DXM erottelu

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Puuhamies
Karvakuono

Re: dextrometorfaani erottelu

Post by Puuhamies »

King Ink wrote:No oli miten oli, ei tuo toiminut sillä tavalla millä odotin 600mg toimivan toiseksi kerraksi.
Ensikertaa (jos tulee) varten sitten voisi hakea ihan sitä sitruunahappoa apteekista.

Osaatteko sanoa miten kauan tuo soodatuhka pysyy käyttökelvollisena, tein sitä vahingossa ylisuuren annoksen. :?

En nyt sitten tiedä johtuuko se toimimattomuus erottelusta, minusta vai mistä. Vaikutuksia oli vähän, katto kupli pikkuisen pimeässä ja näkökentässäni häröili jotain mustia juttuja jos tuijotti pitkään samaa kohtaa, mutta pää oli täysin selvänä koko ajan, käveleminenkin oli täysin normaalia. :foil:
Kai nyt 600mg annoksen pitäisi riittää 58 painavalle henkilölle vähän kovempiinkiin matkoihin. :roll:
HEI! Ethän heittänyt bensaa pois? Voisit yrittää erotella vielä sitruunahapon kanssa sen deksmin siitä bensasta, nimittäin kuulostaa siltä että muuten olisikin voinut onnistua, mutta että hapossa olisi ollut jotain vikaa. Et ehkä tosin saa kaikkia deksmejä enään mutta parempi kokeilla, jos ei tunnu liian suurelta vaivalta :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Puuhamies wrote:
King Ink wrote:No oli miten oli, ei tuo toiminut sillä tavalla millä odotin 600mg toimivan toiseksi kerraksi.
Ensikertaa (jos tulee) varten sitten voisi hakea ihan sitä sitruunahappoa apteekista.

Osaatteko sanoa miten kauan tuo soodatuhka pysyy käyttökelvollisena, tein sitä vahingossa ylisuuren annoksen. :?

En nyt sitten tiedä johtuuko se toimimattomuus erottelusta, minusta vai mistä. Vaikutuksia oli vähän, katto kupli pikkuisen pimeässä ja näkökentässäni häröili jotain mustia juttuja jos tuijotti pitkään samaa kohtaa, mutta pää oli täysin selvänä koko ajan, käveleminenkin oli täysin normaalia. :foil:
Kai nyt 600mg annoksen pitäisi riittää 58 painavalle henkilölle vähän kovempiinkiin matkoihin. :roll:
HEI! Ethän heittänyt bensaa pois? Voisit yrittää erotella vielä sitruunahapon kanssa sen deksmin siitä bensasta, nimittäin kuulostaa siltä että muuten olisikin voinut onnistua, mutta että hapossa olisi ollut jotain vikaa. Et ehkä tosin saa kaikkia deksmejä enään mutta parempi kokeilla, jos ei tunnu liian suurelta vaivalta :)
Joo kyllä kaikki prosessissa syntynyt meni joko viemäristä tai kurkusta alas. :)
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

King Ink wrote:Joo kyllä kaikki prosessissa syntynyt meni joko viemäristä tai kurkusta alas. :)
Zot zot. Paloarkoja nesteitä ei saa kaataa viemäriin. ;)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Poppy wrote:
King Ink wrote:Joo kyllä kaikki prosessissa syntynyt meni joko viemäristä tai kurkusta alas. :)
Zot zot. Paloarkoja nesteitä ei saa kaataa viemäriin. ;)
Eikä varmaan sen enempää kurkkuunsakkaan? 8)
Baah
Karvakuono

Post by Baah »

Voiko sitä erottelulitkua laimentaa mihinkään kun se on vaan niin kertakaikkisen yököttävää?
dredi
LD50

Re: DXM erottelu

Post by dredi »

Haihduta siitä vesi ja vedä pommina.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:Haihduta siitä vesi ja vedä pommina.
Varmasti tämä on kysytty, mutta kysyn kuitenkin, koska en etsi nyt, koska muutkaan eivät etsi :twisted:

