Mitä harrastat? PÄIHTEILYÄ ei lasketa..

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Hampputukka
Lepakko

Re: Mitä harrastat? PÄIHTEILYÄ ei lasketa..

Post by Hampputukka »

Nyrkkeilyä rupesin harrastamaan, ja tosiaan sitä meditointia uudestaan. Meinasin laueta tos päivemmällä meditoinnilla saavuttuun euforiaan, selvinpäin.
back to basics rootbwoy
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mitä harrastan? No ajan autollla ja otan amfffffetamiiiinia.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

kävin ostaa vittu 10€ patterit ja totesin että minusta ei tule kopskaan syntikan soittajaa, paitsi semmosen jossa on ufo-äänet
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote: syntikan soittajaa, paitsi semmosen jossa on ufo-äänet
Osta sellainen mikä mullakin on... se on tosi chooooool... Trippi laite...

Kohta bändireeneihin, siinä on harrastus jonka jälkeen ei enään kerkee päihteileen kunnolla...
Thoxium

Post by Thoxium »

En tajuu, aina alottaa useita eri harrastuksii, sit hirvee alkuinnostus, sit kiinnostus lopsahtaa. Saispa pidettyä sen kiinnostuksen jatkuvast yllä niin olis vaik mitä. Harrastan siis eri harrastusten aloittamista ja lopettamista.
Tattiwatti
Tuppisuu

Post by Tattiwatti »

Itse tuli eilen hiffattua, että en ole oikeastaan koskaan harrastanut mitään sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan olen tehnyt tekemisistäni lähes fanaattisella asenteella elämäntapoja :) Viime vuosiin asti tuli ahkerasti väkerrettyä erinäisten miniatyyrejen väsäilyä ja maalaamista, sekä jostain esiteini-iän partaalta on kulkeutunut nykyiseen asti kiinnostus kehonkäyttöä sekä kamppailua kohtaan Taekwondon, pysty&mattokamppailun ja viimeiset neljä vuotta Capoeiran muodossa. Koen tekemieni asioiden olevan osa elämääni kuin syöminen tai peseytyminen.

Kyllähän sitä tulee muutakin tehtyä kuin fyysisiä juttuja, mutta ulkopuoliselle ne varmasti profiloituvat eniten mun "harrastuksiksi"

Ainoa asia jota oikeastaan koen harrastavani on teatteri ja tässä esityksessä mulla on rooleina mm. opiskelija ja työntekijä ;) Harjoitukset ovat viisi kertaa viikossa. ;)
Varmaa on vain tämä hetki... ja sekin meni jo!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mie oon ruvennut harrastamaan maalaamista,
se on todella kivaa. Varsinkin se kun huomaa itse kuinka kehittyy siinä.

Ja olen myös piirtänyt viime aikoina jonkun verran.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Eipä nykyisin enää ehdi muuta harrastaa, kuin salia, lenkkiä ja joskus uimista. Nuorempana tuli kyllä kokeiltua kuulantyönnöstä larppiin, mutta en ole koskaan ollut mikään ryhmälaien ystävä, joten ovat jääneet. Rauhallisella lenkillä ajatus kulkee ja pysyy temppelikin kunnossa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Talikko
Karvakuono

Post by Talikko »

Metsästys ja kalastus kuuluu harrastuksiin. Joskus tulee piirreltyä. Ja netissä tulee aika perkeleesti nykyään oltua.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Kuntosalia joskus kävelyä ja sekä jotain extremejuttuja satunnaisesti, kuten tännään kaverin kanssa selvinpäin Onnelaan meneminen :lol: . (edit. juomiseksihan se meni seki ilta) Ennen soitin rumpuja, mutta en enää, mutta pidin siitä. Piirtelyä, en hirveesti vapaa-ajalla, mut lukio-tunneilla. Hmm..
lahke

Post by lahke »

hmm aika vaikee kysymys.. en oikeestaan koskaan oo "ALOTTANU" mitään harrastusta, oon vaan sillei soljunu tekemään jotain.. :d säännöllisesti en tee oikein mitään, mutta harrastan suht usein tällasia asioita..: luen, teen musiikkia (kitaralla, rummuilla ja tietokoneella, nyt sain joululahjaks logic expressin, nii saattaa mennä muutama viikko putkella sen kans leikkiessä.. ^_____^) sit mä kävelen öisin aika paljon, se on oikeesti tosi kivaa. ei kyl aina, mutta sillon ku on fiilistä nii KÄVELY ROX. lenkkeilyä harrastan sillon kun en tupakoi, mut nyt polttelen, joten en juokse.. mut kohta vois taas flipata ne toisinpäin. harrastan ajattelua, mut en kovin tosissani, homojen hommaa sellane ;dd harrastan myös suunnittelemattomien tapahtumien seuraamista, jotka vaan tapahtuu syystä tai toisesta... harrastan itseni ja ympäröivän maailman ihmettelemistä. ja 20 kertaa oon alottanu kirjottamaan kirjaakin, mut sit se AINA loppuu kesken, ajautuu sellaseen umpikujaan ettei jaksa taistella jatkoa enää. ehkä mä vielä joskus saan kokonaisen kirjan aikaan.

sitten harrastan kaikkea turhaa ja hyödytöntä, niinkun vaikka että piirrän koko päivän jotain ihan jees hienoa kuvaa ja sit poltan sen kun se on valmis :D haha. musiikin kanssa on aika usein sama.. poistan biisin kunhan oon saanu sen valmiiksi (ja sit vituttaa ku vuoden päästä tekis mieli kuulla se)
Uke
LD50

Post by Uke »

Nyt on tullu harrastettua uintia 1-3 kertaa viikossa, tosin jääny nyt muutama viikkona, ku on ollu töitä melkein joka päivä. Salilla tulee käytyä 3-5 kertaa viikossa säännöllisesti - toki riippuen työajoista sekin. Rumpujensoittamisen aloitan vielä tän vuoden puolella sen lupaan! Ostan prosähkörummut, niin voi pärisyttää kerrostalossakin sitten - vaikka kaikki truerumpalit niitä haukkuukin :mrgreen: Muuta en oikein harrastakaan tällä hetkellä.. töissä tulee tosiaan käytyä nyt talvisaikaan tossa paikallisessa laskettelukeskuksessa, mutta eihän sitä lasketa harrastukseks ku sieltä saa rahaa..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

Valokuvaus, Airsoft, Warhammer joskus sekä pelailen aika paljon :P
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Thoxium wrote:En tajuu, aina alottaa useita eri harrastuksii, sit hirvee alkuinnostus, sit kiinnostus lopsahtaa. Saispa pidettyä sen kiinnostuksen jatkuvast yllä niin olis vaik mitä. Harrastan siis eri harrastusten aloittamista ja lopettamista.
Tää on niin tuttua, että nykyään en aloita uusia harrastuksia. Paitsi ton xboxin hommasin, ja ostin pelin jota hakkasin viikon taukoamatta ja nyt lopahti into.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poliklinikka wrote:
Thoxium wrote:En tajuu, aina alottaa useita eri harrastuksii, sit hirvee alkuinnostus, sit kiinnostus lopsahtaa. Saispa pidettyä sen kiinnostuksen jatkuvast yllä niin olis vaik mitä. Harrastan siis eri harrastusten aloittamista ja lopettamista.
Tää on niin tuttua, että nykyään en aloita uusia harrastuksia. Paitsi ton xboxin hommasin, ja ostin pelin jota hakkasin viikon taukoamatta ja nyt lopahti into.
prkl! tuut liveen sen boxin kaa ni pelataan vaikka forza3, otetaan happoi ja luullaan oikeesti et ajellaan jollain ferrarilla..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

mauser1911 wrote:
Poliklinikka wrote:
prkl! tuut liveen sen boxin kaa ni pelataan vaikka forza3, otetaan happoi ja luullaan oikeesti et ajellaan jollain ferrarilla..
Parin kuukauden päästä. Ku sillo hommaan Oikeen netin.

Mut nyt kyl on jos jonkinlaista harrastusta. Keramiikka (käyn tunneilla), pitsin nypläys (virkkaaminen), Maalaaminen (aina välillä), Kitarointi, Musiikki yleisesti. Sidonta värjäystä myös kokeilin (tie-dye).
another dimension
Psykonautti

Post by another dimension »

Kehonrakennusta harrastan. 8 vuodessa tullut 20 kiloa painoa :razz: .
Comadope

Post by Comadope »

^ hahaha eikös mene vähän ristiin nämä harrastukset? Kun tuskin kamalasti tämä päihteily bodaamista tukee? :D
Itsekin tulee käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti tuolla punttiksen puolella.
another dimension
Psykonautti

Post by another dimension »

