Unitopic
-
Asidyyli
- LD50
-
tRip
- Moderator
-
spasm
- OD
-
D.E.S
- Kameleontti
-
frapathea
-
tRip
- Moderator
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
Harold
- Kameleontti
-
Asidyyli
- LD50
-
Asidyyli
- LD50
Ja se kollaus-uni oli siitä jännä, että sain tiedonannon naapuriltani että poliisit on tulossa ja maijan valot jo vilkkui(!) pihalla ja mä en edes harkinnut että piilottaisin ryynit ja bongit ja muut laittomuudet vaan aloin vaan paniikissa siivota kämppää että tekisin hyvän vaikutuksen pollareihin, eikä näyttäisi kämppä ihan narkkiluolalta.
Sitten tällaisenkin näin;
"No mä näin hämyn unen, jossa kuuluin rekkakuskiporukkaan, joiden oli jostain syystä ajettava muutama rekka halki Euroopan niin nopeasti kuin mahdollista. Tämä tiestysti tehtiin niin että joka taukopaikalla ladattiin aina sellaiset 1500 sinivalkoista gelatiinikapselia täyteen metylifenidaattijauhetta ja niiden kapseleiden voimalla sitten aina paahdettiin seuraavat tuhat kilsaa tuhatta ja sataa. Joka tullissa tuli aina kauheat sähläykset joidenkin asiakirjojen ja väärille nimille kirjoitettujen respojen kanssa (itäeuroopassa oli hankalinta), mutta jotenkin aina selvittiin ja kuumoteltiin että loppuuko piristeet kesken. Pari frendiä oli myös kuskeina, mikä oli hyvä, mutta viimeisellä taipaleella mut pistettiin jonkun Bombay-nimisen intialaisen kakkoskuskiksi, mikä vitutti, koska ei edes puhuttu samaa kieltä ja olisin halunnut mieluummin samaan autoon mun ihastukseni kanssa... Sit lopulta oltiin perillä jossain secret undergroundbase-hallissa, missä mun enemy oli kääännyttänyt ihastukseni minua vastaan ja tää ihastus kaatoi likaset bongivedet mun niskaan!"
Sitten tällaisenkin näin;
"No mä näin hämyn unen, jossa kuuluin rekkakuskiporukkaan, joiden oli jostain syystä ajettava muutama rekka halki Euroopan niin nopeasti kuin mahdollista. Tämä tiestysti tehtiin niin että joka taukopaikalla ladattiin aina sellaiset 1500 sinivalkoista gelatiinikapselia täyteen metylifenidaattijauhetta ja niiden kapseleiden voimalla sitten aina paahdettiin seuraavat tuhat kilsaa tuhatta ja sataa. Joka tullissa tuli aina kauheat sähläykset joidenkin asiakirjojen ja väärille nimille kirjoitettujen respojen kanssa (itäeuroopassa oli hankalinta), mutta jotenkin aina selvittiin ja kuumoteltiin että loppuuko piristeet kesken. Pari frendiä oli myös kuskeina, mikä oli hyvä, mutta viimeisellä taipaleella mut pistettiin jonkun Bombay-nimisen intialaisen kakkoskuskiksi, mikä vitutti, koska ei edes puhuttu samaa kieltä ja olisin halunnut mieluummin samaan autoon mun ihastukseni kanssa... Sit lopulta oltiin perillä jossain secret undergroundbase-hallissa, missä mun enemy oli kääännyttänyt ihastukseni minua vastaan ja tää ihastus kaatoi likaset bongivedet mun niskaan!"
-
tRip
- Moderator
-
Asidyyli
- LD50
-
tRip
- Moderator
-
tRip
- Moderator
Viimeyönä näin todella kummallisen, mutta mukavan unen..
Hilluin jossain narkkiluolassa ja näin kun joku tökkäsi suoneen ainetta X, jolloin minullakin yhtäkkiä oli kädessäni kiristysside ja piikki sisältäen ainetta X
Tökättyäni sen suonen, sain taivaalliset euforiat ja lysähdin sängyn pumpuliseen maailmaan.. Mikään ei olisi voinut olla paremmin ja tunsin oikeasti kuinka koko keho värähteli euforioista. Se tuntui hämmästyttävän aidolle kokemukselle.
Muistan viellä ajatelleeni, että tästä ei ole paluuta..
Aamulla herätessäni oli pakko tarkastaa kyynärtaive
Hilluin jossain narkkiluolassa ja näin kun joku tökkäsi suoneen ainetta X, jolloin minullakin yhtäkkiä oli kädessäni kiristysside ja piikki sisältäen ainetta X
Tökättyäni sen suonen, sain taivaalliset euforiat ja lysähdin sängyn pumpuliseen maailmaan.. Mikään ei olisi voinut olla paremmin ja tunsin oikeasti kuinka koko keho värähteli euforioista. Se tuntui hämmästyttävän aidolle kokemukselle.
