LSD / RC-lappu topic

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Kysymällä myyjältä, ei oikein muuten.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ayrenum wrote:Mua ei niinkään kiinnosta huomata vasta lapun syötyäni, että kyseessä oli jotain muuta paskaa. Kysyin enemmänkin sitä, voiko etukäteen tietää just esimerkiksi tietyn erän perusteella.
Ei sitä tosiaan voi millään kotikonsteilla. Noita samoja printtejäkin liikkuu aika paljon, että jos ei varmasti tiedä että on samasta arkista, kuin LSD laput niin ei.

Noi DOx maistuvat ainakin ihan selkeästi. Sellainen karvas, kemikaalinen maku. Nousuista huomaa tietysti myös, jos ei ole LSD:tä vaan DOxia tai jotain dragonflyta.. Kestää parista kolmeen tuntiin ennen mitään vaikutuksia.
---

Katselin erowidistä bromo dragonflysta kokemuksia, niin osui silmään erowidin ilmoitus:
[Erowid Note: Some blotter sold and thought to be Bromo-Dragonfly has been shown to actually contain DOB. There is reason to suspect that some or even all descriptions of Bromo-Dragonfly on blotter are instead, DOB, LSD, or another long acting compound.]
DOB:a, DOI:ta, DOC:ia ja Bromo-dragonflyta on ollut niin paljon myynnissä ja tosi halvalla, että ei ole mikään ihme että sitä myydään kadulla LSD:nä monta kertaa kalliimmalla.
----------

Ruotsissa kuoli viime kuun lopussa yksi kaveri bromo-dragonflyhin. Norjassakin ilmeisesti joku kuollut Bromo-dragonflyhin (vähän epäselvä tapaus, kaiketi heitti hihaan sitä).
Tuo Ruotsin tapaus oli jotakuinkin seraavanlainen:

Kaksi kaveria tilasivat gramman Bromo-dragonflyta netistä (n. 2000 annosta) ja vetelivät sitä jauhetta jotakuinkin sormella suoraan pussista. Molemmat sairaalaan, toinen kuoli.
Pari kaveria MM:ssä testsivat tuon Ruotsissa myytävän Bromo-Dragonflyn (ilmeisesti NMR:llä), ja se tosiaan oli Bromo-Dragonflyta.

Analyysi:
http://forum.magiskamolekyler.org/index ... opic=15649
-----------------------------
Pakanasoturi wrote: LSA myös toimii mikrogrammamäärillä, mutta en usko että sitä nyt lappuihin laitettaisiin. Tai miksi ei.
LSA ei ole aktiivinen ug määrillä Hofmannin mukaan. Luulisi, että Hofmann tietää asiansa kun puhutaan lysergidihappojen psykoaktiivisuudesta.

Eivätkä päivänsinin siemnten popsiminen ole vieläkään sama asia kuin puhtaan LSA:n ottaminen. Se on iso alkaloidimiksi eri lysrgidihappoja (niiden amideja) mitä päivänsinen ja Argyreia nervosan siemenistä löytyy. Ei hernekeiton syöminenkään ole sama asia kuin veden juominen, vaikka hernekeitosta suurin osa onkin vettä.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Selvä. Olen jossain vaiheessa elänyt siinä mielikuvassa ettei mikään muu toimisi samoilla pitoisuuksilla kuin happo, ja ettei lappuun siten voisi laittaa mitään muuta, mutta toisinpa on. Taidanpa vastaisuudessa jättää hapon väliin jollen voi olla suht varma että kyseessä tosiaan on happo, olen siinä määrin tarkka asioiden kontrolloimisen suhteen etten tahdo vahingossa ottaa muuta. Tietysti voisi kysyä lapun myyjältä että kuinka pitkään ovat kestäneet, mutta aika monet joilta hapoksi väitettyjä substansseja yleensä on tarjolla, tuntuvat olevan joko niin hörhöjä ettei heiltä saa järkevää vastausta tai sitten niin epäskarppeja sekakäyttäjiä etten uskaltaisi luottaa heidän arvioonsa.