Ruutalla rektaaliin? eikös jee? kaikki anaaliin vaan.
Last edited by mauseri on Tue 08 Sep 2009, 12:21, edited 1 time in total.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
peltsi
OD

Post by peltsi »

Onnistuuko toi haihduttaminen ihan kiehuttamalla vaan nii pitkään ettei jää enää nestettä? Vai haihtuuko dexmit höyryn mukana :oops:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Baah wrote:Voiko sitä erottelulitkua laimentaa mihinkään kun se on vaan niin kertakaikkisen yököttävää?
Kiskaise ykkösellä ja juo heti perään appelsiinimehua, se peittää sen maun heti. Itse teen aina niin.
dredi
LD50

Post by dredi »

peltsi wrote:
Onnistuuko toi haihduttaminen ihan kiehuttamalla vaan nii pitkään ettei jää enää nestettä? Vai haihtuuko dexmit höyryn mukana :oops:
onnistuu ja ei haihdu höyryn mukana. DXM-sitraatin kiehumispiste on paljon korkeampi kuin veden.

Tosin jäljelle jää myös ylimääräistä sitruunahappoa. Tämän vuoksi suosittelisin etikan käyttämistä sitruunahapon sijasta: etikka nimittäin haihtuu veden mukana, ja näin tuloksena on DXM-asetaatti jossa ei ole ylimääräistä etikkahappoa seassa.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Ootko dredi kokeillut tota juttuu..siis eroaako vaikutuksiltaan? Kun täällä on puhuttu että jo sitruunahapon ja c-vitaamiinin käyttö eroaa toisistaan...

Onko havaintoa paljon jauhe painaa? Kiinnostais tehdä suurempi erä ja fiktailla painon mukaan doset :roll: :idea:
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No eikös periaatteessa jos esimerkiksi 200ml Ressusta jauhetta tekee, ja olettaen että kaikki muu haihtuu paitsi dekstrometorfaani, niin eikös silloin sitä jauhetta pitäisi se 600mg olla?

Edit. Olin kyllä koulussa paska kemiassa jne. etten todellakaan tiedä yhtään. :mrgreen:
Aesma
OD

Post by Aesma »

King Ink wrote:No eikös periaatteessa jos esimerkiksi 200ml Ressusta jauhetta tekee, ja olettaen että kaikki muu haihtuu paitsi dekstrometorfaani, niin eikös silloin sitä jauhetta pitäisi se 600mg olla?

Edit. Olin kyllä koulussa paska kemiassa jne. etten todellakaan tiedä yhtään. :mrgreen:
No tuskin siitä koskaan ihan tasan 600mg saa, mutta arviolta noin 550mg - 620mg, riippuen siitä kuinka huolellisesti työskentelee,
mutta fiktillähän se parhaiten selviää kuinka paljon sitä sitten saa talteen.

Ite oon kerran erotellut ihan jauhoksi sen, tai oikeastaan siinä oli vielä hyvin vähän vettä ja se oli hiukan tahnamaista, mutta kuitenkin, ei toiminut silloin,
tosin alkoi seuraavana päivänä potkia kummallisesti :) .

Jos erottelette ihan jauhoksi saakka niin oikeasti erotelkaa ihan jauhoksi saakka älkääkä keskeyttäkö prosessia kun tuntuu siltä et nyt kusee tää homma jos se on tahnaa ja näyttää siltä että se palaa kiinni siihen kattilaan(no niinhän se ainakin melkein tekeekin) tms. ja on suositeltavaa että kun on valmistunut niin veisi äkkiä johonkin kylmään, saattaa nopeuttaa jotakin.
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo ja jos aikoo haihduttaa niin pitää siis tosiaan joko käyttää volatiiliä happoa kuten etikkaa tai sitten punnita sitruunahappo ekvimolaarisesti dxm:n suhteen ettei jää ylimääräistä eli reagoimatonta stirunahappoa jauheen sekaan.
surly
Lepakko

Post by surly »