Muistan viellä ajatelleeni, että tästä ei ole paluuta..
Aamulla herätessäni oli pakko tarkastaa kyynärtaive
-
Ahab
Hmm mäkin näin outoa unta. Olin jossain koulussa/koulun asuntolassa vierailemassa jonkun tutun luona ja sitten siinä joku porukka sai päähänsä että nyt lähdetään hakemaan porukalla dxm-yskänlääkettä sen paikan terveydenhoitajalta. Hetken väittelyn jälkeen yskänlääkettä alettiin jakamaan tutkimustarkoitukseen
mulle ei siinä sitten dexmi maistunut joten kieltäydyin. Joku Etelä-Amerikkalainen vaihto-oppilas pisti tämän merkille ja alkoi tehdä tuttavuutta ja jotain kautta päädyin hänen kotikyläänsä ja kävi ilmi että hänen faijansa on shamaani Kastenbetsa siis se oikea tyyppi joka oli saatu Bueberryyn shamaanin rooliin. Sitten alkoikin valmistelut riittiä varten mutta en ole varma oliko tarkoitus ottaa peyotea vai ayahuascaa. Pienellä alttarilla oli jokatapauksessa kaktuks koristelua. Sitten heräsinkin siihen että töistä söitettiin ja pyydettiin tulemaan töihin tuntia myöhemmin enkä pystynyt enään palaamaan tuohon uneen :evil:
Mutta täytyy sanoa että kun olen taas ollut tässä muutaman viikon ilman pilveä suht kroonisen polttelun jälkeen niin kyllä unet vaan saavaat kummasti lisäpontta eikä siinä ole kyse siitä ettenkö vaan muistaisi niitä unia. Välillä heräilen kesken REM-unen ja joudun kelaamaan että missä mä oikein olen ja voin jäädää kelaamaan sitä unta tai jos pääsen samantien untenmaille niin jatkaa sitä unta. Vastaavia heräilyjä tuli sillonkin kun poltin pilveä enkä usko että unohtaisin sekunnissa että näin juuri sekuntti sitten unta. Jotain uniahan sitä sillonkin näki mutta harvemmin ja melko tylsiä ja samantekeviä unia. Jo kahden päivän tauon jälkeen unet alkoivat viilliintyä ja nyt on jo hieman tasaantunut mutta niin että kiinnostavia unia tulee joka yö. Motivoi tauon pitämiseen.
Mutta täytyy sanoa että kun olen taas ollut tässä muutaman viikon ilman pilveä suht kroonisen polttelun jälkeen niin kyllä unet vaan saavaat kummasti lisäpontta eikä siinä ole kyse siitä ettenkö vaan muistaisi niitä unia. Välillä heräilen kesken REM-unen ja joudun kelaamaan että missä mä oikein olen ja voin jäädää kelaamaan sitä unta tai jos pääsen samantien untenmaille niin jatkaa sitä unta. Vastaavia heräilyjä tuli sillonkin kun poltin pilveä enkä usko että unohtaisin sekunnissa että näin juuri sekuntti sitten unta. Jotain uniahan sitä sillonkin näki mutta harvemmin ja melko tylsiä ja samantekeviä unia. Jo kahden päivän tauon jälkeen unet alkoivat viilliintyä ja nyt on jo hieman tasaantunut mutta niin että kiinnostavia unia tulee joka yö. Motivoi tauon pitämiseen.
-
tRip
- Moderator
REM-unen aikana herääminen tosiaan on melko mielenkiintoista..Ahab wrote:Välillä heräilen kesken REM-unen ja joudun kelaamaan että missä mä oikein olen ja voin jäädää kelaamaan sitä unta tai jos pääsen samantien untenmaille niin jatkaa sitä unta.
Unet kuin silloin muistaa täysin kirkkaasti..
Ja jos hyvin käy onnistuu jatkamaan samaa unta, tai sitten alkaakin uusi villi uni..
Joskus jopa muutamia kertoja heräilly yön aikana ja pohtinu, kuinka ihmeellisiä unia sitä näkeekään.
