai eikö olla naisen kanssa joka ei voi edes pajautusta sietää.. tosin sillonku se meni jokapäiväseks nii emännällä palo käämi.Addiktiotaipumus.VITTU!.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
C0H0
Enpä osaa sanoa. Rahahan ei haittaa, koska sitä menee kuitenkin johokin ja pelkkää materiaaliahan se on. Aika samanlaista menoa on kuin ennen päihteitä. En tiedä kyllä onko totaalinen pään jumiutuminen päihteistä vai mistä, ei ole päihteistä tauon pitäminen usien vaikuttanut siihen, ehkä välillä mut välillä sit aktivoituu kun on krapulassa.
-
m
- Lepakko
Mua haittaa se ku porukat on aina huolissaan (vaikka oon jo 30v), tuntee jotenki että ite on aiheuttanut niille sydän/verisuoni taudit. En haluais että kukaan muu kärsisi mun käytöstä.. Samoin sisarukset huolehtii/kärsii..
Ja sitte niitä muita ongelmia.. Olen liian hyvä sydämminen, tarjoan kaikille mitä milloinki on, mutta harva tarjoaa takaisin. Samoin lainojen kans, annan lainaa ja porukka jää velkaa, mutta en minä niitä lähde perimään, inhoan väkivaltaa.
En ole sinisilmäinen, tiedän kyllä aika hyvin kuka maksaa/kuka ei, mutta en osaa sanoa Ei!. Haluan vain miellyttää kaikkia, se on tyhmää.. Paljon on siipeily-kavereita..
Mutta on niitä tosi paskojakin "kavereita" osunut kohalle. Sellaisia ku tulee, niin lopetan täysin yhteydenpidon.
Mulla on myös "normaaleja-kavereita", siis jotka ei käytä. Mutta ne hyväksyy mut, vaikka tietääkin että käytän, (lähinnä subua). Mutta en sekoile niiden seurassa,
Naisten suhteen on vähä vaikeeta, ku ne kyllä huomaa jos narkkaa, ja jos ei huomais niin kertoisin ite.
Haluan aina olla rehellinen, (jopa poliisi-kuulusteluissa), sillon vaan sanon tietyistä asioista, että "en voi kertoa". Eli jos asia koskee pelkästään minua, ja oon tehny jotain, niin yleensä kerron. Mutta jos siinä on muita mukana, niin en kerro.
Hmm, takaisin nais asioihin,, Haluaisin naisen joka käyttää tai ainaki on käyttänyt, koska ne ymmärtää. Ei "tavallinen" muija tajua mitään jos mä vaikka lähen "säätään" enkä osaa sanoa milloin tulen. Tunti vai kaks, vai päivä tai pari..
Ongelmia päihteistä.. No raha on aina ongelma, ku sitä ei le tarpeeksi.. Ja sitte tulee rötösteltyä että saa rahaa.. ja siitä seuraa istumista.. Väkivaltainen en onneksi ole (paitsi pireissä) ja sitä yritän välttää.. Edellisestä pirin vedosta yli vuosi, ja sillonki putkasta heräsin. "Piri on paskaa", se on mun motto nykyään..
Olipas siinä tarinaa.. No totta se oli kuiteski..
PS:Naiset saa ottaa yhteyttä...

Ja sitte niitä muita ongelmia.. Olen liian hyvä sydämminen, tarjoan kaikille mitä milloinki on, mutta harva tarjoaa takaisin. Samoin lainojen kans, annan lainaa ja porukka jää velkaa, mutta en minä niitä lähde perimään, inhoan väkivaltaa.
En ole sinisilmäinen, tiedän kyllä aika hyvin kuka maksaa/kuka ei, mutta en osaa sanoa Ei!. Haluan vain miellyttää kaikkia, se on tyhmää.. Paljon on siipeily-kavereita..