Toi Bromo-Dragonfly on ihan uusi juttu minulle, en muista edes kuulleeni ennen kuin aloin lukemaan tätä foorumia uudestaan. Onko kyseessä joku ihan uusi substanssi? Ei taida olla ainakaan Shulginin juttuja? Eikö sille ole olemassa mitään kirjainyhdistelmälyhennettä joka RC:ille yleensä on? Onko kesto jotain hapon suuntaista, vai DOx-ryhmän? Eikö Ayrenum osaa itse tarkistaa asiaa Erowidista?

No, menköön nyt kun asiasta keskustellaan, joku muukin voi ehkä hyötyä tästä joskus.
olet oikeassa.
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Itseasiassa, eikö salvinoriini a(eli siis se Salvia Divinorumista löytyvä aktiivinen ainesosa, taitaa siinä joitain muitakin olla?)ole voimakkain ihmisen tuntema psykoaktiivinen aine? Toimii siis jo voimakkaasti 100ug annoksella. Jos oikein muistelen. Se päihdevalistuksen levittämä "LSD on voimakkain ihmisen tuntema aistiharhoja tuottava aine" on täten paskaa. Ehkä voimakkain psykedeeli, mutta "aistiharhoja tuottava aine" pitää sisällään vähän muutakin kuin psykedeelit.

Vai laskeeko joku Salvian puhtaaksi psykedeeliksi? Ehkä sitä se lähinnä on jos johonkin pitäisi laskea se, mutta poikkeaa jotenkin niiden "perus" psykedeelien vaikutuksesta... Ainakin kuulemani perusteella, itse en ole siis päässyt ikinä Salviaa testaamaan. Myös wikipedia muistaakseni luokittelee sen dissosiatiiviksi...

Vähän offia, lähinnä oli tarkoitus sanoa että Salvinoriini A:n saisi ainakin siis työnnettyä lappuihin :D tosin en ymmärrä mitä ihmeen järkeä sellaisessa olisi.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Salvinoriini A taitaa olla "vahvin" luonnosta löytyvä pskedeelinen yhdiste, mutta ei se nyt sentään kaikista vahvin ole. Salvinoriini A:n aktiivinen annos on n. 1 mg, thresholdi jossain 100 - 250 ug (sublinguaalisesti, vähän enemmän vapotettuna) tietämillä. (Ottin 1995 Curaressa ilmestyneen artikkelin mukaan) LSD:n thresholdi on n. 20 ug. LSD:stäkin on muutama analogi, jotka todennäköisesti ovat aktiivisempia kuin LSD.
Toi Bromo-Dragonfly on ihan uusi juttu minulle, en muista edes kuulleeni ennen kuin aloin lukemaan tätä foorumia uudestaan. Onko kyseessä joku ihan uusi substanssi? Ei taida olla ainakaan Shulginin juttuja? Eikö sille ole olemassa mitään kirjainyhdistelmälyhennettä joka RC:ille yleensä on?
Nicholsin labrasta se on lähtöisin. Nicholsin labrastahan suurin osa näistä uusista fenetyyliamiineista on, vaikka onhan maailmalla varmasti monia ryhmiä, jotka tekevät kaiken näköistä vääntelyä ja kääntelyä.

Bromo-Dragonfly on DOB:in analogi.

Image
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Kalastaja wrote:Bromo-Dragonfly on DOB:in analogi.
Jaksatko selvittää analogin merkitystä tässä yhteydessä? Sana on tuttu muista merkityksestä ja näen toki yhteneväisyyden noiden molekyylien välillä, mutta kaipaisin silti tarkempaa ymmärrystä :)

Pitäisi varmaan tutustua molekyyleihin ja kemiaan ylipäätään paremmin. Jotenkin jäänyt melkein yläastetasolle kemian ymmärrys.
olet oikeassa.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Analogi on siis rakenteellisesti samankaltainen molekyyli tai molekyyli, mistä on muutama atomi muutettu.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ayrenum wrote:
Kalastaja wrote:Bromo-Dragonfly on DOB:in analogi.
Jaksatko selvittää analogin merkitystä tässä yhteydessä?
Tuota mitä Lasipallo jo sanoikin. Jos vertaat tuosta kuvasta DOB:ia ja Bromo-Dragonflyta huomaat, että B-dragonflyssa on kaikki samat atomit kuin DOB:issa, mutta vähän lisää hiiltä ja vetyä, jotka rakentavat viisikulmaiset rengaismaiset rakenteet (vetyä ei merkitä rakennemalleihin, koska kaikki tietävät että se on siellä). Jokaisesta hiilestä (C) lähtee neljä sidosta, joten tuosta voi laskea kuinka monta vetyä vielä kuuluisi merkitä sinne perään. Esimerkiksi tuossa DOB:in mallissa oikealla alaspän töröttävä viiva tarkoittaa hiiltä (C), johon on sitoutunut kolme vetyä (H). Vetyjä on vain kolme koska se hiili on tietysti sitoutunut toiseen hiileen, joka on on siinä "hännässä". Yhden hiilen (C) ja kolmen vedyn (H) rakennetta kutsutaan metyyliksi. NH2 tarkoittaa amiinia jne. Numerot joita esiintyy rakenteissa tarkoittavat paikkoja joihin se kyseinen atomi/yhdiste on sitoutunut. Kaksi viivaa tarkoittaa kaksoisidosta (paitsi bentseenirenkaassa, jossa sidokset ovat noin yksinkertaistetusti sanottuna 1½) jne.

Otetaan se DOB taas esille.
2,5-dimetoksi-4-bromiamfetamiini.
Bentseeni rinkulan kohdasta 2 ja 5 lähtee molemmista yksi metoksi (metyyli + happi), joten yhteensä niistä on kaksi (di). Nelos kohdasta töröttää bromiatomi, joten nimessä on 4-bromi. Muuten rakenne on perus amfetamiini ( 2-amino-1- fenyylipropaani)
Image
Tuossa kuvassa näkyy kuinka metyyliryhmä (CH3) on merkitty esille, vaikka sitä ei useimmiten merkitä, koska kaikki tietävät että se on siinä.
Rinkula on fenyyli. Siitä lähtee kolmen hiilen ketju (3 C:n ketju = prop), jonka toisessa kohdassa on amiini/amino (NH2). Koska kolmen hiilen ketju on ensimmäinen (ja nyt ainoa) fenyylistä lähtevä saa se numeron 1. Koska propaanin numeroita lähdetään laskemaan sen sitoutumiskohdasta saa amiini/amino numeron 2.

Tässä vielä meskaliini vertailun vuoksi:
Image
Kuten näkyy kuvassa oikealla ei törötä alapäin sitä mettyliä (CH3), niinpä meskaliini ei ole amfetamiini vaan fenetyyliamiini, jossa on 3,4 & 5 paikassa metoksi (O + metyyli).

Kannattaa hakea kirjastosta vaikka jotain lukion kemian kirjoja niin oppii ainakin nuo perusosaset ja vähän niiden sitoutumisesta. Ensimmäinen osa kirjasarjasta (kemiaa yleisesti tms.) ja orgaanisen kemian osa ovat varmasti ihan hyviä joilla päästä alkuun.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Kalastaja wrote:Kannattaa hakea kirjastosta vaikka jotain lukion kemian kirjoja niin oppii ainakin nuo perusosaset ja vähän niiden sitoutumisesta. Ensimmäinen osa kirjasarjasta (kemiaa yleisesti tms.) ja orgaanisen kemian osa ovat varmasti ihan hyviä joilla päästä alkuun.
Olenkin itse asiassa säästänyt lukion kemian ja fysiikan kirjoja juuri sitä varten että olen olettanut että jossain vaiheessa kiinnostun enemmänkin. Voisi kyllä lainata kirjastosta useampia osia, kun jätin nuo aineet lukiossa aikoinani aika lyhyeen.