-
Jeshu
- OD
Mulla on vähän pitempään ollut jo semmoinen jakso, että olen muistanut unia aika niukasti. Olen ollut siitä vähän huolissani jopa, mutta muutama aika vahva uni palautti uskoani taas. Toinen oli ufo-uni:
Seikkailin jossain paikassa ja näin minua lähestyvän ison ufo-lautasen. Se tuli päälleni ja kliseisesti päälleni laskeutui tälläinen valo minkä salaisista kansiostakin voi bongata. Olin melko paniikissa, rupesin kohoamaan ja näin mut oli kidnapattu. Unesta on jonkun aikaa jo enkä muista mitä itse aluksessa tapahtui (ehkäpä alienit pyyhkivät muistini), mutta ilmeisesti ulkoavaruuden oliot ovat vapauttaneet minut ja löydän itseni joltain kämpiltä jonkun miehen luota, joka fiksailee kattolamppua kuntoon. Tajuan, että se ufoalus on tuo kattolamppu ja nauran helpottuneena "ei vittu nehän onkin noin pieniä", mutta samalla tajuan myös että jos en estä miestä sorkkimasta ufoa niin ufot suuttuvat mulle, kaappaavat taas ja tekevät pahoja asioita...
Toinen oli sellainen hurja mättö uni. Istun dösärillä jonkun porukan kanssa ja paikalle saapastelee hintelä, pitkä mies buutseineen ja torttuletteineen. Hän on selkeästi kostopuuhissa ja hyökkää yhden dösärillä istuvan kimppuun. Katselen, että istunut mies kyllä voittaa hyökkääjän isomman kokonsa takia, mutta buutsimies onkin kovempi jätkä ja hakkaa ja potkii niin saatanasti. Miehet vierivät ojaan ja piäksäminen jatkuu. En tee mitään asialle, eikä kukaan muukaan tee ja tunnen syyllisyyttä...
Noniin tälläsiä...
Seikkailin jossain paikassa ja näin minua lähestyvän ison ufo-lautasen. Se tuli päälleni ja kliseisesti päälleni laskeutui tälläinen valo minkä salaisista kansiostakin voi bongata. Olin melko paniikissa, rupesin kohoamaan ja näin mut oli kidnapattu. Unesta on jonkun aikaa jo enkä muista mitä itse aluksessa tapahtui (ehkäpä alienit pyyhkivät muistini), mutta ilmeisesti ulkoavaruuden oliot ovat vapauttaneet minut ja löydän itseni joltain kämpiltä jonkun miehen luota, joka fiksailee kattolamppua kuntoon. Tajuan, että se ufoalus on tuo kattolamppu ja nauran helpottuneena "ei vittu nehän onkin noin pieniä", mutta samalla tajuan myös että jos en estä miestä sorkkimasta ufoa niin ufot suuttuvat mulle, kaappaavat taas ja tekevät pahoja asioita...
Toinen oli sellainen hurja mättö uni. Istun dösärillä jonkun porukan kanssa ja paikalle saapastelee hintelä, pitkä mies buutseineen ja torttuletteineen. Hän on selkeästi kostopuuhissa ja hyökkää yhden dösärillä istuvan kimppuun. Katselen, että istunut mies kyllä voittaa hyökkääjän isomman kokonsa takia, mutta buutsimies onkin kovempi jätkä ja hakkaa ja potkii niin saatanasti. Miehet vierivät ojaan ja piäksäminen jatkuu. En tee mitään asialle, eikä kukaan muukaan tee ja tunnen syyllisyyttä...
Noniin tälläsiä...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Asidyyli
- LD50
-
spasm
- OD
Olen nähnyt parin viikon ajan joka yö hyvin kummallisia ja outoja unia. Lisäksi olen ollut käytännössä selvinpäin koko tämän ajan.
Muutama päivä sitten näin unta, jossa olin dexmeissä ja kaverini leikkasi saksilla sormien välini verille.
Eilen näin unta, jossa joka puolella oli tajuttomat määrät amanitaa jotka hohtivat oudosti. Keräilin ja söin niitä sitten hurmioissani. Amanita-aiheisia unia tullut muutenkin nähtyä todella paljon.
E: niin ja yhdessä unessa soitin Lännen Nopeimmalle (en siis ole nähnytkään koko henkilöä irl).
Muutama päivä sitten näin unta, jossa olin dexmeissä ja kaverini leikkasi saksilla sormien välini verille.
Eilen näin unta, jossa joka puolella oli tajuttomat määrät amanitaa jotka hohtivat oudosti. Keräilin ja söin niitä sitten hurmioissani. Amanita-aiheisia unia tullut muutenkin nähtyä todella paljon.
E: niin ja yhdessä unessa soitin Lännen Nopeimmalle (en siis ole nähnytkään koko henkilöä irl).
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
tRip
- Moderator
-
tRip
- Moderator
-
tRip
- Moderator
Re: Unitopic
Tämähän alkaa menemään omaksi unipäiväkirjaksi..
Näin aamulla inhottavan realistisen unen, en viitsi kertoa tarkempia yksityskohtia.
Aamulla kun heräsin, olo oli hyvin epätodellinen. Huoneeni näytti vieraalta paikalta.
Säikähdin kyllä pahanpäiväisesti.
Otin sitten nuokut ja menin takaisin nukkumaan :?
Näin aamulla inhottavan realistisen unen, en viitsi kertoa tarkempia yksityskohtia.