Koskaan ei ihan 100% mistään saa irti, ja jos siitä 200ml ressusta tekee jauhetta niin täytyy kiinnittää huomiota siihen että ressussa on DXM HBr ja siinä sun jauheessa on joko freebasee tai jotain muuta suolaa niin paino vaihtuu sen mukaan.
~462mg DXM = 600mg DXM HBr
Times are tough, huh, bud?
dredi
LD50

Post by dredi »

Koskaan ei ihan 100% mistään saa irti
saa jos osaa ;)
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Riittääkö tuo yksi puteli puhdistettua bensiiniä viiden ison ressun erotteluun. Esim. Ensin 3 isoa ressupulloa ja toisella kertaa kaksi? Saa luvan riittää, mutta näin niinkuin yleensä, siitähän häviää jonkinverran, mutta tarviiko kuumotella tuota sen enempää?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Altair wrote:Riittääkö tuo yksi puteli puhdistettua bensiiniä viiden ison ressun erotteluun. Esim. Ensin 3 isoa ressupulloa ja toisella kertaa kaksi? Saa luvan riittää, mutta näin niinkuin yleensä, siitähän häviää jonkinverran, mutta tarviiko kuumotella tuota sen enempää?
Riittää, mutta en osaa sanoa riittääkö kolmeen kerralla.
Azzog
Tuppisuu

Post by Azzog »

Kysytääs nyt tässä topikissa.

Eli kuinkas paljon sitruunahappoa tarvitsee esim. kahden ison ressun erotteluun? Viimeksi laitoin vissiin puolitoista teelusikallista ja desin vettä, ja silti oli niin saatanan hapanta. Voiko laittaa vähemmän, vai eikä erottelu enään sitten onnistu?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Azzog wrote:Kysytääs nyt tässä topikissa.

Eli kuinkas paljon sitruunahappoa tarvitsee esim. kahden ison ressun erotteluun? Viimeksi laitoin vissiin puolitoista teelusikallista ja desin vettä, ja silti oli niin saatanan hapanta. Voiko laittaa vähemmän, vai eikä erottelu enään sitten onnistu?
Itse laitan jotain 2 teelusikallista aina. Erottelin sitten yhden tai kaksi.
Kyllä uskoisin että yhdellä teelusikallisella pärjää, mutta kannattaa se nyt varmuuden vuoksi enemmänkin pistää. ;)
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

King Ink wrote:
Azzog wrote:Kysytääs nyt tässä topikissa.

Itse laitan jotain 2 teelusikallista aina. Erottelin sitten yhden tai kaksi.
Kyllä uskoisin että yhdellä teelusikallisella pärjää, mutta kannattaa se nyt varmuuden vuoksi enemmänkin pistää. ;)
Niin just, happamelle se joka tapauksessa maistuu. ;)
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Millä kaikilla tavoin tämän erottelun saa sössittyä? Tein viime viikolla taas litkut mutta ei toiminut ollenkaan enkä keksi missä olisi voinut mennä vikaan. Liian lyhyt/huolimaton sekoittelu? Erottelussa käytän soodatuhkaa, c-vitamiiniporetta (1g) ja zippobensaa. Zippobensa oli jo kertaalleen käytettyä mutta mielestäni ei ole ennenkään haitannut. Ruokasoodaa pidin 200 asteessa pari tuntia.
lahke

Post by lahke »

zrrl wrote:Millä kaikilla tavoin tämän erottelun saa sössittyä? Tein viime viikolla taas litkut mutta ei toiminut ollenkaan enkä keksi missä olisi voinut mennä vikaan. Liian lyhyt/huolimaton sekoittelu? Erottelussa käytän soodatuhkaa, c-vitamiiniporetta (1g) ja zippobensaa. Zippobensa oli jo kertaalleen käytettyä mutta mielestäni ei ole ennenkään haitannut. Ruokasoodaa pidin 200 asteessa pari tuntia.
huonoa tuuria? mä oon huomannu, et joka ikinen dxm-erottelu on erilainen :D ja joka kerta juodes saa jännittää et "onkohan tää ny menny yhtään oikein, toimiikskohan tää?"
tai ehk oot tottunu niihin vaikutuksiin.. mullakaan ei alle 900mg annoksella tuu enää kun sellanen superselkee fiilis, ei sekoilua enää ollenkaan, ei
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Käytätkö Lahke soodatuhka + c-vita, vai lipeää ja sitruunahappoa?

