Bongi, Äly vai piippu?
-
Kyz
- Lepakko
-
3846
- Karvakuono
-
Kyz
- Lepakko
-
Kyz
- Lepakko
-
3846
- Karvakuono
Tääl päi ollu vitun kuivaa. Tässä kesää odotellessa.Kyz wrote:tuli tässä rakennettua tollanen lamppu "vapo" ja ihan kiva oli kyllä se toimi ja ajoi asiansa ihan kiitettävästi
Mut toi siis toimii koko systeemi? Ku katoin sen videon ja se oli vähä seko, et aattelin et ne äijät on vaa nii paukuis, et väsää jotai.
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
-
Kyz
- Lepakko
joo kyllä toi toimii sai siinä kyllä soveltaa ja käyttää teippi sekä elmukelmua että toimii3846 wrote:Tääl päi ollu vitun kuivaa. Tässä kesää odotellessa.Kyz wrote:tuli tässä rakennettua tollanen lamppu "vapo" ja ihan kiva oli kyllä se toimi ja ajoi asiansa ihan kiitettävästi
Mut toi siis toimii koko systeemi? Ku katoin sen videon ja se oli vähä seko, et aattelin et ne äijät on vaa nii paukuis, et väsää jotai.
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
3846
- Karvakuono
-
Lasipallo
- Kameleontti
Hehkulamppuvapoon _ei_ tarvitse missään nimessä elmukelmua tai teippiä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
panda
- Psykonautti
mikä ton kuvassa olevan letkun idis on? ei aukee...Kyz wrote:siin on wiki linkki älystä
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
-
Dagga
- Apteekki
panda wrote:mikä ton kuvassa olevan letkun idis on? ei aukee...Kyz wrote:siin on wiki linkki älystä
Siitä tuo pesästä tuleva savu lähtee kiertämään veden kautta, ennen keuhkoihin menoa, todella fiksu keksintö, onhan nimi englanniksikin gravity bong.
-
psyhippi
- Karvakuono
-
Lännen nopein
- Apteekki
1. Bongi
2. Äly
3. Piippu
Äly ehdottomasti jos on vain vähän polttoa. Bongi on mukava jos on hyvän makuista polttoa. Piippu silloin, kun ei muuta ole tai pitää huomaamattomasti polttaa. Jointeista en juurikaan perusta, mutta ihan kivoja jos on paljon hyvää qq.
2. Äly
3. Piippu
Äly ehdottomasti jos on vain vähän polttoa. Bongi on mukava jos on hyvän makuista polttoa. Piippu silloin, kun ei muuta ole tai pitää huomaamattomasti polttaa. Jointeista en juurikaan perusta, mutta ihan kivoja jos on paljon hyvää qq.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
mastermind
- Karvakuono
-
lanttu
- Apteekki
-
Kaga
- Tuppisuu
Re: Bongi, Äly vai piippu?
1. Bongi
2. Piippu
3. Äly
Äly on turhaa säheltämistä. Tuntuu jotenki säälittävältä touhulta sellanen nitkuilu. En tiiä miks. Bongista tykkään muuten, mutta piippu on kätevämpi kun sen saa niin helposti mukaan ja voi pajauttaa missä vaan.
2. Piippu
3. Äly
Äly on turhaa säheltämistä. Tuntuu jotenki säälittävältä touhulta sellanen nitkuilu. En tiiä miks. Bongista tykkään muuten, mutta piippu on kätevämpi kun sen saa niin helposti mukaan ja voi pajauttaa missä vaan.
-
Usoda
- LD50
Bongi kotona piippu matkalla, älyä en ole kokeillut.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Poppamies
- Tuppisuu
Bongi, kotona poltan aina joko bongista tai jointista. Ostin juuri uuden lasibongin, polttelin tässä n. vuoden sellaisella muovisella. Kyllä siitä lasisesta vaan ihan omanlaiset savut lähtee!
Piippu tai chilu on aina mukana jointtivehkeiden ohella.
Älyllä olen aina välillä joutunut kavereilla polttamaan mutta ei innosta. Keuhkoni pitävät vähän hellemästä käsittelystä.
Piippu tai chilu on aina mukana jointtivehkeiden ohella.
Älyllä olen aina välillä joutunut kavereilla polttamaan mutta ei innosta. Keuhkoni pitävät vähän hellemästä käsittelystä.
-
tRip
- Moderator
Nykyään piippu kulkee jokapaikassa mukana.. Josus ehkä jointti kun ei halua kuumotella.
Bongista polttaminen on harvinaista herkkua.
Bongista polttaminen on harvinaista herkkua.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
sublime
- Rotta
Kyllä mä sanoisin, että bongi on näistä yleisesti pätevin
Helppo ja hyvä, mukana voi kantaa jos sopivan kokonen. Ehkä tosin oon vain niin tottunut. Älyn kanssa mulla on teknisiä ongelmia ollut
, ei ehkä kätevin vehje, mut jos vaikka on vain vähän (
) ja kaikki pitää saada hyötykäyttöön, niin siinä tapauksessa \o/ Piippu toki on kätevä mut ehkä ei mun juttu, tai hyvä piippu toki voisi olla mut niillä onkin sit jo hintaa.
Nyt tuli muuten tunne, että oon jo kirjottanut tähän, mutta ei jaksa tarkistaa. Onhan tää koko ketju vähän toistamista toisaalta. Joka tapauksessa, lopputulos: Bongi.
Nyt tuli muuten tunne, että oon jo kirjottanut tähän, mutta ei jaksa tarkistaa. Onhan tää koko ketju vähän toistamista toisaalta. Joka tapauksessa, lopputulos: Bongi.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
spasm
- OD
Pitäisi hankkia uusi pesäputki bongiin, jäänyt pölyyntymään koko vehje putken puutteen vuoksi, ja piippua olen imenyt senkin edestä. Oikeastaan olen unohtanut koko bongin olemassaolon. Täytyy kaivaa kaapista ja ostaa putki ja nauttia.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
skirtfeber
- Apteekki
munkin pitäis hankkii uus pesä, yllättävän kauan ollu bongi ja base ehjänä, reilun vuoden joka o pitkä aika lasiputkelle, nyt on kuitenki alkanu base vääntymään pyöreestä muodostaan soikeen muotoseks:o
bongi o kyl edelleenkin mun ykkösvalinta.
poltin myös kukkaa hookahista viime viikol, se o hauskaa mut aika kuluttavaa ku saa ladata sen pari ketkuu kerralla mut palaa kuitenkin kauan.
bongi o kyl edelleenkin mun ykkösvalinta.
poltin myös kukkaa hookahista viime viikol, se o hauskaa mut aika kuluttavaa ku saa ladata sen pari ketkuu kerralla mut palaa kuitenkin kauan.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
ketamon
- Tuppisuu
Ehdottomasti bongi (ja tottakai lasinen).
Lasipiippu on ihan hyvä väline tien päälle (helppo kantaa mukana, ei tartte vesillä läträtä ja on diskreetti).
Äly... (foliosta tai jostain hylsystä tehdyllä pesällä varustettuna extremely ghetto, lasi/kivipesällä menee paremman välineen puutteessa)
Jointti (kuten piippu, mutta vieläkin diskreetimpi)
Lasipiippu on ihan hyvä väline tien päälle (helppo kantaa mukana, ei tartte vesillä läträtä ja on diskreetti).