Kiitos selvennyksistä, en voi väittää että olisin vielä hahmottanut kunnolla mitään, mutta jotain varmaankin, ja inspiroidun oppimaan lisää :)
olet oikeassa.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Aloitusviestissä olleita lappuja tuli tuossa aikaisemmin testattua ja hyviä olivat. Nyt on vaan sitten liikkeellä ihan samoja lappuja, mutta bromo-dragonfly(?) täytteellä. Sama printti, samankokoiset laput. Eli eron huomaa vasta vaikutuksista. Itse onneksi tiesin etukäteen, etteivät happoa sisällä. Mutta vituttaa, että jotai tutkaria myydään happona ja vielä albertin naamalla! Lsd:n pyhäinhäväistys käyttää samaa printtiä.
Vaikutukset oli ihan mielenkiintoisia, mutta jos odottaa happoa niin pettyy pahasti. Lähempänä mdma:ta kuin lsd:tä. Ja kestää piitkäään.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Juu ärsyttää tosiaan, että nuo tutkimuskemikaalit rupeavat pikkuhiljaa syrjäyttämään kuningas-happoa..
Ei sitä enää voi koskaan olla varma mitä niissä lapuissa loppujenlopuksi on.

En kuitenkaan usko, että happo mitenkään kokonaan poistuisi markkinoilta.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

MadHatter wrote:Aloitusviestissä olleita lappuja tuli tuossa aikaisemmin testattua ja hyviä olivat. Nyt on vaan sitten liikkeellä ihan samoja lappuja, mutta bromo-dragonfly(?) täytteellä. Sama printti, samankokoiset laput. Eli eron huomaa vasta vaikutuksista. Itse onneksi tiesin etukäteen, etteivät happoa sisällä. Mutta vituttaa, että jotai tutkaria myydään happona ja vielä albertin naamalla! Lsd:n pyhäinhäväistys käyttää samaa printtiä.
Vaikutukset oli ihan mielenkiintoisia, mutta jos odottaa happoa niin pettyy pahasti. Lähempänä mdma:ta kuin lsd:tä. Ja kestää piitkäään.
Mistä päättelit tuon? Kestosta?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^Päättelin minkä?

Bromo-dragonfly:ta siinä sanottiin olevan. Ja mikä muu edes menee niin pieneen lappuun? Eikös noi DOx laput ole isompia?Vai onko? Happoa se ei kuitenkaan ollut, sen voi todeta omista kokemuksista. Mitään makua ei lapuissa ollut. Eikös Dox maistu..? Vaikutukset huomasi jo 1/4 lapusta.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Normilappuihin käsittääkseni saa noin 2mg mahtumaan tavaraa. Mietin vain oliko tuo sinun oma päätelmä vai mistä tieto.

Käsittääkseni ainakin jotkin erät, missä on ollut tiedettävästi muuta on kyllä ollut normilappujen kokoa.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Ainakin joku tykännyt bromo-dragonfly:sta:
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... 4a304e43e8
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Ahab

Post by Ahab »

CharlieBigPpotato wrote:Ainakin joku tykännyt bromo-dragonfly:sta:
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... 4a304e43e8
Hmm kuulostaa hyvin paljon mun ja tRipin kokemukselta. Onko noi hoffman-laput siis noita pyöräiliöitä vai sellaisia joiden kuvaan Lasipallo postasi linkin tämän topicin ekassa viestissä? Ja mistäköhän toi tietää että niissä lapuissa oli just bromo-dragonflyta?
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^Sama kuva minkä lasipallo linkitti. Ja eihän sitä mistään voi 100% varmasti tietää.
Ahab

Post by Ahab »

Ahaa eli en siis ole noita hoffareita syönyt. Onko nyt tullut mitään varmuutta mitä tämä printti on viime aikoina sisältänyt?
Gonzo
Karvakuono

Post by Gonzo »

Tässä välissä hyppään ketjuun mukaan ja vähän derailaan.

Eli tässä on nyt lentoliput kaverin kanssa ostettu Hollantiin kesäksi ja siellä olisi ehkä fiiliksien mukaan tarkoitus tsekkailla mahdollisuuksia saada LSD:tä. Kun asuu täällä vähän pohjoisemmassa tuntuu täysin mahdottomalta saada kyseistä ainetta käsiinsä.

Jokatapauksessa kysymys olisikin, että uskaltaako Amsterdamin katukauppiaihin luottaa? Mitähän myrkkyjä sieltä tunkevat vielä alas kurkusta? Kannattaisiko pysyttyä sienissä, joita käsittääkseni voi myydä/ostaa laillisesti? Onko kellään kokemuksia? Kannattaako edes yrittää ilman kontakteja?

Löytyykö näitä aineita Amsterdamin ulkopuolella mihin on tarkoitus myös matkata? Jos Amsterdamissa on liikaa länkkärien kusettajia liikkeellä...
It's a satanic drug thing. You wouldn't understand
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

Ahab wrote:Ahaa eli en siis ole noita hoffareita syönyt. Onko nyt tullut mitään varmuutta mitä tämä printti on viime aikoina sisältänyt?
sanoisinko lsd:tä ja / DOI:ta mutta ei ainakaan bromo dragonflyta sillä olen yhdistellyt sitä noitten lauppujen kanssa ja erivaikutkset huomasi kyllä selvästi :D
Ahab

Post by Ahab »

Humuilija wrote:
Ahab wrote:Ahaa eli en siis ole noita hoffareita syönyt. Onko nyt tullut mitään varmuutta mitä tämä printti on viime aikoina sisältänyt?
sanoisinko lsd:tä ja / DOI:ta mutta ei ainakaan bromo dragonflyta sillä olen yhdistellyt sitä noitten lauppujen kanssa ja erivaikutkset huomasi kyllä selvästi :D
joo mulla on tossa kyllä yksi bromo-dragonfly lappu jonka pitäisi kestää 30h ja siinä on sama printti mutta siis eri lähteestä saatu kuin mun aikasemmat pyöräilijät. kaksi kertaa olen nyt syönyt niitä aikaisempia pyörilijöitä yhden lapun ja kesto on ollut luokkaa +15h.
enpä tiennytkään että noihin lappuihin sekoitetaan vielä kahta eri ainetta jos sitä tarkoitit.
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

niin olen kuullut et lapuissa voisi olla useampaakin eri ainetta.. itse olen ottanut bromo-dragonflyni nestemäisenä ja vaikutus ollut jtn 15h
Nekro
Tuppisuu

Post by Nekro »

Onkos kukaan törmännyt lappuihin sain yhden mikä on punainen ja siinä tähti (pieni lappu). Kaverin lappu punainen ja siinä melkein kokonainen 8.
Ilmeisesti muissakin on ollu jotain numero sarjan osaa tuossa minun on keskellä tähti.

Katoin jotain netistä.
http://www.blotterart.net/gallery/Blott ... nt/LSD1_DS

Vasemmassa reunassa punaisella pohjalla musta tähti. Tommonen on taskussa. Onko jollain kokemuksia?
Nekro
Tuppisuu

Post by Nekro »

Tuossa aikaisemmin kysyin kellään kokemuksia noista lapuista. Otin pitää miettia oikein otin :roll: 8.30 1/4 ja sit 1.5tunnin päästä 1/4 eli yhteensä puolikkaan.

Edit: Seuraavaa päivää ei ole oikein tullu ne ajatukset sillain kun olin ajatellu. Koitin alkaa nukkumaan siinä 2.30 mutta eihän siitä mitään tullut kaikki ihme ajatukset vilisti mielessä niin kovaa vauhtia etten pystynyt tarttumaan mihinkään kiinni. Tunsin kuinka tuo kemikaali levisi kehossani mikä tavallaan oli piinaavaa mutta toisaalta mukavaa. Kaiken näin aaltoilevana jos avasin silmät. Sekunnit tuntui tunnilta. Aina kun katsoin kelloa se ei ollut liikkunut oikeastaan yhtään eteenpäin. Päässä oli kaikki ajatukset ihan sekaisin vaikka tajusin että se johtui haposta. Katsoin kelloa 3.09 --> SNAP havahtuiduin ihan kuin cd olisi loppunut kaikki kohina poistui päästä katsoin kello se oli yli 5. Mitä noina 2 tuntina on tapahtunut koska en ainakaan ole voinut nukahtaa koska en ole vieläkään pystynyt nukahtamaan. Kävikö aivoni sitten vaan niin ylikierroksilla että jokin yhteys päässäni oli katkennut :shock: Vieläkin tuo happo päässäni vaivaa. Pitäisi olla ihan normaalisti mutta huomaan että kaikki näyttää vähän kummalta ja vaistomaisesti välttelen vanhempia. Tuosta lapusta sen verran että ei taida olla pelkkää lsd:tä siinä.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

Nekro wrote:Vieläkin tuo happo päässäni vaivaa. Pitäisi olla ihan normaalisti mutta huomaan että kaikki näyttää vähän kummalta ja vaistomaisesti välttelen vanhempia. Tuosta lapusta sen verran että ei taida olla pelkkää lsd:tä siinä.
Miksei LSD vois itsessään jo vetää aika kummaksi? :)
when the going gets weird, the weird turn pro.
stonedraider
Tuppisuu

Re: Happo topic

Post by stonedraider »

Kertokaas konkarit kauanko teillä on kestänyt lsd:n vaikutus? Tarkotan itse sitä kovinta vaikutusta jolloin on huipussaan. Lukenut olen, että vaikutus saattaa kestää 6-10 tuntia mutta haluaisin tietää kauan se itse kova vaikutus kestää en tarkota vaikutuksella nyt laskuja jne. Toivottavasti tajusitte mitä ajan takaa :D
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Yhteensähän se kestää yleensä melko tasan 12h tai vähän alle, peakkialue kestää noin kuutisen tuntia ehkä. Ei sitä paljoa kiinnosta kello siinä vaiheessa, joten ei ole koskaan tullut katsottua kauan se kestikään.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Tällaisen lapun söin toissapäivänä, ja täytyy sanoa etten ole ikinä ollut niin matkalla.
Image
Jossain 3-4h kohdalla en meinannut jaksaa kävellä kotiin, vaikka matkaa oli n. 200m.
Ikävä kyllä sisältö ei taida olla sitä itseään sillä: a) lappu maistui "jännälle" b) visuaaleja näkyi vielä 15h+
Osaako joku veikata mikäköhän kaali mahtaisi olla kyseessä?
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

korolli wrote:Ikävä kyllä sisältö ei taida olla sitä itseään sillä: a) lappu maistui "jännälle" b) visuaaleja näkyi vielä 15h+
Osaako joku veikata mikäköhän kaali mahtaisi olla kyseessä?
Veikkaan Bromo-Dragonfly:ta, niitä on ollu liikkeellä lapuissa aika paljon viime aikoina...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ilmeisesti tuotakin printtiä on ollut eri sisältöinä liikkeellä..

Itsekin siis olen kyseisiä lappuja syönyt ja veikkaisin jotain DOx -kemikaalia.
Nyt on laatikossa samainen printti, jonka väitetään juuri bromoa olevan..

Bromon tunnistaa sen aaltoilevasta luonteesta.. kuulostaako tutulta?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..