Mutta on niitä tosi paskojakin "kavereita" osunut kohalle. Sellaisia ku tulee, niin lopetan täysin yhteydenpidon.
Mulla on myös "normaaleja-kavereita", siis jotka ei käytä. Mutta ne hyväksyy mut, vaikka tietääkin että käytän, (lähinnä subua). Mutta en sekoile niiden seurassa,
Naisten suhteen on vähä vaikeeta, ku ne kyllä huomaa jos narkkaa, ja jos ei huomais niin kertoisin ite.
Haluan aina olla rehellinen, (jopa poliisi-kuulusteluissa), sillon vaan sanon tietyistä asioista, että "en voi kertoa". Eli jos asia koskee pelkästään minua, ja oon tehny jotain, niin yleensä kerron. Mutta jos siinä on muita mukana, niin en kerro.
Hmm, takaisin nais asioihin,, Haluaisin naisen joka käyttää tai ainaki on käyttänyt, koska ne ymmärtää. Ei "tavallinen" muija tajua mitään jos mä vaikka lähen "säätään" enkä osaa sanoa milloin tulen. Tunti vai kaks, vai päivä tai pari..
Ongelmia päihteistä.. No raha on aina ongelma, ku sitä ei le tarpeeksi.. Ja sitte tulee rötösteltyä että saa rahaa.. ja siitä seuraa istumista.. Väkivaltainen en onneksi ole (paitsi pireissä) ja sitä yritän välttää.. Edellisestä pirin vedosta yli vuosi, ja sillonki putkasta heräsin. "Piri on paskaa", se on mun motto nykyään..
Olipas siinä tarinaa.. No totta se oli kuiteski..
PS:Naiset saa ottaa yhteyttä...
-
Uke
- LD50
Siis..wau. Luulin että olevani aika yksin tän kanssa. Oikeestaan voin yhtyä melkein joka sanaan tässä quotessa.Ja sitte niitä muita ongelmia.. Olen liian hyvä sydämminen, tarjoan kaikille mitä milloinki on, mutta harva tarjoaa takaisin. Samoin lainojen kans, annan lainaa ja porukka jää velkaa, mutta en minä niitä lähde perimään, inhoan väkivaltaa.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
tosted
- Tuppisuu
Kyllä näitä ongelmia on vähän liikaakin.
Sanotaan vaikkapa näin että ensin meni kaikki kaverit. Tai oikeastaan kaveripiiri vaihtui. Eihän muiden kanssa voinut ees olla kun oli aina niin sekaisin. Noh, nyt mä sentään jopa oon niitten "entisten kavereiden" kanssa, mutta ei sekään oo samanlaista kuin ennen. Kai ne kelailee toi sekoilee liikaa tms, ei vaan nappaa.
Noh ja virkavallan kanssa ongelmia..... Joskus bentsopäissäni saanut loistavan idean että varastanpa tuolta alkoholia jne. Hah, heti poliisilaitokselle. + Mulla on kanssa luottokorttipetos. Ihme kyllä että eivät ole tehneet mitään asian suhteen, koska on toi kuitenkin aika vakava petos.
Mut nyt kun mä rauhotuin, ei tuu enää sekoiltua samalla tavalla kuin ennen... Pakko huomata että nyt on hyvät oltavat. Vähän vaikeeta olla kun muut tietää itestään suunnilleen kaiken, tai saa kuulla mitä oot joskus tehnyt. Mutta mikäs siinä, ton kanssa pitää vaan oppia elämään.
Nyt ei oo ollut pitkään aikaan ongelmia virkavallan kanssa, ja piuhaan en oo enää ottanut mitään.... Chillisti vaan.
Sanotaan vaikkapa näin että ensin meni kaikki kaverit. Tai oikeastaan kaveripiiri vaihtui. Eihän muiden kanssa voinut ees olla kun oli aina niin sekaisin. Noh, nyt mä sentään jopa oon niitten "entisten kavereiden" kanssa, mutta ei sekään oo samanlaista kuin ennen. Kai ne kelailee toi sekoilee liikaa tms, ei vaan nappaa.
Noh ja virkavallan kanssa ongelmia..... Joskus bentsopäissäni saanut loistavan idean että varastanpa tuolta alkoholia jne. Hah, heti poliisilaitokselle. + Mulla on kanssa luottokorttipetos. Ihme kyllä että eivät ole tehneet mitään asian suhteen, koska on toi kuitenkin aika vakava petos.
Mut nyt kun mä rauhotuin, ei tuu enää sekoiltua samalla tavalla kuin ennen... Pakko huomata että nyt on hyvät oltavat. Vähän vaikeeta olla kun muut tietää itestään suunnilleen kaiken, tai saa kuulla mitä oot joskus tehnyt. Mutta mikäs siinä, ton kanssa pitää vaan oppia elämään.
Nyt ei oo ollut pitkään aikaan ongelmia virkavallan kanssa, ja piuhaan en oo enää ottanut mitään.... Chillisti vaan.
-
LD50
- Apteekki
Putkaöitä vitusti takana, velkaa jo yli 20 000e parikymppisenä. Koulupaikka mennyt oikeastaan, vaikka kirjoilla kahdessa yliopistossa. Rahat tosiaan nollissa, vaikka aika vitullisilla rahoilla "elämän" alotin. Kaikki meni viinaan ja huumeisiin/ lääkkeisiin. Ajokortti lähtenyt rattisten takia 3 vuodeksi ( ollut nyt poissa kohta 2v). Rikosrekisterissä on ainakin 8 vakavampaa kohtaa(aseet, viinajutut, autoilut). Kavereita ei yhtäkään, syrjäydyin pahasti ku päänsekoitus tärkeempi oli ku ihmiset.
Huumemerkintää ei oo ku fenatsepaamia ei verestä löytäny.
Huumemerkintää ei oo ku fenatsepaamia ei verestä löytäny.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
tRip
- Moderator
Mä oon se ongelma.. huumeet vaan ollu se ongelmien ilmentymä.
Keep it unreal.
-
wRRa
- Moderator
tRip, no mutta ethan sina ole ongelma, sina olet ihminen. Ainakin luulisin niin. En usko etta ihmiset ovat ongelmia, vaikka he aiheuttavatkin niita
<3
-
Dexma
- Moderator
Musta tuntuu, että se mitä mun ja yhteiskunnan välissä oleva ristiriita tekee, aiheuttaa mulle ongelmia huumeista...tRip wrote:Mä oon se ongelma.. huumeet vaan ollu se ongelmien ilmentymä.
toisaalta, musta on alkanut tuntuun, että ei tässä mitään vitun hätää oo kumminkaan. Asiat menee tosi hyvin eteenpäin. hitaasti.
-
antihippi
- Karvakuono
Pari turhaa merkintää tullut. Ei varsinaisesti huumeista, mut niihin liityvästä toiminnasta. Ja ku oon pieneltä erittäin vanhoilliselta paikkakunnalta kotoisin, niin kaikki kyllä kuuli heti asioista ja leimautu aika pahasti heti narkiksi. Aika suppea kaveripiiri oli. Pilvenpolttelu on tuonut varmaan eniten ongelmia. Koulut on käyty aina rimaa hipoen, nollapanostuksella. Muutenki tuntuu et olis voinu tehdä JOTAIN muutakin ku istua kämpillä ja hiisata.
Sitte se et musta on tullut aika yhteiskuntavastainen. Itteä se ei niinkää haittaa, mut sukulaiset ja tutut alkaa ihmettelemään et miks toi ei tee jotain järkevää. En mä halua maksaa veroja tälläselle paskalle valtiolle. Joskus vielä ostan helmen bungalowin jostain todella kaukaa ja vietän sielä aikaa viihteilemällä kuolemaan asti.