Aamulla kun heräsin, olo oli hyvin epätodellinen. Huoneeni näytti vieraalta paikalta.
Säikähdin kyllä pahanpäiväisesti.
Otin sitten nuokut ja menin takaisin nukkumaan :?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
bol
- Kameleontti
Oltiin kovissa bileissä. Reppu täynnä kannabista. Kaveri antoi sen kännipäissään jollekki toiselle. Mä lähin paniikissa ettiin sitä ja en löytäny, vaikka kyselin monelta talossa olevilta. Katsoin ulkoakin ja sitten kun tulin takaisin jotkut poltteli bongista. Sitten heräsinki.
-
Lymykonna
- Kameleontti
No ok. Viime yön uni huipentui siihen, että kotini pihalla ammuskeltiin lasereilla, kaverini sai pahan osuman ja muuttui hetken päästä suklaa-addiktoituneeksi vauvaksi jolle tarjosin jäätelöä.
-
frapathea
Näin viimeyönä untä poissaolevasta poikaystävästäni. Muistan vain että juoksin jonnekin ja siinä oli myös pari kaveria, ja jotenkin sauhuttelu liitty siihen, mut en muista miten
Unessani oli myös merenneito. Poikaystäväni kertoi tänään myös nähneensä unta minustaa, whii, uniyhteys.
-
Hampputukka
- Lepakko
Viime yönä näin unen jossa heräsin unesta. Makasin sängyssä, katsoin ylös kattoon ja näin suuren hämähäkin varjon kävelemässä kohti katon kulmaa jossa oli muka verho. Ajattelin: "Voi vitun hämähäkit, tippuu yöllä mun niskaan". Päätin sitten unessa vaihtaa asentoa niin että hämähäkki tippuisi jalkoihini eikä päähäni. Aamulla oli hieman häröä herätä kun luulin unen olleen totta mutta heräsinkin samoin päin kuin nukkumaan mennessä.
Pari päivää sitten pelasin unessa lumifutista ja välillä polttelin piipusta vaaleaa, kuin pursottimella kasaan aseteltua hasista ilman mikseriä kavereiden kanssa. Potkin myös hiljaa jotain maassa makaavaa tyyppiä, eikä sitä edes sattunut, kieriskeli vaan ja näytti outoja ilmeitä
.
Pari päivää sitten pelasin unessa lumifutista ja välillä polttelin piipusta vaaleaa, kuin pursottimella kasaan aseteltua hasista ilman mikseriä kavereiden kanssa. Potkin myös hiljaa jotain maassa makaavaa tyyppiä, eikä sitä edes sattunut, kieriskeli vaan ja näytti outoja ilmeitä
back to basics rootbwoy
-
spasm
- OD
Näin eilen jotain kummallisia valveunia, jotka olivat melko painajaismaisia. En jaksa kirjoittaa mitä niissä varsinaisesti tapahtui, mutta se piti tulla tännekin mainitsemaan, että valveunet jättää jälkeensä todella kumman fiiliksen.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
tRip
- Moderator
Jooh, itseasiassa vielläkin kelailen sitä eilistä valveunta.. Jäi pitkäksi aikaa sellainen epämääräinen ahdistus siitä.spasm wrote:piti tulla tännekin mainitsemaan, että valveunet jättää jälkeensä todella kumman fiiliksen.
Tai oikeastaan juuri se epätodellisuuden fiilis herätessään jätti jonkinnäköisen 'trauman'
Keep it unreal.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Näin todella hämmentävää unta, jossa olin jonkun sortin salkkumies eksyksissä keskellä jäistä siperiaa ja juoksin karkuun loputtomalta tuntuvan ajan kaiken maailman verenhimoisia metsänelukoita... mitähän tästäkin nyt sitten ajattelisi.
-
Usoda
- LD50
Viime yönä näin unta että olin jossain päin kaupungilla ja nautiskelin piriä. Tuossa unessa tykästyin siihen niin että nautinkin sitä ison pussillisen. Aina vähän väliä uudet viivat. 
Tuon jälkeen heräsin ja asetin tapaani herätyskelloa taas soimaan myöhemmälle ja sain taas toisen unen jossa luulin että olin nukkunut 6 tuntia putkeen ja myöhästynyt paikallisen animeseuran tapaamisesta. Piti herätessä tarkistaa kellosta ettei varmastikaan ole klo 6 illalla.
Tuon jälkeen heräsin ja asetin tapaani herätyskelloa taas soimaan myöhemmälle ja sain taas toisen unen jossa luulin että olin nukkunut 6 tuntia putkeen ja myöhästynyt paikallisen animeseuran tapaamisesta. Piti herätessä tarkistaa kellosta ettei varmastikaan ole klo 6 illalla.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava