Mikä kommentti tää nyt on? Läpällä heitin sen hUUmekonnajutun.dredi wrote:huumekonnan![]()
Joopa joo.
Matelijat, hyönteiset, kalat yms.
-
Anusvittu
- Karvakuono
Re: Mateliat, hyönteiset, kalat yms.
-
aphos
- Kameleontti
Tällaiset AV:n-tyyliset alatyyliset apinat voisi bannia heti alkuun.
-
Anusvittu
- Karvakuono
Siis mikä teillä hyvät ihmiset on, kun täytyy ruveta vittuilemaan? Minä en ole kertaakaan kirjoittanut mitään asiatonta tälle foorumille, silti JOKAISEEN kysymykseeni olen saanu vastauksesi pelkkää vittuilua. Se hUUUUUUUUmekonna on Bufo Alvarius ja sisältää bufoteniinia ja 5-meo-DMT:tä. Minua kiinnostaa tälläisen konnan hommaaninen ja esitin kysymyksen. Onko tässä jotai ongelmaa?
-
Mose
- Psykonautti
Kokeilitko nappinalle tuota matoteoriaa käytännössä?
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
-
Akseli
- Karvakuono
Re: Re:
siis jos noita söisi periaatteessa voisi tapahtu jotain(ko?)Maor wrote:Tuohon lajiinhan kuuluu jopa yleisiä perhosia, kuten nokkos/sekä suruvaippa.Ahab wrote:Haha perhosia huascaan jne.Wikipedia wrote:Shulgin (Shulgin, Alexander and Shulgin, Ann (1997). TiHKAL: The Continuation. pp. 713-14) lists about thirty different species known to contain harmine, including seven species of butterfly in the Nymphalidae family.
Täpläperhoset (Nymphalidae) (Suomessa 39 lajia).
pakastan asioita milelläni
-
taikasieni
- Karvakuono
Re: Re:
itse en ainakaan usko että mitään tapahtuisi mutta voisihan sitä kokeilla vaikka pistää piippuun ikkunalaudalle kuivaneita perhosiaAkseli wrote:siis jos noita söisi periaatteessa voisi tapahtu jotain(ko?)Maor wrote:Tuohon lajiinhan kuuluu jopa yleisiä perhosia, kuten nokkos/sekä suruvaippa.Ahab wrote: Haha perhosia huascaan jne.
Täpläperhoset (Nymphalidae) (Suomessa 39 lajia).
-
Hitler
- Apteekki
Re: Matelijat, hyönteiset, kalat yms.
Mua pisti pikkukillinä n.20 ampiaista, suurin osa päähän. Porukoilla kesti ettii ne aika kaua ku oli pitkä letti sillon. Pari päivää kuumeessa. Aika trippi.
offtopi. Käytiin spurgujukan ja yhen kimulin kans äske röökillä ja poltin viiden euron setelin. Kauneinta pitkään aikaan. Tripillä maallisen mammonan tuhkat sylissä. Kaunista.
offtopi. Käytiin spurgujukan ja yhen kimulin kans äske röökillä ja poltin viiden euron setelin. Kauneinta pitkään aikaan. Tripillä maallisen mammonan tuhkat sylissä. Kaunista.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
Hitler
- Apteekki
Vapauttava tunne
Hitler wrote:offtopikki Käytiin spurgujukan ja yhen kimulin kans äske röökillä ja poltin viiden euron setelin. Kauneinta pitkään aikaan. Tripillä maallisen mammonan tuhkat sylissä. Kaunista.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
testeri420
- OD
Niinku tällästä nuolis vai? YYYYH
Pihassa tälläsiä loirii tuolla puskissa. Pitää aina hivotella ruohonleikkurilla nuita, en halua osua.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.