Sitte se et musta on tullut aika yhteiskuntavastainen. Itteä se ei niinkää haittaa, mut sukulaiset ja tutut alkaa ihmettelemään et miks toi ei tee jotain järkevää. En mä halua maksaa veroja tälläselle paskalle valtiolle. Joskus vielä ostan helmen bungalowin jostain todella kaukaa ja vietän sielä aikaa viihteilemällä kuolemaan asti.
"Replace fear of the unknown with curiosity"
-
King Ink
- LD50
Hassua, mä taas tajusin happotripil vielä paremmin sen et haluun todellakin maksaa veroja ja et Suomi on loppupeleis ihan hyvä mesta.antihippi wrote:En mä halua maksaa veroja tälläselle paskalle valtiolle.
-
antihippi
- Karvakuono
King Ink wrote:Hassua, mä taas tajusin happotripil vielä paremmin sen et haluun todellakin maksaa veroja ja et Suomi on loppupeleis ihan hyvä mesta.antihippi wrote:En mä halua maksaa veroja tälläselle paskalle valtiolle.
Täälä vaan syydetään rahaa kaikkeen turhaan paskaan. Masentaahan se kun 1/3 palkasta lähtee verottajalle. Saahan niillä verorahoilla paljon hyvääkin, mut jos turhat menot karsittais, niin verot olis paljon kohtuullisempia. Joku 10% makselis ihan mielellään. No joo. Onhan muissa maissa asiat monesti paljon huonommin kuin täälä, mut silti haluan täältä pois. Someday....
"Replace fear of the unknown with curiosity"
-
wRRa
- Moderator
Mun mielipide Suomen valtion kurjuudesta muuttu kummasti ulkomailla asumisen jalkeen! Suomi on hieno maa, trust me.
Kannattaa koittaa muuttaa vuodeksi tai pariksi muualle niin voi olla etta oppii arvostamaan omaa maatansa enemman... Ite tallakin hetkella Japanissa ja oli aikamoinen kulttuurishokki tan kollektiivisen yhteison kans...
Tietty voi olla et jos osuu sellane maa jos tykkaa ite viela enemman ni haluuki jaada sinne
Mut... oma maa mansikka, niin se vaa on ainaki mun kohal.
//edit
Tosiaan, taalla Japanissa porukkaa kuolee valilla ihan alyttomiin vaivoihin (esim. ripuli) koska sairaalat on kalliita eika niissa oo tarpeeks tilaa. Koulutus on kallista ja luo aikamoista epatasa-arvoa etta esim. jonkun vanhemmilla ei oo rahaa laittaa sita hyvaan kouluun jne. Kyl Suomes menee veroja hyviinki asioihin paljon.
ja entas kodittomat... taalla niita nakee joka paiva kadulla melkee joka nurkan takana. Suomessa ei suomalaisia kodittomia niinkaan oo kaduilla...
Kannattaa koittaa muuttaa vuodeksi tai pariksi muualle niin voi olla etta oppii arvostamaan omaa maatansa enemman... Ite tallakin hetkella Japanissa ja oli aikamoinen kulttuurishokki tan kollektiivisen yhteison kans...
Tietty voi olla et jos osuu sellane maa jos tykkaa ite viela enemman ni haluuki jaada sinne
//edit
Tosiaan, taalla Japanissa porukkaa kuolee valilla ihan alyttomiin vaivoihin (esim. ripuli) koska sairaalat on kalliita eika niissa oo tarpeeks tilaa. Koulutus on kallista ja luo aikamoista epatasa-arvoa etta esim. jonkun vanhemmilla ei oo rahaa laittaa sita hyvaan kouluun jne. Kyl Suomes menee veroja hyviinki asioihin paljon.
ja entas kodittomat... taalla niita nakee joka paiva kadulla melkee joka nurkan takana. Suomessa ei suomalaisia kodittomia niinkaan oo kaduilla...