Philosophize wrote:^ hahaha eikös mene vähän ristiin nämä harrastukset? Kun tuskin kamalasti tämä päihteily bodaamista tukee? :D
Itsekin tulee käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti tuolla punttiksen puolella.
Kyllä monet bodarit käyttää huumausaineita. Lajin parissa varsinkin piri on suosittua, sen rasvaapolttavan vaikutuksen vuoksi.
Uke
LD50

Post by Uke »

Itsekin punttailua tullu harrastettua jo vajaat kaks vuotta vissiin. Mukavaa puuhaa :) ..ja kun ei vedä viikolla (ainakaan usein), ni pysyy rytmikin kunnossa ja voi sen 3-4krt/viikkoon käydä heleeposti.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Pöhkistä ja wowia =) ja jos tuo on loppu, niin ganjaa ja wowia hitaampi tempoisemmin ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
AVOHOITOPOTILAS
Karvakuono

Post by AVOHOITOPOTILAS »

Kasvei ja graffitii ym muut maalaust tälhetkelki yks öljyväripaska tos pöydäl kuivumas.
Just watchin´the world going crazier every day
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Piirreltyä tulee aika paljon ja viime kesänä innostuin skedellä rullailusta, tänä kesänä varmaan lonkkari hankittava. Ja datailua tulee harjoitettua myös kiitettävästi :coool:
ʘʘ
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Paras harrastukseni päihteilyä lukuunottamatta on tähän mennessä puutarhurointi. :>
peemies
Lepakko

Post by peemies »

_Melba wrote:Paras harrastukseni päihteilyä lukuunottamatta on tähän mennessä puutarhurointi. :>
Tämähän on mitä mainioin harrastus, pistää mielen lepäämään.. Ellei kovin tarvi kuumotella puutarhansa antimiaan :)
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

^Näin oli ja tykkäsin, ennenku poliisit vei. No mutta uudestaan jo aloitellu, pitäs vaan vielä uuet harrastuskamppeet saada kun nekin vietiin kaikki, nyt vain kämänen eslisetti korvikkeena.. Hitaasti mutta varmasti. Rahaonkelmat hidasteena, mutta ei esteenä. :// yhyh
peemies
Lepakko

Post by peemies »

_Melba wrote:^Näin oli ja tykkäsin, ennenku poliisit vei. No mutta uudestaan jo aloitellu, pitäs vaan vielä uuet harrastuskamppeet saada kun nekin vietiin kaikki, nyt vain kämänen eslisetti korvikkeena.. Hitaasti mutta varmasti. Rahaonkelmat hidasteena, mutta ei esteenä. :// yhyh
Pakko kysyä ja lorauttaa suolaa haavaan.. paljon oli about sijoitettu euroja kamppeisiin?
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

peemies wrote:Pakko kysyä ja lorauttaa suolaa haavaan.. paljon oli about sijoitettu euroja kamppeisiin?
Sanotaanko nyt niin että vähemmän rahallista rahaa, vaikka sitäkin, enemmän oli tunnearvoa. Budia ikävä. Natikka ja tuuletin oli kaverilta lainassa... Lannotteet jättivät ja eslit.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

_Melba wrote:
peemies wrote:Pakko kysyä ja lorauttaa suolaa haavaan.. paljon oli about sijoitettu euroja kamppeisiin?
Sanotaanko nyt niin että vähemmän rahallista rahaa, vaikka sitäkin, enemmän oli tunnearvoa. Budia ikävä. Natikka ja tuuletin oli kaverilta lainassa... Lannotteet jättivät ja eslit.
Njoo, rahaa tulee ja menee, sen takia saakkaan maailma kaatua. Olkoon ruova Fortuna tällä kertaa puolellasi ja saisit viherpeukkuilla rauhassa.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Nostetaanpa nyt tätäkin...
Mä oon yksilölajien mies.Tosin tuota kiinostusta on vaan rajallisesti ja oon alottanut monta harrastusta ja jääny aina alkuunsa.
Esim.mulla on useita alkeiskursseja suoritettuna itsepuolustus ja kamppailulajeista. :heh:
Nykyään semmoista real(ity) based self defence:ä.Mukavaa puuhaa vaikka aina onkin nokka verillä ja silmä mustana.Siinä on myös tuo kunto puolen harjoittelu hyvä.Sitten kun tuolta ja töiltä kerkeää niin pelailen joko tietokoneella tai 360:llä.(nyt menossa halowars!)Sarjakuvat on myös mun intohimo,vaikka kaikki väittää että on lapsellista touhua.Ihan sama mulle. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.