Äly... (foliosta tai jostain hylsystä tehdyllä pesällä varustettuna extremely ghetto, lasi/kivipesällä menee paremman välineen puutteessa)
Jointti (kuten piippu, mutta vieläkin diskreetimpi)
-
Thoxium
Tommosella halvalla paskalla metallipiipulla polttelen

Tuli joskus ostettua joltain metallifestarilta, piti lähtee heti testailee. Joo paskan makuset savut, eikä ole keuhkoille hyväks, mut pääasia et toimii. Älymäpärin vois vetästä, kun tosta voi irrottaa ton pesänki ja käyttää sitä. Tossa on hyvä kun saa säilytettyä kamat tossa pesässä, et ei tarvii ku ottaa ton mukaan.

Tuli joskus ostettua joltain metallifestarilta, piti lähtee heti testailee. Joo paskan makuset savut, eikä ole keuhkoille hyväks, mut pääasia et toimii. Älymäpärin vois vetästä, kun tosta voi irrottaa ton pesänki ja käyttää sitä. Tossa on hyvä kun saa säilytettyä kamat tossa pesässä, et ei tarvii ku ottaa ton mukaan.
-
D.E.S
- Kameleontti
Täst tulee mielee aivoruoskan kirjoitus, joka meni suunilleen: "joskus tekee hyvää tehdä katumusharjoituksia polttamalla tulikuumia raakasavuja lyhyestä piipusta" Toi on just tollanen keuhkontappaja kammotus.Thoxium wrote:Tommosella halvalla paskalla metallipiipulla polttelen
Itellää nää menee:
1. Bongi (freezer, moonwalker)
2. äly pitkällä pesällä varustettuna jotta saa veden läpi tulleet sauhut
3. Piippu vissii... En oikeestaan IKINÄ polta muusta kuin bongista tai älystä.
"Taste
-
frapathea
Bongi ehdottomasti. Tykkään isoista lasisista paksuista pitkistä bongeista, itselläni oli sellainen, aika tykki, ja sitten joku kusipää pakolainen rikkoi sen kun oltiin sovittu et se ostais sen eikä suostunu maksamaan edes. no saatana. jointit imee persettä, poltin ennen jointista muutaman kerran mutta sitten minut esiteltiin pikku japa -bogonaattorille enkä muuta ole sen jälkeen halunnut, paitsi omaani, ja nyt sekin on kuollut... piiput ovat ihan kätsyjä mutta mielummin ei.
mieluiten ehkä söisin... ainoa syömiskokeiluni meni kyllä päin hevon vittua mutta sanoisin että opintojen takia parasta keuhkoilleni ja tsillai... mutta jos polttaa pitää niin bongista. blaa blaa blaa
mieluiten ehkä söisin... ainoa syömiskokeiluni meni kyllä päin hevon vittua mutta sanoisin että opintojen takia parasta keuhkoilleni ja tsillai... mutta jos polttaa pitää niin bongista. blaa blaa blaa
-
tila saha
- Lepakko
-
Yam
- Karvakuono
Kannattaa käyttää älyä, bongiki on ihan mukava..piippu o sellane väline et jos o vitusti settii ni makaa jossai paikas ja piippu suussa ottaa törkeen chillisti. 
Tyhmänä tullaa ja viisaana kuollaa, Matkalla ihmiseltä kuoret pois vuollaa.
-
growy
- Kameleontti
Hätäri on se paras vehje.
Noei,mielummin jätän vaikka hiisaamatta jos niistä pitää alkaa imemään.
Mulla on vähän tollasia "kausia" ku tulee esim hiisailtua älystä,sit tulee taas joku piippuvimma ja pakko ostaa joku uus sit taas tulee jotain bongiaikoja.
talvella maistuu napakat älyhitit/bongi ja kesällä taas letkeesti leissataan piipusta tai joposta.
Noei,mielummin jätän vaikka hiisaamatta jos niistä pitää alkaa imemään.
Mulla on vähän tollasia "kausia" ku tulee esim hiisailtua älystä,sit tulee taas joku piippuvimma ja pakko ostaa joku uus sit taas tulee jotain bongiaikoja.
talvella maistuu napakat älyhitit/bongi ja kesällä taas letkeesti leissataan piipusta tai joposta.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.