-
Mushru
- Moderator
Kylläpä nääkin perkeleet on lähiaikoina ongelmia puskenut mulle..
Kotietsintä porukoitten kämpille,eli vähän välit rupes tulehtuu niitten kaa ton takia,
toki sitten h.aineiden hallussapidosta ja käytöstä merkintä,sakkoja vissiin pistää,
ja tuon etsinnän takia moniin kavereihin välit meni,
(jotkut sai päähänsä myös syyttää mua siitä että yhelle tyypille tehtiin kotietsintä,vaikka mites se mun vika ois,mulle tehtiin vasta sen jälkeen..)
Noo tän etsinnän jälkeen tulee puskee säätäjät poistajat ja velanperijät kimppuun,
helvetti tietää minkä takii.
Kaverit myös tästä etsinnästä hämmästyneitä,vihaisia,pettyneitä,
etenkin kun löyty kaikkea jännää...
Rahaongelmat on aikanin ensisijainen näistä.
Ja miljoona 666 muuta asiaa mitä huumeista nyt on tullut ongelmia.
tarinaa turinan jälkeen etten sanois
Kotietsintä porukoitten kämpille,eli vähän välit rupes tulehtuu niitten kaa ton takia,
toki sitten h.aineiden hallussapidosta ja käytöstä merkintä,sakkoja vissiin pistää,
ja tuon etsinnän takia moniin kavereihin välit meni,
(jotkut sai päähänsä myös syyttää mua siitä että yhelle tyypille tehtiin kotietsintä,vaikka mites se mun vika ois,mulle tehtiin vasta sen jälkeen..)
Noo tän etsinnän jälkeen tulee puskee säätäjät poistajat ja velanperijät kimppuun,
helvetti tietää minkä takii.
Kaverit myös tästä etsinnästä hämmästyneitä,vihaisia,pettyneitä,
etenkin kun löyty kaikkea jännää...
Rahaongelmat on aikanin ensisijainen näistä.
Ja miljoona 666 muuta asiaa mitä huumeista nyt on tullut ongelmia.
tarinaa turinan jälkeen etten sanois
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
derp
- Karvakuono
kaaduin äsken savuissa rullalaudalla ja tuli pipi 
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
-
Dexma
- Moderator
sattuks?derp wrote:kaaduin äsken savuissa rullalaudalla ja tuli pipi
-
derp
- Karvakuono
no ei onneksi, lonkka ja kyynärpää otti pientä dmg
enemmän varmaan koski tuo "ei kirvelevä" desifiointi aine
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
-
siqqe
- Apteekki
Ei kirvelevä desifiointi aine on kyllä aika saatanallista, miksi se "ei kirvele" on pitänyt edes laittaa siihen?derp wrote:no ei onneksi, lonkka ja kyynärpää otti pientä dmg
Itse alkukesästä kaaduin myös laudalla, polveen ja kämmeniin tuli aika isot ruhjeet, ja sitten siitä kaverille menin ja siellä oli vain alkoholipohjaista käsidesifiointiainetta. Ai saatana muuten kirveli. Mutta kun kaaduin en ollut hummepäissään niin offtopichan tämäkin.
Ongelma huumeesta on että se aiheuttaa suurta vainoilua. Isommissa tapahtumissa ei osaa pitää hauskaa kun pitää kokoaika kuumottaa jos on jotain päällä. Traumoja jäänyt (vuoden sisään nyt 4 kertaa koira pysäyttänyt) ja nyt vainottaa hurjasti. Pitäisi ehkä oppia jättämään ne hummeet kotiin.
ʘᴥʘ
-
King Ink
- LD50
''Ei kirvelevä'' desinfiointi aine kirvelee teillä vain sen takia ettette ole tainneet koskaan kokeilla ''kirvelee'' desinfiointiainetta. Oikeet desinfiointiaineet oikeesti kirvelee eikä vain vähän kutittele koska neste on viileää.