Ite yleensä oon erotellut lipeällä ja sitruunahapolla.
Ja oon pari kertaa kokeillut c-vitamiinitableteilla ja soodatuhkalla, ja aina oon onnistunut sössimään sen erottelun.
Ei oo vaan potkinut juuri ollenkaan, ehkä vähän. En tosiaan tiedä johtuuko se aineista vai mistä, mutta en saa siitä toimintakykyistä mitenkään käyttämättä lipeää ja sitruunahappoa.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

King Ink wrote:Käytätkö Lahke soodatuhka + c-vita, vai lipeää ja sitruunahappoa?

Ite yleensä oon erotellut lipeällä ja sitruunahapolla.
Ja oon pari kertaa kokeillut c-vitamiinitableteilla ja soodatuhkalla, ja aina oon onnistunut sössimään sen erottelun.
Ei oo vaan potkinut juuri ollenkaan, ehkä vähän. En tosiaan tiedä johtuuko se aineista vai mistä, mutta en saa siitä toimintakykyistä mitenkään käyttämättä lipeää ja sitruunahappoa.
Mä oon melkeen aina tehny c-vitamiinitabuil ja soodatuhkal, aina on toiminu.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
wiFFy
Karvakuono

Post by wiFFy »

Kuinka paljon etikkahappoa tarvitaan yhden 200ml resilarin erotteluun? Etikkaa näytettiin suositeltavan sitruunahapon tilalle, mutta annostus ei pistänyt silmään.

Löytyy jo ennestään kiitettävän ärhäkkä närästys/refluksi, niin ei huvittaisi sulattaa vatsalaukkuaan enempää millään älyttömän happamalla.
Tattia takapuoleen.
dredi
LD50

Post by dredi »

Käytä 10 prosenttista etikkaa, sitä voi laittaa ihan saman määrän kuin vesi/sitruunahappoliuosta. Eli jos käyttäisit desin vettä+sitruunahappoa niin voit suoraan vaihtaa sen tilalle desin 10% etikkaa.

Löytyy kaupasta nimellä väkiviinaetikka.

Kun etikka on eroteltu bensasta, kaadetaan etikka kattilaan ja hiljalleen kiehutetaan kaikki neste pois. Jäljelle jää puhdasta DXM-asetaattijauhetta, joka on taatusti vatsalle ystävällisempää kuin DXM-freebase tai DXM-sitruunaliuos.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joku vois pistää aikoja kauan kummassakin osiossa kestää se itse erottuminen toisistaan
omalla kohdalla oon odotellu bensa+ressu+naoh yhdistelmässä varmaa 15min tai pitempääki ja bensa+dxm+happo joku 10min? Kertookaahan kokeneemmat paljon tulisi odottaa?
Väsäilin just 600mg pevekkipäissäni ja nyt duunii :shock:

E: ravistelin kumpaaki noin 10 min.
EE:laitoin 600mg 2tl happoo ja on kyl sellasta myrkkyy et ei voi juoda raakana tai sisuskalut menee.
Muistaakseni joku sano et ei tarvii ku 1/2 tl/plo? Mut otin varmanpäälle :)
Toi kerkes jääty osittain ku laitoin sen pakkasee jäähtymää..haittaako?
*Johnny Cash - hurt*
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Ei se jäätyminen mitään haittaa. Parempi vaan säilyvyyden kannalta IMO kun on jäässä.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Mikä olisi korrekti tapa erottelusta jääneiden mönjien hävittämiseen? Yskälääkesotkun olen tähän asti huuhtonut kylmästi vessasta alas mutta bensat oon säilönyt tyhjiin ressupulloihin, joita alkaakin olla jo kaappi täynnä :)